Heh, da's minder.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:21 schreef Kluts het volgende:
Ik heb ook een keer klappen gehad toen ik ingreep toen een vriendin in elkaar geslagen werd door haar vriend.
Heb ik ook maar 1 keer gedaan, want een dag later was het tussen hun weer koek en ei en liep ik met een dikke lip.
Wijze les die ik daaruit trok:quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als Sam een konijn was, dan was het deze geweest.
[ afbeelding ]
Correctie: ik heb geen LEUKE bijnamen.quote:
Ja, dat weet ik. Hmm, deze dan maar?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:27 schreef Kluts het volgende:
Correctie: ik heb geen LEUKE bijnamen.
En zo noemt Krea me altijd.
quote:
Ik wil geen afgewezen koosnaampje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Hmm, deze dan maar?
[..]
Een tweede keusnaampje?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil geen afgewezen koosnaampje.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als Sam een konijn was, dan was het deze geweest.
[ afbeelding ]
Nou, dat valt ook wel meequote:
Die noemt me altijd Klutsie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Had Beetman ook niets in de aanbieding?
Vast iets met Klets.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Had Beetman ook niets in de aanbieding?
Lief hoor, elkaar bij de fok-nick noemen IRLquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die noemt me altijd Klutsie.
Maar dat mag alleen beetman natuurlijk.
Nee, niet IRL.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lief hoor, elkaar bij de fok-nick noemen IRL.
Ze associeert je kennelijk met iets geelsquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel meeAlleen Kluts noemt me soms Pac-Samzz
Nee, sam hapt altijd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ze associeert je kennelijk met iets geels
Ik ben nog steeds een mietjequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan was die mep waarschijnlijk niet hard genoeg.
of ze slikt pillen en loopt rond in een donkere kamer met bliepjesmuziek..quote:
Nee, dat was ik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
of ze slikt pillen en loopt rond in een donkere kamer met bliepjesmuziek..
Oh nee.
Koetjesrepenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:25 schreef STING het volgende:
[..]
Hij had je koetjesreep zich toegeëigend?
Ieuw, dat zelfs jij die niet eet, zegt genoeg!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
KoetjesrepenDie vrat ik toen al niet.
Wat is nou eigenlijk jouw favoriete chocola?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oud collega van me was verslaafd aan die dingen. Had op een gegeven moment 1000 van die repen gekregen en weigerde daarvan uit te delenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Milka Choco Swing.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:39 schreef STING het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk jouw favoriete chocola?
De IRL koosnaam voor Klutsie is ''Lekker wijf''quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lief hoor, elkaar bij de fok-nick noemen IRL.
Doet me denken aan mijn pa. Die vond het lekker op van die smeerkaas zo uit een kuipje te eten. Vraag me niet waarom. Op een avond had hij er eentje leeggegeten, pakte er nog een, en mijn moeder maakte een opmerking in de trant van "zo, toe maar!" , waarop mijn vader zei "moet ik toch zelf weten, ook al eet ik tig van die dingen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
oud collega van me was verslaafd aan die dingen. Had op een gegeven moment 1000 van die repen gekregen en weigerde daarvan uit te delen![]()
!
Van jou kan ik dat hebben, jij doet 't zelfdequote:
De AH op Hoog Catherijne heeft hem nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ahh.. die heette vroeger anders. Milka Choco-biscuit ofzo
Indeed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van jou kan ik dat hebben, jij doet 't zelfde
Die zijn lekker ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:44 schreef Samzz het volgende:
Nu heb ik zin in bolognese chips van de Croky
Die van de C1000 is echt zo lekker, alleen soms niet helemaal gelukt, dan smaakt ie nergens naarquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:44 schreef Samzz het volgende:
M'n favo chipsquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:44 schreef Samzz het volgende:
Ligt dat niet meer aan jou dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die van de C1000 is echt zo lekker, alleen soms niet helemaal gelukt, dan smaakt ie nergens naar.
Mijn verdere bijnamen zijn:quote:
Sjonnie?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn verdere bijnamen zijn:
Sandrientje ()
Sanniepannie
Sjonnie en
Blondie
Met die semi-merkchips zitten er idd OF heel veel kruiden op, of het smaakt naar niks. Heel weird.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die van de C1000 is echt zo lekker, alleen soms niet helemaal gelukt, dan smaakt ie nergens naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |