Gelijk nokken aan de anwb ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:29 schreef KingOfMars het volgende:
80 euro en ik kon verder?
En verder een kutochtend hier??
Dus jij zo Turbo jonguh !en paul die muziek sneller laten gaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:32 schreef KingOfMars het volgende:
Dus ik zeg GVD kut jongen krijg ik er dan nog mihoen bij voor dat geld of niet?!
Hij zegt anders fix ik ff je bobine ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:35 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zo ff gassen met die megaan en zo van jonguh kutgeluid ofwat?!
En jij zo 80 euro betalen gvd jonguhquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:50 schreef KingOfMars het volgende:
Dus ik zo doe da ff of moet ik anders die rooie er ff bij roepen?!
Ja jong, ik ook de hele dag, en nu nog even een echt werk doen, ofnie?quote:
Opbokken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:09 schreef KingOfMars het volgende:
GVD kut jongen ik ga zo naar huis men!
Is goed voor je humeur ofzo.quote:
Waar zou die zijn ?quote:
Hij zou zo leuk in deze reeks passenquote:
Ik kon altijd om hem lachen dus vroeger enzoquote:
Ik ben er nu al klaar meequote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:34 schreef KingOfMars het volgende:
Ik vind het ook wel een toepasselijke smiley vandaag dus..
Ja de homoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:37 schreef NJ het volgende:
Dave is trouwens ook weer op FOK!, alleen die loopt enkel in KPD te lurken voor naakte mannen.
Hier. ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is mistig hier.. 100 m. zicht oid.
.
Met zo'n instelling wordt het natuurlijk nooit meer wat met Tante Pos.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:55 schreef Armageddon het volgende:
Ik gooi mijn uren even in SAP en dan brei ik er een eind aan. Goed weekend!
Dubbel niks geen mist hier JK.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je weet dat "niks geen" een dubbele ontkenning is?
Fijn Weekend A.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:55 schreef Armageddon het volgende:
Ik gooi mijn uren even in SAP en dan brei ik er een eind aan. Goed weekend!
Ik erken inderdaad dat ik toegeef dat ik negatief ontken dat er inderdaad niet niks geen mist ontbreekt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je ontkent niet negatief dat er niks niet geen mist ontbrak?
Die is er al lang, gekkie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:49 schreef Armageddon het volgende:
Waar blijft die aaifoon nou???????????????
Verzuipen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:32 schreef Tally het volgende:
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
![]()
Nee alsin neuken J.quote:
Booooooh.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Talie is net zo nat als die Spaanse?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Talie is net zo nat als die Spaanse?
Neh niet echt opzich dus. Ik kon niks bedenken wat ik wilde eten ? en aangezien vrouwlief ziek op bed ligt is iets wat makkelijk naar binnen schuift (whehehe) ook wel lekker dusquote:
Ja bedankt ?quote:
ik ook , had nog een leuk weekend bedacht .quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:13 schreef KingOfMars het volgende:
Geen dank? Ik hoop dat ze snel opknapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |