Gelijk nokken aan de anwb ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:29 schreef KingOfMars het volgende:
80 euro en ik kon verder?
En verder een kutochtend hier??
Dus jij zo Turbo jonguh !en paul die muziek sneller laten gaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:32 schreef KingOfMars het volgende:
Dus ik zeg GVD kut jongen krijg ik er dan nog mihoen bij voor dat geld of niet?!
Hij zegt anders fix ik ff je bobine ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:35 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zo ff gassen met die megaan en zo van jonguh kutgeluid ofwat?!
En jij zo 80 euro betalen gvd jonguhquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:50 schreef KingOfMars het volgende:
Dus ik zo doe da ff of moet ik anders die rooie er ff bij roepen?!
Ja jong, ik ook de hele dag, en nu nog even een echt werk doen, ofnie?quote:
Opbokken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:09 schreef KingOfMars het volgende:
GVD kut jongen ik ga zo naar huis men!
Is goed voor je humeur ofzo.quote:
Waar zou die zijn ?quote:
Hij zou zo leuk in deze reeks passenquote:
Ik kon altijd om hem lachen dus vroeger enzoquote:
Ik ben er nu al klaar meequote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:34 schreef KingOfMars het volgende:
Ik vind het ook wel een toepasselijke smiley vandaag dus..
Ja de homoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:37 schreef NJ het volgende:
Dave is trouwens ook weer op FOK!, alleen die loopt enkel in KPD te lurken voor naakte mannen.
Hier. ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is mistig hier.. 100 m. zicht oid.
.
Met zo'n instelling wordt het natuurlijk nooit meer wat met Tante Pos.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:55 schreef Armageddon het volgende:
Ik gooi mijn uren even in SAP en dan brei ik er een eind aan. Goed weekend!
Dubbel niks geen mist hier JK.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je weet dat "niks geen" een dubbele ontkenning is?
Fijn Weekend A.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:55 schreef Armageddon het volgende:
Ik gooi mijn uren even in SAP en dan brei ik er een eind aan. Goed weekend!
Ik erken inderdaad dat ik toegeef dat ik negatief ontken dat er inderdaad niet niks geen mist ontbreekt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je ontkent niet negatief dat er niks niet geen mist ontbrak?
Die is er al lang, gekkie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:49 schreef Armageddon het volgende:
Waar blijft die aaifoon nou???????????????
Verzuipen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:32 schreef Tally het volgende:
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
![]()
Nee alsin neuken J.quote:
Booooooh.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Talie is net zo nat als die Spaanse?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Talie is net zo nat als die Spaanse?
Neh niet echt opzich dus. Ik kon niks bedenken wat ik wilde eten ? en aangezien vrouwlief ziek op bed ligt is iets wat makkelijk naar binnen schuift (whehehe) ook wel lekker dusquote:
Ja bedankt ?quote:
ik ook , had nog een leuk weekend bedacht .quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:13 schreef KingOfMars het volgende:
Geen dank? Ik hoop dat ze snel opknapt?
Goed idee wel ja. Beter worden eerst ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:15 schreef KingOfMars het volgende:
Altijd zonde? Maar snel wat nieuws bedenken dan?
Ik gooi er veel vitamines in dus. Sapjes , Goed eten dus ? En paracetamols etc ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:20 schreef KingOfMars het volgende:
Misschien knapt ze nog op tijd op om je weekend te redden?
Vanavond ?quote:
Gezellig met al mn vrienden ?quote:
ik hou niet van mensen ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:28 schreef KingOfMars het volgende:
Anders nodig je wat mensen uit ofzo?
Er zitten er inderdaad wel een aantal tussen waarmee je het leuk kan vinden in het leven ja.quote:
Gewoon met safari naar het forum gaan, en dan op dat middelste knopje onderin drukken, en dan op 'zet in beginscherm'. Dan heb je gewoon een icoon voor FOK! als je daar op drukt gaat hij naar het forum. Er is net een nieuwe lay-out die er erg tof uit ziet!quote:
leip! ff proberenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gewoon met safari naar het forum gaan, en dan op dat middelste knopje onderin drukken, en dan op 'zet in beginscherm'. Dan heb je gewoon een icoon voor FOK! als je daar op drukt gaat hij naar het forum. Er is net een nieuwe lay-out die er erg tof uit ziet!
GVd kut jonguh.quote:
Half 7 vond ik iets te vroeg dus.quote:
Hopelijk wat beter??quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:02 schreef Joene het volgende:
Na het douchen is kijken hoe de vrouw zich voelt vandaag.
Leuk , lijkt me ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:03 schreef KingOfMars het volgende:
We gaan zo de kleuter naar oma brengen? En dan zien we wel? Vanavond gaan we met z'n 2-en uit eten denk ik??
Zou leuk zijn als ze vandaag inelkgeval beneden komt ?quote:
Het is een begin?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze vandaag inelkgeval beneden komt ?
Ja zo op de zaterdagavond ?quote:
Ja , nah ik ga ff douchen dus !quote:
Hmmm ja niet superveel nodigquote:
1 op bed , 1 op de bankquote:
Troep.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier ook weer thuis. Zoon met een loopoor. Tot zover het medische wonder van buisjes, zoals ik al voorspeld had.
Meh. nog 1,5 dag.quote:
Ik voel me altijd een beetje kut als ik een hele dag geen flikker uitvoer terwijl ik genoeg te doen heb.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:43 schreef KingOfMars het volgende:
Is dat wat zoeen rustig weekendje?
Das een beetje tegenstrijdig BAM! Kut en flikker.. Dat gaat niet samen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik voel me altijd een beetje kut als ik een hele dag geen flikker uitvoer terwijl ik genoeg te doen heb.
Mwah ik kan het normaal wel hebben opzich maar nu ff niet ofzo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:43 schreef KingOfMars het volgende:
Is dat wat zoeen rustig weekendje?
Mwah het was iets voor 7enquote:Op zondag 23 januari 2011 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Dit keer niet wakker voor de vogels fluiten J?
Hebbie ze geteld gister BAM!?quote:Op zondag 23 januari 2011 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Dit keer niet wakker voor de vogels fluiten J?
Mooie tijd!quote:
Begin jij nu weer ziek te worden?quote:Op zondag 23 januari 2011 09:14 schreef Joene het volgende:
Misschien wel , nu zo maar ff wat eten want misselijk ?
Ik hoop het niet , maar ik gok dat dit is van 2,5 uur wakker niks gegeten niks gedronken ?quote:
Mja dan krijg ik honger maar word ik niet misselijkquote:Op zondag 23 januari 2011 09:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik hoop het niet , maar ik gok dat dit is van 2,5 uur wakker niks gegeten niks gedronken ?
Ik ga in elk geval is even checken of wat eten helpt dusquote:Op zondag 23 januari 2011 09:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja dan krijg ik honger maar word ik niet misselijk
Dus kweenie.
Eet smakelijk!quote:Op zondag 23 januari 2011 09:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ga in elk geval is even checken of wat eten helpt dus
Thanx bolletje met een of andere soort filetamericain van ham. En een kop koggiequote:
Ik mag geen filetquote:Op zondag 23 januari 2011 09:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Thanx bolletje met een of andere soort filetamericain van ham. En een kop koggie
Haha , najah dit was een of andere ham geblenderd ofzo denk ik maar het was ok !quote:Op zondag 23 januari 2011 09:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik mag geen filetEn ik ben er ook niet gek op maar het rook wel lekker gister toen A. het zat te eten
Ook het tartaartje die ik normaal rauw eet lag me zo zielig aan te kijken in de pan
Ja idd. Das zooooooooooo lekker... Mja.. Nog even een paar weken geduldquote:Op zondag 23 januari 2011 09:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Haha , najah dit was een of andere ham geblenderd ofzo denk ik maar het was ok !
Oh hmmm ja tartaar is rauw zo lekker met uitjes peper en zout
ik ook ?quote:
ik kan het ook wel waarderen , goed glas wijn, 2 soorten brie en een slaatje ?quote:
Hmmm ja ik doe rustig aan ofzo ook hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 16:22 schreef KingOfMars het volgende:
Ik wacht ff want we gaan over een uurtje chinees halen?
Dat zou wel leuk zijn ? Liefst wil ik gewoon ff snack ? loempia of broodje bakpao ?quote:
Dat ken je toch helemaal niet frituren man ?quote:
Brie ? Soep ? dat lees ik goed ?quote:
Ja wie is hier nou de snackbar???quote:Op zondag 23 januari 2011 16:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat ken je toch helemaal niet frituren man ?
Zal ik het anders ff aan die Rooie vragen ?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja wie is hier nou de snackbar???
Dat klinkt als saus voor Kaasfondue ?quote:
Dat heb ik gister gegeten.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat klinkt als saus voor Kaasfondue ?
Dat moededoen ja!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Zal ik het anders ff aan die Rooie vragen ?
Die verrekte Mongol ?quote:
Dat vind ik nou dus echt ZO smerig kaasfondue , beetje brood dopen in kaasquote:Op zondag 23 januari 2011 16:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat heb ik gister gegeten.
Maar we zagen het recept staan in een kookboek voor soepen en het lijkt ons wel lekker.
Geniaal. Stokbrood, paprika, vruchtjes.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat vind ik nou dus echt ZO smerig kaasfondue , beetje brood dopen in kaas
J fondue trek ik sowieso slecht ? ik vind gourmet nog net te doen ?quote:
Ananas verkloten in lauwe franse kaas?quote:
Fuck yeah!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Ananas verkloten in lauwe franse kaas?
ik heb medelijden , leer toch een keer eten menquote:
Beide kom ik niet echt m'n bed voor uit?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:46 schreef Joene het volgende:
[..]
J fondue trek ik sowieso slecht ? ik vind gourmet nog net te doen ?
Het is niet echt culinair geweldig nee, gourmet vind ik dan nog wel gezellig sort of.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Beide kom ik niet echt m'n bed voor uit?
Zo ff op de brommert halen ?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:49 schreef KingOfMars het volgende:
Maar goed straks een maandmenuutje dus?
Nou wat de lokale chinees hier produceert kan mijn gourmet niet tegen op inelkgevalquote:Op zondag 23 januari 2011 16:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Een maandmenuutje is inderdaad wel culinair geweldig.
Makkelijk wel al is fondue en gourmet best wat werk als je niet van die kant en klaar meuk gebruikt ?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind het allebei op zijn tijd wel lekker. En vooral makkelijk.
Hé. Ik ben een student. Ik ga natuurlijk geen 8 uur in de keuken staan om vervolgens brood met warme kaas te eten.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Makkelijk wel al is fondue en gourmet best wat werk als je niet van die kant en klaar meuk gebruikt ?
Hmm ja uitgebreid ook maar het feit dat ik niet weet of Madame wel trek heeft waag ik me daar niet an.quote:
ik ook niet , heb mezelf vanmiddag volgestopt met briequote:
ik heb toch ook maar chinees gehaald , naja loempia dus ?quote:
Goed te doen , zometeen vrouwlief bed weer insturen ?quote:
Ik had er vandaag ook 1 terwijl ik dus een weekend mn foon niet opzou nemen ivm gepland weekendjeweg maar wat niet doorging ?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:33 schreef KingOfMars het volgende:
GVD drie miljoenste standby telefoontje deze week?!
Hmmmm ik moet zeggen wordt niet heel veel meer gebelt 1 a 2x per week maar wel vaak op zondagochtend dan dus of midden in de nacht ?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:38 schreef KingOfMars het volgende:
Het is de hele week al bingo? Gelukkig laatste dag/nacht en dan 5 weken niet?!
FF volhouden nog ?quote:
Wrm niet ?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Vroeg naar bed zit er niet in denk ik?
Bij mij niet ?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef KingOfMars het volgende:
Alsof dat deze week uberhaupt gelukt is?
Ahja nah ik was er een uur of 5 eerder uit , ik had het idee om om een uur of 11 erin te duiken ? maar de hele week is het al 12 uur of later dus.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:47 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Omdat ik om 12 uur nog in m'n nest lag te stinken.
Niet tegen de dorst , maar ik heb nog een half flesje ?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:49 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb al de hele dag dorst?
Zou een flesje rood helpen??
Wat heb je staan? Hier Berberana Red Dragon?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Niet tegen de dorst , maar ik heb nog een half flesje ?
Dat wat ik vanmiddag dronk ,shiraz cabernet 2006, Sunny Mountain? uit aussie?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wat heb je staan? Hier Berberana Red Dragon?
Moest ff wennen een paar slokken , maar nu vind ik hem erg lekker ? En gewoon in de lokale buurtsupert te krijgen ?quote:
Goed Goed , dan schenk ik ook wel weer in ofzo.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:56 schreef KingOfMars het volgende:
Ok ik ben om ik trek 'm zo open? Die rooie draak dus?
Je bent wild en je jongt wat ?quote:
Waarop ?quote:
ik ook niet ?quote:
Welkom op FOK?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:05 schreef Joene het volgende:
ik weet het niet maar messages.fok.nl doet het niet heel lekker ?
Ik hou dr niet van ?quote:
Alles went behalve een vent ?quote:
ik probeer het ook liever niet ?quote:
Misschien moet je de vrouwenliefde overwegenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:10 schreef Tally het volgende:
Inderdaad. Ik probeer dr aan te wennen die vent maar na 11 jaar nog steeds niet gelukt
Stond die hut op de veluwe er nog ?quote:
Ja. Hij dreef niet op een enorme sloot water. En geen lekkages, gebarsten leidingen, weggewaaide dakpannen, gebarsten tegels. En de verwarming deed het nog. En er stond geen schimmel op de muren.quote:
ik zou hem verkopen voordat dat alsnog gebeurd ?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja. Hij dreef niet op een enorme sloot water. En geen lekkages, gebarsten leidingen, weggewaaide dakpannen, gebarsten tegels. En de verwarming deed het nog. En er stond geen schimmel op de muren.
Ik heb t geprobeerd J. Sex gaat nog wel maar samen leven neuh.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien moet je de vrouwenliefde overwegenje baby is toch al onderweg ?
Hmmm ja ik zou ook niet met 2 vrouwen kennen leven denk ikquote:Op zondag 23 januari 2011 21:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb t geprobeerd J. Sex gaat nog wel maar samen leven neuh.
En ik ga de worst missen als ik bij een vrouw zou blijven
Van die worst op batterijen ?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef KingOfMars het volgende:
Je hebt ook van die imitatieworst heb ik wel eens gehoord?
Hmmmpf issues.quote:
Ja dat 6 weken voelt als een maand of 3 ?quote:Op maandag 24 januari 2011 08:27 schreef KingOfMars het volgende:
Ook dat als je dus uitkijkt naar iets dat in principe nog weken weg is ofzo? Dat idee??
Ja het is een beetje als naar een vakantie toeleven.quote:Op maandag 24 januari 2011 08:29 schreef KingOfMars het volgende:
Op zich herken ik dat wel een beetje dus?
Maar das het toch net nietquote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef KingOfMars het volgende:
Je hebt ook van die imitatieworst heb ik wel eens gehoord?
Ze hebben wel altijd zin ?quote:
Ja maar heb je zelf nog wel steeds een lamme hand/arm vind het gebruiken!quote:
Fuckmachine ?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar heb je zelf nog wel steeds een lamme hand/arm vind het gebruiken!
Ik vind leverworst de meest gore worst die er bestaat!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Liever Kips Leverworst dan gewone leverworst?
Niks mis met wat worstvormig, vermalen separatorvlees met extra toegevoegde krant?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:36 schreef Tally het volgende:
Ik vind leverworst de meest gore worst die er bestaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |