sukkel^²quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik maak liever iets anders vol![]()
En we gaan terug naar de zaak, sleutels van de bus vergeten op te hangen
OH, SORRY HOORquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor
Erg doos?quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Truste![]()
Dan wordt 't wel erg doos hier hoor
Vooruitgang FTW!quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:43 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, ik wil m'n hippie mobiele instelling terug
Ik ben wat techniek betreft echt een autistquote:
Welk verschil? De tijd is hier even snel. Een minuut is een minuut en een seconde een seconde. De tijd heeft geen spleetogen.quote:
Haiquote:
Ik spijker je wel bijquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben wat techniek betreft echt een autist
Huh, is die Dell niet goed?quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:54 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hai
Nou, die nieuwe laptopschijf die komt er toch wel, en ik heb de laptop nog maar 4 dagen
Hybride hardeschijf yay
Vieze stinkerd!quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier zit ook al iemand te roken
Op mijn hotelkamer nog wel!
En terecht!quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:53 schreef stbabylon het volgende:
Charly says: Always tell your mom before you go of somewhere!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Gister snert gegeten
En een goddelijk toetje. Allejezus wat was dat lekker. Straciatella-ijs met verkruimelde chocolate chip cookies en slagroom![]()
quote:
Bier?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar heb jij nu weer van zitten snoepen?
quote:
quote:
Eindeloosquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij kunt zo heerlijk genieten van chocola he!
hey meisquote:
Ik doe gewoon alsof ik vrolijk benquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar heb jij nu weer van zitten snoepen?
Ik wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
daar word ik niet zo vrolijk van hoor.
Nee, deze single is aan het multitaskenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:17 schreef HeatWave het volgende:
.
Echt half singles is werkloos geloof ik.
Daarom werken wij voor 2quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:17 schreef HeatWave het volgende:
.
Jij mag altijd mijn bier opdrinken schat.quote:
Je weet niet half hoe gelukkig ik daar van word.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij mag altijd mijn bier opdrinken schat.
Daarom heb ik dus meer werk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:17 schreef HeatWave het volgende:
.
Zeker niet werkloosquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:17 schreef HeatWave het volgende:
.
Ik vind het altijd zo apart om net mijn 2de bak koffie te drinken en dan half singles te zien posten dat ze net hun nest uit zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeker niet werkloos
Ik mag nog een tijdje blijven werken
Alleen begin ik wel op achterlijke tijden
als ik de deur niet open had hoeven doen voor de meubelmaker, had ik wss nog geslapenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo apart om net mijn 2de bak koffie te drinken en dan half singles te zien posten dat ze net hun nest uit zijn.
gewoon jaloezie hoor.
Heb je wel gelijk een reden om naar buiten te gaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik zo naar buiten om nieuwe te halen, huuuuu!
Heerlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk een reden om naar buiten te gaan.![]()
Hier schijnt de zon in ieder geval.
Het ijs op de ruiten van m'n auto vertelt me dat het fris is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk een reden om naar buiten te gaan.![]()
Hier schijnt de zon in ieder geval.
Is Ziggo-man niet zo lekker dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
Oh en duimen allemaal dat de ziggo-man die hopelijk nu thuis bezig is, mijn internet snel fixt!
Geen idee, ik heb hem niet gezien, mijn moeder zit thuis op hem te wachtenquote:
En wat vind jij van combi's? Ik kwam gisteren tot de conclusie dat ik niet houd van 'chocolade met' Dus liefst gewoon alleen chocolade. Niet in combi met fruit bijvoorbeeldquote:
ik hou van broodje kaas met chocoladehagel eropquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En wat vind jij van combi's? Ik kwam gisteren tot de conclusie dat ik niet houd van 'chocolade met' Dus liefst gewoon alleen chocolade. Niet in combi met fruit bijvoorbeeld
Wat een lillik onding! Niks kan tippen aan een echt echt echt boekquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
ben ik nu aan het testen voor FOK!, preview:.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou van broodje kaas met chocoladehagel erop
En de andere helft zit op het werk de hele dag te FOK!kenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:17 schreef HeatWave het volgende:
.
Jij bent echt raar...quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
Geen verschil dus eigenlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En de andere helft zit op het werk de hele dag te FOK!ken
Ik lees op mijn iPad, goed te doen, maar dit is echt een dramadingquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat een lillik onding! Niks kan tippen aan een echt echt echt boek
Je ziet amper 5 regels per keer joh... Dat werkt toch niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lees op mijn iPad, goed te doen, maar dit is echt een dramading.
Was het maar zo, elke dag vroeg mijn bed uit, duf onderweg, en dan 8 uur verplicht fokken, das echt geen pretje hoorquote:
I love to state the obviousquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klopt, maar waarom kom je daar nu ineens mee?
Dat kan je instellenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je ziet amper 5 regels per keer joh... Dat werkt toch niet?
Een BOEK zeg ik je!!
Zodra ze e-readers gaan maken die ruiken naar boek, wil ik er misschien over gaan nadenken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je ziet amper 5 regels per keer joh... Dat werkt toch niet?
Een BOEK zeg ik je!!
Jeutje... wat een zwaar leven... Ik go zometeen, ja echt zometeen, écht fok uitzetten en écht werk doen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was het maar zo, elke dag vroeg mijn bed uit, duf onderweg, en dan 8 uur verplicht fokken, das echt geen pretje hoor.
Noem je me nou dik?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan je instellen.
Boeken zijn voor dino's.
Oh, wat domquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jeutje... wat een zwaar leven... Ik go zometeen, ja echt zometeen, écht fok uitzetten en écht werk doen!
Ja... maar ik voel me schuldig omdat er werkelijk NIETS uit mijn handen komt anders...quote:
Warme stukjes appel met wat suiker en kaneel en verkruimdelde chocolate chip cookiesquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En wat vind jij van combi's? Ik kwam gisteren tot de conclusie dat ik niet houd van 'chocolade met' Dus liefst gewoon alleen chocolade. Niet in combi met fruit bijvoorbeeld
Ik dacht juist dat vrouwen zo goed waren in multitasken....quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja... maar ik voel me schuldig omdat er werkelijk NIETS uit mijn handen komt anders...
Smelt reep chocola, roer een pak schuddebuikjes erdoorheen, maak hoopjes op een stuk bakpapier, schuif in de koelkast voor een paar uur.... Hmmmmmquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Warme stukjes appel met wat suiker en kaneel en verkruimdelde chocolate chip cookies
Oeh, nog een reden om een iPad te kopenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lees op mijn iPad, goed te doen, maar dit is echt een dramading.
nee, dan zou ik je doodverwensen he?quote:
Deze reeks volgen en op niveau meeposten vergt opperste concentratie!! Ben er om 11 uur weer, dan heb ik 1.5 uur trainingquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat vrouwen zo goed waren in multitasken....
Gadverdamme! Zo heb ik ook eens iemand slankie met hagelslag zien etenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:38 schreef rival het volgende:
Haiquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Smelt reep chocola, roer een pak schuddebuikjes erdoorheen, maak hoopjes op een stuk bakpapier, schuif in de koelkast voor een paar uur.... Hmmmmm
Ja want dinos leven nog ofzo?!quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dan zou ik je doodverwensen he?.
mwah, ging welquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:44 schreef rival het volgende:
HW, was een aardige pot he gisteren?
Nu nog een echte nr 9 en dat lijkt iets te gaan worden
Vreet dan geen slankiequote:Op donderdag 20 januari 2011 09:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gadverdamme! Zo heb ik ook eens iemand slankie met hagelslag zien etenMaar ja slankie alleen is ook niet te vreten
ja, die lezen blijkbaar nog boekenquote:
Lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
Boeken en chocolaquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die lezen blijkbaar nog boeken.
lust je kaas? lust je hagelslag?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gadverdamme! Zo heb ik ook eens iemand slankie met hagelslag zien etenMaar ja slankie alleen is ook niet te vreten
Dat mag tegenwoordig gewoonquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dan zou ik je doodverwensen he?.
Ik hou het wel op bier en tietenquote:
Op naar zondag !quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:44 schreef rival het volgende:
HW, was een aardige pot he gisteren?
Nu nog een echte nr 9 en dat lijkt iets te gaan worden
Goed boek, bank, dekbed, kaarsjes aan, fles wijn, chocolaquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed boek, bank, kleedje, warme chocolademelk met slagroom
Als het aan mij lag was het volkssport nummer 1quote:
Hopen dat die luie kutmarokkaan er staat van het weekend en ook even de moeite neemt om er wat in te schietenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, ging wel. Pijnlijk duidelijk dat we een spits missen, zo winnen we zondag niet van utrecht hoor
.
Maar het was beter dan f'noord maar goed, wat niet.
En toch doe je het niet bij mijquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het aan mij lag was het volkssport nummer 1.
Die hoef ik niet meer te zien, dan maar een A1 spits.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Hopen dat die luie kutmarokkaan er staat van het weekend en ook even de moeite neemt om er wat in te schieten
In het openbaar niet neequote:Op donderdag 20 januari 2011 09:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En toch doe je het niet bij mij
Ik heb de laatste 2 jaar geen geld gehad voor boekenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien. Ik heb thuis iig zo'n 8 meter aan boeken staan.
Hij kan het wel.... ik snap je helemaal maar hij staat toch nog onder contract dus kan ie er net zo goed in staan (als ie wat doet)quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die hoef ik niet meer te zien, dan maar een A1 spits.
Ik heb hier in Engeland al gauw een halve meter gehaald. Zo heerlijk goedkoop hierquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 2 jaar geen geld gehad voor boekenMaar 3 meter moet ik makkelijk halen
Met jouw niveau is dat praktisch hetzelfdequote:Op donderdag 20 januari 2011 09:51 schreef Kreator het volgende:
Ik heb alleen al 3 meter aan playboys. Telt dat ook?
VS is ook al zo goedkoop... ik snap niet waarom ik hier 20¤ voor een mooi boek moet neertellenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb hier in Engeland al gauw een halve meter gehaald. Zo heerlijk goedkoop hier
Ik koop ze voor de verhalen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
Met jouw niveau is dat praktisch hetzelfde
Kartelvormingquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
VS is ook al zo goedkoop... ik snap niet waarom ik hier 20¤ voor een mooi boek moet neertellen
Ik kijk ook neer op mensen die neerkijken op mijquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik koop ze voor de verhalen.
Mijn niveau is trouwens zo hoog, dat ik neerkijk op mensen die neerkijken op jou.
Als er maar een gat inzit. Dat is echte liefde.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:55 schreef stbabylon het volgende:
Damnit. Ben je eerlijk tegen een meid, vanaf het begin, dat het alleen voor die nacht is. Die eerlijkheid waardeert ze (zo mooi is dat he) en je gaat met haar mee naar huis. Hebt een leuke nacht, drinkt 's ochtends nog een kop koffie (thee in mijn geval). En dan zie je elkaar nooit weer. Zo zou het moeten zijn iig.
Maar dankzij die fucking social media kun je dan alsnog een berichtje van haar krijgen. Niet dat ik het erg vind dat ik gevonden wordt, ik heb het zelf open laten staan. Maar dat ze uberhaupt gaat zoeken. Ik was toch duidelijk!
wat is er mis met nog een keertje?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:55 schreef stbabylon het volgende:
Maar dankzij die fucking social media kun je dan alsnog een berichtje van haar krijgen. Niet dat ik het erg vind dat ik gevonden wordt, ik heb het zelf open laten staan. Maar dat ze uberhaupt gaat zoeken. Ik was toch duidelijk!
Niks met nostalgie te maken. Het houdt prettiger vast, het leest prettiger, het is tastbaarder, het ruikt goed, het staat mooi in de kast.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ergens nog een enorme doos met boeken, maar ik lees geen echte meer. Ik ben niet zo nostalgisch ingesteld.
Ja, ik zag de loophole zelf ook al...quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kijk ook neer op mensen die neerkijken op mij
Fuck liefde. Liefde doe ik met mijn vriendin. Met een meid die ik oppik in de kroeg is het lekker seksen en klaar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als er maar een gat inzit. Dat is echte liefde.
Geeft toch niet? Misschien vond ze het gewoon supergezellig en wil ze daarom in contact blijven? Of denkt ze: misschien over een tijdje nog een keer, wie weet... Is dat zo erg dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:55 schreef stbabylon het volgende:
Damnit. Ben je eerlijk tegen een meid, vanaf het begin, dat het alleen voor die nacht is. Die eerlijkheid waardeert ze (zo mooi is dat he) en je gaat met haar mee naar huis. Hebt een leuke nacht, drinkt 's ochtends nog een kop koffie (thee in mijn geval). En dan zie je elkaar nooit weer. Zo zou het moeten zijn iig.
Zo goed was ze niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:56 schreef rival het volgende:
[..]
wat is er mis met nog een keertje?
Klopt, maar het kost geld, is zwaar en onhandig mee te nemen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks met nostalgie te maken. Het houdt prettiger vast, het leest prettiger, het is tastbaarder, het ruikt goed, het staat mooi in de kast.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
Fuck liefde. Liefde doe ik met mijn vriendin. Met een meid die ik oppik in de kroeg is het lekker seksen en klaar.
Wat een kanjer ben je toch dat je dan geen ninja-edit toepast en me mijn reactie guntquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik zag de loophole zelf ook al...
E-reader boeken kosten officieel ook geld. En ik hoef geen 100.000 boeken mee. Ik ben max. 3 weken weg, dus 3~4 boeken is genoeg. En dan is het maar wat zwaarderquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, maar het kost geld, is zwaar en onhandig mee te nemen.
Ik neem mijn iPad mee, weegt minder dan een fatsoenlijk boek en dan heb ik in theorie 100.000 boeken bij me.
Als je 20 bent, staat het best stoer hoor, maar zo tegen de tijd dat je een bierbuik begint te creeren, komt het nogal wanhopig en pathetisch over op mij. Dat neuken om het neuken, om maar te bewijzen dat je het nog in je hebt om een lelijk wijf te versieren.quote:
Officieel telt nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
E-reader boeken kosten officieel ook geld. En ik hoef geen 100.000 boeken mee. Ik ben max. 3 weken weg, dus 3~4 boeken is genoeg. En dan is het maar wat zwaarder
Wat heerlijk dat je in 1 post iemand compleet afzeikt en mijn naam noemt, maar dat het niet aan elkaar gerelateerd is!quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je 20 bent, staat het best stoer hoor, maar zo tegen de tijd dat je een bierbuik begint te creeren, komt het nogal wanhopig en pathetisch over op mij. Dat neuken om het neuken, om maar te bewijzen dat je het nog in je hebt om een lelijk wijf te versieren.
@Spirit: Zo ben ik. Onbaatzuchtig.
Ah, dus dit is jouw kloon!quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Officieel telt niet.
Nee, ik heb er ook maar een paar opstaan, je kan er maar 1 tegelijk lezen. Maar nu heb ik dus mijn boeken, mail, msn, spellen, films en navigatie bij me.
Ik heb gewoon niet zoveel met echte boeken, kan me voorstellen dat anderen het wel hebben, ik ben gewoon een technojunkie.
Met een beetje mazzel denken meer mensen zo en neemt de vraag naar boeken af terwijl het aanbod hoog blijft en kan ik voor normale prijzen binnenkort weer mijn boekenkoophobby opppikken!quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:01 schreef rival het volgende:
en een boek vasthouden is helemaal niet prettig.. of je nou zit of ligt.
pagina's die terug willen nadat je ze omslaat... Jullie zijn gewoon ouderwets
Gaat niks boven een ouderwets boekquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:01 schreef rival het volgende:
Zoiets dus ja, ik vind het helemaal niet zo handig allemaal, pagina's waaien om, kan niet tegen een beetje water etcquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:01 schreef rival het volgende:
quote:
Ik neuk niet om te bewijzen dat ik het nog in me heb. Ik neuk omdat ik het lekker vind.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je 20 bent, staat het best stoer hoor, maar zo tegen de tijd dat je een bierbuik begint te creeren, komt het nogal wanhopig en pathetisch over op mij. Dat neuken om het neuken, om maar te bewijzen dat je het nog in je hebt om een lelijk wijf te versieren.
@Spirit: Zo ben ik. Onbaatzuchtig.
Ik neuk om te bewijzen dat zij het nog in dr heeftquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neuk niet om te bewijzen dat ik het nog in me heb. Ik neuk omdat ik het lekker vind.
Zullen we een glas water over een boek gooien en over jou iPad en kijken welke er beter tegen kanquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets dus ja, ik vind het helemaal niet zo handig allemaal, pagina's waaien om, kan niet tegen een beetje water etc.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:55 schreef stbabylon het volgende:
...iemand afzeiken <> zeggen wat je denkt, ongeacht wie het is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat je in 1 post iemand compleet afzeikt en mijn naam noemt, maar dat het niet aan elkaar gerelateerd is!
even een kleine correctie gemaakt zodat het meer bij je aansluitquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik neuk om te bewijzen dat zij het nog al in dr heeft.
primaquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zullen we een glas water over een boek gooien en over jou iPad en kijken welke er beter tegen kan
Er is een verschil tussen af en toe een wijf neuken die hebt opgepikt in de kroeg en elke week wanhopig op zoek naar een wanhopig meisje. Maar goed, dat zeg ik tegen dovemansoren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik neuk niet om te bewijzen dat ik het nog in me heb. Ik neuk omdat ik het lekker vind.
Neuh, 6 uur zat ik in de auto. Vanmiddag sporten. Kwam alleen tot de ontdekking dat mijn sportschoenen ben vergetenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
lekker wezen hardlopen in de morgen?
Eens kijken hoe vaak ik dat heb gedaan de afgelopen... 9 maand... 1x... ja, 1xquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen af en toe een wijf neuken die hebt opgepikt in de kroeg en elke week wanhopig op zoek naar een wanhopig meisje. Maar goed, dat zeg ik tegen dovemansoren.
Ach, ik lees dat liever dan dat constante : "ik ben zo kansloos en kan niets krijgen, boehoe, de wereld is oneerlijk", geneuzel, als ik eerlijk benquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen af en toe een wijf neuken die hebt opgepikt in de kroeg en elke week wanhopig op zoek naar een wanhopig meisje. Maar goed, dat zeg ik tegen dovemansoren.
...dat laatste zegt men niet. De Peuracs van deze wereld denken dat het niet opvalt als ze gewoon maar op alles ja-knikken wat de meisjes zeggen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik lees dat liever dan dat constante : "ik ben zo kansloos en kan niets krijgen, boehoe, de wereld is oneerlijk", geneuzel, als ik eerlijk ben.
Dipje?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
Eens kijken hoe vaak ik dat heb gedaan de afgelopen... 9 maand... 1x... ja, 1x
Ik lees hier toch heel regelmatig van die "alles zit me tegen, iedereen is tegen me"posts ipv mensen die gewoon doen waar ze zin in hebben en zaken voorelkaar krijgen door gewoon iets te ondernemen ipv zitten mokkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dat laatste zegt men niet. De Peuracs van deze wereld denken dat het niet opvalt als ze gewoon maar op alles ja-knikken wat de meisjes zeggen.
[..]
Dipje?.
Zelfs ik hoef dat nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, ik hoef niet elk weekend met een wildvreemde mee
En dan ga ik er als nog over zeuren hierquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lees hier toch heel regelmatig van die "alles zit me tegen, iedereen is tegen me"posts ipv mensen die gewoon doen waar ze zin in hebben en zaken voorelkaar krijgen door gewoon iets te ondernemen ipv zitten mokken.
Wat stbab doet is ook lang niet altijd mijn kopje thee (ORLY?). , maar hij doet tenminste wat, dingen die hij leuk vindt.
Weet ik wel, ik vind het af en toe gewoon leuk om ff iemand te kietelen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Wat stbab doet is ook lang niet altijd mijn kopje thee (ORLY?). , maar hij doet tenminste wat, dingen die hij leuk vindt.
Heb je em geneukt ofzo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb me er werkelijk nog nooit aan geergerd bij babsje. Moet hij lekker weten toch
quote:
Ik vind dat ik al een stuk minder heftig zat te happen dan vroegerquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Weet ik wel, ik vind het af en toe gewoon leuk om ff iemand te kietelen.
Ach ja, ieder zijn dingquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Weet ik wel, ik vind het af en toe gewoon leuk om ff iemand te kietelen.
Ik doe overigens ook gewoon waar ik zin in heb en ik heb ook geen moeite om chicks (with dicks) op te pikken. Maar ik post het niet op die manier.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik neuk om te bewijzen dat zij het nog in dr heeft.
Same. Weinig persoonlijks. Ik denk dat als ik mijn toffe persoonlijkheid een beetje downplay, dat ik beter meekom in de groep hè.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:20 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, ieder zijn ding. Ik post bijv nooit echt veel persoonlijks hier, af een toe een flirt-verhaaltje, of een anekdote over iets of iemand, de details komen hier toch niet
.
You sir, put a smile on my face.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Same. Weinig persoonlijks. Ik denk dat als ik mijn toffe persoonlijkheid een beetje downplay, dat ik beter meekom in de groep hè.
Ik moet mijn uiterste best doen om een beetje dat niveau te halenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Same. Weinig persoonlijks. Ik denk dat als ik mijn toffe persoonlijkheid een beetje downplay, dat ik beter meekom in de groep hè.
Ik weet het. Het is een last op mijn schouders.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet mijn uiterste best doen om een beetje dat niveau te halen.
Dat is dan wel weer mooi meegenomenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het. Het is een last op mijn schouders.
Fixed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:32 schreef missbehavin het volgende:
De zon schijnt hier ineens, ik ga maar snel een frisse neus halen! Heerlijk met mijn smoel in de zon, kan ik doen alsof het lente is
Alleen jammer van het ijs op de autoruiten dan hequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:32 schreef missbehavin het volgende:
De zon schijnt hier ineens, ik ga maar snel een peuk roken! Heerlijk met mijn smoel in de zon, kan ik doen alsof het lente is
Ja, maar dan kunnen we heel singles wel opdoekenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Verhalen van wie dan ook over ''ik heb gisteravond geneukt met ....'' vind ik totaal niet interessant, met dat soort info kan ik helemaal niks.
Daarbij vraag ik me ook altijd af wat voor die persoon de meerwaarde is van het vertellen.
Maar goed, iedereen post maar een end weg natuurlijk, ik lees ze wel niet zodra ik merk dat het over iets gaat wat me niet boeit.
Dat heb ik met bepaalde personen. Daar lees ik zo overheen. Geen idee wie het dan is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar goed, iedereen post maar een end weg natuurlijk, ik lees ze wel niet zodra ik merk dat het over iets gaat wat me niet boeit.
Het is lekker buitenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen jammer van het ijs op de autoruiten dan he
Ik had kunnen krabben vanmorgenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt er dan nog wel eens iets origineel voorbij dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:36 schreef vencodark het volgende:
Gaat het nu alweer over de inhoud van Singles-posts?
Hell is repetition.
Is ook weer zo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dan kunnen we heel singles wel opdoeken. het is en blijft een slowchat met soms totaal onboeiende gesprekken
.
...is dit een retorische vraag? Het gaat áltijd over de inhoud van posts.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:36 schreef vencodark het volgende:
Gaat het nu alweer over de inhoud van Singles-posts?
Point!quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
...is dit een retorische vraag? Het gaat áltijd over de inhoud van posts.
Nee, maar dat was het punt niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt er dan nog wel eens iets origineel voorbij dan?.
Zelden tot nooit gelukkig, het moet voor mij ook zinloos tijdverdrijf en leedvermaak blijven, als het iedere keer weer nieuw en spannend is snap ik het niet meer hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt er dan nog wel eens iets origineel voorbij dan?.
quote:
Voor mij ook hoor, ik kom hier puur als tijdsverdrijf op mijn werk en heb geen zin om me dus in meerdere slowchats te moeten "verdiepen".quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zelden tot nooit gelukkig, het moet voor mij ook zinloos tijdverdrijf en leedvermaak blijven, als het iedere keer weer nieuw en spannend is snap ik het niet meer hoor.
Ja ik moest verdomme binnen en buiten krabbenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
+1quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:40 schreef HeatWave het volgende:
ik kom hier puur als tijdsverdrijf op mijn werk en soms lees ik alleen mee, en soms post ik normaal mee.
Ja dat heb ik ook regelmatig, tijd voor een andere autoquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik moest verdomme binnen en buiten krabben
De VW Pheaton schijnt het goed te doen tegen krabben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook regelmatig, tijd voor een andere auto
Nou ja, ik ben hartstikke blij met mijn autootje verder hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook regelmatig, tijd voor een andere auto
Bij mij was het meer background voor mijn vraag eigenlijk. Waarom vrouwen, die het eens zijn met 'voor 1 nacht', dan toch daarna je gaan opzoekenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Verhalen van wie dan ook over ''ik heb gisteravond geneukt met ....'' vind ik totaal niet interessant, met dat soort info kan ik helemaal niks.
Daarbij vraag ik me ook altijd af wat voor die persoon de meerwaarde is van het vertellen.
Dat dus. Soms heb ik ook dat bepaalde dingen me irriteren. Nou dan blijf ik wel weg.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat heb ik met bepaalde personen. Daar lees ik zo overheen. Geen idee wie het dan is.
Feelings are a bitchquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij was het meer background voor mijn vraag eigenlijk. Waarom vrouwen, die het eens zijn met 'voor 1 nacht', dan toch daarna je gaan opzoeken
Wil alleen Hondaquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De VW Pheaton schijnt het goed te doen tegen krabben.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon TE aantrekkelijk
En daar komen ze na 1 nacht pas achter?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon TE aantrekkelijk
Ik ben er ook blij mee, maar heb hem alweer meer dan een jaar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben hartstikke blij met mijn autootje verder hoor.
Als ze weer nuchter zijn bedoel je?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
En daar komen ze na 1 nacht pas achter?
Of ze gaan pas drinken als ze de nacht met Babsje hebben doorgebracht.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:45 schreef STING het volgende:
[..]
Als ze weer nuchter zijn bedoel je?
Hmm, meestal is de persoon dan minder aantrekkelijk.
Neh, als het al zo was, had ze dat ws. meteen al, en was de 'alleen voor vannacht' vervelend om te horen en dacht ze (als een echte vrouw), die lul ik wel om.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
En daar komen ze na 1 nacht pas achter?
Ze zou niet de eerste zijn!quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of ze gaan pas drinken als ze de nacht met Babsje hebben doorgebracht.
Al het personeel op studiedag? Handigquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:46 schreef missbehavin het volgende:
Nou ja, wat is dit nou weer? Wil ik de woningbouw bellen over iets kuttigs, zijn ze de hele dag gesloten vanwege een studiedag.
Geweldig is dat! Ik zou haar een oud IBM toetsenbord gevenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:48 schreef STING het volgende:
Er typt hier een collega alsof ze op een typmachine aan het typen is.
Het hebben van een open relatie gaat niet over rozen babs.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij was het meer background voor mijn vraag eigenlijk. Waarom vrouwen, die het eens zijn met 'voor 1 nacht', dan toch daarna je gaan opzoeken
En dan duwt ze het beeldscherm weg?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:48 schreef STING het volgende:
Er typt hier een collega alsof ze op een typmachine aan het typen is.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het hebben van een open relatie gaat niet over rozen babs.
Ze kan maar zelfvertrouwen hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, als het al zo was, had ze dat ws. meteen al, en was de 'alleen voor vannacht' vervelend om te horen en dacht ze (als een echte vrouw), die lul ik wel om.
Of juist te weinigquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze kan maar zelfvertrouwen hebben.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dan duwt ze het beeldscherm weg?
Datzelfde probleem had ik kunnen hebben als ik Single was en geen relatie (met haar) zou willen hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het hebben van een open relatie gaat niet over rozen babs.
Ja flutbedrijfquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Al het personeel op studiedag? Handig
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Wellicht gaat die studie wel over klantvriendelijkheid
Dat weet ik, ik had alleen gewoon even zin om er een grapje over te maken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Datzelfde probleem had ik kunnen hebben als ik Single was en geen relatie (met haar) zou willen hebben
"Hoe scheep ik Missbehavin af".quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Wellicht gaat die studie wel over klantvriendelijkheid
Volgens mij zat het wel goed bij haar. Maar ik bedoelde het een beetje zoals die meiden die in een FWB relatie blijven hangen, terwijl ze hartstikke verliefd zijn, maar hij niet meer wil dan een FWB.quote:
Nu je het zegt, in die MI had ik autmatisch een CRT in gedachtenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij ook
Dat dan zo'n oude CRT rats het bureau wordt afgeschoven
Didn't mean it like that.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:53 schreef STING het volgende:
[..]
Bij deze post krijg ik dan weer een ander, fout beeld
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
"Hoe scheep ik Missbehavin af".
Nou zeg. En wat zei de twittercommunity ervan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:46 schreef missbehavin het volgende:
Nou ja, wat is dit nou weer? Wil ik de woningbouw bellen over iets kuttigs, zijn ze de hele dag gesloten vanwege een studiedag.
It's like so....twitterish.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou zeg. En wat zei de twittercommunity ervan?
Klassieker:quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:54 schreef STING het volgende:
[..]
Nu je het zegt, in die MI had ik autmatisch een CRT in gedachten
Ook daar moest ik aan denkenquote:
Goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:05 schreef Watertornado het volgende:
STEEK: hoe gaat het met je HT'tje nu?
Hoe heb je het gedaan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
Zo, klaarEn ik kan uiteraard niet zeggen hoe ik het heb gedaan... Hij was wel weer moeilijk, kut begrippen en mc
Nou ja, we shall see, ik heb alle vragen beantwoord, of ik dat goed gedaan heb, is een andere
B is de meest logische keuzequote:Op donderdag 20 januari 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
Zo, klaarEn ik kan uiteraard niet zeggen hoe ik het heb gedaan... Hij was wel weer moeilijk, kut begrippen en mc
Nou ja, we shall see, ik heb alle vragen beantwoord, of ik dat goed gedaan heb, is een andere
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
En toch kies ik voor D als dat het juiste antwoord is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |