quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:17 schreef Gary_Oak het volgende:
Alleen de Red/Blue/Yellow en de Gold/Silver/Crystal-series vond ik goed!De series die daarna kwamen hadden echt lelijke Pokémon.
Ik nam altijd de Vuur-Pokémon.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:23 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
![]()
Toentertijd uren doorgebracht met m'n game-boy color![]()
Ik had Bulbasaur en bij de Crystal versie Totodile.
Hoe oud ben je nu?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:23 schreef seiramu het volgende:
Ik moest bijna tranen van de OP. Wat een nostalgie. Zelf had ik Pokémon Blue en ik heb daar echt ontzettend veel uren ingestoken. Hetzelfde geldt ook voor de spellen erna. Ik heb ze allemaal gespeelden nu wacht ik met smart op Black and White. Pokémon heeft een ontzettend grote rol gespeeld in mijn jeugd: vroeg opstaan om de afleveringen te volgen, meeleven met Ash, huilen bij de eerste film, Pokémonkaarten ruilen, Pokémon spelen in de pauze in groep 5 en 6, kwaad worden wanneer Ash weer een Pokémon weggaf etcetera! Damn...wat een jeugdsentiment. Mijn leven en die van mijn neefjes draaiden toen enkel om Pokémon
. Hoewel ik de serie al jaren niet meer volg blijf ik de games wel spelen.
Black and Whitequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:23 schreef seiramu het volgende:
Ik moest bijna tranen van de OP. Wat een nostalgie. Zelf had ik Pokémon Blue en ik heb daar echt ontzettend veel uren ingestoken. Hetzelfde geldt ook voor de spellen erna. Ik heb ze allemaal gespeelden nu wacht ik met smart op Black and White. Pokémon heeft een ontzettend grote rol gespeeld in mijn jeugd: vroeg opstaan om de afleveringen te volgen, meeleven met Ash, huilen bij de eerste film, Pokémonkaarten ruilen, Pokémon spelen in de pauze in groep 5 en 6, kwaad worden wanneer Ash weer een Pokémon weggaf etcetera! Damn...wat een jeugdsentiment. Mijn leven en die van mijn neefjes draaiden toen enkel om Pokémon
. Hoewel ik de serie al jaren niet meer volg blijf ik de games wel spelen.
Die kreeg ik wel na een tijdje, maar ze waren nooit mijn eerste keusquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:34 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik nam altijd de Vuur-Pokémon.
Tevens wacht ik op de Nintendo 3DS, zodat ik Pokémon HeartGold kan kopen. Ik heb namelijk nog geen DS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |