Nee... dat denk ik niet persoonlijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef Schuifpui het volgende:
We hebben een tweede Braddie erbij?![]()
HHS?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:45 schreef mr-green het volgende:
Ik heb een nieuwe elektrische gitaar gekocht
Squier Affinity Statocaster HHS
Het gaat al aardig!
Jezus wat ben jij dom. Ik heb een start met 2 humbuckers en je mocht willen dat jouw gitaar zo mooi klonk als die van mij.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:44 schreef Braddie het volgende:
Mooi want een Strat met 1 humbucker is wel gaaf, maar 1 strat met 2 humbuckers mag van mij ritueel verbrand worden.
Nee hoor, een strat is volgens mij oorspronkelijk ontworpen met SSS of evt SSH maar SHH is gewoon NIET cool op een strat.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij dom. Ik heb een start met 2 humbuckers en je mocht willen dat jouw gitaar zo mooi klonk als die van mij.
Cool? Als je dat belangrijker vind dan muziek maken....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:54 schreef Braddie het volgende:
maar SHH is gewoon NIET cool op een strat.
Snap wel dat je het niet helemaal snapt. Maar ik denk dat ik gewoon per stuk moet kijken wat het handigst is. Vroeger had ik een leraar en die zette bij lastige stukjes altijd hoe ik welke vingers ik moest gebruiken.quote:Ik kan niet echt zeggen dat ik veel snap van je postIk gebruik m'n 4 vingers voor de onderste snaren en m'n duim voor de E en de A snaar, met de muziek die ik speel komt dit meestal wel goed
Toch zou ik het geen straf vinden die linker aan mijn muur te mogen hangen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:44 schreef Braddie het volgende:
Mooi want een Strat met 1 humbucker is wel gaaf, maar 1 strat met 2 humbuckers mag van mij ritueel verbrand worden.
Kan er niet een afspraak komen dat je pas iets post als het goed klinkt?quote:
ik wilde eerst zeggen dat ik t helemaal met je eens ben.... maarrrrrrquote:Op maandag 21 februari 2011 09:12 schreef mr-green het volgende:
[..]
Kan er niet een afspraak komen dat je pas iets post als het goed klinkt?
Weet niet hoelang je al speelt maar volgens mij ben je net als mij een beginner. En als ik zoiets speel ga ik het echt pas posten als het ''goed'' klinkt (dat men er dus vrolijk van wordt...).
Verder wel goed dat je vooruitgang boekt
Met zo'n insteek mag je best iets posten. Wat Braddie en deze dude doen, is 10 min op iets oefenen wat ver boven hun niveau is, vervolgens denken dat ze het helemaal kunnen en als ze commentaar krijgen allerlei excusen zoeken, waarom het minder klinkt. 'Ik heb het even snel geoefend, amp begon te feedbacken, geluidskwaliteit van de cam is slecht ed.' Dat is gewoon heel irritant.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik wilde eerst zeggen dat ik t helemaal met je eens ben.... maarrrrrr
dit is natuurlijk ook het beginnerstopic, waar we op zoek zijn naar tips en adviezen van mede beginners en gevorderden
dus ja, dan laat je ook af en toe iets horen wat nog niet (helemaal) goed klinkt, maar waar je wel tips over wil om je spel te kunnen verbeteren
niet dat ik zelf op dit moment al een filmpje zou posten
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:09 schreef arucard het volgende:
Je kan beter eerst de basis leren en oefenen voordat je solo filmpjes online zet.
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:44 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
/careIk doe geen moeite voor de akkoorden etc
Nee hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 12:45 schreef JaneDoe het volgende:
okay, duidelijk
maar stel he, dat ik een filmpje zou posten .. gaan jullie dan geen sarcastische smileys posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |