quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:56 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Staat Trolololo op de bus te wachten. Zakt ie er doorheen'.
![]()
![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:56 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Staat Trolololo op de bus te wachten. Zegt de chauffeur zo van: 'Kom er eens af!'.
![]()
![]()
![]()
Helemaal naar appingedam?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja ik ook
Maar ik wil je wel thuis brengen?
Komt trolololo in de bus. Zegt de chauffeur zo van: 'Zelf opruimen!'quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:56 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Staat Trolololo op de bus te wachten. Zegt de chauffeur zo van: 'Kom er eens af!'.
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Helemaal naar appingedam?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Voor DV heb ik dat wel over
Ze doen kanye west na.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wow autotune overkill
Oh, southpark, dan is het goed
Hoe ver is dat precies van GRUNN?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Helemaal naar appingedam?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Komt trolololo in de bus. Zegt de chauffeur zo van: 'Zelf opruimen!':D:D
Je mag maandag pas weerquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:55 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Omdat ik er niet in sta, maar een andere, boeiuh lekker releaxed
Wat een nepneger is dat.quote:
fishdicks!quote:
He's the voice of a generation!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
25 km.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:57 schreef leetzors het volgende:
[..]
Hoe ver is dat precies van GRUNN?
Dan is het goed. Maar jij hoort in de nacht!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:57 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Niet, morgenmiddag ben ik primetime dj
Ja een keer middag, gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan is het goed. Maar jij hoort in de nacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |