Ik haalde hem uit de TTquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:02 schreef Zeroku het volgende:
Laten we stiekem de punt uit de OP halen, dat ziet niemand!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:02 schreef Zeroku het volgende:
Laten we stiekem de punt uit de OP halen, dat ziet niemand!
quote:
Maakt niks uit dat het niet opvalt, de komende 290 posts zit de punt of comma er niet inquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:13 schreef eNGine10 het volgende:
Had hem door een komma vervangen dan, dat valt minder op.
Ha-ha, dat denk je maar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maakt niks uit dat het niet opvalt, de komende 290 posts zit de punt of comma er niet in
Goeiemorgen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:21 schreef Teal het volgende:
Goeiemorgen! Hier mijn eeste mag via m'n iPhone
ja graagquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
He, gossie, wil je erover praten?![]()
Ik ben er voor je
Strak plan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:27 schreef Teal het volgende:
[..]
ja graaghet is nIe zo Chill via iPhone fokke. Ik ga maAr is uit bed en dan achter me lapje zitte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker druk vandaag of niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:27 schreef Teal het volgende:
[..]
ja graaghet is nIe zo Chill via iPhone fokke. Ik ga maAr is uit bed en dan achter me lapje zitte
Nope, jij?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:29 schreef honkeytonk het volgende:
Hebben jullie je eigen posts een kleurtje gegeven?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Strak plan.Ik moest je quoten om je spoiler te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik was door mijn wekker heen geslapen
Typefouten, ik maak ze met trots.
Die is onder het kopje "Media & Glamour" toch? Maar daar zit ik nooit op.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wacht... dat is niet waar
...waar is TAL?
dat klopt...quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die is onder het kopje "Media & Glamour" toch? Maar daar zit ik nooit op.
Ik wilde net zeggen. Je wilt me daar ook toch helemaal niet hebben? Dan val ik je alleen maar lastig en dan word jij boos op mij en dan ga ik huilend naar mama toen en dan wordt zij boos op jou en dan ga jij huilend naar mijn mama toe en dan krijgen we familie ruzie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat klopt...
En laat maar... is ook helemaal niks voor jou
Precies...quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. Je wilt me daar ook toch helemaal niet hebben? Dan val ik je alleen maar lastig en dan word jij boos op mij en dan ga ik huilend naar mama toen en dan wordt zij boos op jou en dan ga jij huilend naar mijn mama toe en dan krijgen we familie ruzie.
Klopt. Dat willen we niet hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies...
Dat willen we niet hebben he
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies...
Dat willen we niet hebben he
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Klopt. Dat willen we niet hebben.
Namens NBT, bedankt!quote:
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:19 schreef NBT het volgende:
Ik zie het nu pas!!! hihi, bedankt allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |