ga slapen dan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:32 schreef Stink_vis het volgende:
Moe... ben al 49 uur en 2 minuten wakker..![]()
![]()
![]()
![]()
Baggergevoel over. Best tof nuquote:
Game over, iig ik geloof dat mijn partner (?) 9 jaar relatie als een game zietquote:
ken t gevoel wel....quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:04 schreef candygirl het volgende:
[..]
Game over, iig ik geloof dat mijn partner (?) 9 jaar relatie als een game ziet
is net vertrokken , een paar weken weg om na te denken...........
en waarom moet ik hem er toe aanzetten, nu lijkt het alsof ik die keuze heb gemaakt
kun je mij dan uitlleggen hoe ik ermee om moet gaan?quote:
believe me, als t om liefde gaat moet je niet bij mij zijn. Ik volg alleen maar mn gevoel....quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef candygirl het volgende:
[..]
kun je mij dan uitlleggen hoe ik ermee om moet gaan?
heb het gevoel of alles een leugen is
En je denkt dat je hem niet kunt vertrouwen? Misschien dat hij even niet op z'n telefoon let en/ omdat een gesprek wat uitloopt?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:35 schreef stoertje het volgende:
mn vriend was naar een meisje dat ie nog niet zo lang kent, zei dat ie om 9uur thuis zou zijn, maar is er nog niet en neemt z'n telefoon niet op..
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:39 schreef zyx1981 het volgende:
Whiee
Vanmiddag gebeld met mijn scriptiebegeleider: hoofdstuk 1 vond hij super "niks meer aan doen"; hoofdstuk 2 (theoretisch kader) vond hij al erg sterk, maar ik moet hem wel inkorten. Over een maand hebben we weer een afspraak.
Ehm: ik ben nu 4 jaar met dat ding bezigEn eindelijk zit er schot in
Vast wel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:38 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Fijn! Wel een screenshot maken, he, dit blijft niet oneindig online! En laat even weten hoe het afloopt inderdaad.![]()
Hopelijk ga ik van Kutnaar kut
naar Geweldig!
(500) Days of Summer, jeuh! Of Remember Me.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Van chocola en ijs kom ik aan. Van een vrouwenfilm voel ik me nog kutter want happy end.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:15 schreef ondeugend het volgende:
Al dagen chronisch geil... dus gaat het goed lijkt me.
Stuur maar een pmquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:15 schreef ondeugend het volgende:
Al dagen chronisch geil... dus gaat het goed lijkt me.
Hoe kan jij lucht zijn, niet meer bestaan, denken dat mensen je graag zien lijden - als iedereen je graag wilt helpen? Zoek jij erkenning van mensen die dicht bij je staan? Kijken zij over je heen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:24 schreef Apotheose het volgende:
Kapot. Echt. Ben ik lucht ofzo? Besta ik niet meer? Ach, het gaat wel over? Laat maar lekker pijn lijden? Alles vliegt mij weer aan... En hoe iedereen me ook wil helpen... Dat gaat niet.
Ik ben 2 uur wakker en wil nu alweer slapen. Laat staan 68 uur. Waarom ga je niet slapen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:32 schreef Stink_vis het volgende:
68 uur wakkern en wallen onder mn ogen waar je U tegen zegt..
het gaat niet om die iedereen. Maar om 1 speciaal iemand...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:29 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Hoe kan jij lucht zijn, niet meer bestaan, denken dat mensen je graag zien lijden - als iedereen je graag wilt helpen? Zoek jij erkenning van mensen die dicht bij je staan? Kijken zij over je heen?
Ik probeerde mn persoonlijk record te verbreken.. Maar dat was dus dinsdag en ik kan nu dus gewoon niet meer slapen.. (verstoorde bioklok ook nog!)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:33 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Ik ben 2 uur wakker en wil nu alweer slapen. Laat staan 68 uur. Waarom ga je niet slapen?
Ahh....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:35 schreef Apotheose het volgende:
[..]
het gaat niet om die iedereen. Maar om 1 speciaal iemand...
Oei. Ik hoop dat je toch nog in slaap valt dan. Vind het wel eng worden, 68 uur..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:37 schreef Stink_vis het volgende:
[..]
Ik probeerde mn persoonlijk record te verbreken.. Maar dat was dus dinsdag en ik kan nu dus gewoon niet meer slapen.. (verstoorde bioklok ook nog!)
Maar ik functioneer nog 100%![]()
Umm jawel.. het is pas 04:00uur en ik moet dus wachten tot half 6 dan heb ik mijn 72 uur erop zitten.. En dan moet ik gaan werken (tot een uur od 11) en dan ga ik nog ff ergens heen en dan pas ga ik slapen (tot maandag ochtend)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:45 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Ahh....Liefde, is een gruwelijk iets soms.
[..]
Oei. Ik hoop dat je toch nog in slaap valt dan. Vind het wel eng worden, 68 uur..
Alvast slaapwel. Kan niet lang meer duren nu. Hoop ik.
zo;n gevoel heb ik ook! voel me zwaar k,,,quote:
en nu?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef candygirl het volgende:
[..]
zo;n gevoel heb ik ook! voel me zwaar k,,,
en afgewezen........... na alle energie uit liefde die ik erin heb gestopt,pfff
Gaat ie?quote:
Dat is fijn, caroline.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:13 schreef caroline88 het volgende:
Zoals beloofd in het vorige topic, de afloop van mijn geschil met Aegon.
Ik werd vanmiddag gebeld in de auto en omdat ik geen carkit heb verzocht ik de man om een half uurtje later terug te bellen. En dat deed hij! zowat tot op de minuut dus ik was lekker op mijn bestemming en had mijn jas al opgehangen enzo. Wel zo relaxed bellen.
Hij legde mij op korte en duidelijke wijze uit hoe het zat met die rentepercentages en gaf toe dat de site misleidend leek. Hij zou het intern doorgeven.
Zo kan het dus ook. Ik ben weer helemaal bijgepraat door een intelligent persoon. De rente is overigens nog steeds te laag dus ik ga er geen geld bijstorten maar ben wel een stukje rotgevoel kwijt.
weet het ook niet!quote:
Dat doe ik ook nog wel een beetje de laatste tijd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:48 schreef Apotheose het volgende:
elke ochtend wakker worden met tranen in de ogen
ja i know... En op zich sta ik als nuchtere Fries heel nuchter in t leven. Maar sommige belangrijke dingen betekenen zoveel voor me dat ik daar niet zo nuchter over kan zijn en er niet heftig aan tillen... Vandaar de machteloze en wanhopige tranen elke fucking dag...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:51 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nog wel een beetje de laatste tijd.
Maar geloof het of niet, je hebt zelf doorgaans redelijk wat invloed op de heftigheid van dergelijke zaken.
Snap ik, maar je moet ook niet de problemen relativeren (gaat soms nu eenmaal niet) maar kijken naar alternatieven. Mettertijd zullen de alternatieven steeds meer tegenwicht bieden aan de zaken waar je e.e.a. aan ophangt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:00 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja i know... En op zich sta ik als nuchtere Fries heel nuchter in t leven. Maar sommige belangrijke dingen betekenen zoveel voor me dat ik daar niet zo nuchter over kan zijn en er niet heftig aan tillen... Vandaar de machteloze en wanhopige tranen elke fucking dag...
Wish I could say that...quote:
Die zijn doktertje aan het spelenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:35 schreef stoertje het volgende:
mn vriend was naar een meisje dat ie nog niet zo lang kent, zei dat ie om 9uur thuis zou zijn, maar is er nog niet en neemt z'n telefoon niet op..
Helpt welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:40 schreef Apotheose het volgende:
zo maar weer afleiding zoeken en de stad in. Not that it helps though....
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:03 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Blijft leuk om te lezen dit.
edit: nu skippy na mij post... walg ik dat ik hierop reageer. Ik wil niet in hetzelfde straatje lopen als skippy.
![]()
Ik koop dan altijd iets leuks voor mezelf.. Helpt toch vaak wel een beetje. En als je nou een boek ofzo koopt, dan heb je gelijk weer wat afleiding thuisquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:40 schreef Apotheose het volgende:
zo maar weer afleiding zoeken en de stad in. Not that it helps though....
Je weet nooit precies hoe of wat er allemaal speelt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:32 schreef Miam het volgende:
OMG, ik erger me dood hiero. sommige mensen zijn zo vreselijk op zoek naar liefde.
op wat voor manier dan ook, er zijn verdomme ook andere dingen in het leven.
get a life.
zo, dat moest ik even kwijt.
Verder gaat't wel goed hoor.
Misschien ben ik niet geheel duidelijk. dit gaat niet over FoK!kers. dit is iemand in mijn naastequote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:07 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Je weet nooit precies hoe of wat er allemaal speelt.
Had ik maar iemand om van te houdenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:32 schreef Miam het volgende:
OMG, ik erger me dood hiero. sommige mensen zijn zo vreselijk op zoek naar liefde.
op wat voor manier dan ook, er zijn verdomme ook andere dingen in het leven.
get a life.
zo, dat moest ik even kwijt.
Verder gaat't wel goed hoor.
Skippy kijk jij de serie Dexter? Jij doet me ongelofelijk denken aan Masuka.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Had ik maar iemand om van te houden2 zachte voorpoten om me heen
Dat ik het van jou hoor doet me geen kwaadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:50 schreef skippy22 het volgende:
Was even vergeten dat fok vol debiele nerds zit
Neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:26 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Skippy kijk jij de serie Dexter? Jij doet me ongelofelijk denken aan Masuka.Echt, jij bent de Masuka van FOK!.
[..]
Dat ik het van jou hoor doet me geen kwaad.
Want dan komt de nieuwe aflevering van Basta/Neveneffecten op Belgie 1quote:
Ik zat vandaag te bedenken dat ik al heel lang niet meer langs ben geweest. Binnenkort afspreken?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:58 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Want dan komt de nieuwe aflevering van Basta/Neveneffecten op Belgie 1Of waarom?
Voorts: 1 volle aanhanger bouwmaterialen gehaald(gips/houten latten en balken/mdf platen voor mijn nieuwe plafond en een voorzetwand). Mijn huisje begint langzaam echt ergens op te lijken
*geeft knuffel*quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:12 schreef Apotheose het volgende:
ik vind er echt niks meer aan zo... Heus een leuke middag met mn mom gehad (even shoppen en lunchen samen) maar ik blijf me ongelukkig voelen... I just can't take it...
Waarom zijn je verwachtingen zo irreeel?quote:Op zondag 23 januari 2011 07:40 schreef Beach het volgende:
![]()
waarom is het leven zo anders dan dat je verwacht
nr verwijderen misschien een betere optie?quote:
ja ALLES doet je dan herinneren aan hem/jullie....quote:Op zondag 23 januari 2011 04:08 schreef candygirl het volgende:
voel me vreselijk! Ga ik op stap om maar niet te hoeven piekeren,draaien ze een plaat die echt een betekenis had voor ons twee.
Heb me opgepakt en huilend gegaan. Ik mis hem zo!
Wil hem steeds smsen,maar wil hem ook met rust laten. Maar zit om de tien minuten met die gsm in mijn handen. Al heb ik nog niet gesmsd.
Heb nu zijn naam in mijn gsm al veranderd in ,niet smsen
na 9 jaar kun je dat nummer blind intikkenquote:Op zondag 23 januari 2011 10:17 schreef Frag_adder het volgende:
Lekker opgewekt en wakker, zo een nachtje had ik nodig
[..]
nr verwijderen misschien een betere optie?
In bed blijven liggen wordt het niet beter van, heb ik ook eens geprobeerd. Buiten dat je je er niet beter door gaat voelen, gaat de dag echt tergend langzaam voorbij... Geen familie of vrienden waar je even langs kunt gaan vandaag?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:38 schreef candygirl het volgende:
[..]
na 9 jaar kun je dat nummer blind intikken![]()
Denk dat ik vandaag gewoon maar eens een dagje in bed blijf liggen
jawel ,maar dat ben ik al een paar dagen aan het doenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In bed blijven liggen wordt het niet beter van, heb ik ook eens geprobeerd. Buiten dat je je er niet beter door gaat voelen, gaat de dag echt tergend langzaam voorbij... Geen familie of vrienden waar je even langs kunt gaan vandaag?
hier ook. Al bedoel ik het sarcastisch....quote:
wat is er mis meisje?quote:
M'n schouders en nek doen zeer en t wordt steeds ergerquote:Op zondag 23 januari 2011 13:33 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb een lekker lamme zondag
[..]
wat is er mis meisje?
quote:
wow, jij schakelt snel!quote:
Dat ook, heel erg.quote:
Dan moet ge het kupke de gelegenheid geven buiten zichzelf te treden middels een fijn partijke oder etwasquote:Op zondag 23 januari 2011 19:01 schreef candygirl het volgende:
krijg het niet meer geregeld in mijn kupke
Lezen in bed met je ogen dicht?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:42 schreef RianaLuna het volgende:
Moe,
Zin om te slapen.en zin om te lezen, gaat niet echt samen.
Ah de bui is over?quote:
Zou wel handig zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 19:43 schreef Frag_adder het volgende:
Gaarmaar nog geen zin om te gaan slapen
[..]
Lezen in bed met je ogen dicht?
dat zijn de beste verhalen hoor, waarbij je in je hoofd hem verder laat gaan, vlak voor je inslaap valtquote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef RianaLuna het volgende:
[..]
Zou wel handig zijnDan kan je het verhaal dromen. Haha
Goed zo jong!quote:
tis maar net van wie je die kreeg right?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:51 schreef zwartedoos het volgende:
Weet niet goed wat ik me de liefdesverklaring van gister aanmoet
quote:
Je wordt het vast ooit, iedereen is wel z'n ware liefde geweestquote:Op zondag 23 januari 2011 23:24 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Alsof ik jouw ware liefde wil zijn.
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:40 schreef WeirdlyWired het volgende:
Nou, een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen.
Waarom doe ik het minstens 7 keer? 7 keer!![]()
Echt, ik wist dat het niet goed ging komen, maar toch he. Weer helemaal terug bij af
Iddquote:Op zondag 23 januari 2011 23:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je wordt het vast ooit, iedereen is wel z'n ware liefde geweest
OT: VERLIEEHIEEEFD![]()
Via de pin?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:58 schreef HLV_Siempre het volgende:
het is dat ik in mn wezen redelijk fatsoenlijk ben maar anders had ik het vanavond lekker via de pin uitgemaakt
god wat ik ben ik hier klaar mee zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |