quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zelfde.. gebrek aan concentratie
nodig me uit voor koffiequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben heul niet zo mooi
Goffer
![]()
weer de wasmachien vol met water...
misschien moet je je laptop even uitzettenquote:
Wok... wil je een keer op de koffie komen?quote:
zit er geen rotzooi in het filter van de pomp?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben heul niet zo mooi
Goffer
![]()
quote:
Bij de les blijven, WOKquote:
Het is maar hoe je het bekijktquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben heul niet zo mooi
Goffer
![]()
Geniet er vanquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:10 schreef Ladylike het volgende:
Whehehe het naar bed brengen ging sneller dan ik dacht
nu lekker relaxen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien moet je je laptop even uitzetten
filter?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zit er geen rotzooi in het filter van de pomp?
Ze kijkt inderdaad niet echt heel erg mooi, die op die fotoquote:
Vind jijquote:
quote:Goffer
![]()
Koste me wat moeite om naar haar gezicht te kijken maar je hebt gelijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze kijkt inderdaad niet echt heel erg mooi, die op die foto
idd er had OF moeten staanquote:
dan stort mijn lab omgeving inquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien moet je je laptop even uitzetten
[..]
Wok... wil je een keer op de koffie komen?
Precies geen mooie vrouw wmb.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wil die nu wel?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan stort mijn lab omgeving in![]()
koffie, tuurlijk
Ik probeer dagelijks minimaal 50 pagina's te lezenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb hier ook nog wat leesvoer liggen, maar ik kan me er niet toe zetten
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:10 schreef Ladylike het volgende:
Whehehe het naar bed brengen ging sneller dan ik dacht
nu lekker relaxen
Mja, ik heb een veel betere foto, maar die kan, mag, wil en ga ik hier niet plaatsenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij draaitquote:
Er is zelfs een heel topicquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, ik heb een veel betere foto, maar die kan ik hier niet plaatsen
En ik vind van nietquote:
quote:[..]
ik heb geen filter... oid
Best wel een goede laptopquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij draait![]()
nu mijn nas nog even configureren voor iscsi en dan heb ik straks 4 windows servers en 2 linux systemen draaien op 1 laptop
Een foto van datzelfde juffie?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, ik heb een veel betere foto, maar die kan, mag, wil en ga ik hier niet plaatsen
heb je er iets voor?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit een beetje bijna migraine te hebben, de hoofdpijn is een beetje aan het zeuren, maar het spraakgebrek is al heel erg van kracht![]()
Ik kom er niet meer uit hoor
neem wat paracetamol en ga vroeg naar bed, dan lees ik wel weer een keer voor en zal je nek masserenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit een beetje bijna migraine te hebben, de hoofdpijn is een beetje aan het zeuren, maar het spraakgebrek is al heel erg van kracht![]()
dat is rukquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
Vanavond lekker op tijd naar bed?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
dat is minderquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
nee joh, gekkie, wat is dat, vroeg naar bed?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
neem wat paracetamol en ga vroeg naar bed, dan lees ik wel weer een keer voor en zal je nek masseren![]()
![]()
OMGquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is zelfs een heel topicBabes met brillen revisited
ja, nou, het valt dus mee met de hoofdpijn, er is alleen storing in mijn hersenenquote:
Nee. Een anderquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een foto van datzelfde juffie?
nee, wil ik nietquote:
Op tijd naar bedjequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
ik kreeg vanmiddag ook ineens heeel veel hoofdpijn... heb een glas koud water genomen en 2 x neurofen 400mgquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, wil ik niet![]()
nja, ik heb wel anti-misselijk pillen en 1000 mg paracetamol voor als het nodig is
jij kent heus wel vroeg naar bed en laat slapenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee joh, gekkie, wat is dat, vroeg naar bed?
Misschien toch maar de mijne moeten proberen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kreeg vanmiddag ook ineens heeel veel hoofdpijn... heb een glas koud water genomen en 2 x neurofen 400mgen nu alleen nog een beetje duf
Onderaan wasmachine: klepje open, en dan de dop eruit draaien (wel even een opvangbak eronder zetten)quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
ik kreeg vanmiddag ook ineens heeel veel hoofdpijn... heb een glas koud water genomen en 2 x neurofen 400mgen nu alleen nog een beetje duf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |