Alleen de basisschool tijd was een ramp, middelbaar viel het wel mee, toen werd ik grotendeels met rust gelatenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
Pesten heeft voor veel mensen hun schooltijd verpest als ik het zo hoor, of niet?
Hmm, een broodje gezond is ook nooit echt heel gezondquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, ik vind vlees nooit zo'n toevoeging op een broodje gezond. Ook niet toen ik nog wel vlees at
Ik weet er niks meer van zelf eigenlijk. Alleen nog wat van de eerste 2 jaar van de middelbare. 3de jaar begon ik aandacht te krijgen van de vrouwen, en was het voor de jongens niet meer slim om mij te pesten, aangezien ik 80% van de vrouwen achter me had staanquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
Pesten heeft voor veel mensen hun schooltijd verpest als ik het zo hoor, of niet?
Mooi, dan mag ik er 5 hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:28 schreef Kluts het volgende:
Oh, en een broodje gezond bevat gemiddeld 500 caloriën geloof ik.
Ik ga ws. weer voor een broodje ongezond tijdens de lunchquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:28 schreef Kluts het volgende:
Oh, en een broodje gezond bevat gemiddeld 500 caloriën geloof ik.
Heb ik dan gezegd dat ik een broodje gezond gezond vind? Zo heet het gewoon, heb ik ook niet uitgekozenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, een broodje gezond is ook nooit echt heel gezond
Ik ben zelf vroeger wel eens gepest, maar niet op school. Mijn school stond naast een andere.uiteraard rivaliteit, maar ik woonde bijna alleen maar bij kinderen van die andere school in de buurt. Dus onderweg naar huis ben ik toen wel een tijd gepest tot mijn pa ingreep.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen de basisschool tijd was een ramp, middelbaar viel het wel mee, toen werd ik grotendeels met rust gelaten
Ham, kaas, komkommer, sla, ei. Die tomaat hoeft er van mij idd niet op nee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met ham en kaas, maar zonder tomaat
Mjah, het is niet echt fijn nee.. Ik werd doorgaands gepest, van groep 1 tot halverwege groep 8.. Toen was ik het zat, en heb de aanstichter eens flink de waarheid verteld..quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zelf vroeger wel eens gepest, maar niet op school. Mijn school stond naast een andere.uiteraard rivaliteit, maar ik woonde bijna alleen maar bij kinderen van die andere school in de buurt. Dus onderweg naar huis ben ik toen wel een tijd gepest tot mijn pa ingreep.
Mijn broertje is heel erg gepest vroeger en toen is me pas goed duidelijk geworden wat voor impact zoiets op je kan hebben.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ham, kaas, komkommer, sla, ei. Die tomaat hoeft er van mij idd niet op nee.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
Ik heb stiekem genoten van de stakingen in de varkenssector
Nee, ik ben nooit gepest.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
Van de week hebben boeren de VION in Groenlo geblokkeerd, o.a. Ik vind het niet meer dan terecht, dus ik heb ervan genotenquote:
Mijn broertje heeft er last van gekregen toen hij naar een andere school ging omdat we gingen verhuizen. Dat liep echt volledig uit de hand, kan me nog herinneren dat ik thuis was en hij maar niet uit school kwam. Ik hem zoeken, wat bleek, was hij op de parkeerplaats daar onder een auto gekropen omdat die kinderen hem hadden bedreigd met een mes.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, het is niet echt fijn nee.. Ik werd doorgaands gepest, van groep 1 tot halverwege groep 8.. Toen was ik het zat, en heb de aanstichter eens flink de waarheid verteld..
aah, daar ga ik dan zondag uitgebreid verslag van krijgen als ik bij mn Oma benquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van de week hebben boeren de VION in Groenlo geblokkeerd, o.a. Ik vind het niet meer dan terecht, dus ik heb ervan genoten
Ik ook zelden. Als ik gedonder kreeg op school was dat omdat ik een te grote bek had.quote:
Klopt, je blijft er last van hebben.. Daarom dat ik ook zo gauw hap als het weer eens over m'n lengte gaat..quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft er last van gekregen toen hij naar een andere school ging omdat we gingen verhuizen. Dat liep echt volledig uit de hand, kan me nog herinneren dat ik thuis was en hij maar niet uit school kwam. Ik hem zoeken, wat bleek, was hij op de parkeerplaats daar onder een auto gekropen omdat die kinderen hem hadden bedreigd met een mes.![]()
Mijn broertje heeft door dat gepest een tussenjaar speciaal onderwijs moeten doen. Hij heeft er verder geen last meer van nu, maar het kan je echt vormen denk ik.
Ik had een vrij vaste groep vrienden en met de rest hadden we niet zoveel te makenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:34 schreef JoeBravo het volgende:
ik was zeker niet de populairste uit de klas, maar echt gepest, nee, dat niet.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft er last van gekregen toen hij naar een andere school ging omdat we gingen verhuizen. Dat liep echt volledig uit de hand, kan me nog herinneren dat ik thuis was en hij maar niet uit school kwam. Ik hem zoeken, wat bleek, was hij op de parkeerplaats daar onder een auto gekropen omdat die kinderen hem hadden bedreigd met een mes.![]()
Mijn broertje heeft door dat gepest een tussenjaar speciaal onderwijs moeten doen. Hij heeft er verder geen last meer van nu, maar het kan je echt vormen denk ik.
Arm kind!quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:35 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een voedselvergiftiging opgelopen in benidorm. Ik kan de combi voedselvergiftiging en vliegen niet aanraden:')
Zelfspot is een groot goed en een handig trucje mensen de wind uit de zeilen te nemen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, je blijft er last van hebben.. Daarom dat ik ook zo gauw hap als het weer eens over m'n lengte gaat..
Friet van Piet weer eens oud vet gebruikt? Of vielen de poffertjes verkeerd?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:35 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een voedselvergiftiging opgelopen in benidorm. Ik kan de combi voedselvergiftiging en vliegen niet aanraden:')
Arme jijquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:35 schreef Ripley het volgende:
Die zelfspot gaat bij mij dus weer wat lastiger, omdat ik dus niet dat positieve idee erbij hebquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zelfspot is een groot goed en een handig trucje mensen de wind uit de zeilen te nemen.
Ja dat had ik dus ook.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook zelden. Als ik gedonder kreeg op school was dat omdat ik een te grote bek had.
Sorryquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:37 schreef Ripley het volgende:
Ik ben wel een beetje gepest, ik heb een klas overgeslagen en dat viel niet bij alle kinderen goed.
En dan zat mijn broertje nog echt op een keurige kakschool ook.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]Jeetje.
Ik ken een meisje die vroeger heel erg gepest is en dat nu compenseerde door met iedereen die ze te pakken kon krijgen het bed in te duiken. Nu heeft ze een vriend, geloof ik.
Ik heb een moeder van 1.55m , dus die heeft mij altijd een beetje voorbereid erop.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die zelfspot gaat bij mij dus weer wat lastiger, omdat ik dus niet dat positieve idee erbij heb
Dat meiden wat kleiner zijn is niet zo vreemd natuurlijk, maar als jongen is dat toch meer "not done"quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een moeder van 1.55m , dus die heeft mij altijd een beetje voorbereid erop.
Kleine meiden hebben sowieso vaak een grote mond.
Om dat laatste moet ik toch wel lachenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan zat mijn broertje nog echt op een keurige kakschool ook.
Het kan je zelfvertrouwen echt schade toebrengen.
Weet wel dat ik toen ik dus wel even in de buurt gepest werd. die kinderen mij Pinokkio noemden. Ik snapte niet waarom, ik dacht dat ze een grapje over mijn neus maakten, jarenlang gedacht dat ik een lelijke gekke neus had ofzo. Jaren later kwam ik een van die oud-pesters tegen op een verjaardag van mijn neefje.Toen kregen we het daarover, zei hij: nee joh, dat zeiden we omdat je zo dun was.
Jarenlang een neuscomplex voor niks!
Ik weet wel dat ik op de middelbare school zat en altijd tegen IEDEREEN een grote bek had.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook.
Kon nooit mijn grote mond dicht houden.
Niet handig om dat te doen bij de echt populaire gasten op school die een hele grote groep bij hebben.
Alhoewel dat later wel veel respect opgeleverd heeft.
Daar kan ik me idd wel iets bij voorstellen dat dat extra vervelend is ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat meiden wat kleiner zijn is niet zo vreemd natuurlijk, maar als jongen is dat toch meer "not done"
op de basisschool ben ik 1x compleet door het lint gegaan van woede, daarna werd ik met rust gelaten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had een vrij vaste groep vrienden en met de rest hadden we niet zoveel te maken.
Gepest ben ik niet, ik had wel 4 jaar lang een "nemesis" die helaas 2 klassen hoger zat en 2 koppen groter was. Maar meer dan wat heen en weer gescheld is het nooit geworden.
Ik kan het nu bij mijzelf ook niet meer voorstellen tbh. Goed, ik hap nog steeds wel, maar het boeit me allemaal minder. En fysiek hebben nog maar weinig mensen het lef.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om dat laatste moet ik toch wel lachen![]()
En inderdaad, pesten kan echt funest zijn voor je zelfbeeld. Bij een groot deel van de mensen die ik spreek die ooit gepest zijn, kan ik me helemaal niet voorstellen waarom ze ooit gepest zijn.
Ik snap prima waarom ik vroeger nooit ergens bij hoorde... ik snap nu alleen niet dat ik ook zo heb kunnen zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan het nu bij mijzelf ook niet meer voorstellen tbh. Goed, ik hap nog steeds wel, maar het boeit me allemaal minder. En fysiek hebben nog maar weinig mensen het lef.
Daarom sta ik nu ook te fokken!quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar kan ik me idd wel iets bij voorstellen dat dat extra vervelend is ja.
Maar aan de andere kant, langer word je er niet van door ermee te gaan zitten!
Precies. Een van de meiden die ik sprak is misschien niet een ontzettende beauty, maar wel ontzettend grappig en sympathiek.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan het nu bij mijzelf ook niet meer voorstellen tbh. Goed, ik hap nog steeds wel, maar het boeit me allemaal minder. En fysiek hebben nog maar weinig mensen het lef.
Dat is geen mens dus dat mag.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik pest nu zelfMaar ja, dat is Kitao
Nee ik had niet een grote bek tegen iedereen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik op de middelbare school zat en altijd tegen IEDEREEN een grote bek had.
Tot ik iemand trof die dat niet pikte en zei: Ik wacht je op na school!
Ik huilend naar huis, verhaal halen bij pa. Die zei: Ik mag hopen dat je een klap op je bek krijgt, misschien leer je dan die grote bek eens te houden!
Toen vond ik hem een ontaarde vader, achteraf snap ik zijn punt wel.
Werk ze, en niet je sleutels vergeten vanacht hequote:Op donderdag 20 januari 2011 12:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarom sta ik nu ook te fokken!![]()
Nouja, ik ben trots op wat ik bereikt heb, ik ben als enige geworden wat ik wilde worden toen ik klein was, de rest zit vele niveaus onder hun "droombaan"..
En nu ga ik me snel uit de voeten maken, anders kom ik nog te laat op m'n werk
Ik heb vroeger op school nooit klappen gehad, want, en ik quote: Jij bent zo klein, je bent soms wel irritant, maar ik sla je doormidden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik had niet een grote bek tegen iedereen.
Maar waar iedereen bepaalde groepjes zoveel mogelijk probeerte te vermijden of er in ieder geval niet tegen in ging deed ik dat wel.
En dat resulteerde weleens in een, jij en ik, na school alleen.
En dan was ik alleen, en hij niet.
Heeft me toen wel een aantal keer een pak slaag opgeleverd.
Nu moet je op deze leeftijd weer helemaal overnieuw beginnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap prima waarom ik vroeger nooit ergens bij hoorde... ik snap nu alleen niet dat ik ook zo heb kunnen zijn
Goed planquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Werk ze, en niet je sleutels vergeten vanacht he
Whut?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu moet je op deze leeftijd weer helemaal overnieuw beginnen.
Je bent bang dat ze zich doodlachen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:46 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb nu al medelijden met diegene die wellicht ooit als eerste een klap voor zijn bek krijgt van mij
Als je een kater hebt, werkt het prima!quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef Watertornado het volgende:
Aan de voedingsdeskundigen hier: als je een beetje ziekig/grieperig bent, is een broodje döner dan een goede manier om je beter te voelen? 't Is namelijk wel hartig.
Berenburg! 70+ kruiden, moeten wel werkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef Watertornado het volgende:
Aan de voedingsdeskundigen hier: als je een beetje ziekig/grieperig bent, is een broodje döner dan een goede manier om je beter te voelen? 't Is namelijk wel hartig.
Jij eet vaak doner of niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef Watertornado het volgende:
Op 1 of andere manier hield ze dat bij mij niet tegen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vroeger op school nooit klappen gehad, want, en ik quote: Jij bent zo klein, je bent soms wel irritant, maar ik sla je doormidden.
Dus ik kwam overal mee weg omdat ik fysiek gewoon geen partij ben.
Karma.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef Ripley het volgende:
De kinderen die mij gepest hebben op de lagere school zijn typische amsterdam noorders geworden, met tribals en 86 kinderen en zo. Daar kan ik dan wel om lachen.
Beter? Eerder rotter met het kans op voedselvergiftiging e.d.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef Watertornado het volgende:
Ik ben een meid. DAT is het verschil.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier hield ze dat bij mij niet tegen.
Terwijl ik toch ook maar een schriel mannetje was.
Nee, ik heb nog nooit iemand zo geslagen. En ben dat ook niet van plan. Als ik het wel doe, heeft iemand mij ontzettend pissig gemaakt. Dat gecombineerd met dat ik mijn eigen kracht niet ken EN niet weet hoe hard ik in zo'n situatie nou werkelijk moet slaan... Mja, laten we zeggen, dat wordt vlieglesquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent bang dat ze zich doodlachen?
Veel drinken lijkt me niet erg. Wel de uitwerking van die kruiden op de maag.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij eet vaak doner of niet?
Zou het niet aanraden. Eet gewoon een broodje. Te gekruid eten zou ik ff mijden, hier krijg je alleen maar dorst van.
Ja dat denk ik wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben een meid. DAT is het verschil.
Mais naturellement ma cherie, pas de problemequote:Op donderdag 20 januari 2011 12:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik word nu al 2 uur sufgeluld door een fransoos.. bare with me...
In dat geval wil ik geen testpersoon zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit iemand zo geslagen. En ben dat ook niet van plan. Als ik het wel doe, heeft iemand mij ontzettend pissig gemaakt. Dat gecombineerd met dat ik mijn eigen kracht niet ken EN niet weet hoe hard ik in zo'n situatie nou werkelijk moet slaan... Mja, laten we zeggen, dat wordt vliegles
Ik maak compleet geen onderscheid op basis van geslacht. (hoewel.. ik sla vaker een vrouw dan een man...)quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel.
Vrouwen slaan is verkeerd he
Daar heb ik het over iemand met de vuist in het gezicht rammen he. Dat doe ik sowieso nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval wil ik geen testpersoon zijn
... in vreselijk gebrekkig Engels met een accent zo dik dat je de hele tijd de neiging hebt om de woorden die ze verkeerd uitspreekt fonetisch op te schrijven voor de lol... Actually, dat is precies wat ik al 2 uur met een collega aan het uitwisselen van via messengerquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mais naturellement ma cherie, pas de probleme
Ja maar dat is op een andere manier.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maak compleet geen onderscheid op basis van geslacht. (hoewel.. ik sla vaker een vrouw dan een man...)
Ik heb 2 keer iemand geslagen: mijn ex die mij in elkaar aan het slaan was en een jongen die me probeerde aan te randen. Die hebben er alletwee een blauw oog aan overgehouden, maar ik zou nooit iemand zomaar slaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit iemand zo geslagen. En ben dat ook niet van plan. Als ik het wel doe, heeft iemand mij ontzettend pissig gemaakt. Dat gecombineerd met dat ik mijn eigen kracht niet ken EN niet weet hoe hard ik in zo'n situatie nou werkelijk moet slaan... Mja, laten we zeggen, dat wordt vliegles
That has you well right, Gait!quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar dat is op een andere manier.
Hoop ik
Omgekeerde :quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
... in vreselijk gebrekkig Engels met een accent zo dik dat je de hele tijd de neiging hebt om de woorden die ze verkeerd uitspreekt fonetisch op te schrijven voor de lol... Actually, dat is precies wat ik al 2 uur met een collega aan het uitwisselen van via messenger
In dat geval, waarom heb je dan medelijden? Je zegt net dat je het toch niet doetquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar heb ik het over iemand met de vuist in het gezicht rammen he. Dat doe ik sowieso niet
Oh god moest dat nouquote:
Ik vind dat als je als vrouw een vent slaat oid, hij daar proportioneel in mag ingrijpen. Een man is fysiek meestal sterker dan een vrouw dus dient daar rekening mee te houden. Maar je hoeft je als man niet de keet door te laten slaan onder het mom "ik sla geen vrouwen".quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maak compleet geen onderscheid op basis van geslacht. (hoewel.. ik sla vaker een vrouw dan een man...)
Daar had ik ook heen gewild eigenlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh god moest dat nouDat ga ik nu de hele dag in mn hoofd hebben he
Heb trouwens theatervoorstelling gezien een tijdje terug van allo allo, was echt best lachen!
YAAAY!! Het is klaar!! EINDELIJK!!
Nee, maar ALS ik het wel doen, nou oeh, dan!quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, waarom heb je dan medelijden? Je zegt net dat je het toch niet doet
Ik heb geen kater.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als je een kater hebt, werkt het prima!
Wat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Berenburg! 70+ kruiden, moeten wel werken
Ja ik eet wel vaker döner dan strikt noodzakelijk ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij eet vaak doner of niet?
Zou het niet aanraden. Eet gewoon een broodje. Te gekruid eten zou ik ff mijden, hier krijg je alleen maar dorst van.
Oh. Mja, rot ben ik denk ik toch al.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Beter? Eerder rotter met het kans op voedselvergiftiging e.d.
Wat doet dat dan precies?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel drinken lijkt me niet erg. Wel de uitwerking van die kruiden op de maag.
Misschien moet je daar ook een PA voor zoeken danquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar had ik ook heen gewild eigenlijk.
Qua muziek mis ik niets, maar qua dit soort dingen vis ik altijd achter het net.
Houden vrouwen die vrouwen slaan of mannen die mannen slaan dan ook rekening met proportioneel fysiek ingrijpen? Lijkt me niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dat als je als vrouw een vent slaat oid, hij daar proportioneel in mag ingrijpen. Een man is fysiek meestal sterker dan een vrouw dus dient daar rekening mee te houden. Maar je hoeft je als man niet de keet door te laten slaan onder het mom "ik sla geen vrouwen".
Ze is ziekquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien moet je daar ook een PA voor zoeken dan
Daarom zeg ik, ik wil geen proefkonijn zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar ALS ik het wel doen, nou oeh, dan!
Het heeft volgens mij met het maagzuur te maken. Weet er het mijne niet van, hoor. Maar als het goed voelt, gewoon doen... Het lijkt mij alleen beter om gezond te doen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb geen kater.
[..]
Wat?
[..]
Ja ik eet wel vaker döner dan strikt noodzakelijk ja.
Hmm, je advies.
[..]
Oh. Mja, rot ben ik denk ik toch al.
[..]
Wat doet dat dan precies?
Nee, maar dat is gewoon een kwestie van ethiek. Je kunt gewoon dan niet je volle kracht gebruiken, want je slaat een vrouw een rolstoel in. En dat is dan buitenproportioneel geweld.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Houden vrouwen die vrouwen slaan of mannen die mannen slaan dan ook rekening met proportioneel fysiek ingrijpen? Lijkt me niet.
Ja nu heb ik dorstquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben je serieus? Je kent berenburg niet? Sonnema? Weduwe Joustra? Kalmoes?
Ik weet natuurlijk niet of het goed voelt voordat ik het heb geprobeerd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, ik wil geen proefkonijn zijn
[..]
Het heeft volgens mij met het maagzuur te maken. Weet er het mijne niet van, hoor. Maar als het goed voelt, gewoon doen... Het lijkt mij alleen beter om gezond te doen.
Ik ken de dranken wel maar ik snap niet helemaal wat de relevantie was met het geciteerde.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben je serieus? Je kent berenburg niet? Sonnema? Weduwe Joustra? Kalmoes?
Dat zou een kerel ook doen als hij 2 koppen groter is dan een andere kerel. Ik zie niet in waarom je alleen bij het slaan van een vrouw daar rekening mee moet houden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar dat is gewoon een kwestie van ethiek. Je kunt gewoon dan niet je volle kracht gebruiken, want je slaat een vrouw een rolstoel in. En dat is dan buitenproportioneel geweld.
Ik snap wat je bedoelt en ik ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar dat is gewoon een kwestie van ethiek. Je kunt gewoon dan niet je volle kracht gebruiken, want je slaat een vrouw een rolstoel in. En dat is dan buitenproportioneel geweld.
Jij hebt het over eten/drinken. Ik zeg je dat als je grieperig/verkouden bent, dat berenburg enorm helptquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:57 schreef Watertornado het volgende:
Ik ken de dranken wel maar ik snap niet helemaal wat de relevantie was met het geciteerde.
Oh. Maar daar heb ik geen trek in.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt het over eten/drinken. Ik zeg je dat als je grieperig/verkouden bent, dat berenburg enorm helpt
Ik denk dat ik al best ver ga als ik zeg dat je als man zijnde best een vrouw mag aanpakken als zij fysiek wordt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zou een kerel ook doen als hij 2 koppen groter is dan een andere kerel. Ik zie niet in waarom je alleen bij het slaan van een vrouw daar rekening mee moet houden.
Hoe kun je nou geen trek in berenburg hebben... raar...quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh. Maar daar heb ik geen trek in.
En wel in doner?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen trek in berenburg hebben... raar...
Omdat het algemeen bekend is dat vrouwen fysiek minder sterk zijn dan mannen. Uiteraard zijn er uitzonderingen, maar ik heb nog nooit een vriend gehad die minder sterk is dan ik en dat zou in een 'gevecht' heel nadelig uitpakken voor mij wat weer leidt tot overmatig geweldgebruik door vriend.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zou een kerel ook doen als hij 2 koppen groter is dan een andere kerel. Ik zie niet in waarom je alleen bij het slaan van een vrouw daar rekening mee moet houden.
Ik heb weinig nodig om dorst te krijgenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Van weduwe Joustra krijg ik geen dorst hoor.. ieeeeeuw
De ex die mij probeerde te slaan, pakte ik vast bij de polsen, daar hield ze een blauwe plek aan over, maar t was zelfverdediging in mijn ogen, toch was ik de boemanquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dat als je als vrouw een vent slaat oid, hij daar proportioneel in mag ingrijpen. Een man is fysiek meestal sterker dan een vrouw dus dient daar rekening mee te houden. Maar je hoeft je als man niet de keet door te laten slaan onder het mom "ik sla geen vrouwen".
Dan raad ik het hem wel aan..quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:59 schreef Ripley het volgende:
Vreet je lekker ziek aan doner dan, dat is duidelijk het enige dat je wilt horen
Maar gezond is het niet om heel gekruid en heel vet te eten als je al niet goed voelt. En een voedselvergiftiging kan ik je echt niet aanraden.
Ja.quote:
Gekookte worst/grillworst. Is dat ook te gekruid?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:59 schreef Ripley het volgende:
Vreet je lekker ziek aan doner dan, dat is duidelijk het enige dat je wilt horen
Maar gezond is het niet om heel gekruid en heel vet te eten als je al niet goed voelt. En een voedselvergiftiging kan ik je echt niet aanraden.
Denk dat een probleem is dat heel veel mensen nog nooit daadwerkelijk iemand echt geslagen hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al best ver ga als ik zeg dat je als man zijnde best een vrouw mag aanpakken als zij fysiek wordt.
Mijn mening is dan ook dat als je jezelf niet in de hand kan houden, je helemaal niet fysiek moet worden.
Dat vind ik dan niet. Je hoeft je niet te laten meppen. Door niemand.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De ex die mij probeerde te slaan, pakte ik vast bij de polsen, daar hield ze een blauwe plek aan over, maar t was zelfverdediging in mijn ogen, toch was ik de boeman
Mijn ex was qua fysieke kracht verelijkbaar met mij. Ik viel vroeger op klein en iel, dus dat was wel handzaam.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het algemeen bekend is dat vrouwen fysiek minder sterk zijn dan mannen. Uiteraard zijn er uitzonderingen, maar ik heb nog nooit een vriend gehad die minder sterk is dan ik en dat zou in een 'gevecht' heel nadelig uitpakken voor mij wat weer leidt tot overmatig geweldgebruik door vriend.
Bij wijze van
Jij bent dan ook het schoolvoorbeeld van iemand die niet boos te krijgen is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb alleen mensen geslagen toen ik stomdronken was.
Nuchter ben ik veels te aardig om te gaan meppen, en om gemept te worden.
Jij pussyquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben ik dan 1 van de weinige pussy's die het nooit nodig acht om geweld te gebruiken en het derhalve pas 1x in zijn leven gedaan heeft? (van wat ik me kan herinneren)
Daarom, heb ik haar ook uitgelegd, t was wel een breekpunt zeg maar. Ik heb nog nooit mn arm opgeheven tegen een vrouw, zal ik ook nooit doen. Maar ik ben wel assertief, dus bij een dreiging zal ik die wegnemen, ongeacht van wie die komt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat vind ik dan niet. Je hoeft je niet te laten meppen. Door niemand.
Daarom moet je ook gewoon helemaal geen geweld gebruiken maar het met woorden af kunnen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat een probleem is dat heel veel mensen nog nooit daadwerkelijk iemand echt geslagen hebben.
En dan kan 1 verkeerde stoot al voldoende zijn he.
Het is heel moeilijk om een bepaalde kracht mee te geven aan een stoot in een situatie dat je kwaad bent of jezelf wilt verdedigen.
Maar goed, in het geval dat het niet zo is, delf je als zwakkere altijd het onderspit. En daar mag de partner best rekening mee houden vind ik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn ex was qua fysieke kracht verelijkbaar met mij. Ik viel vroeger op klein en iel, dus dat was wel handzaam.
Fysiek geweld is pure frustratie. Ik heb nog nooit iemand geslagen in de zin van echt met de vuist oid, ik durf dat niet eens en ik weet niet eens hoe het moet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben ik dan 1 van de weinige pussy's die het nooit nodig acht om geweld te gebruiken en het derhalve pas 1x in zijn leven gedaan heeft? (van wat ik me kan herinneren)
Ik heb het nog nooit gedaan. Op het stoeien dat vrij ver ging met mijn broer na dan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja maar het ging erover dat als je door je vrouw geslagen word he.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon helemaal geen geweld gebruiken maar het met woorden af kunnen.
Ik heb zelf 2 keer een tik aan een vriendje verkocht en die waren beiden terecht.
Je weet neem ik aan wel wat gezond en licht verteerbaar is en wat niet. Maar als jij zo met zooi eten bezig bent zal dat ziek zijn ook wel meevallen, dus dan maakt het niet echt uit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Gekookte worst/grillworst. Is dat ook te gekruid?
Zover moet je het niet eens laten komen. Spullen pakken en gaan!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar het ging erover dat als je door je vrouw geslagen word he.
Denk dat het punt van het met woorden oplossen al achter je ligt als ze met de koekepan achter je aanzit
Dan heb je gewoon het recht jezelf te beschermen. Maar wel binnen proporties.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar het ging erover dat als je door je vrouw geslagen word he.
Denk dat het punt van het met woorden oplossen al achter je ligt als ze met de koekepan achter je aanzit
Nee hoor, ik heb het ook maar een paar keer gedaan en dat was zeker 10 jaar terug.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Soms ontkom je er niet aan hoor. Als iemand jou begint te meppen bijvoorbeeld dan sla je toch wel terug zeker?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:04 schreef stbabylon het volgende:
En toch... blijft vrouwen slaan lekker
Spanken is wat anders en geoorloofd he babs.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:04 schreef stbabylon het volgende:
En toch... blijft vrouwen slaan lekker
Ik moet nog een keer een toekomstige vrouw een backhand slap geven. Gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Fysiek geweld is pure frustratie. Ik heb nog nooit iemand geslagen in de zin van echt met de vuist oid, ik durf dat niet eens en ik weet niet eens hoe het moet.
Vlakke hand dan weer wel.
Ja dat is wat ik wil zeggen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon het recht jezelf te beschermen. Maar wel binnen proporties.
Nopez.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Soms ontkom je er niet aan hoor. Als iemand jou begint te meppen bijvoorbeeld dan sla je toch wel terug zeker?
Nee, die schakel je uit, dat kan nagenoeg zonder pijn, ligt er aan hoeveel verzet diegene geeft.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Soms ontkom je er niet aan hoor. Als iemand jou begint te meppen bijvoorbeeld dan sla je toch wel terug zeker?
Mijn vader heeft ons nooit fysiek gestraft. Zijn motivatie: Als ik zo boos ben dat ik je wil slaan, sla ik je in een rolstoel. Dus doe ik het maar helemaal niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik wil zeggen.
Maar het is voor heel veel mensen denk ik moelijk om op zo'n moment te bepalen wat proportioneel geweld is.
Klopt. Dat is het en dat moet je zelf proberen in te schatten. Ga er vanuit dat iemand natrappen die al op de grond ligt altijd buiten proportioneel isquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik wil zeggen.
Maar het is voor heel veel mensen denk ik moelijk om op zo'n moment te bepalen wat proportioneel geweld is.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet nog een keer een toekomstige vrouw een backhand slap geven. Gewoon omdat het kan.
Soms moet je wel, voor mij was het in beide gevallen de enige uitweg .quote:
Ik zou jou ook niet zo snel durven te slaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zie jou dat niet zo snel doen eigenlijk. Ik zou je toch terug hoeken
Ik ben vroeger een paar keer in elkaar geslagen en ik klap echt dicht op zo'n moment. Verbaal kom ik overal wel uit, maar ik was die keren zo flabbergasted dat ik niet eens wist wat ik zou kunnen doen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus je laat jezelf gewoon inelkaar slaan?
nope. De keer die ik net noemde op de basisschool was de enige keer en ik vond het dermate eng om compleet de controle over mezelf kwijt te zijn dat ik me sindsdien altijd beheers.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik zou in jouw geval hetzelfde hebben gedaan. Of iig een poging totquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Soms moet je wel, voor mij was het in beide gevallen de enige uitweg .
Ja ik geef je groot gelijk hoor. Je moet je toch verdedigen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nopez... Ben ook nog nooit gemeptquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:04 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou jou ook niet zo snel durven te slaan
Dat zeg ik niet. Ik sla alleen niet terug. Ben geen holbewonerquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus je laat jezelf gewoon inelkaar slaan?
Ik zal zelf niet beginnen met vechten, maar reken maar dat ik je pijn doe als je me mept.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:05 schreef PeuRac het volgende:
Nee, die schakel je uit, dat kan nagenoeg zonder pijn, ligt er aan hoeveel verzet diegene geeft.
In 32 jaar heb ik nog nooit gemoeten. Ik zie het de komende 32+ jaar ook niet gebeuren. Ik hoef niet te slaan, nooit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Boks, ouwe.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zal zelf niet beginnen met vechten, maar reken maar dat ik je pijn doe als je mij mept.
Verdedigen != terug aanvallenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik geef je groot gelijk hoor. Je moet je toch verdedigen?
Zeg nooit nooit. Tenzij je een glazen bol hebt ofzo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:08 schreef stbabylon het volgende:
In 32 jaar heb ik nog nooit gemoeten. Ik zie het de komende 32+ jaar ook niet gebeuren. Ik hoef niet te slaan, nooit.
Maar de kans dat jij in een donker steegje aangerand wordt is natuurlijk een stuk kleinerquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In 32 jaar heb ik nog nooit gemoeten. Ik zie het de komende 32+ jaar ook niet gebeuren. Ik hoef niet te slaan, nooit.
Ooh nee, ik niet, goede stoot op t middenrif doet geen pijn, je hebt alleen 20-30sec geen lucht, wat mij ruim voldoende tijd geeft om je op de grond te leggen en te zekeren. Dan is een goede knie genoeg om je onder controle te houden en heb ik 1 arm over om eventueel bij te grijpen of iemand te bellen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zal zelf niet beginnen met vechten, maar reken maar dat ik je pijn doet als je mij mept.
Ik vind het lief dat je jezelf nomineert als mijn toekomstige vrouw.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zie jou dat niet zo snel doen eigenlijk. Ik zou je toch terug hoeken
Ja dat zeker.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Dat is het en dat moet je zelf proberen in te schatten. Ga er vanuit dat iemand natrappen die al op de grond ligt altijd buiten proportioneel is
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:10 schreef Kluts het volgende:
Ik had vroeger op den duur gewoon altijd traangas in mijn tas. Ik ben gewoon een schijterd omdat ik fysiek gewoon echt niks kan uithalen als er wat gebeurd.
Is me ooit nog afgenomen tijdens een avondje stappen door de politie, kreeg toen de briljante tip:
Koop zo'n klein busje deo, liefst antitranspirant, zelfde effect, maar dat hoeven we niet af te pakken.
Nooit. Zonder glazen bol. Het zit niet in mij. Net zoals ik kan zeggen dat ik nooit iemand zal verkrachten of nooit iemand bewust zal doden, zal ik nooit iemand slaan. Het zit er niet in, dus kan er ook niet uitkomen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit. Tenzij je een glazen bol hebt ofzo.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind het lief dat je jezelf nomineert als mijn toekomstige vrouw.
Jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar de kans dat jij in een donker steegje aangerand wordt is natuurlijk een stuk kleiner
Gek genoeg ben ik hier in Utreg zelden bang op straat. Hier is het ook 's avonds vrij druk op straat, in Apeldoorn vond ik juist die rust gevaarlijker. In je eentje op straat en je weet niet wie je tegenkomt.quote:
In dat geval kan hij zich altijd nog beroepen op noodweerexces. Al denk ik niet dat het veel kans van slagen heeft als een beer van een vent een klein dun vrouwtje neerslaat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat zeker.
Maar ook iemand niet natrappen kan buiten proportioneel zijn he.
Maat van me is bijvoorbeeld een beer van een vent met een geweldige stootkracht.
Zijn vriendin is klein en dun, als hij vol uit zou halen slaat hij haar het ziekenhuis in.
Maar ik ben er bang voor dat als hij in een situatie komt waarin hij het idee heeft zich te moeten verdedigen tegen haar, hij er niet aan denkt om kracht te minderen maar in een reflex zal handelen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nooit. Zonder glazen bol. Het zit niet in mij. Net zoals ik kan zeggen dat ik nooit iemand zal verkrachten of nooit iemand bewust zal doden, zal ik nooit iemand slaan. Het zit er niet in, dus kan er ook niet uitkomen.
Het zal jouw onschuldige kop wel zijn?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
Even een vraagje he, hoe krijgen jullie het voor elkaar om gemept te worden, wat doen jullie dan? Aangezien jullie allemaal niet als eerste meppen uiteraard
Zelf heb ik de meest idiote dingen uitgevroten, maar nog nooit een mep op de kop gekregen.
Ik kon er niks aan doen. Bij mij werd het wel zodanig dat ik daarom naar een andere stad ben verhuisd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
Even een vraagje he, hoe krijgen jullie het voor elkaar om gemept te worden, wat doen jullie dan? Aangezien jullie allemaal niet als eerste meppen uiteraard
Zelf heb ik de meest idiote dingen uitgevroten, maar nog nooit een mep op de kop gekregen.
Ik zou zeggen kom een keer carnaval vieren, en tref iemand die agressief word met drank op.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:
Dat is een goede tip!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:10 schreef Kluts het volgende:
Ik had vroeger op den duur gewoon altijd traangas in mijn tas. Ik ben gewoon een schijterd omdat ik fysiek gewoon echt niks kan uithalen als er wat gebeurd.
Is me ooit nog afgenomen tijdens een avondje stappen door de politie, kreeg toen de briljante tip:
Koop zo'n klein busje deo, liefst antitranspirant, zelfde effect, maar dat hoeven we niet af te pakken.
Wil ik ook wel graag weten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat is dit dan ? Virtueel vechten ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:09 schreef PeuRac het volgende:
Ooh nee, ik niet, goede stoot op t middenrif doet geen pijn, je hebt alleen 20-30sec geen lucht, wat mij ruim voldoende tijd geeft om je op de grond te leggen en te zekeren. Dan is een goede knie genoeg om je onder controle te houden en heb ik 1 arm over om eventueel bij te grijpen of iemand te bellen.
Tja, dat daht ik ook. In het geval van mijn ex weigerde hij me te laten gaan en moest ik iets doen om daar weg te komen. In het tweede geval was een echt klap de enige manier om die jongen tot inkeer te doen komen. Hij was wel veel sterker dan ik en het was het verschil tussen aanranding en verkrachting zeg maar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nooit. Zonder glazen bol. Het zit niet in mij. Net zoals ik kan zeggen dat ik nooit iemand zal verkrachten of nooit iemand bewust zal doden, zal ik nooit iemand slaan. Het zit er niet in, dus kan er ook niet uitkomen.
Dan nog... Heb in een vechtpartij gestaan waar ze met kapot geslagen flessen wijn op elkaar aan het meppen waren..quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kom een keer carnaval vieren, en tref iemand die agressief word met drank op.
Heb meegemaakt dat een hele snackbar verbouwd werd om een stoel die afgepakt zou zijn.
Gast, laatst knalde ik BIJNA bij iemand achterop.... en daarvoor een mep op de kop gekregenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dit is virtueel vechten:quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat is dit dan ? Virtueel vechten ?
Nee hoor, hij kermt niet eens meer.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat is dit dan ? Virtueel vechten ?
Voordat jij die stoot op mijn middenrif hebt gegeven lig je al bloedend op de grond te kermen van de pijn door mijn roundhouse-kick, die Chuck Norris mij heeft geleerd. En je weet 't, don't fuck with the Chuck.
Ofzo.
Idd, mensen die zeggen "als dit gebeurt doe ik dat" of ik zal NOOIT...... weten niet waar ze het over hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tja, dat daht ik ook. In het geval van mijn ex weigerde hij me te laten gaan en moest ik iets doen om daar weg te komen. In het tweede geval was een echt klap de enige manier om die jongen tot inkeer te doen komen. Hij was wel veel sterker dan ik en het was het verschil tussen aanranding en verkrachting zeg maar.
Ik denk dat je nooit kan weten in wat voor omstandigheden je terecht zult komen waarin je niet anders kan.
Dan ga je er vanuit dat je altijd aanleiding geeft voor fysiek geweld of zo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
Op de middelbare bijvoorbeeld, gasten die jaloers zijn omdat je de leuke meisjes hebt...quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
The Five Point Palm!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij kermt niet eens meer.
Round house kick, mits goed uitgevoerd is altijd dodelijk he.
Je bent in de war met de kraanvogel techniek
Wel een normaal konijn?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
Daarom zeg ik, ik wil geen proefkonijn zijn
Alsof mensen die fysiek geweld gebruiken daar een aanleiding voor nodig hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat je altijd aanleiding geeft voor fysiek geweld of zo.
Dronken gasten op straat kom ik vaak genoeg tegen, spreek ze aan, maar nooit of te nimmer klappen gekregen.. In Enkhuizen tijdens een zeilwedstrijd 's avonds in de lokale kroeg allemaal opgeschoten/dronken jeugd. Weddenschap met vrienden dat ik geen klap voor mn kop zou krijgen wat ik ook deed. Heb van iedere meid daar een foto van het decolete gemaakt, mn neus tussen de boobs van een meid gedrukt terwijl der dronken vriend ernaast stond, maar lukt me nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Op de middelbare bijvoorbeeld, gasten die jaloers zijn omdat je de leuke meisjes hebt...
Met uitgaan bijvoorbeeld, dronken gasten die zomaar beginnen met vechten...
Op straat bijvoorbeeld, twee gastjes die me wilden 'overvallen'...
Kom je wel eens buiten eigenlijk?
Precies. Dat dus.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:19 schreef Kluts het volgende:
Alsof mensen die fysiek geweld gebruiken daar een aanleiding voor nodig hebben.
Ik heb ook een keer klappen gehad toen ik ingreep toen een vriendin in elkaar geslagen werd door haar vriend.quote:
Dan was die mep waarschijnlijk niet hard genoeg.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb in de brugklas een keer een gastje een mep verkocht omdat ik het gepest zat was. Het hielp niet echt
Heb ik nog niet genoeg bijnamen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:24 schreef STING het volgende:
[..]
Dus stampertje hoeven we je niet te noemen?
Hij had je koetjesreep zich toegeëigend?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb in de brugklas een keer een gastje een mep verkocht omdat ik het gepest zat was. Het hielp niet echt
Als Sam een konijn was, dan was het deze geweest.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:24 schreef STING het volgende:
[..]
Dus stampertje hoeven we je niet te noemen?
Heh, da's minder.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:21 schreef Kluts het volgende:
Ik heb ook een keer klappen gehad toen ik ingreep toen een vriendin in elkaar geslagen werd door haar vriend.
Heb ik ook maar 1 keer gedaan, want een dag later was het tussen hun weer koek en ei en liep ik met een dikke lip.
Wijze les die ik daaruit trok:quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als Sam een konijn was, dan was het deze geweest.
[ afbeelding ]
Correctie: ik heb geen LEUKE bijnamen.quote:
Ja, dat weet ik. Hmm, deze dan maar?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:27 schreef Kluts het volgende:
Correctie: ik heb geen LEUKE bijnamen.
En zo noemt Krea me altijd.
quote:
Ik wil geen afgewezen koosnaampje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Hmm, deze dan maar?
[..]
Een tweede keusnaampje?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil geen afgewezen koosnaampje.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als Sam een konijn was, dan was het deze geweest.
[ afbeelding ]
Nou, dat valt ook wel meequote:
Die noemt me altijd Klutsie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Had Beetman ook niets in de aanbieding?
Vast iets met Klets.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Had Beetman ook niets in de aanbieding?
Lief hoor, elkaar bij de fok-nick noemen IRLquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die noemt me altijd Klutsie.
Maar dat mag alleen beetman natuurlijk.
Nee, niet IRL.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lief hoor, elkaar bij de fok-nick noemen IRL.
Ze associeert je kennelijk met iets geelsquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel meeAlleen Kluts noemt me soms Pac-Samzz
Nee, sam hapt altijd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ze associeert je kennelijk met iets geels
Ik ben nog steeds een mietjequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan was die mep waarschijnlijk niet hard genoeg.
of ze slikt pillen en loopt rond in een donkere kamer met bliepjesmuziek..quote:
Nee, dat was ik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
of ze slikt pillen en loopt rond in een donkere kamer met bliepjesmuziek..
Oh nee.
Koetjesrepenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:25 schreef STING het volgende:
[..]
Hij had je koetjesreep zich toegeëigend?
Ieuw, dat zelfs jij die niet eet, zegt genoeg!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
KoetjesrepenDie vrat ik toen al niet.
Wat is nou eigenlijk jouw favoriete chocola?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oud collega van me was verslaafd aan die dingen. Had op een gegeven moment 1000 van die repen gekregen en weigerde daarvan uit te delenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Milka Choco Swing.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:39 schreef STING het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk jouw favoriete chocola?
De IRL koosnaam voor Klutsie is ''Lekker wijf''quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lief hoor, elkaar bij de fok-nick noemen IRL.
Doet me denken aan mijn pa. Die vond het lekker op van die smeerkaas zo uit een kuipje te eten. Vraag me niet waarom. Op een avond had hij er eentje leeggegeten, pakte er nog een, en mijn moeder maakte een opmerking in de trant van "zo, toe maar!" , waarop mijn vader zei "moet ik toch zelf weten, ook al eet ik tig van die dingen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
oud collega van me was verslaafd aan die dingen. Had op een gegeven moment 1000 van die repen gekregen en weigerde daarvan uit te delen![]()
!
Van jou kan ik dat hebben, jij doet 't zelfdequote:
De AH op Hoog Catherijne heeft hem nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ahh.. die heette vroeger anders. Milka Choco-biscuit ofzo
Indeed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van jou kan ik dat hebben, jij doet 't zelfde
Die zijn lekker ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:44 schreef Samzz het volgende:
Nu heb ik zin in bolognese chips van de Croky
Die van de C1000 is echt zo lekker, alleen soms niet helemaal gelukt, dan smaakt ie nergens naarquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:44 schreef Samzz het volgende:
M'n favo chipsquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:44 schreef Samzz het volgende:
Ligt dat niet meer aan jou dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die van de C1000 is echt zo lekker, alleen soms niet helemaal gelukt, dan smaakt ie nergens naar.
Mijn verdere bijnamen zijn:quote:
Sjonnie?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn verdere bijnamen zijn:
Sandrientje ()
Sanniepannie
Sjonnie en
Blondie
Met die semi-merkchips zitten er idd OF heel veel kruiden op, of het smaakt naar niks. Heel weird.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die van de C1000 is echt zo lekker, alleen soms niet helemaal gelukt, dan smaakt ie nergens naar.
Mijn pa noemde me vroeger Sanneke. En dat vond ik eigenlijk altijd wel lief klinken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sandrientje ()
Sanniepannie
Sjonnie en
Blondie
ja, je hebt gelijk, eens in de zoveel tijd maak ik zo'n zak open, spoel alle kruiden eraf en dan doe ik hem weer dicht..quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ligt dat niet meer aan jou dan?
Damn, er is allemaal choco-spul waar ik het bestaan heul niet van ken!quote:
Ik ben niet zo'n chips-eter. Alleen die oven-baked vind ik wel lekker, maar ik weet niet eens welk merk dat is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met die semi-merkchips zitten er idd OF heel veel kruiden op, of het smaakt naar niks. Heel weird.
Ik ben gek op chips.
Vond die ribbelchips van croky met zwarte peper altijd lekker, maar die is er niet meer volgens mijquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met die semi-merkchips zitten er idd OF heel veel kruiden op, of het smaakt naar niks. Heel weird.
Ik ben gek op chips.
Heb je dat choco-baksels-topic in CUL wel eens gespot?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Damn, er is allemaal choco-spul waar ik het bestaan heul niet van ken!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, je hebt gelijk, eens in de zoveel tijd maak ik zo'n zak open, spoel alle kruiden eraf en dan doe ik hem weer dicht..
Linkje?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je dat choco-baksels-topic in CUL wel eens gespot?
Die was lekker ja, maar die hebben ze niet meer. Ik eet wel eens van die Kettlechips met peper en zout.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vond die ribbelchips van croky met zwarte peper altijd lekker, maar die is er niet meer volgens mij
Daar zit een verhaal achter. Je kent het liedje Sjonnie en Anita van de Heideroosjes of the Opposites, van wie het origineel ook maar mag zijn...quote:
Die is sigwaardig MissB.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bedoelde je smaak, dat je verkouden bent ofzo. Maar kluts zegt net dat het zo is en als kluts het zegt is het waar.
ik heb ook van die achterlijkequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sandrientje ()
Sanniepannie
Sjonnie en
Blondie
Bij mij de eerste lettergreep van m'n voornaamquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb maar 1 bijnaam, en dat is praktisch de eerste lettergreep van mijn achternaam.
Nee, maar goed, ik heb ook niet zoveel met chocola he..quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je dat choco-baksels-topic in CUL wel eens gespot?
Ik vind al m'n bijnamen verschrikkelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn pa noemde me vroeger Sanneke. En dat vond ik eigenlijk altijd wel lief klinken.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zit een verhaal achter. Je kent het liedje Sjonnie en Anita van de Heideroosjes of the Opposites, van wie het origineel ook maar mag zijn...
Mijn bestje vriendje is Anita en ik ben Sjonnie en dat allemaal omdat ik ooit op een Citta zat en hij achterop omdat ik het wilde leren
Je vrienden kijken altijd heel raar als ik je gewoon bij je naam noem ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb maar 1 bijnaam, en dat is praktisch de eerste lettergreep van mijn achternaam.
quote:
Nou, daarom dus. En om het nog vernederender te maken heeft m'n beste vriendin bij het afscheidsfeestje van m'n beste vriendje, dat liedje achter allemaal gênante foto's gezet en die afgedraaid na een woordje van zijn moederquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is me ineens helemaal duidelijk. Heideroosjes was het idd.
Sjonnequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sandrientje ()
Sanniepannie
Sjonnie en
Blondie
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb gewoon helemaal geen bijnaam
Waarom zou je niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
Ik ga denk ik m'n nieuwe pinpas eens uitproberen en heel sneu een zak chips pinnen bij de supermarkt
Of toch niet?
quote:
wees blijquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb gewoon helemaal geen bijnaam
Ja, god weet wat ik achter mijn rug genoemd wordquote:
Niet op de manier hoe Homer het bedoeldquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's een afkorting, geldt dat ook?
Pm hem, misschien weet jij het straks dan ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, god weet wat ik achter mijn rug genoemd word
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet op de manier hoe Homer het bedoeld
Ws wil ik het helemaal niet weten ook.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Pm hem, misschien weet jij het straks dan ook
Ik vraag me af hè, als je zelfstandig ondernemer bent, dan weet je toch wel hoe je het schrijft, neem ik aan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
Heb eigenlijk ook geen bijnamen.
Het is altijd Royco of Royke, waar ik dus een hekel aan heb
Alsof zelfstandige ondernemers per definitie goed zijn in Nederlandsquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hè, als je zelfstandig ondernemer bent, dan weet je toch wel hoe je het schrijft, neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |