Ik dacht even dat je in een week bedoelde, maar dat zal wel niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:11 schreef Sorbootje het volgende:
Oeh gaat zo te lezen goed hier!
Ik ben een dikke week flink ziek geweest, dus hier weinig te vinden geweest.
Ben nu 6 kilo afgevallen! Dat dan weer wel
netjes hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:53 schreef djenneke het volgende:
Wat gaan we allemaal goed!
Hier nog een 0,4 kilo en dan zit ik weer op mijn laagste gewicht van voor de Kerst (maar dat was ook te danken aan mijn buikgriep, en dus vooral veel vochtverlies, dus eigenlijk ben ik nu echt weer aan het afvallen).
Ik pas bijna (ik krijg het al wel aan, maar het zit nog niet helemaal zeg maar) weer in maatje 34en dat vind ik zelf toch wel een prestatie, binnen een dik half jaar van maat 44 naar 34
.
Ik ben vrij heuploos dus dat lijkt kleiner dan het is hoor, maar kleiner dan dat wordt het echt moeilijk kleren kopen, dus dat is wel de bedoeling, jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:23 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
netjes hoor
34 is neem ik aan toch wel de grens he?
Zal ik dan maar eens voor je koken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:33 schreef GotC het volgende:
Ik kom me ook maar eens hier melden
Ben al jaren aan het kwakkelen met m'n gewicht (sinds ik 5 jaar geleden 3 maanden naar Schotland vertrok, en met 10 kg extra thuiskwam), en nu is het genoeg!
Ben al druk aan het sporten, nu nog meer op m'n eetpatroon letten. Heb namelijk sterk het idee dat ik te weinig eet.
Ik ga effe gezellig paar topics teruglezen
M'n ticker:
[ link | afbeelding ]
Gewoon letten op het eten.. af en toe jezelf eens laten gaan.. en lekker sportenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben vrij heuploos dus dat lijkt kleiner dan het is hoor, maar kleiner dan dat wordt het echt moeilijk kleren kopen, dus dat is wel de bedoeling, ja
Nog een kilootje of 4 dan moet ik er zijn. En dan wordt het lastig om a. niet door te slaan naar lichter dan dat en b. om het gewicht niet omhoog te laten gaan
Hoelaat gaan we eten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:21 schreef flugeltje het volgende:
Welkom GotC! Hopelijk gaat het voorspoedig... Effe je BMR checken online (google:BMR) dan kun je zien wat je minimaal zou moeten eten...
Hier weer bijna 2 weken voorbij, ik mag zondag zondigen...Frietjes
haha, ik ga er in elk geval wel de hele dag naar uitkijken zondagquote:
Precies, dan ga ik samen met jou mee uitkijken naar zondag.. adres mag via PMquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
haha, ik ga er in elk geval wel de hele dag naar uitkijken zondagFrietjes en een lekker toetje. Pas als je dat eigenlijk nooit meer 'mag' ga je het weer waarderen...
Thanks, goeie tip!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:21 schreef flugeltje het volgende:
Welkom GotC! Hopelijk gaat het voorspoedig... Effe je BMR checken online (google:BMR) dan kun je zien wat je minimaal zou moeten eten...
Hier weer bijna 2 weken voorbij, ik mag zondag zondigen...Frietjes
Daar ben ik meebegonnenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
Je zou de dvd's van Leslie Sansone kunnen checken. Die zijn zeer mild voor de knieën en andere gewrichten
Ze zijn tof he?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:12 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Daar ben ik meebegonnen, maar ben toch voor walking pilates gegaan. Mocht je intresse hebben flugel, je kan mijn leslie sansone dvd voor nop hebben. Heb er ooit 10 dollar voor betaald en het er allang al uitgehaald
Ik ben niet zo'n pilates aanhanger, maar als het een loopmethode is zal ik eens kijken of ik ergens een dvd kan bestellen. Voorlopig ben ik nog niet uit geSansone'd want hierna heb ik nog de 5 mile walkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:18 schreef MalaCocinera het volgende:
En heel makkelijk te doen, ik heb de gaiam dvd met 4 workouts. Maar ik doe die niet meer. Heb toch een voorkeur ontwikkeld voor walking pilates van stott pilates. Wel minder miles, maar dat boeit niet.
Ik heb net 3 mile gedaan plus pushup oefeningen plus m'n step gebruikt voor 10 minuten. Ik vind het wel weer mooi geweest voor vandaag. Dus ik zit eigenlijk een beetje uit te puffen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:26 schreef MalaCocinera het volgende:
Nee gewoon doen wat je leuk vindt! Maar leuk om een miles maatje te hebben
Hoeveel miles ga jij vandaag doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |