Ach, ik lees dat liever dan dat constante : "ik ben zo kansloos en kan niets krijgen, boehoe, de wereld is oneerlijk", geneuzel, als ik eerlijk benquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen af en toe een wijf neuken die hebt opgepikt in de kroeg en elke week wanhopig op zoek naar een wanhopig meisje. Maar goed, dat zeg ik tegen dovemansoren.
...dat laatste zegt men niet. De Peuracs van deze wereld denken dat het niet opvalt als ze gewoon maar op alles ja-knikken wat de meisjes zeggen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik lees dat liever dan dat constante : "ik ben zo kansloos en kan niets krijgen, boehoe, de wereld is oneerlijk", geneuzel, als ik eerlijk ben.
Dipje?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
Eens kijken hoe vaak ik dat heb gedaan de afgelopen... 9 maand... 1x... ja, 1x
Ik lees hier toch heel regelmatig van die "alles zit me tegen, iedereen is tegen me"posts ipv mensen die gewoon doen waar ze zin in hebben en zaken voorelkaar krijgen door gewoon iets te ondernemen ipv zitten mokkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dat laatste zegt men niet. De Peuracs van deze wereld denken dat het niet opvalt als ze gewoon maar op alles ja-knikken wat de meisjes zeggen.
[..]
Dipje?.
Zelfs ik hoef dat nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, ik hoef niet elk weekend met een wildvreemde mee
En dan ga ik er als nog over zeuren hierquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lees hier toch heel regelmatig van die "alles zit me tegen, iedereen is tegen me"posts ipv mensen die gewoon doen waar ze zin in hebben en zaken voorelkaar krijgen door gewoon iets te ondernemen ipv zitten mokken.
Wat stbab doet is ook lang niet altijd mijn kopje thee (ORLY?). , maar hij doet tenminste wat, dingen die hij leuk vindt.
Weet ik wel, ik vind het af en toe gewoon leuk om ff iemand te kietelen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Wat stbab doet is ook lang niet altijd mijn kopje thee (ORLY?). , maar hij doet tenminste wat, dingen die hij leuk vindt.
Heb je em geneukt ofzo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb me er werkelijk nog nooit aan geergerd bij babsje. Moet hij lekker weten toch
quote:
Ik vind dat ik al een stuk minder heftig zat te happen dan vroegerquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Weet ik wel, ik vind het af en toe gewoon leuk om ff iemand te kietelen.
Ach ja, ieder zijn dingquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Weet ik wel, ik vind het af en toe gewoon leuk om ff iemand te kietelen.
Ik doe overigens ook gewoon waar ik zin in heb en ik heb ook geen moeite om chicks (with dicks) op te pikken. Maar ik post het niet op die manier.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik neuk om te bewijzen dat zij het nog in dr heeft.
Same. Weinig persoonlijks. Ik denk dat als ik mijn toffe persoonlijkheid een beetje downplay, dat ik beter meekom in de groep hè.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:20 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, ieder zijn ding. Ik post bijv nooit echt veel persoonlijks hier, af een toe een flirt-verhaaltje, of een anekdote over iets of iemand, de details komen hier toch niet
.
You sir, put a smile on my face.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Same. Weinig persoonlijks. Ik denk dat als ik mijn toffe persoonlijkheid een beetje downplay, dat ik beter meekom in de groep hè.
Ik moet mijn uiterste best doen om een beetje dat niveau te halenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Same. Weinig persoonlijks. Ik denk dat als ik mijn toffe persoonlijkheid een beetje downplay, dat ik beter meekom in de groep hè.
Ik weet het. Het is een last op mijn schouders.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet mijn uiterste best doen om een beetje dat niveau te halen.
Dat is dan wel weer mooi meegenomenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het. Het is een last op mijn schouders.
Fixed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:32 schreef missbehavin het volgende:
De zon schijnt hier ineens, ik ga maar snel een frisse neus halen! Heerlijk met mijn smoel in de zon, kan ik doen alsof het lente is
Alleen jammer van het ijs op de autoruiten dan hequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:32 schreef missbehavin het volgende:
De zon schijnt hier ineens, ik ga maar snel een peuk roken! Heerlijk met mijn smoel in de zon, kan ik doen alsof het lente is
Ja, maar dan kunnen we heel singles wel opdoekenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Verhalen van wie dan ook over ''ik heb gisteravond geneukt met ....'' vind ik totaal niet interessant, met dat soort info kan ik helemaal niks.
Daarbij vraag ik me ook altijd af wat voor die persoon de meerwaarde is van het vertellen.
Maar goed, iedereen post maar een end weg natuurlijk, ik lees ze wel niet zodra ik merk dat het over iets gaat wat me niet boeit.
Dat heb ik met bepaalde personen. Daar lees ik zo overheen. Geen idee wie het dan is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar goed, iedereen post maar een end weg natuurlijk, ik lees ze wel niet zodra ik merk dat het over iets gaat wat me niet boeit.
Het is lekker buitenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen jammer van het ijs op de autoruiten dan he
Ik had kunnen krabben vanmorgenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt er dan nog wel eens iets origineel voorbij dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:36 schreef vencodark het volgende:
Gaat het nu alweer over de inhoud van Singles-posts?
Hell is repetition.
Is ook weer zo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dan kunnen we heel singles wel opdoeken. het is en blijft een slowchat met soms totaal onboeiende gesprekken
.
...is dit een retorische vraag? Het gaat áltijd over de inhoud van posts.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:36 schreef vencodark het volgende:
Gaat het nu alweer over de inhoud van Singles-posts?
Point!quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
...is dit een retorische vraag? Het gaat áltijd over de inhoud van posts.
Nee, maar dat was het punt niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt er dan nog wel eens iets origineel voorbij dan?.
Zelden tot nooit gelukkig, het moet voor mij ook zinloos tijdverdrijf en leedvermaak blijven, als het iedere keer weer nieuw en spannend is snap ik het niet meer hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt er dan nog wel eens iets origineel voorbij dan?.
quote:
Voor mij ook hoor, ik kom hier puur als tijdsverdrijf op mijn werk en heb geen zin om me dus in meerdere slowchats te moeten "verdiepen".quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zelden tot nooit gelukkig, het moet voor mij ook zinloos tijdverdrijf en leedvermaak blijven, als het iedere keer weer nieuw en spannend is snap ik het niet meer hoor.
Ja ik moest verdomme binnen en buiten krabbenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
+1quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:40 schreef HeatWave het volgende:
ik kom hier puur als tijdsverdrijf op mijn werk en soms lees ik alleen mee, en soms post ik normaal mee.
Ja dat heb ik ook regelmatig, tijd voor een andere autoquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik moest verdomme binnen en buiten krabben
De VW Pheaton schijnt het goed te doen tegen krabben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook regelmatig, tijd voor een andere auto
Nou ja, ik ben hartstikke blij met mijn autootje verder hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook regelmatig, tijd voor een andere auto
Bij mij was het meer background voor mijn vraag eigenlijk. Waarom vrouwen, die het eens zijn met 'voor 1 nacht', dan toch daarna je gaan opzoekenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Verhalen van wie dan ook over ''ik heb gisteravond geneukt met ....'' vind ik totaal niet interessant, met dat soort info kan ik helemaal niks.
Daarbij vraag ik me ook altijd af wat voor die persoon de meerwaarde is van het vertellen.
Dat dus. Soms heb ik ook dat bepaalde dingen me irriteren. Nou dan blijf ik wel weg.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat heb ik met bepaalde personen. Daar lees ik zo overheen. Geen idee wie het dan is.
Feelings are a bitchquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij was het meer background voor mijn vraag eigenlijk. Waarom vrouwen, die het eens zijn met 'voor 1 nacht', dan toch daarna je gaan opzoeken
Wil alleen Hondaquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De VW Pheaton schijnt het goed te doen tegen krabben.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon TE aantrekkelijk
En daar komen ze na 1 nacht pas achter?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon TE aantrekkelijk
Ik ben er ook blij mee, maar heb hem alweer meer dan een jaar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben hartstikke blij met mijn autootje verder hoor.
Als ze weer nuchter zijn bedoel je?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
En daar komen ze na 1 nacht pas achter?
Of ze gaan pas drinken als ze de nacht met Babsje hebben doorgebracht.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:45 schreef STING het volgende:
[..]
Als ze weer nuchter zijn bedoel je?
Hmm, meestal is de persoon dan minder aantrekkelijk.
Neh, als het al zo was, had ze dat ws. meteen al, en was de 'alleen voor vannacht' vervelend om te horen en dacht ze (als een echte vrouw), die lul ik wel om.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
En daar komen ze na 1 nacht pas achter?
Ze zou niet de eerste zijn!quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of ze gaan pas drinken als ze de nacht met Babsje hebben doorgebracht.
Al het personeel op studiedag? Handigquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:46 schreef missbehavin het volgende:
Nou ja, wat is dit nou weer? Wil ik de woningbouw bellen over iets kuttigs, zijn ze de hele dag gesloten vanwege een studiedag.
Geweldig is dat! Ik zou haar een oud IBM toetsenbord gevenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:48 schreef STING het volgende:
Er typt hier een collega alsof ze op een typmachine aan het typen is.
Het hebben van een open relatie gaat niet over rozen babs.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij was het meer background voor mijn vraag eigenlijk. Waarom vrouwen, die het eens zijn met 'voor 1 nacht', dan toch daarna je gaan opzoeken
En dan duwt ze het beeldscherm weg?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:48 schreef STING het volgende:
Er typt hier een collega alsof ze op een typmachine aan het typen is.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het hebben van een open relatie gaat niet over rozen babs.
Ze kan maar zelfvertrouwen hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, als het al zo was, had ze dat ws. meteen al, en was de 'alleen voor vannacht' vervelend om te horen en dacht ze (als een echte vrouw), die lul ik wel om.
Of juist te weinigquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze kan maar zelfvertrouwen hebben.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dan duwt ze het beeldscherm weg?
Datzelfde probleem had ik kunnen hebben als ik Single was en geen relatie (met haar) zou willen hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het hebben van een open relatie gaat niet over rozen babs.
Ja flutbedrijfquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Al het personeel op studiedag? Handig
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Wellicht gaat die studie wel over klantvriendelijkheid
Dat weet ik, ik had alleen gewoon even zin om er een grapje over te maken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Datzelfde probleem had ik kunnen hebben als ik Single was en geen relatie (met haar) zou willen hebben
"Hoe scheep ik Missbehavin af".quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Wellicht gaat die studie wel over klantvriendelijkheid
Volgens mij zat het wel goed bij haar. Maar ik bedoelde het een beetje zoals die meiden die in een FWB relatie blijven hangen, terwijl ze hartstikke verliefd zijn, maar hij niet meer wil dan een FWB.quote:
Nu je het zegt, in die MI had ik autmatisch een CRT in gedachtenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij ook
Dat dan zo'n oude CRT rats het bureau wordt afgeschoven
Didn't mean it like that.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:53 schreef STING het volgende:
[..]
Bij deze post krijg ik dan weer een ander, fout beeld
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
"Hoe scheep ik Missbehavin af".
Nou zeg. En wat zei de twittercommunity ervan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:46 schreef missbehavin het volgende:
Nou ja, wat is dit nou weer? Wil ik de woningbouw bellen over iets kuttigs, zijn ze de hele dag gesloten vanwege een studiedag.
It's like so....twitterish.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou zeg. En wat zei de twittercommunity ervan?
Klassieker:quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:54 schreef STING het volgende:
[..]
Nu je het zegt, in die MI had ik autmatisch een CRT in gedachten
Ook daar moest ik aan denkenquote:
Goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:05 schreef Watertornado het volgende:
STEEK: hoe gaat het met je HT'tje nu?
Hoe heb je het gedaan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
Zo, klaarEn ik kan uiteraard niet zeggen hoe ik het heb gedaan... Hij was wel weer moeilijk, kut begrippen en mc
Nou ja, we shall see, ik heb alle vragen beantwoord, of ik dat goed gedaan heb, is een andere
B is de meest logische keuzequote:Op donderdag 20 januari 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
Zo, klaarEn ik kan uiteraard niet zeggen hoe ik het heb gedaan... Hij was wel weer moeilijk, kut begrippen en mc
Nou ja, we shall see, ik heb alle vragen beantwoord, of ik dat goed gedaan heb, is een andere
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
En toch kies ik voor D als dat het juiste antwoord is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |