Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik denk van zijn maquote:
Zou hij wel kunnen slapen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:52 schreef Ladylike het volgende:
Nog 10 minuten en dan kan ik dat jointje opsteken, dan ligt de kleine in bed
Wat ben je helder ondanks die pijnstillersquote:
Ja hoor *koetsiekoe*quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:54 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet nu toch even wachten![]()
dan mag best even op fok kijken
Dat dus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:54 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet nu toch even wachten![]()
dan mag best even op fok in mijn studieboek kijken
quote:Hierbij machtig ik xxx voor het eenmalig afschrijven van ¤ 10,- voor een peuterspeelzaal.
Welneequote:
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoooo, alsof het niets kost.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
Lekker goedkoop, zo'n peuterspeelzaal:
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed planquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:56 schreef MPG het volgende:
Zoooo, alsof het niets kost.
Ik denk dat ik wel in 10 peuterspeelzalen ga investeren.
Maar van deze wordt je ook niet duf, staat in de bijsluiterquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ben je helder ondanks die pijnstillers
[..]
Ja hoor *koetsiekoe*
Dat is zeker niet veelquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Krijg ik de juf erbij, voor dat geldquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voor de hele peuterspeelzaalquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en dat is voor een dagdeel? uur, seconde, minuut ?
per week?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat is voor één peuterspeelzaalquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en dat is voor een dagdeel? uur, seconde, minuut ?
neuh, dat zeg ik nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk van zijn ma
[..]
Zou hij wel kunnen slapen?
Niet alles geloven wat er in de bijsluiter staatquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar van deze wordt je ook niet duf, staat in de bijsluiter
Eetsmakelijkquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Krijg ik de juf erbij, voor dat geld?
quote:
Doe ik ook niet, ik heb er meestal geen last vanquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat er in de bijsluiter staat
[..]
Eetsmakelijk
Eetse Toekquote:
GOFFERquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1e hit op google op Peuterjuf.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doeiquote:
Check die voorraad koffie op de kastquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*kijkt over bril* ik ben gastouderquote:
Houdoequote:
OMG jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Check die voorraad koffie op de kast
OKEE, ik ben weer om. Weg met die foto, ik weet waar ik voor gaquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*kijkt over bril* ik ben gastouder
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
OKEE, ik ben weer om. Weg met die foto, ik weet waar ik voor ga![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb hier ook nog wat leesvoer liggen, maar ik kan me er niet toe zettenquote:
Het zelfde.. gebrek aan concentratiequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb hier ook nog wat leesvoer liggen, maar ik kan me er niet toe zetten
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
OKEE, ik ben weer om. Weg met die foto, ik weet waar ik voor ga![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja zoiets is het bij mij ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zelfde.. gebrek aan concentratie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |