Goed idee wel ja. Beter worden eerst ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:15 schreef KingOfMars het volgende:
Altijd zonde? Maar snel wat nieuws bedenken dan?
Ik gooi er veel vitamines in dus. Sapjes , Goed eten dus ? En paracetamols etc ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:20 schreef KingOfMars het volgende:
Misschien knapt ze nog op tijd op om je weekend te redden?
Vanavond ?quote:
Gezellig met al mn vrienden ?quote:
ik hou niet van mensen ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:28 schreef KingOfMars het volgende:
Anders nodig je wat mensen uit ofzo?
Er zitten er inderdaad wel een aantal tussen waarmee je het leuk kan vinden in het leven ja.quote:
Gewoon met safari naar het forum gaan, en dan op dat middelste knopje onderin drukken, en dan op 'zet in beginscherm'. Dan heb je gewoon een icoon voor FOK! als je daar op drukt gaat hij naar het forum. Er is net een nieuwe lay-out die er erg tof uit ziet!quote:
leip! ff proberenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gewoon met safari naar het forum gaan, en dan op dat middelste knopje onderin drukken, en dan op 'zet in beginscherm'. Dan heb je gewoon een icoon voor FOK! als je daar op drukt gaat hij naar het forum. Er is net een nieuwe lay-out die er erg tof uit ziet!
GVd kut jonguh.quote:
Half 7 vond ik iets te vroeg dus.quote:
Hopelijk wat beter??quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:02 schreef Joene het volgende:
Na het douchen is kijken hoe de vrouw zich voelt vandaag.
Leuk , lijkt me ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:03 schreef KingOfMars het volgende:
We gaan zo de kleuter naar oma brengen? En dan zien we wel? Vanavond gaan we met z'n 2-en uit eten denk ik??
Zou leuk zijn als ze vandaag inelkgeval beneden komt ?quote:
Het is een begin?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze vandaag inelkgeval beneden komt ?
Ja zo op de zaterdagavond ?quote:
Ja , nah ik ga ff douchen dus !quote:
Hmmm ja niet superveel nodigquote:
1 op bed , 1 op de bankquote:
Troep.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier ook weer thuis. Zoon met een loopoor. Tot zover het medische wonder van buisjes, zoals ik al voorspeld had.
Meh. nog 1,5 dag.quote:
Ik voel me altijd een beetje kut als ik een hele dag geen flikker uitvoer terwijl ik genoeg te doen heb.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:43 schreef KingOfMars het volgende:
Is dat wat zoeen rustig weekendje?
Das een beetje tegenstrijdig BAM! Kut en flikker.. Dat gaat niet samen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik voel me altijd een beetje kut als ik een hele dag geen flikker uitvoer terwijl ik genoeg te doen heb.
Mwah ik kan het normaal wel hebben opzich maar nu ff niet ofzo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:43 schreef KingOfMars het volgende:
Is dat wat zoeen rustig weekendje?
Mwah het was iets voor 7enquote:Op zondag 23 januari 2011 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Dit keer niet wakker voor de vogels fluiten J?
Hebbie ze geteld gister BAM!?quote:Op zondag 23 januari 2011 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Dit keer niet wakker voor de vogels fluiten J?
Mooie tijd!quote:
Begin jij nu weer ziek te worden?quote:Op zondag 23 januari 2011 09:14 schreef Joene het volgende:
Misschien wel , nu zo maar ff wat eten want misselijk ?
Ik hoop het niet , maar ik gok dat dit is van 2,5 uur wakker niks gegeten niks gedronken ?quote:
Mja dan krijg ik honger maar word ik niet misselijkquote:Op zondag 23 januari 2011 09:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik hoop het niet , maar ik gok dat dit is van 2,5 uur wakker niks gegeten niks gedronken ?
Ik ga in elk geval is even checken of wat eten helpt dusquote:Op zondag 23 januari 2011 09:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja dan krijg ik honger maar word ik niet misselijk
Dus kweenie.
Eet smakelijk!quote:Op zondag 23 januari 2011 09:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ga in elk geval is even checken of wat eten helpt dus
Thanx bolletje met een of andere soort filetamericain van ham. En een kop koggiequote:
Ik mag geen filetquote:Op zondag 23 januari 2011 09:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Thanx bolletje met een of andere soort filetamericain van ham. En een kop koggie
Haha , najah dit was een of andere ham geblenderd ofzo denk ik maar het was ok !quote:Op zondag 23 januari 2011 09:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik mag geen filetEn ik ben er ook niet gek op maar het rook wel lekker gister toen A. het zat te eten
Ook het tartaartje die ik normaal rauw eet lag me zo zielig aan te kijken in de pan
Ja idd. Das zooooooooooo lekker... Mja.. Nog even een paar weken geduldquote:Op zondag 23 januari 2011 09:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Haha , najah dit was een of andere ham geblenderd ofzo denk ik maar het was ok !
Oh hmmm ja tartaar is rauw zo lekker met uitjes peper en zout
ik ook ?quote:
ik kan het ook wel waarderen , goed glas wijn, 2 soorten brie en een slaatje ?quote:
Hmmm ja ik doe rustig aan ofzo ook hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 16:22 schreef KingOfMars het volgende:
Ik wacht ff want we gaan over een uurtje chinees halen?
Dat zou wel leuk zijn ? Liefst wil ik gewoon ff snack ? loempia of broodje bakpao ?quote:
Dat ken je toch helemaal niet frituren man ?quote:
Brie ? Soep ? dat lees ik goed ?quote:
Ja wie is hier nou de snackbar???quote:Op zondag 23 januari 2011 16:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat ken je toch helemaal niet frituren man ?
Zal ik het anders ff aan die Rooie vragen ?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja wie is hier nou de snackbar???
Dat klinkt als saus voor Kaasfondue ?quote:
Dat heb ik gister gegeten.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat klinkt als saus voor Kaasfondue ?
Dat moededoen ja!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Zal ik het anders ff aan die Rooie vragen ?
Die verrekte Mongol ?quote:
Dat vind ik nou dus echt ZO smerig kaasfondue , beetje brood dopen in kaasquote:Op zondag 23 januari 2011 16:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat heb ik gister gegeten.
Maar we zagen het recept staan in een kookboek voor soepen en het lijkt ons wel lekker.
Geniaal. Stokbrood, paprika, vruchtjes.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat vind ik nou dus echt ZO smerig kaasfondue , beetje brood dopen in kaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |