Ja.quote:
Ik hoop dat je permban krijgt bij 99.999quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:41 schreef Zeroku het volgende:
Als ik post 100.000 mis, gooi ik mijn account weg.
Dankjequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop dat je permban krijgt bij 99.999
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop dat je permban krijgt bij 99.999
Echt wel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:42 schreef Zeroku het volgende:
TR gemaakt wegens crewbash, overigens. [ afbeelding ]
Nee, ik ga niet riskeren datquote:
Je kent hem van PUB?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet riskeren datKanovinnie
hier straks komt.
O.a. Ja.quote:
Laat hem even... Als je net mod bent overmod je de boel een beetje, en je kan echt geen uurtje weg want dan stort je subforumpje in.quote:
nou nu zag ik vanmorgen een topic 1 UUR LANG (dat dit kan in nederland) dubbelquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Laat hem even... Als je net mod bent overmod je de boel een beetje, en je kan echt geen uurtje weg want dan stort je subforumpje in.Heb ik ook gewoon gehad hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Laat hem even... Als je net mod bent overmod je de boel een beetje, en je kan echt geen uurtje weg want dan stort je subforumpje in.Heb ik ook gewoon gehad hoor.
Binnen een paar uur is Zeroku van 4 naar 2?quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
charmed_angel
Zeroku
Chocolate-chick
Lutte
Even naar 1.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Binnen een paar uur is Zeroku van 4 naar 2?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou nu zag ik vanmorgen een topic 1 UUR LANG (dat dit kan in nederland) dubbel
CC en ik zaten beiden op school.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dankje, dat meen ik. Op school kunnen we niet alles lezen, maar ik kan wel even FB/FC/TR's checken en ingrijpen.
Ik heb geen idee waar ik het over heb.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
of jullie hebben allebei ongelijk
en dus heb ik eigenhandig CRE van de ondergang geredquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
CC en ik zaten beiden op school.Maar dankje, dat meen ik. Op school kunnen we niet alles lezen, maar ik kan wel even FB/FC/TR's checken en ingrijpen.
Was niet tegen jou.quote:
Dat ik lapo zou hebbenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik het over heb.
Nietsquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
en dus heb ik eigenhandig CRE van de ondergang gered
je had het over de schulden in de derde wereld en de invloed van het kapitalisme in het zuidwesten van minnesota daar opquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik het over heb.
En die had jequote:Op woensdag 19 januari 2011 21:00 schreef Teal het volgende:
[..]
Dat ik lapo zou hebben
[..]
Niets
Het was duidelijk wat je zei, en leek me zo sociaal om te laten weten dat ik het gelezen had
Okay... De smiley liet het iets negatiever lijken dan het bedoel was.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:00 schreef Teal het volgende:
[..]
Dat ik lapo zou hebben
[..]
Niets
Het was duidelijk wat je zei, en leek me zo sociaal om te laten weten dat ik het gelezen had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay... De smiley liet het iets negatiever lijken dan het bedoel was.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:01 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb de oplossing voor armoede.Gewoon negerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat je niet ziet is er niet
Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:01 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb de oplossing voor armoede.Kun je kappen daarover grappen te maken? Ik ken een vriend die arm is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Hoe was tennisquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:02 schreef honkeytonk het volgende:
Waarom vraagt niemand hoe het was bij de fitness?
ik wist niet dat je ging fitnessenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:02 schreef honkeytonk het volgende:
Waarom vraagt niemand hoe het was bij de fitness?
Ja, en zelf ben ik de rijkste ook niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kun je kappen daarover grappen te maken? Ik ken een vriend die arm is.
Zo hoeft het al niet meer, en ik was bij fitnessquote:
Ben je aan het oefenen voor als benny op bezoek komt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:03 schreef Lutte het volgende:
Ik pleur even een half glas ranja in mijn decoletté. Conclusie: Typen op een iPod en drinken gaat niet samen.
Zo hoeft het al niet meerquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik wist niet dat je ging fitnessen
maar HT hoe was het jongen flink gezweet?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, en zelf ben ik de rijkste ook niet.
[..]
Zo hoeft het al niet meer, en ik was bij fitness
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:03 schreef Lutte het volgende:
Ik pleur even een half glas ranja in mijn decoletté. Conclusie: Typen op een iPod en drinken gaat niet samen.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben je aan het oefenen voor als benny op bezoek komt?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:03 schreef Lutte het volgende:
Sorry, dat was wel erg sexistisch, Moet ik niet doen bij een minderjarige..quote:
Ik vond hem wel leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, dat was wel erg sexistisch, Moet ik niet doen bij een minderjarige..
Okeequote:Op woensdag 19 januari 2011 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vond hem wel leuk eigenlijk.
En daar kan ik wel tegen hoor, ik doe zelf net zo hard mee.
eigenlijk heb je toch niks gemistquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:08 schreef honkeytonk het volgende:
Verdorie. Ook mijn 17000e post gemist
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
eigenlijk heb je toch niks gemist
Ik denk het welquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:09 schreef Lutte het volgende:
Is ONZ radio de snelste reeks ooit? Alweer 300 topics!
ZOquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:09 schreef Lutte het volgende:
Hoe kom je daar aan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:11 schreef Lutte het volgende:
Hihi ik heb een handkusje op mijn buik.Thanks!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:11 schreef Lutte het volgende:
Hihi ik heb een handkusje op mijn buik.Thanks!
Maar geen 300 topics binnen twee weken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:12 schreef tdrone het volgende:
ik denk dat deze SC ook wel in de top 10 staat qua snelheid
Yup. Postcount-fappers ook zat daar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:09 schreef Lutte het volgende:
Top 500 Zie donkere balk boven of onderaan het schermquote:
Als ik je niet beter zou kennen zou ik je er ook eentje vinden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Postcount-fappers ook zat daar.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik je niet beter zou kennen zou ik je er ook eentje vinden.
pleur het anders in een spoilerquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook posten, maar ik wist niet of mensen naar de samenvattingen kijken
Ik heb een radiostream aanstaan jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Zal ik doen.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een radiostream aanstaan ja
Jammer dat het 1-1 staat
Oké:)quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:21 schreef Lutte het volgende:
Voor mij hoeven jullie het in ieder geval niet in een spoiler te zetten.
Gewoon radio 1. Hebben in principe continue ajax aanstaan, maar bij goals. e.d. gaan ze over naar AZ.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon radio 1. Hebben in principe continue ajax aanstaan, maar bij goals. e.d. gaan ze over naar AZ.
[wel want jij moet nu weer quotenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:21 schreef Lutte het volgende:
Voor mij hoeven jullie het in ieder geval niet in een spoiler te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Okee, ik ben overigens een PSV-supporter.quote:
Spoilerfaal.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
[wel want jij moet nu weer quoten
spoiler]http://teletekst.nos.nl/gif/images/818-01.gif[/spoiler]
Getsie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik ben overigens een PSV-supporter.
Ajax.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij bent voor twente of heracles?
Tja Ik kom uit (regio) EIndhoven he.quote:
Drama alom.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar ook [img] faal dus maakt nog niks uit
Weet je wat jij nodig hebt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zat huilend op de bank toen ik het teruglas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer drie punten aftrek voor Almere Cityquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:27 schreef iBenny het volgende:
Hier in huis is alles en iedereen voor Ajax (en voor Almere City FC (____! ) ).
Als ik de deur van mijn kamer open doe zie ik een ajaxvlag...
Ik heb eigenlijk steeds minder met voetbal
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet je wat jij nodig hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./nohomo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yupquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weer drie punten aftrek voor Almere City
Vrijwel mijn hele familie is voor PSV en 2 ooms zijn Stewards.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:27 schreef iBenny het volgende:
Hier in huis is alles en iedereen voor Ajax (en voor Almere City FC (____! ) ).
Als ik de deur van mijn kamer open doe zie ik een ajaxvlag...
Ik heb eigenlijk steeds minder met voetbal
Daar ben ik twee keer geweestquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet je wat jij nodig hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?![]()
Ik ben ook 2 keer op De Braak geweest. Laatste keer was in 2004. Tegen TOP in de dikke mist, we zagen pas na 80 minuten voor het eerst de keeper aan de overkantquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar ben ik twee keer geweest. Dat is ook wel tof
.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ze was nu pas bij haar linkerarm, liet ze via de webcam weten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:29 schreef Lutte het volgende:
Zeg... Moet CC dat water nog uit een put halen en opwarmen met haar zelfgestookte vuurtje (van takjes) of hoe zit dat?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____!
lutte, je hoeft niet te quoten... er staat niks in![]()
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wel iets recenter, maar echt. Mensen naast het stadion zitten gewoon op het dak om de wedstrijd te kunnen volgenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook 2 keer op De Braak geweest. Laatste keer was in 2004. Tegen TOP in de dikke mist, we zagen pas na 80 minuten voor het eerst de keeper aan de overkant
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon dubbelklik, dan gaan ze allemaal open.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te laat.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
_____!
lutte, je hoeft niet te quoten... er staat niks inIk quote gewoon niks meer tot de Bennyscan eroverheen is geweest.
![]()
![]()
Ik kan helemaal geen spoilers openen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gewoon dubbelklik, dan gaan ze allemaal open.![]()
![]()
Ja, prachtig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wel iets recenter, maar echt. Mensen naast het stadion zitten gewoon op het dak om de wedstrijd te kunnen volgen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik heb vanmorgen CRE van de ondergang gered dus ik mag lutte wel een keertje plagenWat doe ik hier?![]()
okquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze was nu pas bij haar linkerarm, liet ze via de webcam weten.![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Te laat.Ik quote gewoon niks meer tot de Bennyscan eroverheen is geweest.
Vanavond of morgen doet-ie het als het goed is![]()
![]()
Okay, super, ik kijk er naar uit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vanavond of morgen doet-ie het als het goed is![]()
![]()
YEAH!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:37 schreef Lutte het volgende:
vrienden, ik ga fok nu verlaten.
Dit is een feestdag!![]()
ik ken hem net..quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:37 schreef Lutte het volgende:
Dit is een feestdag!Wat doe ik hier?![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ken hem al vier maanden. Ware liefde vanaf de eerste post.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:37 schreef Lutte het volgende:
Dit is een feestdag!![]()
[Singles] wensen Kitao dood![]()
![]()
nu vraag je er gewoon om...quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik was even met iets anders bezig______!
![]()
alsof ik verantwoording hier moet afleggen wat ik doequote:Op woensdag 19 januari 2011 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
nu vraag je er gewoon om...______!
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Ik wil het nu niet eens meer wetenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alsof ik verantwoording hier moet afleggen wat ik doe![]()
![]()
Mag ik ook wat aan mijn haar doen jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil het nu niet eens meer weten
Wat ik doe? Ik doe Benny.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alsof ik verantwoording hier moet afleggen wat ik doe![]()
![]()
Tweede helft begint
Check je DM.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Okidoki.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik kijk wel met vertragingOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan nog niet... We moeten eerst plannen!!
Goffer...quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan nog niet... We moeten eerst plannen!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga wel speciaal voor jou dat liedje voor Kim downloaden, goed?quote:
Omdat ik het je wel gun dat ze wint
bespaar je de moeite zou ik zeggenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ga wel speciaal voor jou dat liedje voor Kim downloaden, goed?
Omdat ik het je wel gun dat ze wintWat doe ik hier?![]()
Zeur niet, heb ik eens iets voor een ander overquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
bespaar je de moeite zou ik zeggen
ik zou bijna iets vergeten, even doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe maar niet zo lacherig jij! Even een kaart van Almere pakken.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Oja!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zou bijna iets vergeten, even doen![]()
![]()
Wuut?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe maar niet zo lacherig jij! Even een kaart van Almere pakken.![]()
![]()
Lutte! Kijk wat er in de mobiele layout komt!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:53 schreef fyah het volgende:
[..]
Ja precies! Maar de ingebouwde refresh van je telefoon gooit je terug omhoog bij refresh. Dan moet je weer heeeeeeeelemaal omlaaaaaag scrollen bij ELKE refresh. Met deze knop laadt je alle nieuwe reacties en spring je gelijk omlaag![]()
okquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap het niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:56 schreef iBenny het volgende:
Lutte! Kijk wat er in de mobiele layout komt!
[..]
En ik ga zo slapen, over drie minuten en een koekje, dus alvast weltrusten allemaal!![]()
alvast truste meisjequote:Op woensdag 19 januari 2011 21:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
En ik ga zo slapen, over drie minuten en een koekje, dus alvast weltrusten allemaal!
Een (refresh)knop zodat je meteen in een topic naar de laatste reactie gaatquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
En ik ga zo slapen, over drie minuten en een koekje, dus alvast weltrusten allemaal!
Auto update, maar dan niet automatisch![]()
![]()
Maar dat gebeurt toch ook als je op de naam drukt in het overzicht van topics?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een (refresh)knop zodat je meteen in een topic naar de laatste reactie gaat
Auto update, maar dan niet automatisch![]()
Dan moet je weer terug naar het overzicht, maar dit is in het topic zelf.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt toch ook als je op de naam drukt in het overzicht van topics?![]()
waarom heb jij die UI. ik vond die andere leukerquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:01 schreef honkeytonk het volgende:
WAT!? Feyenoord was op de helft van AjaxIk ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Geen idee. Ik blijf nooit té lang bij dezelfde. Morgen doe ik die nadere weer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom heb jij die UI. ik vond die andere leuker![]()
Mooizo, ik begon de hele tijd te soppen op dat jongetjequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geen idee. Ik blijf nooit té lang bij dezelfde. Morgen doe ik die nadere weer.
Ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:01 schreef honkeytonk het volgende:
WAT!? Feyenoord was op de helft van AjaxOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik doe het om jou te pesten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mooizo, ik begon de hele tijd te soppen op dat jongetje![]()
Okay, vet!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan moet je weer terug naar het overzicht, maar dit is in het topic zelf.![]()
Ja. Je webcam staat aan. Ik zie het.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je weet dat ik op hem sop?![]()
ohquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja. Je webcam staat aan. Ik zie het.ik vergeet dat ding altijd uit te zetten
Doe maar niet uit, ik geniet ervan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ohik vergeet dat ding altijd uit te zetten
![]()
Ok, dan is het goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe maar niet uit, ik geniet ervan.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
M'n maag knort al vanaf dat ik gegeten heb.
Dow dow dow dow dow dow dowquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
UH EH UH AH AH TING TANG WALLA WALLA BING BANG!!!![]()
Moet ik m even vullen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:07 schreef Zeroku het volgende:
M'n maag knort al vanaf dat ik gegeten heb.
jammer vriend, je account weggooien kan nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:41 schreef Zeroku het volgende:
Als ik post 100.000 mis, gooi ik mijn account weg.![]()
Wie ben jij?!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:07 schreef LoveBrazilian het volgende:
[..]
jammer vriend, je account weggooien kan niet![]()
![]()
Waarmee?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doei tdronequote:wie ben jij?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:07 schreef LoveBrazilian het volgende:
[..]
jammer vriend, je account weggooien kan nietIk ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Jawel. E-mail adres veranderen in een adres dat niet bestaat. Dan logt hij overal uit en krijg je een nieuw wachtwoord op een adres dat niet bestaat.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:07 schreef LoveBrazilian het volgende:
[..]
jammer vriend, je account weggooien kan niet![]()
ehmmm... ff denkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leuk was ie hè? Ik heb nog meer als je wilt?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:07 schreef LoveBrazilian het volgende:
[..]
jammer vriend, je account weggooien kan niet. 100% zeker dat dat lukt.
Heb ik ooit gedaan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jawel. E-mail adres veranderen in een adres dat niet bestaat. Dan logt hij overal uit en krijg je een nieuw wachtwoord op een adres dat niet bestaat.![]()
Reageer eensquote:.
Ik bedoelde dequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt waar, met mijn vorige account.meer omdat je tegen jezelf praat
quote:quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tegen jezelf praten is tof. Heb je altijd een leuke/gezellige gesprekspartner.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik bedoelde demeer omdat je tegen jezelf praat
![]()
SCHOT OP DOEL VAN FEYENOORD
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er schijnt een adoratie topic voor mij in de maak te zijn.
Dit is mijn signature.![]()
Oh. Ja, dat mag. Ligt eraan welk eten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bieflapjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh. Ja, dat mag. Ligt eraan welk eten.
quote:. Die lust ik wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Die lust ik wel.
nee? even kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
quote:
Einz!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het poppetje benny, het poppetje![]()
uhu, ik ga slapen, morgen stage en vroeg op enzo,quote:
ik sms nog wel![]()
Trustenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu, ik ga slapen, morgen stage en vroeg op enzo,
ik sms nog wel![]()
![]()
![]()
quote:.
Slaap lekker CC'tje.
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: