Dat dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen met een ban die toch meelezen?
Mensen die via google hier komen kijken of ze hun probleem kunnen oplossen?
Mensen die lurken maar geen account durven aan te maken?
Mensen die nog niet ingelogd zijn?
Dat zou zo maar kunnen inderdaad. Tsjonge, wat zijn er veel verschillende antwoorden op deze vraag mogelijk zeg!quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik dacht ook aan de eerste 2.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)tf-8&channel=suggestquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:24 schreef kwiwi het volgende:
Via google kom je vaak op fok terecht omdat er over bijna elk onderwerp wel een topic is, en vaak meerdere.
Tijdens de big Brother finale .quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is meeste aantal gebruikers ooit online?
derhalvequote:Op donderdag 20 januari 2011 00:26 schreef leRomein het volgende:
Voornamelijk mensen van GS of DWDD die zodoende de leuke 'vondsten' van FOK! jatten en het presenteren alsof zij het zelf hebben 'ontdekt'.
Die sublink onder die eerste linkquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)tf-8&channel=suggest
klopt ja.
+quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:29 schreef shintek het volgende:
[..]
Google bots (spider indexer), Yahoo bots, etc.
Google bots (spider indexer), Yahoo bots, etc.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Indexeren je site voor google bijv, als jij een pagina hebt met een bepaald nieuws item,quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:35 schreef Weissman het volgende:
wat doen die bots allemaal eigenlijk ? ik zie ze ook terugkomen op een paar sites die ik beheer.
Bedankt voor je antwoordquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:39 schreef shintek het volgende:
[..]
Indexeren je site voor google bijv, als jij een pagina hebt met een bepaald nieuws item,
en iemand googled dat, kan hij op jou site terecht komen.
Ze genereren meer traffic voor je
Nee niet echt, en graag gedaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord
Zo'n vermoeden had ik al. geen rocket science dus.
Datquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:28 schreef Weissman het volgende:
ik heb ook eerst 2 jaar gelurkt, voordat ik ging posten.
Heb ik ook veel last van.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:40 schreef Danger.Mouse het volgende:
Dat zijn mensen die nog niet durven te posten..
Dit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:42 schreef PiRANiA het volgende:
Lurkers die dit lezen: registreer je, is gezellig
Toch vreemd, de drempel ligt al bijna onder de grondquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:40 schreef Danger.Mouse het volgende:
Dat zijn mensen die nog niet durven te posten..
Zo laag is het niveau hier af en toe wel jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:46 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Toch vreemd, de drempel ligt al bijna onder de grond
Blij dat je er bij bent gekomen. Wat je hebt een toffe UIquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:22 schreef kerstmis het volgende:
voor 26 december was ik ook 3 jaar gast.
Voor ik het wist had ik al een minuut lang naar je UI gekeken, hij is echt hypnotiserendquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:22 schreef kerstmis het volgende:
voor 26 december was ik ook 3 jaar gast.
Het toppunt van autisme is toch wel meelezen maar geen account durven te maken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef Papa-roach het volgende:
Een van die gasten is mijn zus
Ik vroeg laatst waarom ze geen acc aanmaakt. Zegt ze dat dat voor puisterige no-lifers is
Terwijl ze zelf puisten heeft
Sorry, zus
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef Papa-roach het volgende:
Een van die gasten is mijn zus
Ik vroeg laatst waarom ze geen acc aanmaakt. Zegt ze dat dat voor puisterige no-lifers is
Terwijl ze zelf puisten heeft
Sorry, zus
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Blij dat je er bij bent gekomen. Wat je hebt een toffe UI![]()
met jullie kan ik pratenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:23 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Voor ik het wist had ik al een minuut lang naar je UI gekeken, hij is echt hypnotiserend
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:25 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Het toppunt van autisme is toch wel meelezen maar geen account durven te maken.
Truequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lurken op FOK! is nog triester dan FOK!ken zelf
je zit toch niet te fappen op mijn UI hèquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet echt, zolang jij die UI houdt zal ik geen zinnig woord uitkramen.
Sorryquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:27 schreef kerstmis het volgende:
[..]
je zit toch niet te fappen op mijn UI hè
Verkeerde topic?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:28 schreef PiRANiA het volgende:
DJ, twee tekststukjes over elkaar heen mixen.
het is al goed schatje, iedereen heeft zo zijn behoeftesquote:
Dacht ik alquote:
Okequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:29 schreef kerstmis het volgende:
[..]
het is al goed schatje, iedereen heeft zo zijn behoeftes
Marioquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:15 schreef Koopa_Troopa het volgende:
Dit account is ook pas een week oud ofzo, daarvoor lurkte ik echt té lang
Die hoop heeft iedereen die lang heeft gelurkt en daarna een account heeft aangemaakt. Don't feel sorry...tis goed mien jongquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:38 schreef eucalyptus het volgende:
Ik heb ook heel lang gelurkt voordat ik een account aanmaakte. Dat komt omdat ik niet wist hoe de gang van zaken hier was. Op een gegeven moment besloot ik een account te maken, in de hoop voldoende te hebben geleerd en klaar te zijn om een baas te worden. Ik heb hopeloos gefaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |