Ja.quote:
Ik hoop dat je permban krijgt bij 99.999quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:41 schreef Zeroku het volgende:
Als ik post 100.000 mis, gooi ik mijn account weg.
Dankjequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop dat je permban krijgt bij 99.999
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop dat je permban krijgt bij 99.999
Echt wel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:42 schreef Zeroku het volgende:
TR gemaakt wegens crewbash, overigens. [ afbeelding ]
Nee, ik ga niet riskeren datquote:
Je kent hem van PUB?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet riskeren datKanovinnie
hier straks komt.
O.a. Ja.quote:
Laat hem even... Als je net mod bent overmod je de boel een beetje, en je kan echt geen uurtje weg want dan stort je subforumpje in.quote:
nou nu zag ik vanmorgen een topic 1 UUR LANG (dat dit kan in nederland) dubbelquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Laat hem even... Als je net mod bent overmod je de boel een beetje, en je kan echt geen uurtje weg want dan stort je subforumpje in.Heb ik ook gewoon gehad hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Laat hem even... Als je net mod bent overmod je de boel een beetje, en je kan echt geen uurtje weg want dan stort je subforumpje in.Heb ik ook gewoon gehad hoor.
Binnen een paar uur is Zeroku van 4 naar 2?quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
charmed_angel
Zeroku
Chocolate-chick
Lutte
Even naar 1.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Binnen een paar uur is Zeroku van 4 naar 2?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou nu zag ik vanmorgen een topic 1 UUR LANG (dat dit kan in nederland) dubbel
CC en ik zaten beiden op school.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dankje, dat meen ik. Op school kunnen we niet alles lezen, maar ik kan wel even FB/FC/TR's checken en ingrijpen.
Ik heb geen idee waar ik het over heb.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
of jullie hebben allebei ongelijk
en dus heb ik eigenhandig CRE van de ondergang geredquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
CC en ik zaten beiden op school.Maar dankje, dat meen ik. Op school kunnen we niet alles lezen, maar ik kan wel even FB/FC/TR's checken en ingrijpen.
Was niet tegen jou.quote:
Dat ik lapo zou hebbenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik het over heb.
Nietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |