Ik wil wel met je badmintonnen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:18 schreef sharr het volgende:
ik ben op bejaardenbadminton maar niemand is er
Het duurde lang ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kreeg het idee dat Sharr mobiel aan het fokken was, vandaar![]()
Correct me if I'm wrong sharr
Ninja edit!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wil wel met je badmintonnen?
Ik moet alleen wel draaien om 3 uur
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:20 schreef Zokunen het volgende:
Doe deze maar want 2 sec eerder en typo in mijn TT
Wou je een keer winnen ofzo?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:18 schreef sharr het volgende:
ik ben op bejaardenbadminton maar niemand is er
Had ik het geluid nou al gewoon 3 dagen goed en zat jij niet op te letten?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:15 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik ben echt moe zeg, ik slaap amper nog omdat ik alleen maar nadenk over radio items enzo
Soms heeft ie ook wel leuke tekstquote:
Als ik nu om bonkers vraag is dat zeker voorspelbaarquote:
Ja meneer.quote:
Aww, wil je erover praten?quote:
Mag wel. maar die komt straks dan. niet nuquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik nu om bonkers vraag is dat zeker voorspelbaar
Opzich niet.. Als het maar beetje in mijn muziek smaak valt. dus geen terror. neger muziek of metalquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik nu om bonkers vraag is dat zeker voorspelbaar
Oe een rebus. En ook zo moeilijkquote:
Maar ik moet over 7 minuten wegquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mag wel. maar die komt straks dan. niet nu
Bonken (knikkers) maar dan ipv en ers doenquote:
Dat kan tegelijk met fok!quote:
Zijn dat knikkers?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bonken (knikkers) maar dan ipv en ers doen
Doe maarquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef mash_ het volgende:
ik kan ook wel half uur dance draaien?
Welke hoer is dat?quote:
Terwijl ze gevuld wordtquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef banapples het volgende:
[..]
Zegt ze nou? oooohhh Bonkers ?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zijn dat knikkers?
Ik dacht bolletjes ijs ofzo
Jaloezie, ik voel hetquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:25 schreef Ezechielk het volgende:
Vannacht meisje, vannacht is het het alleen jij en ik
Je had lapo ja.quote:
Ja, dus heb ik het topic maar geopend, mocht wel hequote:
De originele gif zegt gewoon Oh My Godquote:
Ik zeg doen.quote:
Ja johquote:
Het ziet er inderdaad niet uit als random meisje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:26 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zal ik eens op moeten zoeken. Wist het eerst wel.
Welke is de 03?quote:
Wil je zo graag in de erfenis komen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:27 schreef sharr het volgende:
Oke sorry, probeerde t te ontwijken op foon
nog steeds geen grijsaard te zien though
Snelle jongen.quote:
Soms ben je ook zo heerlijk subtielquote:
Klinkt lekker ouwe.quote:
Zit je verkeerd pierenjan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:28 schreef PiRANiA het volgende:
DJ, twee tekststukjes over elkaar heen mixen.
Moet je aan Huppelmuts vragen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:29 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ja echt.
[..]
Word ik nu afgekeurd omdat ik niet 24/7 hier zit?
Graag gedaanquote:
Weg jijquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:29 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ja echt.
[..]
Word ik nu afgekeurd omdat ik niet 24/7 hier zit?
Que?quote:
Jij bent oud en wijs.quote:
Word deze gemaakt of blijft die weg?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Weg jij![]()
Nee hoorMaar 't is al vaker gezegd dan het vetgehalte van jonge kaas.
Het vetgehalte van jonge kaas kan 20+ 30+ 40+ etc zijn, welke bedoel jequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Weg jij![]()
Nee hoorMaar 't is al vaker gezegd dan het vetgehalte van jonge kaas.
quote:
quote:
Zou 24u duren maxquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:30 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Word deze gemaakt of blijft die weg?
Ik laat oud dan wel weg.quote:
quote:
Ik dacht wijsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik dacht wijs
Wat ben jij gemeen tegen mij vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Huppelmuts gaat in een hoekje zitten huilen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had geluid al, dacht al wat duurt die 3 doors down plaat lang
Hallo nieuwsmeisje!quote:
Sorryquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ben jij gemeen tegen mij vandaag![]()
* Huppelmuts gaat in een hoekje zitten huilen
Hallo jijquote:
Als je net wakker bent is dat geen prestatie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:34 schreef Zokunen het volgende:
denk dat ik toch maar eens ga roken, vandaag nog niet gedaan, dus wordt het wel een keer tijd
Ik heb vandaag ook niet gerookt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:34 schreef Zokunen het volgende:
denk dat ik toch maar eens ga roken, vandaag nog niet gedaan, dus wordt het wel een keer tijd
Ik heb alleen gesnoven.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook niet gerookt.
Ik voelde niksquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:35 schreef djkoelkast het volgende:
Oei mash_, deze was vrij pijnlijk
Goeden muziekquote:
Komt nog, bubba komt eraan.quote:
In Traktor kan het heel makkelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:36 schreef mash_ het volgende:
Sowieso is mixen kut als je geen headphone hebt.
Tellen word ik moe van dus doe ik niet aan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In Traktor kan het heel makkelijk![]()
Maar zonder koptelefoon zou je nog wel de 16-kwartsmaten moeten uittellen en dus op het juiste moment moeten starten
George vol gooien.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga jullie even verlaten![]()
Even tanken enz.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Even tanken enz.
Jij gaat even met Geroge rijden? Viel spassquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Even tanken enz.
Dan zal ik vanavond nog wel wat commentaar krijgenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In Traktor kan het heel makkelijk![]()
Maar zonder koptelefoon zou je nog wel de 16 4-kwartsmaten moeten uittellen en dus op het juiste moment moeten starten
Totzo!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Even tanken enz.
Dan wordt het nooit goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Tellen word ik moe van dus doe ik niet aan.
ja maar ik snap er vrij weinig vanquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan wordt het nooit goedIk geef je tips mee
Nee.quote:
Komt wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja maar ik snap er vrij weinig van
Nou, dit was weer niet goed, wel qua tempo, maar niet in de goede maat, dus het klonk heel raarquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja maar ik snap er vrij weinig van
ja. /carequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou, dit was weer niet goed, wel qua tempo, maar niet in de goede maat, dus het klonk heel raar
Opbouwende kritiek noemen ze dat heur.quote:
quote:
Hij is echt al een begripquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij gaat even met Geroge rijden? Viel spass
Was hij groen of blauw?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Hij is echt al een begrip
Groenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Was hij groen of blauw?
Blauwe George
Groene George
Mooier
Racen met die handel.quote:
Ze gaat straks in George zitten en dan gaat ze ook echt zeggen: "je bent nu al een begrip op FOK!, ouwe trouwe groene rakker van me!"quote:
Laat ze maar eens even een roetfiltertje ruiken!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze gaat straks in George zitten en dan gaat ze ook echt zeggen: "je bent nu al een begrip op FOK!, ouwe trouwe groene rakker van me!"
quote:
VOLUME VOLUITquote:
echt niet.. mijn oren gaan ervan bloeden...quote:
Bazennummerquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:47 schreef djkoelkast het volgende:
Planet Funk - Chase the Sun gaarne
Dan hebben we het dartsrondje compleet
Is dat niet de vrouw van Wim Denie trouwens?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja ik nietIk keek weer eens op de weblog en toen dat
Dat gaan die van mij zaterdag 20:00 uur.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
echt niet.. mijn oren gaan ervan bloeden...
En zondag 16u?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:48 schreef leetzors het volgende:
[..]
Dat gaan die van mij zaterdag 20:00 uur.
Dan draai jij?quote:
je hebt geen smaakquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:48 schreef leetzors het volgende:
[..]
Dat gaan die van mij zaterdag 20:00 uur.
Overgang was stukken beterquote:
Ja, nu is het WOOHOOHOHOOOOHOHOHOOOHOHOHOOOquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is t al afgelopen trouwens?
Ja ik ga tracktor wel even downloaden. gebruikte ik vroeger ook altijd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Overgang was stukken beter![]()
Maar volgens mij gebruik je timestretch, klinkt van geen kant, dat boutprogramma wat je gebruikt vernaggelt het.
Heb um knoepers hardquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja, nu is het WOOHOOHOHOOOOHOHOHOOOHOHOHOOO
Reminds me dat ik mn thunderdome collectie weer eens moet opzoekenquote:
Is ook waardeloos qua timestretchen hoor, ik gebruik gewoon pitch in Traktor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja ik ga tracktor wel even downloaden. gebruikte ik vroeger ook altijd.
Barbara Streisand nu, Oehoehoehoeoee!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Helaas wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Haha zeker dat ik ga luisteren.quote:
Go get busy en dat soort titels ga je veel horen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Reminds me dat ik mn thunderdome collectie weer eens moet opzoeken
Kijk eens wat er na komtquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:51 schreef leetzors het volgende:
Sperzieboontoon, jij gaat toch van 15-16? Je zei anderhalf uur.
kijk eens naar 16:00 tot 16:30quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:51 schreef leetzors het volgende:
SperzieboonToonquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:51 schreef leetzors het volgende:
Van 16:00 - 16:30 had ik later nog aangevraagd omdat die niet was ingevuldquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:51 schreef leetzors het volgende:
Ik zie het al.quote:
Alleen gitaar? Dan kan ik wel wat nuttigs gaan doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Van 16:00 - 16:30 had ik later nog aangevraagd omdat die niet was ingevuld
Dus dan ben ik ook nog
Als je maar wat puike muziek draait.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dus dan ben ik ook nog
Nog wat van mn requests kunnen vinden?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dus dan ben ik ook nog
Dat was ik vanaf 15:30 al van planquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alleen gitaar? Dan kan ik wel wat nuttigs gaan doen![]()
Show voorbereiden ofzo
Wat had je gerequest? Het systeem ligt er even uitquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:53 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nog wat van mn requests kunnen vinden?
Krijg je met goede nummers.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:53 schreef Neroje het volgende:
Dit nummer is er ook wel één die heel veel gedraaid wordt, vaker dan Bittersweet Symphony denk ik
Welke genre is dat nou?quote:
Zweedse huis maffia.quote:
Naar een goede groenteboer gaan helpt ook.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gadverdamme deze mandarijn is ook al zuur... vanaf nu eet ik alleen nog maar bananen
Peren zijn het beste fruitquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gadverdamme deze mandarijn is ook al zuur... vanaf nu eet ik alleen nog maar bananen
heb normaal een dondersgoeie... alleen nu tref ik t nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:57 schreef leetzors het volgende:
[..]
Naar een goede groenteboer gaan helpt ook.
Rogerquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:57 schreef mash_ het volgende:
maar volgende dj ga maar klaar staan! bij bijna klaar
Bananen zijn geen fruit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Peren zijn het beste fruit
Appeltjes dan maar?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb normaal een dondersgoeie... alleen nu tref ik t niet
nee klopt zijn apen karbonadesquote:
Ik herkende het al niet.quote:
Een bananenplant of bananenboom is in werkelijkheid een kruid, `s werelds grootste kruid (kruidachtige).quote:
Doet prima hier.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:59 schreef BBQSausage het volgende:
Nogmaals deze mededeling:
Sorry; http://onzradio.trooperz.nl is onbereikbaar wegens een wijziging in de DNS. Dit duurt minimaal 24 uur, en kan uitlopen.
Ik kan er weinig aan doen, dus afwachten is de enige optie.
datquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zing dit alleen mee als ik stomdronken naar het EK of WK voetbal zit te kijke
Omdat het kan.quote:
Ik zeg wel als het weg is.quote:
Het is maar even.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zit te denken om over te stappen naar q music.... dit wordt te erg
Tune maar weer in.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zit te denken om over te stappen naar q music.... dit wordt te erg
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil naar Zweden op vakantie.
Wie gaat er mee ?
http://www.skoften.net/index/gallery/zweedse_dames_in_de_club
Ik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil naar Zweden op vakantie.
Wie gaat er mee ?
http://www.skoften.net/index/gallery/zweedse_dames_in_de_club
En mensen met geld voor champagne.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:04 schreef Beach het volgende:
[..]
De club voor mensen met zonnebank denk ik.
Neem jij haar niet doe ik het wel hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ja dat neppe bruin is wel lelijk inderdaad
Inderdaad, ik deed al f5 dacht dat er wat mis was.quote:
sorry luister wel.. ben ook nog andere dingen aan het doenquote:
Iedereen is aan het relaxen met deze muziek aan.quote:
Vrouwen kunnen toch multi-tasken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry luister wel.. ben ook nog andere dingen aan het doen
Wees gerust, je galmt nog steeds door mijn kamer.quote:
klopt maar moet mijn hoofd er echt bij houden anders gaat het hopeloos mis...quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:08 schreef leetzors het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen toch multi-tasken?
Wat dooee jee daaahaan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt maar moet mijn hoofd er echt bij houden anders gaat het hopeloos mis...
en ben geen stereotype vrouw... lijk af en toe teveel op een kerel
schrijven.. en als ik dan hier ook erg op ga letten.. dikke kans dat ik dan de verkeerde tekst in het verkeerde scherm plaatsquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat dooee jee daaahaan?
Kunnen we hier wel lachenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schrijven.. en als ik dan hier ook erg op ga letten.. dikke kans dat ik dan de verkeerde tekst in het verkeerde scherm plaats
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schrijven.. en als ik dan hier ook erg op ga letten.. dikke kans dat ik dan de verkeerde tekst in het verkeerde scherm plaats
niet met mijn soort verhaaltjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kunnen we hier wel lachen
Misschien wel! Komen er zombies of aliens in voor?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet met mijn soort verhaaltjes![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Misschien wel! Komen er zombies of aliens in voor?
Psychoses?quote:
quote:
Biologie heb ik gelukkig nooit meer.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
meer het menselijke lichaam
Piraten?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
meer het menselijke lichaam
Ik zeg tijd voor het volgende nummer.quote:
lolquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Piraten?
Ninja's?
Robots?
Gehandicapten?
Nog 2,5 minuutquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:15 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ik zeg tijd voor het volgende nummer.
Ohquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lol
nee gewoon keiharde seks
5 minuten later reageer je weerquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:16 schreef Ezechielk het volgende:
Zo de tering hé, ik zie net dat linkje van SSB
als je van dat genre houd welquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh
Zijn dat leuke verhalen? Kan ik me niet voorstellen
Hee, die zie ik ook nu pasquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:16 schreef Ezechielk het volgende:
Niets mis mee nee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:16 schreef Ezechielk het volgende:
Daarom hier posten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je van dat genre houd wel
en heb nog van niemand gehoord dat ze niet leuk waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |