ga slapen dan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:32 schreef Stink_vis het volgende:
Moe... ben al 49 uur en 2 minuten wakker..![]()
![]()
![]()
![]()
Baggergevoel over. Best tof nuquote:
Game over, iig ik geloof dat mijn partner (?) 9 jaar relatie als een game zietquote:
ken t gevoel wel....quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:04 schreef candygirl het volgende:
[..]
Game over, iig ik geloof dat mijn partner (?) 9 jaar relatie als een game ziet
is net vertrokken , een paar weken weg om na te denken...........
en waarom moet ik hem er toe aanzetten, nu lijkt het alsof ik die keuze heb gemaakt
kun je mij dan uitlleggen hoe ik ermee om moet gaan?quote:
believe me, als t om liefde gaat moet je niet bij mij zijn. Ik volg alleen maar mn gevoel....quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef candygirl het volgende:
[..]
kun je mij dan uitlleggen hoe ik ermee om moet gaan?
heb het gevoel of alles een leugen is
En je denkt dat je hem niet kunt vertrouwen? Misschien dat hij even niet op z'n telefoon let en/ omdat een gesprek wat uitloopt?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:35 schreef stoertje het volgende:
mn vriend was naar een meisje dat ie nog niet zo lang kent, zei dat ie om 9uur thuis zou zijn, maar is er nog niet en neemt z'n telefoon niet op..
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:39 schreef zyx1981 het volgende:
Whiee
Vanmiddag gebeld met mijn scriptiebegeleider: hoofdstuk 1 vond hij super "niks meer aan doen"; hoofdstuk 2 (theoretisch kader) vond hij al erg sterk, maar ik moet hem wel inkorten. Over een maand hebben we weer een afspraak.
Ehm: ik ben nu 4 jaar met dat ding bezigEn eindelijk zit er schot in
Vast wel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:38 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Fijn! Wel een screenshot maken, he, dit blijft niet oneindig online! En laat even weten hoe het afloopt inderdaad.![]()
Hopelijk ga ik van Kutnaar kut
naar Geweldig!
(500) Days of Summer, jeuh! Of Remember Me.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Van chocola en ijs kom ik aan. Van een vrouwenfilm voel ik me nog kutter want happy end.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:15 schreef ondeugend het volgende:
Al dagen chronisch geil... dus gaat het goed lijkt me.
Stuur maar een pmquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:15 schreef ondeugend het volgende:
Al dagen chronisch geil... dus gaat het goed lijkt me.
Hoe kan jij lucht zijn, niet meer bestaan, denken dat mensen je graag zien lijden - als iedereen je graag wilt helpen? Zoek jij erkenning van mensen die dicht bij je staan? Kijken zij over je heen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:24 schreef Apotheose het volgende:
Kapot. Echt. Ben ik lucht ofzo? Besta ik niet meer? Ach, het gaat wel over? Laat maar lekker pijn lijden? Alles vliegt mij weer aan... En hoe iedereen me ook wil helpen... Dat gaat niet.
Ik ben 2 uur wakker en wil nu alweer slapen. Laat staan 68 uur. Waarom ga je niet slapen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:32 schreef Stink_vis het volgende:
68 uur wakkern en wallen onder mn ogen waar je U tegen zegt..
het gaat niet om die iedereen. Maar om 1 speciaal iemand...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:29 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Hoe kan jij lucht zijn, niet meer bestaan, denken dat mensen je graag zien lijden - als iedereen je graag wilt helpen? Zoek jij erkenning van mensen die dicht bij je staan? Kijken zij over je heen?
Ik probeerde mn persoonlijk record te verbreken.. Maar dat was dus dinsdag en ik kan nu dus gewoon niet meer slapen.. (verstoorde bioklok ook nog!)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:33 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Ik ben 2 uur wakker en wil nu alweer slapen. Laat staan 68 uur. Waarom ga je niet slapen?
Ahh....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:35 schreef Apotheose het volgende:
[..]
het gaat niet om die iedereen. Maar om 1 speciaal iemand...
Oei. Ik hoop dat je toch nog in slaap valt dan. Vind het wel eng worden, 68 uur..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:37 schreef Stink_vis het volgende:
[..]
Ik probeerde mn persoonlijk record te verbreken.. Maar dat was dus dinsdag en ik kan nu dus gewoon niet meer slapen.. (verstoorde bioklok ook nog!)
Maar ik functioneer nog 100%![]()
Umm jawel.. het is pas 04:00uur en ik moet dus wachten tot half 6 dan heb ik mijn 72 uur erop zitten.. En dan moet ik gaan werken (tot een uur od 11) en dan ga ik nog ff ergens heen en dan pas ga ik slapen (tot maandag ochtend)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:45 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Ahh....Liefde, is een gruwelijk iets soms.
[..]
Oei. Ik hoop dat je toch nog in slaap valt dan. Vind het wel eng worden, 68 uur..
Alvast slaapwel. Kan niet lang meer duren nu. Hoop ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |