abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:21:33 #51
327417 Zwollesjappie
Democratisch Iran
pi_92569132
quote:
5s.gif Op woensdag 9 februari 2011 18:18 schreef Henk-B het volgende:
Hoi allen,

Tijdje niet meer in het Tinnitus topic geweest, het ging heel erg goed namelijk.
Werk al weer anderhalf jaar Full-Time en doe andere leuke bezigheden en had nog maar weinig last van de T.
Vooral s'ochtends was het bijna compleet afwezig.

Wauw, wat goed zeg! Ik ben erg blij voor je. :)
Als je dit vergelijkt met je post's uit Deel 2 dan ben je enorm vooruit gegaan!

Beterschap, en hopelijk gaat het weer naar je oude niveau.
  donderdag 10 februari 2011 @ 10:40:18 #52
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_92581609
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:10 schreef DaneV het volgende:
Het zal vast wel weer gaan liggen... ik ben deze week ook wat ziek geweest; en toen piepte het voor een paar dagen ook wat harder bij mij.

Vooral proberen om je er niet te druk over te maken
Ik hoop het!
Ik ben weleens vaker ziek geweest in combinatie met de T, maar moest nog nooit zoveel overgeven. Ook was de piep nog nooit zo hard. Gisteren echt allebei mijn oren als fluitketels.
Ze schreeuwden gewoon om aandacht en dat terwijl ik het echt al anderhalf jaar kan negeren en het heel soms zelfs er een beetje uitfilteren.

En dat terwijl ik vorige week donderdag nog in het UZA was. Ze wilde weten hoe het met de nieuwe medicijnen ging. Geen verschil antwoordde ik. Deze hoefde ik niet te meer te nemen.
Toen vroeg hij aan mij hoe hard is het nu en hoeveel heb je er last van. Allebei 3/10.
Als ze mij dat gisteravond vroegen had ik gezegd 8/10.

Verder vroeg hij nog hoe ik het zo vinden als ik pas weer in Oktober terug zou komen voor nieuwe behandelingen. Ik zei prima, want ik kan er nu toch goed mee leven. Had ik dat maar heel hard afgeklopt!

Verder kan ik bevestigen dat ze in het UZA de nieuwe techniek die op ratten is uitgeprobeerd, op mensen uittesten. (Vagus Nerve Stimulation)
De eerste persoon is al geimplanteerd en daarmee gaan ze testen en volgende maand wordt er een 2de persoon geimplanteerd. Dit doen ze tot 10 personen en dan gaan ze kijken of het echt helpt. Helpt het dan gaan ze het als een reguliere behandeling toepassen.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef Zwollesjappie het volgende:

[..]

Wauw, wat goed zeg! Ik ben erg blij voor je. :)
Als je dit vergelijkt met je post's uit Deel 2 dan ben je enorm vooruit gegaan!

Beterschap, en hopelijk gaat het weer naar je oude niveau.
Ja zeker.
In deel 2 was ik echt een wandelend lijk. Deed niks meer, sliep niet meer enz. Luisterde alleen maar naar de piep en zocht er een oplossing voor.
Heel langzaam met de tijd en pillen die ik kreeg in het UZA (kon ik weer slapen) ging het elke maand een stukje beter met mij.
Heb zelfs een nieuwbouwhuis gekocht met mijn vriendin en deden weer allemaal leuke dingen.
Ik liet mij helemaal niet meer tegenhouden door de T en vergat hem zelfs op momenten.
Maar nu ben ik best weer bang dat het hele riedeltje opnieuw gaat beginnen als het volume niet naar beneden gaat.
Ik ben nog steeds ziek dus ik hou mijzelf voor dat het daar nog aan ligt, maar soms neemt de angst toch een klein beetje de overhand, omdat het nog nooit zo hard is geweest.
Voor de rest probeer ik goed de dag door te komen.
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:48:19 #53
327417 Zwollesjappie
Democratisch Iran
pi_92695006
Ik heb net even het hele verhaal gelezen van de jongen die dankzij de T & H zelfmoord heeft gepleegd.
Heel schokkend!

Ik rij 2 tot 4 keer per dag 12 km heen en terug op een scooter.
(45 km, met helm).

Zal het niet verstandiger zijn als ik oordoppen in zou doen tijdens die rit?
Ik vraag dit omdat ik het idee heb dat mijn T erger is geworden in de 6/7 weken dat ik het nu heb.
Soms is het zachter, dan weer harder dat is soms ook nog wisselend.

Bedankt!! :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Zwollesjappie op 12-02-2011 22:48:45 ]
  zondag 13 februari 2011 @ 11:34:39 #54
327417 Zwollesjappie
Democratisch Iran
pi_92710228
Ik heb trouwends sinds kort een nieuwe toon erbij, als ik niet in bed lig hoor ik hem altijd..
Maar als ik in bed ga liggen, gaat de toon weg na 1 minuut. :P
Als ik dan opsta, dan begint het weer.. :Y

Soms zit ik met mijn oren te prutsen, met de luchtdruk in de hoop dat de tonen zachter worden.

Helemaal in het begin dat ik het had, lukte dit.
Maar nu zijn de tonen niet meer weg te krijgen met de luchtdruk.

Maarja, ik heb voor de rest wel weer mijn leven te pakken! :)
Ik ga zo weer naar vrienden, en op het werk gaat het ook zeer goed, ik heb zelfs met een kratje door een plas olie staan surfen bij de kassa's. :D

Ik voel me wel een beetje bezwaarlijk dat ik zoveel post de laatste anderhalve maand.
Hopelijk vinden jullie het niet erg!

Groeten!!
  zondag 13 februari 2011 @ 11:57:04 #55
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_92710942
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:34 schreef Zwollesjappie het volgende:
Ik heb trouwends sinds kort een nieuwe toon erbij, als ik niet in bed lig hoor ik hem altijd..
Maar als ik in bed ga liggen, gaat de toon weg na 1 minuut. :P
Als ik dan opsta, dan begint het weer.. :Y

Soms zit ik met mijn oren te prutsen, met de luchtdruk in de hoop dat de tonen zachter worden.

Helemaal in het begin dat ik het had, lukte dit.
Maar nu zijn de tonen niet meer weg te krijgen met de luchtdruk.

Maarja, ik heb voor de rest wel weer mijn leven te pakken! :)
Ik ga zo weer naar vrienden, en op het werk gaat het ook zeer goed, ik heb zelfs met een kratje door een plas olie staan surfen bij de kassa's. :D

Ik voel me wel een beetje bezwaarlijk dat ik zoveel post de laatste anderhalve maand.
Hopelijk vinden jullie het niet erg!

Groeten!!
Wees blij dat het beter gaat. :Y ^O^
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  maandag 14 februari 2011 @ 01:11:24 #56
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_92753322
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:48 schreef Zwollesjappie het volgende:
Ik heb net even het hele verhaal gelezen van de jongen die dankzij de T & H zelfmoord heeft gepleegd.
Heel schokkend!

Ik rij 2 tot 4 keer per dag 12 km heen en terug op een scooter.
(45 km, met helm).

Zal het niet verstandiger zijn als ik oordoppen in zou doen tijdens die rit?
Ik vraag dit omdat ik het idee heb dat mijn T erger is geworden in de 6/7 weken dat ik het nu heb.
Soms is het zachter, dan weer harder dat is soms ook nog wisselend.

Bedankt!! :)
Het lijjkt me verstandig oordoppen te dragen. Voor motorrijders is dit al vrij normaal (had ik begrepen), lijkt me als je scooter rijdt dit ook wel handig is. Het geluid van je scootor en de altijd aanwezige wind in je oren zouden gedempt kunnen worden. Wat bij mij uiteindelijk de T veroorzaakt heeft weet ik niet, maar het motorrijden heeft er zeker een grote rol in gespeeld.
pi_92756575
Oordoppen zijn aan te raden bij motorrijden inderdaad. Mijn variphones komen normaal gezien deze week binnen. :9

Ben zaterdag nog gaan lasershooten. Om dan elkaar lekker op te fokken draaide er nog hardcore binnen in het doolhof. 'k ging eerst naar binnen met wassen oordoppen, maar 't was precies of m'n hoofd in een visbokaal zat. Ik hoorde m'n eigen geweer niet schieten, en probeer zo ook maar voetstappen of iemand in de buurt te horen. Toch maar de oordoppen laten vallen. Ik schat dat het zo'n 95db was. Dat voor 2x 20m met 30m pauze er tussen. 'k voelde me eigenlijk niet ongemakkelijk en die avond laat in m'n bed was m'n T erg rustig. Ik denk dat er op internet ook veel bangmakerij staat wat T en H erg in de hand werkt samen met je angsten.

M'n moeder heeft ondertussen een Meniere aanval gekregen dit weekend. Heeft nu ook gesuis in haar oren. En het soort suizen, de druk op haar oren en in haar hoofd is volledig gelijk aan mijn ervaring. Ik neem al een tijd Betaserc (= Meniere medicijn) tegen het wisselend drukgevoel in m'n oren met erg goede resultaten. Ik begin meer en meer te denken dat ik een sluimerende vorm van Meniere heb. Gelukkig zonder evenwichtsstoornissen ... nog geen last gehad tijdens het salsa dansen.
There’s the moment you know you want one, there’s the moment you first own one, and for the truly afflicted, there’s the decade or two that passes in between.
  maandag 14 februari 2011 @ 13:08:36 #58
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_92764653
Goed topic :)
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  maandag 14 februari 2011 @ 14:48:14 #59
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_92768721
Ik had vannacht een irritant piepje in m'n oor. }:| Duurde gelukkig maar 30 seconde of zo. :P
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  maandag 14 februari 2011 @ 14:53:51 #60
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_92768989
Deze meneer loopt er al een aantal jaar mee. Had weinig zin om er mee langs de dokter te gaan omdat zo'n man vraagt of je wel eens bloot gesteld bent aan harde geluiden. Dan moet ik hem uitleggen dat ik 125 feesten bezocht heb zonder bescherming en ik zelf jaren achter de draaitafels heb gestaan.

Nu lees ik hier toch berichten dat een arts iets kan betekenen. Mijn vraag is kan hij iets betekenen om ermee om te gaan of is het aannemelijk dat hij het ook weg kan nemen? Lijkt mij een kansloze zaak wat betreft genezen.

Wel een goed topic... Ik lees mee :)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 14 februari 2011 @ 16:12:04 #61
327417 Zwollesjappie
Democratisch Iran
pi_92772478
Mijn dokter zei: was het personeelsfeest voor de rest nog wel leuk, haha. }:|
En daarna dat hij er niks aan kon doen, de kno arts zou er ook niks aan kunnen doen.

Toch een maand later weer een afspraak met hem gemaakt, om te vragen of ik naar de KNO mocht, en dat kon..
In maart kan ik pas komen.

Ik heb nu een hele harde schelle toon in m'n hoofd, die steeds harder en weer zachter word.
Echt zo vervelend, zo doordringend die piep steeds een anderen hoogte..
Echt het is zo wisselend bij mij, soms een ruis dan een toon..

maar goed, ik probeer er mee te leven, voor de rest blijf ik het tinnitus forum in de gaten houden want als er een middel tegen word gevonden wil ik er als de kippen bij zijn.
pi_92960253
Grappig. Heb ik al een tijdje een ventilator op de laagste stand staan wanneer ik ga slapen met de bedoeling dat ik me daar dan op focus ipv het gesuis. Nu hoor ik die ventilator niet meer, maar het gesuis zo goed alsof er geen ventilator zou staan.

-O-

Overdag omgaan met de T, valt goed mee. 't is alleen dat het zover is gekomen dat ik de slaapkamer veel te hard associeer met de T. Willen of niet, m'n gedachten focussen daar het hardst op.
There’s the moment you know you want one, there’s the moment you first own one, and for the truly afflicted, there’s the decade or two that passes in between.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 01:06:44 #63
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_92999086
Ben er inmiddels ook achter dat het hebben van een kater de tinnitus nogal versterkt. Meestal hoor ik het niet meer overdag, maar heb al een paar keer gehad (ook vandaag) dat hij nogal duidelijk aanwezig is wanneer ik de avond ervoor een borrel te veel op heb.

En dat stress een enorm belangrijke factor is, krijg ook ik iedere keer bevestigd; twee weken terug was ik een paar dagen erg ontspannen (voor mijn doen); toen ik die tweede dag in bed lag merkte ik ineens dat mijn oren helemaal stil waren.

Deze week helaas weer heel wat meer spanning (god knows why) en issie weer wat duidelijker aanwezig.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 19:02:06 #64
327417 Zwollesjappie
Democratisch Iran
pi_93163490
Hebben jullie ook meerdere tonen, en veranderen die ook wel is van toonhoogte/geluid?

Met mij gaat het opzich nu wel goed, alleen snachts blijf ik erg moeilijk vinden.
Gister avond hoorde ik zo'n rare geluiden in m'n oren, ik dacht even dat ik gek aan het worden was.. }:|
pi_93198797
Soms harder, soms stiller ... maar steeds hetzelfde (hoge) gesuis.
There’s the moment you know you want one, there’s the moment you first own one, and for the truly afflicted, there’s the decade or two that passes in between.
pi_93300636
Ik hoor nu voor de tweede keer een raar geluid in mijn oor. Het is niet te vergelijken met de bekende piep of ruis na uitgaan of de piep als je verkouden bent. Het is veel lager in frequentie. Ook is het geen monotoom geluid, het varieert een beetje in 'sterkte' en in 'frequentie'.
Ik hoor het alleen 's nachts en met oordoppen in (op maat gemaakt voor slapen). Dit is nu de 2/3e nacht dat ik het weer hoor. Een tweetal maanden terug hoorde ik het voor het eerst en is het volgens mij na 3/4 dagen weer verdwenen.

Het geluid is een beetje te vergelijken qua 'toon' als een voorbijrijdende trein; het gaat de hele tijd door en af en toe is er een soort van 'bump' en dan gaat ie weer door etc... Ook lijkt het wel een beetje op het geluid dat je hoort wanneer je je hoofd uit het raam steekt van een rijdende auto of het geluid dat je hoort als je fiets in de wind en je hoofd beweegt.

Ik zal niet onder stoelen of banken steken dat ik wel eens ben uitgeweest, maar sinds kort draag ik (preventief) oordoppen. Er is ook geen verband te trekken met horen van die geluiden (nu twee keer) en uitgaan, want daar zat minimaal 3 weken tussen. Ook kan ik deze geluiden niet in verband brengen met de geluiden die je wel eens hoort na het stappen,

Ik hoor het dus ook alleen maar als ik mijn oordoppen in heb of mij oordoppen stijf dichtdruk en het voor de rest muisstil is, nu hoor ik niks bijvoorbeeld. De term 'pulserende tinnitus' pas er wel bij vind ik, alleen is er geen verband tussen mijn HR en het 'suizen'.

edit: o ja, ook lijkt het geluid echt 'bij' mijn oor te zitten. Wanneer je zo'n piepje hebt van twee/drie/vier seconden en je oren even ploppen dan zit het geluid echt binnenin je oor, dat is nu niet het geval.

Wat zou dit kunnen zijn?:P

[ Bericht 1% gewijzigd door Parelhoofd op 25-02-2011 11:51:44 ]
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:45:43 #67
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_93302629
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:46 schreef Parelhoofd het volgende:
Wat zou dit kunnen zijn?:P
De werking van het brein. Als je het maar stil genoeg maakt, hoort >90% van de mensen iets.

The term "tinnitus" usually refers to more severe cases. Heller and Bergman (1953) conducted a study of 100 tinnitus-free university students placed in an anechoic chamber, and found 93% reported hearing a buzzing, pulsing or whistling sound. (Wikipedia)

Voor de hele paper: Heller MF, Bergman M, Tinnitus Aurium in Normally Hearing Persons, Ann Otol. Vol 62, 73-83 (1953)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_93316937
Zwollesjappie,

Las ik nou dat jij 20 bent? Ik ben zelf 22 en kamp met T nu voor een jaar of 1,5.
Ik vraag me af of er meer jongeren van 20-30 zijn met dit probleem.
Zelf heb ik het opgelopen tijdens uitgaan terwijl k helemaal geen festival ganger ofzo ben maar gewoon een kermis was al teveel.

Moet zeggen dat ik uitgaan zo veel mogelijk vermijd maar de echte leuke feestje ga ik wel heen.
Ik heb hoorbescherming gekocht op maat (hele investering).
Maar toch uit eten etc vind ik ook al luid aan me oren. Het liefst doe ik dan ook me oordoppen in en de bios ook.
De laatste tijd weer herrie in me hoofd als ik ga slapen. Heb vorig jaar een periode gehad dat ik inderdaad ook amper sliep zoals jullie oom beschrijven.
Nu kan ik er wel aardig in me geluiden meegaan.

Als jullie tv kijken etc horen jullie het dan en hoe proberen jullie het geluid te blokken. Ik merk dat ik me weer steeds meer erop ga focussen dus meer last heb.

Ook slecht van mij is dat ik als ik iets leuks aan het doen ben, denk van shit is dit geluid niet te hard?

Normaal schrijf ik nooit op forums en lees ik het wel als ik er doorheen zit en trek ik daar kracht uit en zie in dat k niet de enige ben en sommige mensen er al 20 jaar mee leven.
Dan kan ik dat ook natuurlijk!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 22:57:13 #69
327417 Zwollesjappie
Democratisch Iran
pi_93329558
hey!! :) ,

Nee ik ben pas 18 jaar geworden. :P
Ik vind het ook wel erg jammer dat ik niet meer uitga, vooral het sociale eraan heb ik nu niet meer helaas..
Maar ik meen met heel mijn ziel, mijn oren zijn veel en veel belangrijker dan een leuk avondje in de kroeg.
Met een hele harde piep kan ik niet (goed) mee leven, zonder dat avondje kan ik makkelijk. :)

Ook zijn er soms op mijn werk keiharde geluiden, en ik ben echt als de dood dat de T harder gaat worden.. :{
Ik heb het nu sinds begin januari.
Ik heb niet het idee dat het echt harder is geworden, maar wel dat er meer geluiden bij zijn gekomen.
Vooral snachts wisselen de tonen elkaar af, van een suis naar een piep etc etc.
Voor mijn verjaardag krijg ik een fonteintje voor naast mijn bed, dan hoor je steeds het geluid van het water en hopelijk gaat mij dit helpen!!!

Mijn tinnitus hoor ik boven de tv uit, maar hoe min mogelijk ik er aan denk, hoe zachter ik het hoor.

Vandaag is het precies 1 week dat ik niet meer op het tinnitus forum heb gekeken trouwens! :D

Ik ben zo blij dat ik er niet meer op kijk, ik hoef al die verhalen die er staan niet eens te weten, je hebt er toch niks aan.

Ik blijf het erg moeilijk vinden, vooral 's ochtends is het een enorme teleurstelling als ik mijn ogen open doe, en ik hoor die tonen weer..

Ik ben echt als de dood dat het erger gaat worden, jullie hebben het gemiddeld langer dan ik, dus ik heb een klein vraagje..
Kan het ook harder worden door dagelijkse geluiden, of een vuilniszak die door de druk uit elkaar springt en je dan KLAP hoort? Daar heb ik op me werk mee te maken, dus vandaar die vraag.

Dus door welke geluiden kan de T harder worden?

Onwijs bedankt, en een fijn weekend alvast allemaal!!! :)
Aan dit topic heb ik zo onwijs veel gehad, als het even tegen zit bekijk ik gewoon het vorige deel van het tinnitus topic! :)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 23:29:08 #70
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_93331041
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 18:36 schreef nope33 het volgende:
Zwollesjappie,

Las ik nou dat jij 20 bent? Ik ben zelf 22 en kamp met T nu voor een jaar of 1,5.
Ik vraag me af of er meer jongeren van 20-30 zijn met dit probleem.
Zelf heb ik het opgelopen tijdens uitgaan terwijl k helemaal geen festival ganger ofzo ben maar gewoon een kermis was al teveel.

Moet zeggen dat ik uitgaan zo veel mogelijk vermijd maar de echte leuke feestje ga ik wel heen.
Ik heb hoorbescherming gekocht op maat (hele investering).
Maar toch uit eten etc vind ik ook al luid aan me oren. Het liefst doe ik dan ook me oordoppen in en de bios ook.
De laatste tijd weer herrie in me hoofd als ik ga slapen. Heb vorig jaar een periode gehad dat ik inderdaad ook amper sliep zoals jullie oom beschrijven.
Nu kan ik er wel aardig in me geluiden meegaan.

Als jullie tv kijken etc horen jullie het dan en hoe proberen jullie het geluid te blokken. Ik merk dat ik me weer steeds meer erop ga focussen dus meer last heb.

Ook slecht van mij is dat ik als ik iets leuks aan het doen ben, denk van shit is dit geluid niet te hard?
Te vaak oordoppen dragen en geluid vermijden werkt juist hyperacusis in de hand hè.

Als je hyperacusis hebt is het juist goed om dagelijks je hersenen te trainen door regelmatig naar geluid te luisteren (bijv white noise, of gewoon dagelijks geluid) dat tegen of net over het niveau van comfort ligt qua sterkte. Binnen de normale veilige grenzen uiteraard; maar als je hyperacusis hebt zul je zo ver niet komen.

Er is imo ook geen enkele goede reden om geluid te gaan vermijden, tenzij je het echt niet zou trekken. Mensen met tinnitus of hyperacusis krijgen echt niet ineens hoorschade van een paar uur in een restaurant of op een feestje zitten oid. Gewoon gaan dus :)
  zondag 27 februari 2011 @ 00:22:40 #71
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_93373173
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:02 schreef Zwollesjappie het volgende:
Hebben jullie ook meerdere tonen, en veranderen die ook wel is van toonhoogte/geluid?

Met mij gaat het opzich nu wel goed, alleen snachts blijf ik erg moeilijk vinden.
Gister avond hoorde ik zo'n rare geluiden in m'n oren, ik dacht even dat ik gek aan het worden was.. }:|
Dit is wel een goeie ja. Ik hoor meestal pieptonen. Maar als ik moe ben kan de pieptoon ineens omslaan in een lage bromtoon. Dat gebeurt van het 1 op het andere moment en ik voel dan wat druk in mijn oor en wordt zelfs even licht misselijk (een paar seconden). Dat is altijd in 1 oor. Dus 1 oor houdt een hoge pieptoon en het andere oor heeft ineens een lage bromtoon.
  Moderator zondag 27 februari 2011 @ 09:48:36 #72
155227 crew  Guppy
dus
pi_93381150
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:02 schreef Zwollesjappie het volgende:
Hebben jullie ook meerdere tonen, en veranderen die ook wel is van toonhoogte/geluid?

Met mij gaat het opzich nu wel goed, alleen snachts blijf ik erg moeilijk vinden.
Gister avond hoorde ik zo'n rare geluiden in m'n oren, ik dacht even dat ik gek aan het worden was.. }:|
Ik hoor ook meerdere tonen, en het wisselt zich constant af. Hard, zacht, hard, zacht... Vooral rechts.

Ik heb het eigenlijk vooral 's nachts... Blijft lastig... Ik heb een mantra: 'er zijn ergere dingen, er zijn ergere dingen, er zijn ergere dingen'... En dat is natuurlijk zo, hoewel dat soms moeilijk is.

Nou heb ik 15 maart een concert in de HMH met een vriendin. Ze vroeg me mee, en ik vond het zo leuk dat ze aan me dacht, dat ik ja heb gezegd. Nu moet ik alleen voor die tijd nog wel even goede oordopjes scoren. Iemand tips?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 27 februari 2011 @ 12:16:23 #73
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_93384289
Die van Alpine zijn prima en zie je niet zitten. De rest die ik heb geprobeerd zitten niet lekker of steken veel te ver uit.
Je kunt natuurlijk ook oordoppen op maat laten maken, maar dat kost je rond de 200 euro.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:49:01 #74
327417 Zwollesjappie
Democratisch Iran
pi_93534871
Hallo allemaal, :)

Met mij gaat het de laatste tijd erg goed naar mijn idee. :)
Ik ben al sinds begin januari niet meer uitgeweest, en het begint toch wel te kriebelen..

Alleen mijn punt is, mijn gehoor is me nu zo erg veel waard geworden, veel meer dan een leuk avondje in de kroeg..
Zonder het uitgaan kan ik goed leven, alleen niet met een harde piep die nooit meer weg gaat..

Nu wil ik max 150,- euro uitgeven aan op maat gemaakte oordoppen.

Maar mijn aller grootste vraag is: kan je tinnitus harder worden ook al heb je goede bescherming in? Want als ik alsnog een hardere blijvende T zou hebben, zou ik ten einde raad zijn.

Wie stapt nog meer in dit topic, en wat voor oordoppen hebben jullie en is de T harder geworden?

Echt, onwijs bedankt alvast, ik wacht af!! :)
pi_93545784
Ik heb ook op maat gemaakte oordoppen zoiets van 160 /170 euro vooral die filters zijn t duurst.
Je hebt demping 9 db, 15 db en 25 db, die van 15 en 25 heb ik in me assortiment. 25 doe ik in naar feestjes zoals verjaardagen, en 15 in restaurant / bios. Maar goed toch het idee altijd dat het niet goed voor je is.....
Mijn oordoppen zijn van earproof. Duurde wel 2 maanden voor ik ze had.
En ik heb na 1,5 jaar weer nieuwe laten maken. omdat je oren qua pasvorm veranderen dus dan gaan ze losser zitten en dempen ze niet meer voldoende. Zonde want dat kost je weer veel geld.

Weet iemand hier hoelang filters meegaan eigenlijk?

Wat doe je dan voor leuks in t weekend want ik neem aan dat je vrienden gewoon uitgaan etc?

Dit jaar is de 1e koninginendag die ik dan waarschijnlijk niet mee ga... vorig jaar zat ik in china dus kon ik er zo ie zo niet bijzijn..
Dit soort dingen vind ik echt mega jammer..... Maar er zijn inderdaad ergere dingen!

[ Bericht 0% gewijzigd door nope33 op 02-03-2011 17:09:03 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')