Ja want dinos leven nog ofzo?!quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dan zou ik je doodverwensen he?.
mwah, ging welquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:44 schreef rival het volgende:
HW, was een aardige pot he gisteren?
Nu nog een echte nr 9 en dat lijkt iets te gaan worden
Vreet dan geen slankiequote:Op donderdag 20 januari 2011 09:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gadverdamme! Zo heb ik ook eens iemand slankie met hagelslag zien etenMaar ja slankie alleen is ook niet te vreten
ja, die lezen blijkbaar nog boekenquote:
Lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou van broodje kaas met chocoladehagel erop
Boeken en chocolaquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die lezen blijkbaar nog boeken.
lust je kaas? lust je hagelslag?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gadverdamme! Zo heb ik ook eens iemand slankie met hagelslag zien etenMaar ja slankie alleen is ook niet te vreten
Dat mag tegenwoordig gewoonquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dan zou ik je doodverwensen he?.
Ik hou het wel op bier en tietenquote:
Op naar zondag !quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:44 schreef rival het volgende:
HW, was een aardige pot he gisteren?
Nu nog een echte nr 9 en dat lijkt iets te gaan worden
Goed boek, bank, dekbed, kaarsjes aan, fles wijn, chocolaquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed boek, bank, kleedje, warme chocolademelk met slagroom
Als het aan mij lag was het volkssport nummer 1quote:
Hopen dat die luie kutmarokkaan er staat van het weekend en ook even de moeite neemt om er wat in te schietenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, ging wel. Pijnlijk duidelijk dat we een spits missen, zo winnen we zondag niet van utrecht hoor
.
Maar het was beter dan f'noord maar goed, wat niet.
En toch doe je het niet bij mijquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het aan mij lag was het volkssport nummer 1.
Die hoef ik niet meer te zien, dan maar een A1 spits.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Hopen dat die luie kutmarokkaan er staat van het weekend en ook even de moeite neemt om er wat in te schieten
In het openbaar niet neequote:Op donderdag 20 januari 2011 09:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En toch doe je het niet bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |