Onzin meth,coke en andere verslaafden zijn er erger aan toe dan alcohol verslaafden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:09 schreef Xa1pt het volgende:
Je vervalt weer in dezelfde gebrekkige retoriek. Punt blijft: je kunt nog altijd beter langdurig verslaafd zijn aan drugs anders dan alcohol. Op heroïne na. En als je geld hebt aan coke.
Nee, omdat jullie niet willen luisteren. In feite heb ik de discussie al gewonnen, maar jullie blijven je slechts verschuilen achter dat alcohol zo slecht is en veel mensen eraan dood gaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat je dan de discussie niet meer kan winnen?
Ze moeten zich ergens achter verschuilen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, omdat jullie niet willen luisteren. In feite heb ik de discussie al gewonnen, maar jullie blijven je slechts verschuilen achter dat alcohol zo slecht is en veel mensen eraan dood gaan.
Dat zijn gewoon feiten. Daar hoef ik niet achter te schuilen. Ik kan wel om gaan met de realiteit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, omdat jullie niet willen luisteren. In feite heb ik de discussie al gewonnen, maar jullie blijven je slechts verschuilen achter dat alcohol zo slecht is en veel mensen eraan dood gaan.
Verschuil jij je maar achter die berg dode Mexicanen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ze moeten zich ergens achter verschuilen.
Ach, zijn maar Mexicanen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Verschuil jij je maar achter die berg dode Mexicanen.
Jaja, je wilt een totalitaire politiestaat waarin iedereen met een andere mening wordt doodgeschoten.quote:
Moest je die alcoholisten eens zien die iedere ochtend bier kwamen halen in de supermarkt toen ik daar nog werkte. Was ik ff blij dat ik eens in de paar maanden van xtc geniet ipv nutteloos de hele dag dronken zijn zoals zij.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:16 schreef Berlitz het volgende:
Alcoholisten drinken de hele dag zonder dat er echte geestelijke effecten zijn
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
XTC gebruik op een feest is dan ook niet met hun te vergelijken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Moest je die alcoholisten eens zien die iedere ochtend bier kwamen halen in de supermarkt toen ik daar nog werkte. Was ik ff blij dat ik eens in de paar maanden van xtc geniet ipv nutteloos de hele dag dronken zijn zoals zij.
Niet alleen op een feest hoor, ook wel eens thuis. En ik hou het niet alleen bij xtc, eenmaal aan de harddrugs in het illegale circuit heb ik ook snel kennis gemaakt met andere soorten drugs. Ik ben een vieze junk, ik kan niet meer zonder. Het zou verboden moeten worden!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:23 schreef Berlitz het volgende:
[..]
XTC gebruik op een feest is dan ook niet met hun te vergelijken.
Mensen die veel bier drinken zijn tenminste wat beter als de mensen die bij mij inbreken om zo aan geld voor drugs te komen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Moest je die alcoholisten eens zien die iedere ochtend bier kwamen halen in de supermarkt toen ik daar nog werkte. Was ik ff blij dat ik eens in de paar maanden van xtc geniet ipv nutteloos de hele dag dronken zijn zoals zij.
En met gelegaliseerde troep niet? Want dat is het ook een kleine stap om andere dingen te kopen. Dus dit is flauwekul wat je opnoemt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Niet alleen op een feest hoor, ook wel eens thuis. En ik hou het niet alleen bij xtc, eenmaal aan de harddrugs in het illegale circuit heb ik ook snel kennis gemaakt met andere soorten drugs. Ik ben een vieze junk, ik kan niet meer zonder. Het zou verboden moeten worden!
Je liegt weer; alcohol is schadelijker dan coke.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:16 schreef Berlitz het volgende:
Onzin meth,coke en andere verslaafden zijn er erger aan toe dan alcohol verslaafden.
Die verslaafden houden het ook geen 20 jaar vol.
Dus je beweert nu eigenlijk dat alcoholisten net zo goed over kunnen stappen op appelsap? Als het voor het effect toch niet uitmaakt is dat een stuk gezonder.quote:Alcoholisten drinken de hele dag zonder dat er echte geestelijke effecten zijn een andere junk ligt de halve dag in een roes omdat het een ander soort verslaving is.
Zei je een aantal posts terug niet dat je alcohol drinkt om wat losser te worden?quote:Ook is het een kromme vergelijking omdat alcohol veel minder verslavend is en alcohol niet word ingenomen om stoned of high te worden.
Een biertje is niet met een 1gr coke te vergelijken.
Je zegt nu dus dat het niet uitmaakt of het legaal of illegaal is. Met een verbod kost het heel veel geld. Geen verbod kost niets. Maar toch zal jij straks gaan zeggen dat het illegaal moet blijven.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En met gelegaliseerde troep niet? Want dat is het ook een kleine stap om andere dingen te kopen. Dus dit is flauwekul wat je opnoemt.
Ik ben nog nooit in een smartshop geweest om iets daar te proberen, dus nee dat maakt niet veel uit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En met gelegaliseerde troep niet? Want dat is het ook een kleine stap om andere dingen te kopen. Dus dit is flauwekul wat je opnoemt.
Dat doen ze omdat coke zo duur is dankzij het verbod.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mensen die veel bier drinken zijn tenminste wat beter als de mensen die bij mij inbreken om zo aan geld voor drugs te komen.
Hoe worden junks dan opgevangen? Wie vergoed de schade als die junks bij mij inbreken? Gaat alleen maar erger worden bij legalisering.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:27 schreef arucard het volgende:
[..]
Je zegt nu dus dat het niet uitmaakt of het legaal of illegaal is. Met een verbod kost het heel veel geld. Geen verbod kost niets. Maar toch zal jij straks gaan zeggen dat het illegaal moet blijven.
Geen verbod kost meer omdat dan half nederland aan de drugs gaat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:27 schreef arucard het volgende:
[..]
Je zegt nu dus dat het niet uitmaakt of het legaal of illegaal is. Met een verbod kost het heel veel geld. Geen verbod kost niets. Maar toch zal jij straks gaan zeggen dat het illegaal moet blijven.
En je denkt dat ze niet steeds meer willen als het goedkoper is?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat doen ze omdat coke zo duur is dankzij het verbod.
Nee, die wordt minder.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoe worden junks dan opgevangen? Wie vergoed de schade als die junks bij mij inbreken? Gaat alleen maar erger worden bij legalisering.
Als de cokeprijs zakt stijgt het aantal verslaafden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat doen ze omdat coke zo duur is dankzij het verbod.
En mensen die niet bij jou inbreken om aan geld voor drugs te komen, zijn die ook slechter dan alcoholisten? Ik werk namelijk gewoon voor m'n geld. Net als die andere jongeren die jij ongetwijfeld ook kent maar waar je het vaak niet van weet wie er wel eens drugs gebruikt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mensen die veel bier drinken zijn tenminste wat beter als de mensen die bij mij inbreken om zo aan geld voor drugs te komen.
Dat gaat helemaal niet erger worden, waarschijnlijk gaat het zelfs beter.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoe worden junks dan opgevangen? Wie vergoed de schade als die junks bij mij inbreken? Gaat alleen maar erger worden bij legalisering.
Dat moeten ze toch zelf weten? Maar ga dan niet lopen janken als ze bij je inbreken. Dat doen ze omdat het dankzij jou zo duur is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En je denkt dat ze niet steeds meer willen als het goedkoper is?
Als coke mainstream word is het hek van de dam.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat moeten ze toch zelf weten? Maar ga dan niet lopen janken als ze bij je inbreken. Dat doen ze omdat het dankzij jou zo duur is.
Coke wordt dan ook niet mainstream.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:31 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als coke mainstream word is het hek van de dam.
Er is helemaal geen hek, liegende ex-hulpverlener.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:31 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als coke mainstream word is het hek van de dam.
Net als alcohol dat niet is geworden?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Coke wordt dan ook niet mainstream.
Met een prijs van 5 euro per gram en volledige beschikbaarheid word dat het zeker.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Coke wordt dan ook niet mainstream.
Paddo's waren voorheen nog legaal, toch is dat een drug voor psychonauten en waagde je je daar niet zo snel aan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Net als alcohol dat niet is geworden?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Geen verbod kost meer omdat dan half nederland aan de drugs gaat.
Net als bij alcohol alleen is dat minder verslavend en word het niet gebruikt om high of stoned te worden.
Nee hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:35 schreef Berlitz het volgende:
Met een prijs van 5 euro per gram en volledige beschikbaarheid word dat het zeker.
Dus tegen beter weten in kies je er toch voor dat de maatschappij last blijft ondervinden van drugsgebruikers. Helder. Maar daarmee ontneem je jezelf het recht om nog ergens over te mogen zeiken, uiteraard.quote:Laat coke maar een yuppendrug blijven.
In vergelijking met de andere Europese landen ligt het cannabis gebruik zelfs nog het laagst.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:38 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
![]()
Softdrugs zijn vrijwel overal legaal te krijgen en toch is niet half NL aan de softdrugs.... wat een idioot ben jij ook he
Scheelt niet veelquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:38 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
![]()
Softdrugs zijn vrijwel overal legaal te krijgen en toch is niet half NL aan de softdrugs.... wat een idioot ben jij ook he
Als de cokeprijs zakt, zakt het aantal overvallen, inbraken en misdaad rondom de coke.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:29 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als de cokeprijs zakt stijgt het aantal verslaafden.
Last van hallucinaties?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:44 schreef Spanky78 het volgende:
Vergelijk je alcohol met crystal meth, dan zal alcohol wel meevallen,
Nee hoor, ik gebruik geen drugs. Heb ooit eens wat geexperimenteerd maar dat is al jaren geleden.quote:
Iemand die die 1 bier op een dag drinkt kun je niet vergelijken met iemand die 1 keer per dag crystal meth neemt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:50 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gebruik geen drugs. Heb ooit eens wat geexperimenteerd maar dat is al jaren geleden.
Misschien kun jij dat bord voor je kop even weghalen, of gewoon stoppen met trollen
Is dat het enige waar je inhoudelijk op in kunt gaan? Dat zegt wel genoeg.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Iemand die die 1 bier op een dag drinkt kun je niet vergelijken met iemand die 1 keer per dag crystal meth neemt.
Yup, als 16 jarige kom je makkelijker aan coke dan aan wiet. Wiet wordt redelijk gecontroleerd, coke niet. Sowieso kun je alles krijgen wat je wilt, als je maar bereid bent te betalen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef Berlitz het volgende:
Harddrugs beter beschikbaar dan wiet
Ja. In een coffeeshop moet je je identificeren, dus voor iemand die jonger dan 18 is kun je je beter richten op de illegale drugs.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef Berlitz het volgende:
Ik kan een heel boek schrijven als tegenargument. Maar dat is dan toch voor nietsquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Is dat het enige waar je inhoudelijk op in kunt gaan? Dat zegt wel genoeg.
Doe dat dan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik kan een heel boek schrijven als tegenargument.
Dat kun jij helemaal niet. Je weet helemaal niks, maar dat schijn je zelf niet in te zien. Je denkt gewoon echt dat je het beter weet dan de andere mensen hier, ik snap dat niet. Ik snap niet hoe je zo naief als jij kunt zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik kan een heel boek schrijven als tegenargument. Maar dat is dan toch voor niets
nequote:
Wiet is de meest gedealde drug onder jongeren harddrugs worden amper door jongeren gedeald.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja. In een coffeeshop moet je je identificeren, dus voor iemand die jonger dan 18 is kun je je beter richten op de illegale drugs.
Ik ben opgegroeid in een dorp waar het makkelijker was om aan XTC te komen dan aan wiet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef Berlitz het volgende:
Je liegt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:56 schreef Berlitz het volgende:
[..]
harddrugs worden amper door jongeren gedeald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |