Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik denk van zijn maquote:
Zou hij wel kunnen slapen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:52 schreef Ladylike het volgende:
Nog 10 minuten en dan kan ik dat jointje opsteken, dan ligt de kleine in bed
Wat ben je helder ondanks die pijnstillersquote:
Ja hoor *koetsiekoe*quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:54 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet nu toch even wachten![]()
dan mag best even op fok kijken
Dat dus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:54 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet nu toch even wachten![]()
dan mag best even op fok in mijn studieboek kijken
quote:Hierbij machtig ik xxx voor het eenmalig afschrijven van ¤ 10,- voor een peuterspeelzaal.
Welneequote:
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoooo, alsof het niets kost.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
Lekker goedkoop, zo'n peuterspeelzaal:
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed planquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:56 schreef MPG het volgende:
Zoooo, alsof het niets kost.
Ik denk dat ik wel in 10 peuterspeelzalen ga investeren.
Maar van deze wordt je ook niet duf, staat in de bijsluiterquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ben je helder ondanks die pijnstillers
[..]
Ja hoor *koetsiekoe*
Dat is zeker niet veelquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Krijg ik de juf erbij, voor dat geldquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voor de hele peuterspeelzaalquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en dat is voor een dagdeel? uur, seconde, minuut ?
per week?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat is voor één peuterspeelzaalquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en dat is voor een dagdeel? uur, seconde, minuut ?
neuh, dat zeg ik nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk van zijn ma
[..]
Zou hij wel kunnen slapen?
Niet alles geloven wat er in de bijsluiter staatquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar van deze wordt je ook niet duf, staat in de bijsluiter
Eetsmakelijkquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Krijg ik de juf erbij, voor dat geld?
quote:
Doe ik ook niet, ik heb er meestal geen last vanquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat er in de bijsluiter staat
[..]
Eetsmakelijk
Eetse Toekquote:
GOFFERquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1e hit op google op Peuterjuf.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doeiquote:
Check die voorraad koffie op de kastquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*kijkt over bril* ik ben gastouderquote:
Houdoequote:
OMG jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Check die voorraad koffie op de kast
OKEE, ik ben weer om. Weg met die foto, ik weet waar ik voor gaquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*kijkt over bril* ik ben gastouder
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
OKEE, ik ben weer om. Weg met die foto, ik weet waar ik voor ga![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb hier ook nog wat leesvoer liggen, maar ik kan me er niet toe zettenquote:
Het zelfde.. gebrek aan concentratiequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb hier ook nog wat leesvoer liggen, maar ik kan me er niet toe zetten
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
OKEE, ik ben weer om. Weg met die foto, ik weet waar ik voor ga![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja zoiets is het bij mij ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zelfde.. gebrek aan concentratie
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zelfde.. gebrek aan concentratie
nodig me uit voor koffiequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben heul niet zo mooi
Goffer
![]()
weer de wasmachien vol met water...
misschien moet je je laptop even uitzettenquote:
Wok... wil je een keer op de koffie komen?quote:
zit er geen rotzooi in het filter van de pomp?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben heul niet zo mooi
Goffer
![]()
quote:
Bij de les blijven, WOKquote:
Het is maar hoe je het bekijktquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben heul niet zo mooi
Goffer
![]()
Geniet er vanquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:10 schreef Ladylike het volgende:
Whehehe het naar bed brengen ging sneller dan ik dacht
nu lekker relaxen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien moet je je laptop even uitzetten
filter?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zit er geen rotzooi in het filter van de pomp?
Ze kijkt inderdaad niet echt heel erg mooi, die op die fotoquote:
Vind jijquote:
quote:Goffer
![]()
Koste me wat moeite om naar haar gezicht te kijken maar je hebt gelijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze kijkt inderdaad niet echt heel erg mooi, die op die foto
idd er had OF moeten staanquote:
dan stort mijn lab omgeving inquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien moet je je laptop even uitzetten
[..]
Wok... wil je een keer op de koffie komen?
Precies geen mooie vrouw wmb.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wil die nu wel?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan stort mijn lab omgeving in![]()
koffie, tuurlijk
Ik probeer dagelijks minimaal 50 pagina's te lezenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb hier ook nog wat leesvoer liggen, maar ik kan me er niet toe zetten
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:10 schreef Ladylike het volgende:
Whehehe het naar bed brengen ging sneller dan ik dacht
nu lekker relaxen
Mja, ik heb een veel betere foto, maar die kan, mag, wil en ga ik hier niet plaatsenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij draaitquote:
Er is zelfs een heel topicquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, ik heb een veel betere foto, maar die kan ik hier niet plaatsen
En ik vind van nietquote:
quote:[..]
ik heb geen filter... oid
Best wel een goede laptopquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij draait![]()
nu mijn nas nog even configureren voor iscsi en dan heb ik straks 4 windows servers en 2 linux systemen draaien op 1 laptop
Een foto van datzelfde juffie?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, ik heb een veel betere foto, maar die kan, mag, wil en ga ik hier niet plaatsen
heb je er iets voor?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit een beetje bijna migraine te hebben, de hoofdpijn is een beetje aan het zeuren, maar het spraakgebrek is al heel erg van kracht![]()
Ik kom er niet meer uit hoor
neem wat paracetamol en ga vroeg naar bed, dan lees ik wel weer een keer voor en zal je nek masserenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit een beetje bijna migraine te hebben, de hoofdpijn is een beetje aan het zeuren, maar het spraakgebrek is al heel erg van kracht![]()
dat is rukquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
Vanavond lekker op tijd naar bed?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
dat is minderquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
nee joh, gekkie, wat is dat, vroeg naar bed?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
neem wat paracetamol en ga vroeg naar bed, dan lees ik wel weer een keer voor en zal je nek masseren![]()
![]()
OMGquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is zelfs een heel topicBabes met brillen revisited
ja, nou, het valt dus mee met de hoofdpijn, er is alleen storing in mijn hersenenquote:
Nee. Een anderquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een foto van datzelfde juffie?
nee, wil ik nietquote:
Op tijd naar bedjequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
ik kreeg vanmiddag ook ineens heeel veel hoofdpijn... heb een glas koud water genomen en 2 x neurofen 400mgquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, wil ik niet![]()
nja, ik heb wel anti-misselijk pillen en 1000 mg paracetamol voor als het nodig is
jij kent heus wel vroeg naar bed en laat slapenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee joh, gekkie, wat is dat, vroeg naar bed?
Misschien toch maar de mijne moeten proberen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kreeg vanmiddag ook ineens heeel veel hoofdpijn... heb een glas koud water genomen en 2 x neurofen 400mgen nu alleen nog een beetje duf
Onderaan wasmachine: klepje open, en dan de dop eruit draaien (wel even een opvangbak eronder zetten)quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
ik kreeg vanmiddag ook ineens heeel veel hoofdpijn... heb een glas koud water genomen en 2 x neurofen 400mgen nu alleen nog een beetje duf
En alle verdwenen sokken van de afgelopen X maandenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Onderaan wasmachine: klepje open, en dan de dop eruit draaien (wel even een opvangbak eronder zetten)
Grote kans dat je er een handje kleingeld uithaalt
ojaquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:21 schreef wel.o.k het volgende:
jij kent heus wel vroeg naar bed en laat slapen
Hey Barretjequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:22 schreef Barretje80 het volgende:
Weljah!!
weer gezeik met die adblocker die NIET ingeschakeld staat..
vermoeiend dat fok!
is momenteel standaardquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:22 schreef Barretje80 het volgende:
Weljah!!
weer gezeik met die adblocker die NIET ingeschakeld staat..
vermoeiend dat fok!
Dat is dan wel weer wat overdrevenquote:
Wat doet er dan allemaal niet?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:24 schreef Barretje80 het volgende:
mwehh heb addblocker uitgezet voor forum.fok.. maar goed.. dat is dus ook niet goed genoeg
Nee, dat is heel erg gezond juistquote:
symquote:
Nee hoor geen zin in.. voel me primaquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien toch maar de mijne moeten proberen?
dan heb jij het wel heeeel ergquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]bij mij helpt 1000mg paracetamol en 400mg ibuprofen tegelijk soms wel een klein beetje
er is niks uitgekomenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Onderaan wasmachine: klepje open, en dan de dop eruit draaien (wel even een opvangbak eronder zetten)
Grote kans dat je er een handje kleingeld uithaalt
* LovelyLady zet gelijk bril afquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer wat overdreven....
Maar een zwak, ja, dat wel
...
oh, ik had het gewoon over sexquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
ze leest soms dikke boeken voor hoor
Kies vanavond dan eens een dun boekjequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
ze leest soms dikke boeken voor hoor
je moet je cache legenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:24 schreef Barretje80 het volgende:
mwehh heb addblocker uitgezet voor forum.fok.. maar goed.. dat is dus ook niet goed genoeg
Wel fijn dat luie gevoel?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor geen zin in.. voel me prima
[..]
dan heb jij het wel heeeel erg
[..]
er is niks uitgekomen
[..]
* LovelyLady zet gelijk bril af
oenee dna kne ki nei mere lezne
en.. geen quote, edit etc..quote:Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd. Dit kan wellicht te maken hebben met het gebruik van adblockers. Schakel plugins als adblockplus en dergelijke uit op FOK! en probeer het daarna nog eens.
Belangrijke onderdelen van deze site kunnen niet (goed) werken indien er delen van de code geblokkeerd worden... (code: 16:0)
Hmmmmm...quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat is heel erg gezond juist![]()
Moet je ook eens proberen
Heb je je computer al uit- en weer aangezet?quote:
Dat is ook niet nodigquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je je computer al uit- en weer aangezet?
Maar de meeste vrouwen vinden de lengte niet zo heel belangrijk hoor, schatquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:27 schreef MPG het volgende:
Hmmmmm...
Ik zie een klein probleempje...
anders was die clitoris wel achterin gebouwd ipv bij de ingangquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar de meeste vrouwen vinden de lengte niet zo heel belangrijk hoor, schat
quote:
joh!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:29 schreef Trevland het volgende:
dan kan het probleem zelfs nog blijven bestaan
ik heb geen lui gevoelquote:
internetbestanden, cookies e.d.quote:
sorry?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bedankt dat je het zegtquote:
Hey Cgmquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:29 schreef cablegunmaster het volgende:
oeh leuk onderwerp op studiemarathon
@23:30 -> 0:30 Chemie van de liefde ^^ Live te volgen @ www.studiemarathon.nl
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anders was die clitoris wel achterin gebouwd ipv bij de ingang
echt je spamt al 3 dagenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:29 schreef cablegunmaster het volgende:
Ja, ik vind het ook stomquote:
Duf ook goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb geen lui gevoel
[..]
internetbestanden, cookies e.d.
[..]
sorry?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt je spamt al 3 dagen
het wordt nu wel vervelend
quote:
Waarom zet je die bril dan ook af, johquote:[..]
* LovelyLady zet gelijk bril af
oenee dna kne ki nei mere lezne
spammertquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:29 schreef cablegunmaster het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi dan is het na vandaag afgelopen
Dan ga ik over vrijdag spammenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
MPG ziet een klein probleempjequote:
als het goed is welquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goffer. Toen ik die opmerking maakte, wist ik dattie verkeerd geïnterprteerd ging wordenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet gewoon naar school i.p.v. vannachtquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dan ga ik over vrijdag spammen![]()
Waarom maak je hem dan ook?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Goffer. Toen ik die opmerking maakte, wist ik dattie verkeerd geïnterprteerd ging worden...
een kleintje maarquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
MPG ziet een klein probleempje
uit een goede bron heb ik gehoord dat het meer over de breedte ging. en dat was niet mijn vriendin.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Goffer. Toen ik die opmerking maakte, wist ik dattie verkeerd geïnterprteerd ging worden...
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
*proestquote:
daar hebben we nu.nl voorquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kijk jullie zijn wel goed opde hoogte. van water gaande is als je mij niet had.
soek de vaudquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar niet waar jij aan dacht. Dat is namelijk geen probleem en niet klein.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
MPG ziet een klein probleempje
Nu. Melden. Forum 44quote:
quote:
quote:
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
tuurlijk vinden vrouwen lengte wel belangrijk. Een garage heb je ook niet am leukleuk af en toe de deur open en dicht te doen.
quote:
quote:
Kan...?? ISquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Een kleintje kan ook een groot probleem zijn
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar niet waar jij aan dacht. Dat is namelijk geen probleem en niet klein.
Weet je hoeveel moeite dat dat hier is om die deur hier open te krijgenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
tuurlijk vinden vrouwen lengte wel belangrijk. Een garage heb je ook niet am leukleuk af en toe de deur open en dicht te doen.
quote:
Neuj, ik sta er niet opquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu.nl ik dacht dat alles wat belangrijk is wel op de FP staat, toch LL, ST, MPG?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan...?? IS
[..]
pics or it didn't happen
Dus ALS je hem open heb wil je er wel optimaal gebruik van maken natuurlijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je hoeveel moeite dat dat hier is om die deur hier open te krijgen
am leukleukquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan moet je eerst de zooi er nog uithalenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus ALS je hem open heb wil je er wel optimaal gebruik van maken natuurlijk
Beter smerenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je hoeveel moeite dat dat hier is om die deur hier open te krijgen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet je eerst de zooi er nog uithalen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet je eerst de zooi er nog uithalen
Wabliefquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan...?? IS
[..]
pics or it didn't happen
Hoezo niet. NSFW kan gewoon achter een spoiler, vermeld het er voor wel graag even bij waar het om gaatquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet. NSFW kan gewoon achter een spoiler, vermeld het er voor wel graag even bij waar het om gaat
Ja, daar staat ook die ene met die veelbelovende naam op, ik voel me niet speciaal nu ofzoquote:
Ik sta er ook opquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, daar staat ook die ene met die veelbelovende naam op, ik voel me niet speciaal nu ofzo
Dan zal ik er speciaal voor jou bijschrijven dat het om een tettenpic zou gaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet. NSFW kan gewoon achter een spoiler, vermeld het er voor wel graag even bij waar het om gaat
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier DaMart ik vond er nog een paar voor je modelbaan![]()
Dit setje beweegt op en neer op 14 volt:
[ afbeelding ]
En hier wordt een hoerenkiet gesloten![]()
[ afbeelding ]
Alle crew toch?quote:
Helemaal toppiequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zal ik er speciaal voor jou bijschrijven dat het om een tettenpic zou gaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens zien wat ze op 16 volt doen danquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Eens zien wat ze op 16 volt doen dan![]()
...
Zijn die bovenste nu 2 mannen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan verder opvoeren die spanningquote:
Vlakbij station Batzenhäusle denk ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die rode plas er omheen ietwat luguberquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, beetje overspanning....quote:
Dat is een PIKnikkleedje denk ik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind die rode plas er omheen ietwat luguber
Een hoerenkiet vlakbij Batzenhausle, Hoe verzinnen ze het?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vlakbij station Batzenhäusle denk ik
quote:One new item in the Viessmann company's catalog on show at the Nuremberg International Toy Fair is called "Sexy Lovers in Motion." A man and a woman are having sex on a red blanket, in the missionary position. The man moves his buttocks and needs between 14 and 16 volts to do so, AC or DC.
hihiquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een PIKnikkleedje denk ik.
hehe pik
Ja, maar doe dan blauw ofzo, niet rooooodquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een PIKnikkleedje denk ik.
hehe pik
Maar dat is de kleur van de industriequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar doe dan blauw ofzo, niet roooood
Dan kom je hier niet vaak genoegquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:51 schreef cablegunmaster het volgende:
* cablegunmaster vind dit een beetje Too much
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
zal ik hem de volgende meet dan maar echt meenemen?quote:
Jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
zal ik hem de volgende meet dan maar echt meenemen?
Wil je dat doen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Welk liedje?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
oooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhh
* LovelyLady zingt een stukje mee met een liedje
Komt er weer van alles uit de babyfoon ja?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
oooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhh
* LovelyLady zingt een stukje mee met een liedje
vind jij niet leukquote:
uhm nee het is vrij stil .... dat wil ook wel. Hij heeft geknutseld op de pszquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt er weer van alles uit de babyfoon ja?
Twee Flessen voor bij de modelspoorbaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze moet bij mijn modelbaan komen![]()
[ afbeelding ]
Oke, dan is het goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vind jij niet leuk![]()
[..]
uhm nee het is vrij stil .... dat wil ook wel. Hij heeft geknutseld op de psz
Dat snap ik wel bij jouquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze moet bij mijn modelbaan komen![]()
[ afbeelding ]
Waar ben je dan mee bezig?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:03 schreef Symphonic het volgende:
Pfffffff weer ff wennen aan Photoshop, wat een gedoe
hubba hubbaquote:
leuke binnen komerquote:
de foto's van vanmiddag, ik ga morgen wel verderquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, dan is het goed
[..]
Dat snap ik wel bij jou
[..]
Waar ben je dan mee bezig?
Ja, nou ja, het is de waarheidquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
leuke binnen komer![]()
hallo marijke
Hey Bos, hoe ist?quote:
Hai lief meisjequote:
quote:
Hoi lieve meneerquote:
Pffff, dan moet ik hier ook even diep en lang nadenkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de foto's van vanmiddag, ik ga morgen wel verder
Ik ben ff kwijt hoe je een onscherpe foto scherper maakt
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nou ja, het is de waarheid
En hai lieverd
[..]
Hey Bos, hoe ist?
[..]
Hai lief meisje
Ja lieverd?quote:
Ik heb een foto die ik heel gaaf vind alleen is hij niet scherpquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pffff, dan moet ik hier ook even diep en lang nadenken
Met jou altijdquote:
moet je em even mailenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een foto die ik heel gaaf vind alleen is hij niet scherp
quote:
Hoe is die?quote:
Volgens mij opleiding moet ik het weten, wel balen dat die niet scherp is, op het verkeerde gefocust?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een foto die ik heel gaaf vind alleen is hij niet scherp
Jij dacht het.. ik zei het,.. en dat lieve CGM DAT maakt het verschilquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk PRECIES wat ik dacht...![]()
![]()
![]()
![]()
Mwa redelijk. Vandaag wel bij de psychiater geweest, maar of het echt opgelucht heeft, voorlopig nog niet..quote:
Ik zal hem morgen even mailen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moet je em even mailen
mijn vriendje kan dat echt heel goed
je wind er ook geen doekjes om he ..quote:
Hey Stuquote:
Waarom zou ze?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je wind er ook geen doekjes om he ..
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij dacht het.. ik zei het,.. en dat lieve CGM DAT maakt het verschil
Nooitquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je wind er ook geen doekjes om he ..
Hoi Stuquote:
goeie vraagquote:
Ik bedoel waarom zou je moeilijk doen als het makkelijk kanquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
goeie vraag
antwoord = weet ik veel ....
Doe je heel goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb nu echt retesnel internet.
Een upload snelheid van 900 kb/s wifi
Ik heb hier nog wel koekjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb trek ...
Er is alleen niks in huis
ren naar de winkel en haal wat ...quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb trek ...
Er is alleen niks in huis
waar ???quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa redelijk. Vandaag wel bij de psychiater geweest, maar of het echt opgelucht heeft, voorlopig nog niet..
en daar?
In een spoiler.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo beter?
o ja ik heb nog steeds niets gezien ...quote:
Eenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Knuff! Ik ben ook bij de psych geweest en bij mij luchtte het wel op
Heb nu alleen wel koppijn
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
In een spoiler.Nee, dit dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo beter?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |