Ik speelde de basis prima, maar ik heb het te vol gespeelt volgens mij, want mijn Michael jackson remix(jam) met een XP-80 van Roland(ook zonder metronoom) is gewoon strak.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:11 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Sodeju... Als jij zonder metronoom zo scheel gaat spelen dan is er denk ik weinig hoop...
/carequote:Op maandag 14 februari 2011 17:09 schreef arucard het volgende:
Je kan beter eerst de basis leren en oefenen voordat je solo filmpjes online zet.
Heb je hem ook vergeleken met andere gitaren? Voor zijn geld zal het ongetwijfeld niet slecht zijn maar Fender is niet het eerste waar ik aan denk als het over akoestische gitaren gaat.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:59 schreef Hukkie het volgende:
Ben afgelopen week voor een linkshandige gitaar gaan kijken, en bij de gitaarwinkel raadden ze een Fender CD100 aan, voornamelijk omdat ie ook linkshandig te krijgen is. Heeft iemand ervaring met deze gitaar en is het een beetje een goede voor een beginner?
Die gitaarman heeft eea voorgespeeld en hij klonk wel goed.
Maar dat filmpje klonk dan ook nergens naar.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:44 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
/careIk doe geen moeite voor de akkoorden etc
Dat kan dan wel zo zijn maar mijn apperatuur is ook nietsquote:Op maandag 14 februari 2011 19:15 schreef arucard het volgende:
[..]
Maar dat filmpje klonk dan ook nergens naar.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef Schuifpui het volgende:
We hebben een tweede Braddie erbij?![]()
Pakje snaren kost zo'n 5 euro. Valt dus wel mee!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef Orealo het volgende:
Ik heb zojuist een snaar gebroken. Bij het stemmen (met de stemfluit) was de toon te laag. Ik draaide de snaar dus strakker aan en jawel.. Pats!
't Gaat me zeker wel weer wat kosten morgen bij de muziekboer? Nieuwe snaren en uitleg over hoe ik ze moet vervangen (met eventuele randapparatuur die ik nodig heb)
Akoestisch. Ik heb 'm nog geen week! Kan het zijn dat die dingen geleverd worden met slechte snaren of ligt het echt aan mij?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Pakje snaren kost zo'n 5 euro. Valt dus wel mee!
Gaat het om een akoustische- of elektrische gitaar?
Vaak zijn de snaren die geleverd worden niet al te best, Welke regio woon je? Mischien kan ik het voor je doen?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:16 schreef Orealo het volgende:
[..]
Akoestisch. Ik heb 'm nog geen week! Kan het zijn dat die dingen geleverd worden met slechte snaren of ligt het echt aan mij?
Alkmaar, jij in Utrecht zo te zien. Gaat niet werken dan ben ik bangquote:Op maandag 14 februari 2011 21:31 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Vaak zijn de snaren die geleverd worden niet al te best, Welke regio woon je? Mischien kan ik het voor je doen?
Dat hangt er van af wat voor gitaar je hebtquote:Op maandag 14 februari 2011 23:15 schreef Mirel het volgende:
Ik heb zojuist geleerd dat alle snaren van dezelfde stof moeten zijn, niet dat de ene van staal zijn en de andere van nylon
ik brak op de eerste dag al een snaar!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:16 schreef Orealo het volgende:
[..]
Akoestisch. Ik heb 'm nog geen week! Kan het zijn dat die dingen geleverd worden met slechte snaren of ligt het echt aan mij?
Klinkt al beter, zou alleen je gitaarvolume wat harder zetten, hoor het niet heel goed zoquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |