Sorryquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ben jij gemeen tegen mij vandaag![]()
* Huppelmuts gaat in een hoekje zitten huilen
Hallo jijquote:
Als je net wakker bent is dat geen prestatie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:34 schreef Zokunen het volgende:
denk dat ik toch maar eens ga roken, vandaag nog niet gedaan, dus wordt het wel een keer tijd
Ik heb vandaag ook niet gerookt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:34 schreef Zokunen het volgende:
denk dat ik toch maar eens ga roken, vandaag nog niet gedaan, dus wordt het wel een keer tijd
Ik heb alleen gesnoven.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook niet gerookt.
Ik voelde niksquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:35 schreef djkoelkast het volgende:
Oei mash_, deze was vrij pijnlijk
Goeden muziekquote:
Komt nog, bubba komt eraan.quote:
In Traktor kan het heel makkelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:36 schreef mash_ het volgende:
Sowieso is mixen kut als je geen headphone hebt.
Tellen word ik moe van dus doe ik niet aan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In Traktor kan het heel makkelijk![]()
Maar zonder koptelefoon zou je nog wel de 16-kwartsmaten moeten uittellen en dus op het juiste moment moeten starten
George vol gooien.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga jullie even verlaten![]()
Even tanken enz.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Even tanken enz.
Jij gaat even met Geroge rijden? Viel spassquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Even tanken enz.
Dan zal ik vanavond nog wel wat commentaar krijgenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In Traktor kan het heel makkelijk![]()
Maar zonder koptelefoon zou je nog wel de 16 4-kwartsmaten moeten uittellen en dus op het juiste moment moeten starten
Totzo!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Even tanken enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |