Die Isomat matten kosten per 40 stuks 1106 euro en zijn ivm gewicht en grootte niet zelf op te halen. Ik heb ze laten brengen. De matten zijn per stuk 1m2 in omvang.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:19 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat kosten die Isomat vloermatten dan eigenlijk per vierkante meter ? Is dat nog betaalbaar of ?
Dat heb ik om de volgende reden gedaan, de vloerbedekking was afgezien van wat vuilsporen nog in en nette staat en is bovendien voorzien van juterug en ondertapijt die bestaat uit een soort zachtboard platenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:29 schreef Rapaille het volgende:
Je laat je oude tapijt gewoon liggen?
Was ik aanvankelijk wel van plan, maar in de aangrenzende gang zitten wel van die platen tegen de muur, met daar overheen hardboard met daarover weer netjes behamgen. Ik doe alles om de gehorigheid en geluid te dempen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:53 schreef r3gi3boy het volgende:
Toch geen isomatten in de slaapkamer en tegen de muur?
Ik wil helemaal niet weg en ook niet verhuizen, woon er graag nu al 15 jaar sinds 1996 . Mij hebben ze bij 3 woningstichtingen de afgelopen 12 jaar zeker 10 woningen (flats en etagewoningen) aangeboden, nou die waren allemaal minder dan wat ik nu bewoon en gehoriger en in een uitgewoonde slechte staat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:17 schreef Poesopstokje het volgende:
Fusionfreak, waarom spendeer jij zoveel geld aan een huis wat 1; niet van jou is, en 2; waar je graag weg wilt ivm geluidsoverlast..
Kun je het geld niet beter gebruiken als je straks wel een 'goedgekeurd' huis krijgt aangeboden?
QFTquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:09 schreef freak1 het volgende:
ik neem aan dat je alles weer online hebt besteld en niet gaat betalen?
- Als je een onderbuurvrouw hebt, waarom had je dan die rolluiken nodig tegen inkijk? of woont je onderbuurvrouw in de kelder?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:30 schreef RanTheMan het volgende:
He fusionfreak aantal vraagjes:
- Als je een onderbuurvrouw hebt, waarom had je dan die rolluiken nodig tegen inkijk? of woont je onderbuurvrouw in de kelder?
- Is je totale schuld nu 12k?
- Heb je al iets afbetaald![]()
- Hoop je dat de leverancier van die matten ook je schuld gaat kwijtschelden?
- Waarom zie ik op die foto met al die schoenen niet je NUggs (nep uggs) van 35 euro staan die je ondanks dat je alles op de pof koopt niet kon weerstaan?
- Wat doe je met de matten als je je huis wordt uitgezet? Want bij een veiling wil ik ze wel kopen
voor iedereen die niet snapt waar ik het over heb: Grote schuld hoe af te lossen??
Maar nog ff iets positiefs melden, het ligt er behoorlijk redelijk in, dus werken kun je wel als je wilt en nog netjes ook, dus hup solliciteren als tapijtlegger!
Ik heb dat bewust zo gedaan, zeg maar bovenop de rachels (latten) want ik heb wel eens vaker lekkages gehad op het plafond en mocht zich weer een lekkage voordoen dan kan ik de platen makkelijk optillen en kijken waar het lek zit. Trouwens op het oorspronkelijke plafond zijn nog steeds twee grote schimmelvlekken zichtbaar ondanks dat de wonongstichting de lekken heeft gerepareerd op het dak zijn de orginele plafondplaten toch aangetast. Ze woningstichting vond de grijze schimmelvlekken niet erg genoeg om mij een verlaagd plafond te plaatsen (mijnj buurvrouw heeft wel gratis een verlaagd plafong gekregen, want zij had ook lekkages), heb ik het maar zelf gedaan, want die ranzige vlekken en akeliig hoog plafond in de gang stoorde mij behoorlijk. Ziet er nu knussiger en huiselijker uit dat lagere plafond.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:38 schreef junkiexp het volgende:
Jammer dat je de gipsplaten op de liggers heb laten rusten, ik had de gipsplaten tegen de rachels geschroeft als ik jou was.
En komt er ook nog warmte/geluid isolatie tussen?
Ik doe ook allerlij klusjes en boodschappen voor enkele buren, maar dat is net genoeg (5 tot 10 euro) om telkens wat boodschappen voor te kopen, met zulke kleine bedragen los je echt mijn schuld niet sneller af. Als ik nou in een keer over een bedrag van pakweg 2000 tot 3000 euro kon beschikken met een grote doe het zelf klus dan loont het zich de moeite om dan in een keer wat af te lossen, maar niet met 5 of 10 euro!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:28 schreef vosss het volgende:
Hey pik, je kan aardig klussen zie ik.
Al eens overwogen om je klusdiensten aan te bieden tegen betaling?
Ben je eerder van je schuld af
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:36 schreef Fusionfreak het volgende:
Gisteren kwamen mij toch twee grote vrachtwagens deze spullen bij mij afleveren
Rode zware kwaliteit rode vloertegels van het topmerk Tarket, deze worden normaal gebruikt in kantoren en plaatsen waar intensief gelopen worden, maar ik heb ze spotgoedkoop gekregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |