Ik haalde hem uit de TTquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:02 schreef Zeroku het volgende:
Laten we stiekem de punt uit de OP halen, dat ziet niemand!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:02 schreef Zeroku het volgende:
Laten we stiekem de punt uit de OP halen, dat ziet niemand!
quote:
Maakt niks uit dat het niet opvalt, de komende 290 posts zit de punt of comma er niet inquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:13 schreef eNGine10 het volgende:
Had hem door een komma vervangen dan, dat valt minder op.
Ha-ha, dat denk je maar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maakt niks uit dat het niet opvalt, de komende 290 posts zit de punt of comma er niet in
Goeiemorgen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:21 schreef Teal het volgende:
Goeiemorgen! Hier mijn eeste mag via m'n iPhone
ja graagquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
He, gossie, wil je erover praten?![]()
Ik ben er voor je
Strak plan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:27 schreef Teal het volgende:
[..]
ja graaghet is nIe zo Chill via iPhone fokke. Ik ga maAr is uit bed en dan achter me lapje zitte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker druk vandaag of niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:27 schreef Teal het volgende:
[..]
ja graaghet is nIe zo Chill via iPhone fokke. Ik ga maAr is uit bed en dan achter me lapje zitte
Nope, jij?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:29 schreef honkeytonk het volgende:
Hebben jullie je eigen posts een kleurtje gegeven?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Strak plan.Ik moest je quoten om je spoiler te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik was door mijn wekker heen geslapen
Typefouten, ik maak ze met trots.
Die is onder het kopje "Media & Glamour" toch? Maar daar zit ik nooit op.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wacht... dat is niet waar
...waar is TAL?
dat klopt...quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die is onder het kopje "Media & Glamour" toch? Maar daar zit ik nooit op.
Ik wilde net zeggen. Je wilt me daar ook toch helemaal niet hebben? Dan val ik je alleen maar lastig en dan word jij boos op mij en dan ga ik huilend naar mama toen en dan wordt zij boos op jou en dan ga jij huilend naar mijn mama toe en dan krijgen we familie ruzie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat klopt...
En laat maar... is ook helemaal niks voor jou
Precies...quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. Je wilt me daar ook toch helemaal niet hebben? Dan val ik je alleen maar lastig en dan word jij boos op mij en dan ga ik huilend naar mama toen en dan wordt zij boos op jou en dan ga jij huilend naar mijn mama toe en dan krijgen we familie ruzie.
Klopt. Dat willen we niet hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies...
Dat willen we niet hebben he
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies...
Dat willen we niet hebben he
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Klopt. Dat willen we niet hebben.
Namens NBT, bedankt!quote:
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:19 schreef NBT het volgende:
Ik zie het nu pas!!! hihi, bedankt allemaal!
quote:
Namens NBT, jij het meest bedankt!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je moet mij het meest bedanken! Ik heb dit topic geopend
Jeejquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Namens NBT, jij het meest bedankt!
Jij speciaal bedankt!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je moet mij het meest bedanken! Ik heb dit topic geopend
bedankt dat je namens mij bedankt!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Namens NBT, jij het meest bedankt!
ben jij zo belangrijk?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:36 schreef Teal het volgende:
En mensen smse me constant alsof hun leven ervan af hangt
Goed zo tquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:37 schreef tdrone het volgende:
heb net presentatie gegeven en het ging best goed had op een moment wel bijna een lachaanval
Das zo kut dan heaquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:37 schreef tdrone het volgende:
heb net presentatie gegeven en het ging best goed had op een moment wel bijna een lachaanval
Mietjequote:Op donderdag 20 januari 2011 15:43 schreef Teal het volgende:
koffie
KUTTTTben vergeten melk in te doen
Heb ik niet in huis... moet nog boodschappen doen, maar ben ziek, dus dat is niet echt een idee, mijn vriend is pas 6uur half 7 thuis uit werk, dus nog even wachten tot ik eten kan...quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:49 schreef tdrone het volgende:
ik loop stage in de zorg en moest vandaag iets presenteren aan die medewerkers daar... op zich geen rpobleem en alles ging goed maar had op een moment bijna een lachaanval omdat ik een keek hoeveel pittige kapsels ertussen zaten... (en het was meer regel dan uitzondering)
Er lopen ook echt te veel van dat soort types rond in de zorgquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:51 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zat daar van : KUT LACH INHOUDEN![]()
![]()
![]()
helaas, denk ik danquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:53 schreef Teal het volgende:
[..]als het verder dan 10 km begin ik er niet aan
Sowieso tot straks!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:06 schreef tdrone het volgende:
ik ben naar huis mennschen misschien nog tot straks
Dankjequote:
Ik heb al gepoeptquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Een neger naar de rivier brengen?
Dus een chinees in het riool donderenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef Teal het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Ik heb al gepoept
Ik ging plassen
Sterkte aan de hond van Tealquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:26 schreef Teal het volgende:
Ik ga even de hond uitlaten
wish me luck
Best welquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:50 schreef Teal het volgende:
[..]
Mocht je nog een druk jaartje voor de boeg hebben
Waarom dat danquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag mijn halve telefoonboek rare sms'jes gestuurd
Wat voorn fone heb jequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Geen idee, mijn telefoon heeft serieuze issues.
Bedankt, jouw smsje:quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jeej voor Chocolade Kuikentje!
Jeej!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bedankt, jouw smsje:
blah blah die blah, goekoe d'tioddel maaf avec nering,....WTF
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag mijn halve telefoonboek rare sms'jes gestuurd
Mijn mobieltje is spastisch.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bedankt, jouw smsje:
blah blah die blah, goekoe d'tioddel maaf avec nering,....WTF
je mobiel niet in je kamer hebben liggenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:37 schreef QuincydeKoster het volgende:
Hoi iedereen
Kuikentje, volgende keer niet meer zo laat SMSen aub
Vond moederlief niet echt joepie
Dat had ik in de gatenquote:
Zat gewoon in de huiskamer en mijn mobiel lag naast mijn PCquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je mobiel niet in je kamer hebben liggen
Zet hem dan op stil of trillenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:38 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Zat gewoon in de huiskamer en mijn mobiel lag naast mijn PC
Trillenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zet hem dan op stil of trillen
Als ik hem op stil zet trilt ie nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zet hem dan op stil of trillen
Dat maakt niet uitquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:40 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Als ik hem op stil zet trilt ie nietDan had ik dus pas vanochtend erachter gekomen dat je een SMS gestuurd had
Als ik niet geSMSt wil worden gaat de batterij eruitquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat maakt niet uitvaak verstuur ik wel eens om 3 uur 's nachts smsjes of 7 uur 's ochtends, een iemand werd een keer boos en ging me een keer bellen dat ik moest ophouden
Wie weetquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:42 schreef Teal het volgende:
Bah, die lucht waaide net weer voorbijzou het ooit nog me neus uit gaan
Liep je vriendin net langs?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:42 schreef Teal het volgende:
Bah, die lucht waaide net weer voorbijzou het ooit nog me neus uit gaan
Nooit gehoord van je telefoon uitzetten?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:42 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Als ik niet geSMSt wil worden gaat de batterij eruit
Soms ontvangt mijn telefoon zelfs dan nog SMSjes (Uitschakelen is op mijn telefoon slaapstand :S)quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nooit gehoord van je telefoon uitzetten?
Rood knopje lang indrukkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:43 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Soms ontvangt mijn telefoon zelfs dan nog SMSjes (Uitschakelen is op mijn telefoon slaapstand :S)
YEAH! We're gonna rock out with our cocks out!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:44 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
PARTEEEEEEEEEEEEEEH JONGAH!
Oeh picsquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
YEAH! We're gonna rock out with our cocks out!
Werkt op mijn telefoon niet (Nokiaquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Rood knopje lang indrukken
Nopequote:
Dan zit er meestal een knopje aan de bovenkant?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:47 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Werkt op mijn telefoon niet (Nokia)
[..]
Nope
Dat knopje aan de bovenkant schakelt hem niet helemaal uit..quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan zit er meestal een knopje aan de bovenkant?
Dan post ik ook pics?
Dom...quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dat knopje aan de bovenkant schakelt hem niet helemaal uit..
Still nope... Alhoewel... Nope
Waarom zou je uberhaupt een pic van mij willenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dom...
ik zal je nog eens pics aanbieden
Voor bij mijn verzamelingquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:54 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt een pic van mij willen [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Voor bij mijn verzameling
Haiquote:
Naaisquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:06 schreef Zeroku het volgende:
Yayyyyyyyyyy.
Allebei mijn hertentamens gehaald.
5.5. En een 8.0
.
YEAAAAHquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:06 schreef Zeroku het volgende:
Yayyyyyyyyyy.
Allebei mijn hertentamens gehaald.
5.5. En een 8.0
.
Eet smakelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nu Merel mijn dienst komt overnemen ga ik even eten, kusjes
Ja, een 5.5quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat had je voor de herkansing dan?
Vandaag hele dag gewerkt, vrij saai enzo. Nu dingen met pareo uitproberenquote:
Die 5,2 bedoelde ik jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, een 5.5. Ik had eerst een 5.2
Vandaag hele dag gewerkt, vrij saai enzo. Nu weekend en lekker sjillenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vandaag hele dag gewerkt, vrij saai enzo. Nu dingen met pareo uitproberen![]()
En jij?
Ja dat is wel. Maar ik wil misschien volgend jaar vakken gaan volgen aan de Uni en dan moet ik een 7 gemiddeld staanquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die 5,2 bedoelde ik ja
Ach, het is voldoende
Jeeejquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vandaag hele dag gewerkt, vrij saai enzo. Nu weekend en lekker sjillen
Wat is je gemiddelde nu dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja dat is wel. Maar ik wil misschien volgend jaar vakken gaan volgen aan de Uni en dan moet ik een 7 gemiddeld staan.
Zullen we uitgaan vanavond?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeeej![]()
Ik heb ook weekend, hoef morgen niet te werken ^^
Wat goed uitkomt, want dan kan ik uitslapen
Ga ik al !quote:
Oke ik zie je daar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ga ik al !
Feestje van studievereniging vriendin, thema aloha exotica, vandaar de pareo
wat is een studievereniging?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ga ik al !
Feestje van studievereniging vriendin, thema aloha exotica, vandaar de pareo
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik doe zo'n rokje aan van palmbladeren, en 2 kokosnoten over mijn kleine, knappe tepeltjes
www.youtube.com en dan intypen wat je zoektquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af hoe jullie op die filmpjes komen
kun je me eens zeggen hoe dat werkt want ik snap die saait niet helemaalquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
www.youtube.com en dan intypen wat je zoekt
Ik. Hoezo?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
wie doet kokosnoten op z'n tepels?
CCquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
wie doet kokosnoten op z'n tepels?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:38 schreef tdrone het volgende:
ik loop stage in de zorg en had vanmiddag een presentatie voor het personeel. Ineens kreeg ik bijna een lachaanval omdat ik keek hoeveel mensen pittige kapsels hadden (was meer de regel dan uitzondering)
is best vervelend als je daar staat en je bedenkt je dat halverwege de presentatie (je moet dus nog de helft tegen die mensen aankijkenquote:
Jij moet minder gaan FOK!kenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:38 schreef tdrone het volgende:
ik loop stage in de zorg en had vanmiddag een presentatie voor het personeel. Ineens kreeg ik bijna een lachaanval omdat ik keek hoeveel mensen pittige kapsels hadden (was meer de regel dan uitzondering)
Chocolate-Chick koekjes?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij moet minder gaan FOK!ken
Nu je het zegt, ik had vandaag echt zo'n dagje dat ik dacht ik heb zin om op FOK! te gaan, ben ik op stage hebben ze het continu over chocolate-chick koekjes
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:43 schreef tdrone het volgende:
ik heb in ieder geval nog geen fok! dromen gehad
iets met aardappel en rotte visquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja
Teal dat topic
Durex assortiment
Ik heb zin in een Chocolate-Chick Cookie!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja
Teal dat topic
Durex assortiment
Dan ga je naar de Albert Heijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb zin in een Chocolate-Chick Cookie!
Verkopen ze die daar!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan ga je naar de Albert Heijn
Lekker, toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu, bij het asiel moest ik mezelf opeten
Ga je maar schamen in een hoekje, verwacht je dat niemand daar komtquote:
Ja, ik kreeg pijn overal toen ik in dat chocolate-chick koekie beetquote:
Tas inpakken!?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:47 schreef Lutte het volgende:
Gedoucht, Duits geleerd... Nu tas inpakken en dan klaaaar!
Lutteeee!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:47 schreef Lutte het volgende:
Gedoucht, Duits geleerd... Nu tas inpakken en dan klaaaar!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:49 schreef Teal het volgende:
Ik dacht vanmiddag dat IBenny een meisje was
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:49 schreef Teal het volgende:
Je wou hem haar neuken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:49 schreef Teal het volgende:
Dan vergeet ik altijd de helft... En het kan maar vast gebeurd zijn!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd in de ochtend
Het verklaart trouwens wel die PM die je hebt verstuurd naar mequote:Op donderdag 20 januari 2011 18:49 schreef Teal het volgende:
En ik lesbisch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:49 schreef Teal het volgende:
Slimquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan vergeet ik altijd de helft... En het kan maar vast gebeurd zijn!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het verklaart trouwens wel die PM die je hebt verstuurd naar me
Echt?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:50 schreef Teal het volgende:
[..]
Het nog nooit gezien
[..]
Vond het een vrouwelijke naam![]()
'Benny' is best mannelijk hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:50 schreef Teal het volgende:
[..]
Het nog nooit gezien
[..]
Vond het een vrouwelijke naam![]()
hij is ook een meisje, heb je hem nooit op de cam gezien?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:49 schreef Teal het volgende:
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
![]()
hoop dat Soundos er eens uitvliegt of die domme trien karin ofzo?
quote:
SPOILER: Klik hier als je wilt weten wie de mol is het is al uitgelekt en ik weet het nu maar eigenlijk wil ik het niet weten wat nu weet ik wie het is en daarom is het niet meer leuk om te weten, klik op eigen risico.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soundosquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
![]()
hoop dat Soundos er eens uitvliegt of die domme trien karin ofzo?
Zie OP... [VOH] De singlesquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
Waar kan je een van die liedjes downloaden van TVOH?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]Ik moest lachenSPOILER: Klik hier als je wilt weten wie de mol is het is al uitgelekt en ik weet het nu maar eigenlijk wil ik het niet weten wat nu weet ik wie het is en daarom is het niet meer leuk om te weten, klik op eigen risico.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
waarom moet je dat dan toch nog zeggen ???
HT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |