Begon ik weer alle Pokémondeuntjes te luisteren, met tranen van nostalgie in m'n ogen. Mijn ogen gleden over de (uiterst kwalitatieve dit keer) YouTube-reacties, en het was een waar feest van herkenning. Heerlijk met de Gameboy in je handjes die cartridge erin duwen, per ongeluk de eerste keer Charmander kiezen waardoor je het als noob ongewoon moeilijk had (pro's pakken sowieso Charmander), per ongeluk Charmeleon Ember afleren, enzovoorts.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:59 schreef Gary_Oak het volgende:
Mijn signature is natuurlijk gewoon baas.
kut voor je man ik leef met je meequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:29 schreef smegmanus het volgende:
Ik was al te oud toen pokemon een hype was
Je weet niks, met ember kreeg je die Onix op zn knieënquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:30 schreef Nikmans het volgende:
Gewooped worden door Onix in de 1e gym met je domme Charmander
Dat je zo helemaal psyched bent voor de gym met je Charmander en je Pidgey, dus je doet eerst Pidgey, die wordt gerock-throwed door Geodude dus je denkt van, OKAY, LETS UNLEASH THE BEAST, go Charmander. Dus jij helemaalquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:30 schreef Nikmans het volgende:
Gewooped worden door Onix in de 1e gym met je domme Charmander
Damn. Je kwaliteitstopic is ten dode opgeschreven vriend.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:34 schreef Skylark. het volgende:
Nee he, niet MLN. Dit is voor KLB. Er zit duidelijk een klacht in. Come on, ik heb m'n best voor de OP gedaan.
FAQ/FB Memory Lanequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:34 schreef Skylark. het volgende:
Nee he, niet MLN. Dit is voor KLB. Er zit duidelijk een klacht in. Come on, ik heb m'n best voor de OP gedaan.
Ik heb ook een keer gespeeld om zo'n 'glimmende' kaart, achteraf bleek het een ingesealde print wasquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:38 schreef luckass het volgende:
Ik deed een keer handjeklap om een glimmende Machamp.
Winst was er voor mij, maar die pauper wilde zijn kaart niet geven!!
Ik weet het man, in de wereld van de pokemonkaarten ging men over lijken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer gespeeld om zo'n 'glimmende' kaart, achteraf bleek het een ingesealde print was.
En ik was helemaal overtuigd dat ik een speciale kaart gewonnen had.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik weet het man, in de wereld van de pokemonkaarten ging men over lijken.
Ik heb ooit een vulpix kaart gejat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik weet het man, in de wereld van de pokemonkaarten ging men over lijken.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:44 schreef luckass het volgende:
Metapods die alleen maar Harden deden.
En Magikarp die alleen maar splashtequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:44 schreef luckass het volgende:
Metapods die alleen maar Harden deden.
Ik ging altijd naar Cinnabar Island, Missingno verslaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:48 schreef ArnnT het volgende:
Lekker cheaten, naar Viridian City vliegen, praten met die oude man, nee zeggen tegen die oude man en direct door naar Fuchsia City, surfen langs een strand en je had 99 rare candy's (als je die op de 6e plaats had staan in je item box)![]()
En dan al je Pokémons naar level 100 schoppen!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef remlof het volgende:
De enige videogame in mijn jeugd was 'pong'
DBwatte?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je was waarschijnlijk ook te oud voor DBZ of niet?
quote:
Wel als je neit gehealed hadquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:21 schreef Gary_Oak het volgende:
Tevens durf ik te wedden dat iedereen hier vroeger tijdens het spelen van Pokémon een hartaanval kreeg toen jullie het deuntje hoorden dat in mijn signature staat.
Zegt me niks, ik speelde waarschijnlijk al wel Zork voordat je moeder voor het eerst ongesteld werdquote:
Aan het eind van elke grot...quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel als je neit gehealed had.
mijn moeder is 59, en jij 40, dus dat zal nog meevallen denk ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Zegt me niks, ik speelde waarschijnlijk al wel Zork voordat je moeder voor het eerst ongesteld werd
Ok, daar heb je mequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
mijn moeder is 59, en jij 40, dus dat zal nog meevallen denk ik
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:17 schreef Gary_Oak het volgende:
Alleen de Red/Blue/Yellow en de Gold/Silver/Crystal-series vond ik goed!De series die daarna kwamen hadden echt lelijke Pokémon.
Ik nam altijd de Vuur-Pokémon.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:23 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
![]()
Toentertijd uren doorgebracht met m'n game-boy color![]()
Ik had Bulbasaur en bij de Crystal versie Totodile.
Hoe oud ben je nu?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:23 schreef seiramu het volgende:
Ik moest bijna tranen van de OP. Wat een nostalgie. Zelf had ik Pokémon Blue en ik heb daar echt ontzettend veel uren ingestoken. Hetzelfde geldt ook voor de spellen erna. Ik heb ze allemaal gespeelden nu wacht ik met smart op Black and White. Pokémon heeft een ontzettend grote rol gespeeld in mijn jeugd: vroeg opstaan om de afleveringen te volgen, meeleven met Ash, huilen bij de eerste film, Pokémonkaarten ruilen, Pokémon spelen in de pauze in groep 5 en 6, kwaad worden wanneer Ash weer een Pokémon weggaf etcetera! Damn...wat een jeugdsentiment. Mijn leven en die van mijn neefjes draaiden toen enkel om Pokémon
. Hoewel ik de serie al jaren niet meer volg blijf ik de games wel spelen.
Black and Whitequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:23 schreef seiramu het volgende:
Ik moest bijna tranen van de OP. Wat een nostalgie. Zelf had ik Pokémon Blue en ik heb daar echt ontzettend veel uren ingestoken. Hetzelfde geldt ook voor de spellen erna. Ik heb ze allemaal gespeelden nu wacht ik met smart op Black and White. Pokémon heeft een ontzettend grote rol gespeeld in mijn jeugd: vroeg opstaan om de afleveringen te volgen, meeleven met Ash, huilen bij de eerste film, Pokémonkaarten ruilen, Pokémon spelen in de pauze in groep 5 en 6, kwaad worden wanneer Ash weer een Pokémon weggaf etcetera! Damn...wat een jeugdsentiment. Mijn leven en die van mijn neefjes draaiden toen enkel om Pokémon
. Hoewel ik de serie al jaren niet meer volg blijf ik de games wel spelen.
Die kreeg ik wel na een tijdje, maar ze waren nooit mijn eerste keusquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:34 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik nam altijd de Vuur-Pokémon.
Tevens wacht ik op de Nintendo 3DS, zodat ik Pokémon HeartGold kan kopen. Ik heb namelijk nog geen DS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |