Ja derp, maar welk? Ik weet niet of je welles naar het assortiment hebt gekeken maar er zijn honderden producten, en ik ga niet uitgebreid in de kruidvat staan lezen.quote:
dan bestel je ze toch op internet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:25 schreef Teal het volgende:
[..]
Ja derp, maar welk? Ik weet niet of je welles naar het assortiment hebt gekeken maar er zijn honderden producten, en ik ga niet uitgebreid in de kruidvat staan lezen.
Je bedoelt echt eros, of bedoel je etos?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:33 schreef Lon3 het volgende:
eros glijmiddel is serieus heel goed glijmiddel + een goed merk condoom, maakt niet uit wat behalve de extra dunne, die scheuren misschien sneller maar daar heb ik geen ervaring in ik gebruik geen condooms op het moment.
eros, het is wel duurder spul maar je hebt daar ook niet zoveel van nodig druppeltje is vaak al genoeg.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:44 schreef Teal het volgende:
[..]
Je bedoelt echt eros, of bedoel je etos?
Waarom niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:25 schreef Teal het volgende:
[..]
Ja derp, maar welk? Ik weet niet of je welles naar het assortiment hebt gekeken maar er zijn honderden producten, en ik ga niet uitgebreid in de kruidvat staan lezen.
Mag ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Waarom niet?
Schaam jij je in een winkel voor het feit dat je je zo nu en dan eens met je vriendinnetje vermaakt?
Tuurlijk, ik vraag het alleen maar.quote:
Goed advies danku!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:56 schreef Lon3 het volgende:
Online glijmiddel bestellen. en niet te zuinig zijn met het glijmiddel. Eros werkt erg goed (aanrader). Rustig opbouwen en verkennen met 1 vinger (geknipte nagels zonder haakjes) of nog beter een latex hand schoentje. Als je makkelijk 1 vinger er in krijgt proberen langzaam 2 er in te krijgen, vooral niets overhaasten en de tijd nemen om alles soepel te houden.
Preciesquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik vraag het alleen maar.
Maar het is niks waar je je voor zou hoeven schamen denk ik.
Al vond ik het in het begin ook niet echt heel prettig
ik bedoel dus deze: http://www.veiligglijden.(...)erk/eros-glijmiddel/quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef Teal het volgende:
[..]
Dit is wat ik vind als het in search intyp
Ik bestel op die site omdat ik daar al account heb
Top dankuquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:25 schreef Lon3 het volgende:
[..]
ik bedoel dus deze: http://www.veiligglijden.(...)erk/eros-glijmiddel/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |