abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:27:24 #76
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_91868239
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:11 schreef Sorbootje het volgende:
Oeh gaat zo te lezen goed hier!

Ik ben een dikke week flink ziek geweest, dus hier weinig te vinden geweest.

Ben nu 6 kilo afgevallen! Dat dan weer wel :D
Ik dacht even dat je in een week bedoelde, maar dat zal wel niet. :P

Ik heb vandaag een dagje winkelend doorgebracht. Eerst groot inkopen gedaan bij de makro, waaronder wat leuke sportkleding. En nog bij de Dept in de stad, waar veel 70% korting was.

Deze:

Soort trui-jurk. Die roesjes onderaan kunnen eraf, kdenk dat ik zonder leuker vind.

Ik zag bij Dept nog veel meer leuke spullen. Ik kan echt niet wachten totdat ik die allemaal aan kan! :D

[ Bericht 27% gewijzigd door egeltje1985 op 25-01-2011 23:21:45 ]
pi_91884334
Oeh egeltje, leuk ding! Ik <3 Dept!
pi_91884348
En nee, niet in een week :D In een week of drie.
pi_91890053
Wat gaan we allemaal goed! :)

Hier nog een 0,4 kilo en dan zit ik weer op mijn laagste gewicht van voor de Kerst (maar dat was ook te danken aan mijn buikgriep, en dus vooral veel vochtverlies, dus eigenlijk ben ik nu echt weer aan het afvallen).

Ik pas bijna (ik krijg het al wel aan, maar het zit nog niet helemaal zeg maar) weer in maatje 34 :o en dat vind ik zelf toch wel een prestatie, binnen een dik half jaar van maat 44 naar 34 *O*.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_91893900
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:53 schreef djenneke het volgende:
Wat gaan we allemaal goed! :)

Hier nog een 0,4 kilo en dan zit ik weer op mijn laagste gewicht van voor de Kerst (maar dat was ook te danken aan mijn buikgriep, en dus vooral veel vochtverlies, dus eigenlijk ben ik nu echt weer aan het afvallen).

Ik pas bijna (ik krijg het al wel aan, maar het zit nog niet helemaal zeg maar) weer in maatje 34 :o en dat vind ik zelf toch wel een prestatie, binnen een dik half jaar van maat 44 naar 34 *O*.
netjes hoor :)
34 is neem ik aan toch wel de grens he?
  woensdag 26 januari 2011 @ 16:06:35 #81
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_91898567
OMG! Ik pas een spijkerbroek weer die hier in de kast hing. En die is 31/32! Waaah! Hij zit wel superstrak, maar wel dicht. :P Heel lekker zitten kan ik er ook niet in, maar toch.

Komt denk ik vooral ook door het sporten, want toen ik deze broek kocht woog ik volgens mij toch nog wel heel wat minder.
pi_91907506
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 14:23 schreef MvN_Rdam het volgende:

[..]

netjes hoor :)
34 is neem ik aan toch wel de grens he?
Ik ben vrij heuploos dus dat lijkt kleiner dan het is hoor, maar kleiner dan dat wordt het echt moeilijk kleren kopen, dus dat is wel de bedoeling, ja ;)
Nog een kilootje of 4 dan moet ik er zijn. En dan wordt het lastig om a. niet door te slaan naar lichter dan dat en b. om het gewicht niet omhoog te laten gaan :P
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  donderdag 27 januari 2011 @ 10:33:27 #83
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_91931975
Ik kom me ook maar eens hier melden :)
Ben al jaren aan het kwakkelen met m'n gewicht (sinds ik 5 jaar geleden 3 maanden naar Schotland vertrok, en met 10 kg extra thuiskwam :{), en nu is het genoeg!

Ben al druk aan het sporten, nu nog meer op m'n eetpatroon letten. Heb namelijk sterk het idee dat ik te weinig eet.
Ik ga effe gezellig paar topics teruglezen :)

M'n ticker:
pi_91981102
quote:
17s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:33 schreef GotC het volgende:
Ik kom me ook maar eens hier melden :)
Ben al jaren aan het kwakkelen met m'n gewicht (sinds ik 5 jaar geleden 3 maanden naar Schotland vertrok, en met 10 kg extra thuiskwam :{), en nu is het genoeg!

Ben al druk aan het sporten, nu nog meer op m'n eetpatroon letten. Heb namelijk sterk het idee dat ik te weinig eet.
Ik ga effe gezellig paar topics teruglezen :)

M'n ticker:
[ link | afbeelding ]
Zal ik dan maar eens voor je koken? 8-) haha.
Eten is idd belangrijk. Teveel eten is niet goed, maar te weinig eten ook zeer zeker niet.
Vooral genieten van het sporten :)
pi_91981122
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 19:18 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik ben vrij heuploos dus dat lijkt kleiner dan het is hoor, maar kleiner dan dat wordt het echt moeilijk kleren kopen, dus dat is wel de bedoeling, ja ;)
Nog een kilootje of 4 dan moet ik er zijn. En dan wordt het lastig om a. niet door te slaan naar lichter dan dat en b. om het gewicht niet omhoog te laten gaan :P
Gewoon letten op het eten.. af en toe jezelf eens laten gaan.. en lekker sporten :D
  vrijdag 28 januari 2011 @ 11:21:34 #86
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_91981930
Welkom GotC! Hopelijk gaat het voorspoedig... Effe je BMR checken online (google:BMR) dan kun je zien wat je minimaal zou moeten eten...

Hier weer bijna 2 weken voorbij, ik mag zondag zondigen... *O* Frietjes *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_91982109
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:21 schreef flugeltje het volgende:
Welkom GotC! Hopelijk gaat het voorspoedig... Effe je BMR checken online (google:BMR) dan kun je zien wat je minimaal zou moeten eten...

Hoelaat gaan we eten? :)
  vrijdag 28 januari 2011 @ 11:35:59 #88
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_91982492
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:26 schreef MvN_Rdam het volgende:

[..]

Hoelaat gaan we eten? :)
haha, ik ga er in elk geval wel de hele dag naar uitkijken zondag :P Frietjes en een lekker toetje. Pas als je dat eigenlijk nooit meer 'mag' ga je het weer waarderen...
pi_91983156
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:35 schreef flugeltje het volgende:

[..]

haha, ik ga er in elk geval wel de hele dag naar uitkijken zondag :P Frietjes en een lekker toetje. Pas als je dat eigenlijk nooit meer 'mag' ga je het weer waarderen...
Precies, dan ga ik samen met jou mee uitkijken naar zondag.. adres mag via PM :D :) haha.
Ik heb er eigenlijk nooit zoveel rekening mee gehouden... Altijd gewoon er heel veel bij gesport. (6 a 7 keer per week)
  vrijdag 28 januari 2011 @ 13:20:49 #90
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_91986258
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:21 schreef flugeltje het volgende:

Thanks, goeie tip! :) Dan moet ik 2072 calorieën/dag eten om m'n gewicht op peil te houden.
pi_92030716
Zo vanochten op de weegschaal gestaan, en die stond op 77.3 kilo. Nu ben ik sinds de vorig jaar zomer 6 kilo afgevallen, maar volgens de bmi dinges ben ik obese en dat heeft natuurlijk allerlei risico's en dat wil ik niet. Dus ga er nu wat serieuser naar mijn kcal inname kijken :)
Straks na het ontbijt doe ik van ''the secret to weightloss vol 2'' alleen the walking segment :7
  zaterdag 29 januari 2011 @ 10:05:28 #92
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_92030873
Vanochtend even op de weegschaal gekropen en ik hoop dat dit geen uitschieter naar beneden is..... Dan zou ik namelijk al op -10 zitten nu... Hopelijk maandag nog steeds.

Ik ga straks voor het eerst eens wat serieus sporten, kijken of m'n knieën en heupen Zumba al aan kunnen.
pi_92030937
Je zou de dvd's van Leslie Sansone kunnen checken. Die zijn zeer mild voor de knieën en andere gewrichten :Y
pi_92030974
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 10:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
Je zou de dvd's van Leslie Sansone kunnen checken. Die zijn zeer mild voor de knieën en andere gewrichten :Y
Daar ben ik meebegonnen :D, maar ben toch voor walking pilates gegaan. Mocht je intresse hebben flugel, je kan mijn leslie sansone dvd voor nop hebben. Heb er ooit 10 dollar voor betaald en het er allang al uitgehaald :P
pi_92031025
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:12 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Daar ben ik meebegonnen :D, maar ben toch voor walking pilates gegaan. Mocht je intresse hebben flugel, je kan mijn leslie sansone dvd voor nop hebben. Heb er ooit 10 dollar voor betaald en het er allang al uitgehaald :P
Ze zijn tof he? :D Ik doe nu de drie mile en ben bezig naar 4 mile te gaan (6 kilometer.. phew!), maar het is best pittig.

De dvd's van Davina zijn overigens ook leuk.
pi_92031092
En heel makkelijk te doen, ik heb de gaiam dvd met 4 workouts. Maar ik doe die niet meer. Heb toch een voorkeur ontwikkeld voor walking pilates van stott pilates O+. Wel minder miles, maar dat boeit niet.
pi_92031180
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:18 schreef MalaCocinera het volgende:
En heel makkelijk te doen, ik heb de gaiam dvd met 4 workouts. Maar ik doe die niet meer. Heb toch een voorkeur ontwikkeld voor walking pilates van stott pilates O+. Wel minder miles, maar dat boeit niet.
Ik ben niet zo'n pilates aanhanger, maar als het een loopmethode is zal ik eens kijken of ik ergens een dvd kan bestellen. Voorlopig ben ik nog niet uit geSansone'd want hierna heb ik nog de 5 mile walk :9 Bedankt voor de tip!
pi_92031223
Nee gewoon doen wat je leuk vindt! Maar leuk om een miles maatje te hebben :D
Hoeveel miles ga jij vandaag doen?
pi_92031296
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:26 schreef MalaCocinera het volgende:
Nee gewoon doen wat je leuk vindt! Maar leuk om een miles maatje te hebben :D
Hoeveel miles ga jij vandaag doen?
Ik heb net 3 mile gedaan plus pushup oefeningen plus m'n step gebruikt voor 10 minuten. Ik vind het wel weer mooi geweest voor vandaag. Dus ik zit eigenlijk een beetje uit te puffen... _O-

Ik probeer ook de nodige kilo's kwijt te raken, dus het is wel een prettige methode zonder dat ik m'n knieën om zeep help door de hele woonkamer door te springen :')
pi_92031368
Is that die 3 miles met the stretchieband?
Ik ga van the secret to weightloss beide dvd's doen. Van deel 2 ga ik straks alleen the walking segment doen, dat is 2 miles plus, in een half uur dus iets pittiger dan Leslie Sansone. En vanmiddag ga ik deel 1 doen met de pilates oefeningen :9, da is one mile plus. Dus ik vandaag ongeveer 3,5 mile doen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')