Is dat veel? 8 domeinen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat voor brakke hoster heb jij dan
En wat de neuk doe je met 8 domeinen dan?
Ja, dan was ze vast leukquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendinnetje heette Sharon, leuk heh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ze delft nu weer kleine jaytje, jwt !quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dé slet! En hebben liberty en die mini jack nu alweer wat ofnoh?
Ja hoi.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:24 schreef trolololo het volgende:
HOI IK BEN WEER THUIS GROETJES TR.
Stijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:24 schreef trolololo het volgende:
En korte nagels zin onpracktisch bij harde ruige dampende hete seks!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn afgebroken nagel. Deed pijn, kan niet meer gelakt worden nu en korte nagels is lelijk
gewoon omdat dat het niet isquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoezo zou het niet gezond zijn?
Nee. Minijack gaat nu voor de tante van liberty geloof ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dé slet! En hebben liberty en die mini jack nu alweer wat ofnoh?
KNACKEBROTquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:24 schreef trolololo het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:
alle sharons zijn lelijk zonder make-up
Ik zou niet weten wat ik daarmee zou moeten. Maar ach, ik heb weer overkill aan andere dingen enzquote:
Wat een milfhunter is het ook hihiquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Minijack gaat nu voor de tante van liberty geloof ik
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, dan was ze vast leukNee, ik was bijna 15 en neukte haar, zij zei dat ze ook 14 was, maar eigenlijk was ze 12.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best ziek toch?!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:
alle sharons zijn lelijk zonder make-up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |