Excuses. Ik was in de warquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat had ik niet ingesproken. Knetterkrankjorum deed dat.
Nouhou. Mag morgen al niet komen en dan ook nog zaterdag herriequote:
Jullie gaan toch geen heftige gayneuqsekx bedrijven hequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:14 schreef Graseter het volgende:
Patje ik ga zo naar huis. Ben er over drie kwartier ofzo.
Ja, uit Duitsland, daar zijn ze vervuild met dioxine.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Niet, want ik heb laatst ergens gelezen, dat schapen eieren kankerverwekkend zijn.
quote:
Oo, niet hier?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ja, uit Duitsland, daar zijn ze vervuild met dioxine.
Roep het om via de intercomquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Telefoon is nog steeds kwijt, en hij staat op stil
Wat ben ik handig...
SSB de Handyman.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat ben ik handig...
Nog wat leuks in de planning?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:15 schreef Dhaha het volgende:
Nog 45 minuten en dan gaat ik weer eens draaien
hij ligt onder je kussenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat ben ik handig...
Hij ligt in de koelkastquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat ben ik handig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |