Ik herkende het al niet.quote:
Een bananenplant of bananenboom is in werkelijkheid een kruid, `s werelds grootste kruid (kruidachtige).quote:
Doet prima hier.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:59 schreef BBQSausage het volgende:
Nogmaals deze mededeling:
Sorry; http://onzradio.trooperz.nl is onbereikbaar wegens een wijziging in de DNS. Dit duurt minimaal 24 uur, en kan uitlopen.
Ik kan er weinig aan doen, dus afwachten is de enige optie.
datquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zing dit alleen mee als ik stomdronken naar het EK of WK voetbal zit te kijke
Omdat het kan.quote:
Ik zeg wel als het weg is.quote:
Het is maar even.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zit te denken om over te stappen naar q music.... dit wordt te erg
Tune maar weer in.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zit te denken om over te stappen naar q music.... dit wordt te erg
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil naar Zweden op vakantie.
Wie gaat er mee ?
http://www.skoften.net/index/gallery/zweedse_dames_in_de_club
Ik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil naar Zweden op vakantie.
Wie gaat er mee ?
http://www.skoften.net/index/gallery/zweedse_dames_in_de_club
En mensen met geld voor champagne.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:04 schreef Beach het volgende:
[..]
De club voor mensen met zonnebank denk ik.
Neem jij haar niet doe ik het wel hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ja dat neppe bruin is wel lelijk inderdaad
Inderdaad, ik deed al f5 dacht dat er wat mis was.quote:
sorry luister wel.. ben ook nog andere dingen aan het doenquote:
Iedereen is aan het relaxen met deze muziek aan.quote:
Vrouwen kunnen toch multi-tasken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry luister wel.. ben ook nog andere dingen aan het doen
Wees gerust, je galmt nog steeds door mijn kamer.quote:
klopt maar moet mijn hoofd er echt bij houden anders gaat het hopeloos mis...quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:08 schreef leetzors het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen toch multi-tasken?
Wat dooee jee daaahaan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt maar moet mijn hoofd er echt bij houden anders gaat het hopeloos mis...
en ben geen stereotype vrouw... lijk af en toe teveel op een kerel
schrijven.. en als ik dan hier ook erg op ga letten.. dikke kans dat ik dan de verkeerde tekst in het verkeerde scherm plaatsquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat dooee jee daaahaan?
Kunnen we hier wel lachenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schrijven.. en als ik dan hier ook erg op ga letten.. dikke kans dat ik dan de verkeerde tekst in het verkeerde scherm plaats
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schrijven.. en als ik dan hier ook erg op ga letten.. dikke kans dat ik dan de verkeerde tekst in het verkeerde scherm plaats
niet met mijn soort verhaaltjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kunnen we hier wel lachen
Misschien wel! Komen er zombies of aliens in voor?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet met mijn soort verhaaltjes![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Misschien wel! Komen er zombies of aliens in voor?
Psychoses?quote:
quote:
Biologie heb ik gelukkig nooit meer.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
meer het menselijke lichaam
Piraten?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
meer het menselijke lichaam
Ik zeg tijd voor het volgende nummer.quote:
lolquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Piraten?
Ninja's?
Robots?
Gehandicapten?
Nog 2,5 minuutquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:15 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ik zeg tijd voor het volgende nummer.
Ohquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lol
nee gewoon keiharde seks
5 minuten later reageer je weerquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:16 schreef Ezechielk het volgende:
Zo de tering hé, ik zie net dat linkje van SSB
als je van dat genre houd welquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh
Zijn dat leuke verhalen? Kan ik me niet voorstellen
Hee, die zie ik ook nu pasquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:16 schreef Ezechielk het volgende:
Niets mis mee nee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:16 schreef Ezechielk het volgende:
Daarom hier posten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je van dat genre houd wel
en heb nog van niemand gehoord dat ze niet leuk waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |