sukkel^²quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik maak liever iets anders vol![]()
En we gaan terug naar de zaak, sleutels van de bus vergeten op te hangen
OH, SORRY HOORquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor
Erg doos?quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Truste![]()
Dan wordt 't wel erg doos hier hoor
Vooruitgang FTW!quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:43 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, ik wil m'n hippie mobiele instelling terug
Ik ben wat techniek betreft echt een autistquote:
Welk verschil? De tijd is hier even snel. Een minuut is een minuut en een seconde een seconde. De tijd heeft geen spleetogen.quote:
Haiquote:
Ik spijker je wel bijquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben wat techniek betreft echt een autist
Huh, is die Dell niet goed?quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:54 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hai
Nou, die nieuwe laptopschijf die komt er toch wel, en ik heb de laptop nog maar 4 dagen
Hybride hardeschijf yay
Vieze stinkerd!quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier zit ook al iemand te roken
Op mijn hotelkamer nog wel!
En terecht!quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:53 schreef stbabylon het volgende:
Charly says: Always tell your mom before you go of somewhere!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Gister snert gegeten
En een goddelijk toetje. Allejezus wat was dat lekker. Straciatella-ijs met verkruimelde chocolate chip cookies en slagroom![]()
quote:
Bier?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar heb jij nu weer van zitten snoepen?
quote:
quote:
Eindeloosquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij kunt zo heerlijk genieten van chocola he!
hey meisquote:
Ik doe gewoon alsof ik vrolijk benquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar heb jij nu weer van zitten snoepen?
Ik wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
daar word ik niet zo vrolijk van hoor.
Nee, deze single is aan het multitaskenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:17 schreef HeatWave het volgende:
.
Echt half singles is werkloos geloof ik.
Daarom werken wij voor 2quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:17 schreef HeatWave het volgende:
.
Jij mag altijd mijn bier opdrinken schat.quote:
Je weet niet half hoe gelukkig ik daar van word.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij mag altijd mijn bier opdrinken schat.
Daarom heb ik dus meer werk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:17 schreef HeatWave het volgende:
.
Zeker niet werkloosquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:17 schreef HeatWave het volgende:
.
Ik vind het altijd zo apart om net mijn 2de bak koffie te drinken en dan half singles te zien posten dat ze net hun nest uit zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeker niet werkloos
Ik mag nog een tijdje blijven werken
Alleen begin ik wel op achterlijke tijden
als ik de deur niet open had hoeven doen voor de meubelmaker, had ik wss nog geslapenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo apart om net mijn 2de bak koffie te drinken en dan half singles te zien posten dat ze net hun nest uit zijn.
gewoon jaloezie hoor.
Heb je wel gelijk een reden om naar buiten te gaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik zo naar buiten om nieuwe te halen, huuuuu!
Heerlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk een reden om naar buiten te gaan.![]()
Hier schijnt de zon in ieder geval.
Het ijs op de ruiten van m'n auto vertelt me dat het fris is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk een reden om naar buiten te gaan.![]()
Hier schijnt de zon in ieder geval.
Is Ziggo-man niet zo lekker dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
Oh en duimen allemaal dat de ziggo-man die hopelijk nu thuis bezig is, mijn internet snel fixt!
Geen idee, ik heb hem niet gezien, mijn moeder zit thuis op hem te wachtenquote:
En wat vind jij van combi's? Ik kwam gisteren tot de conclusie dat ik niet houd van 'chocolade met' Dus liefst gewoon alleen chocolade. Niet in combi met fruit bijvoorbeeldquote:
ik hou van broodje kaas met chocoladehagel eropquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En wat vind jij van combi's? Ik kwam gisteren tot de conclusie dat ik niet houd van 'chocolade met' Dus liefst gewoon alleen chocolade. Niet in combi met fruit bijvoorbeeld
Wat een lillik onding! Niks kan tippen aan een echt echt echt boekquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
ben ik nu aan het testen voor FOK!, preview:.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou van broodje kaas met chocoladehagel erop
En de andere helft zit op het werk de hele dag te FOK!kenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:17 schreef HeatWave het volgende:
.
Jij bent echt raar...quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou van broodje kaas met chocoladehagel erop
Geen verschil dus eigenlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En de andere helft zit op het werk de hele dag te FOK!ken
Ik lees op mijn iPad, goed te doen, maar dit is echt een dramadingquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat een lillik onding! Niks kan tippen aan een echt echt echt boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |