quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Denk je dat ze zo gevaarlijk zijn dan ??
http://www.nelsonracingen(...)on-Supercar-001.htmlquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:38 schreef Tjabbo het volgende:
Vette auto in de OP.
Welke motor ligt er in? mods?specs?
Ik denk dat het reuze meevalt als ze gedouched hebbenquote:
Huh! Wat heeft gevaarlijk wezen met douchen te makenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk dat het reuze meevalt als ze gedouched hebben
Van sommige 'luchtjes' kun je doodgaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Huh! Wat heeft gevaarlijk wezen met douchen te maken?
tjesuz man dat is toch geen speclist. check:quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
http://www.nelsonracingen(...)on-Supercar-001.html
quote:Top 20 in de PTA SC-reeks van vandaag tot en met 15:11 uur
01. 031 Sounddragon
02. 028 Anne
03. 027 Tjabbo
04. 019 Duvel
05. 015 BroesWillems
06. 008 Dangel
07. 004 ook_gek
08. 003 Xtreem
09. 002 2cv
Ik zat ook al te zoeken, mar idd vrij weinig info, maar ik denk dat de smid het geheim niet prijs wil gevenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
tjesuz man dat is toch geen speclist. check:
1540 hp Twin Turbo 406 Small Block Chevy,Dual Injector per cyl,Powerglide,Strange 9 inch,Ron
Davis Radiator
Hoeveel inhoud in dat blok? welke turbo's? duall ball bearing? dual injectors. leuk. hoe groot? 2x 1000cc neem ik aan...
damn weinig info op die site zeg.
Oh, dat is small?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is iig een smallblock, dus 5.7 liter max
Small block of bigblock zegt me niets. niet genoeg kennis van usa cars.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zat ook al te zoeken, mar idd vrij weinig info, maar ik denk dat de smid het geheim niet prijs wil geven
Het is iig een smallblock, dus 5.7 liter max
Ow. Maar mijn neus zit verstopt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Van sommige 'luchtjes' kun je doodgaan
Gaat heenquote:
En vast nog wel meer ookquote:
Doe maar niet, want je bent ziekquote:
Alleen als ie ijs- en ijskoud isquote:
Circa 37 graden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alleen als ie ijs- en ijskoud is
Gebak !!quote:
Da's niet koudquote:
Dat was ook niet de bedoeling, toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:55 schreef BroesWillems het volgende:
GVD KAPPEN NOU, dit is niet leuk meer...![]()
Ga huilen, dan krijg je een duikbootquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:55 schreef BroesWillems het volgende:
GVD KAPPEN NOU, dit is niet leuk meer...![]()
Indernaadquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat was ook niet de bedoeling, toch?
Sorry, maar je vindt vast wel iemand anders die hem wil overnemen ... toch ??quote:
Jeh, wle de leukste om weg te geven, dat dan weer welquote:
Ik hou 'm lekker zelf.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sorry, maar je vindt vast wel iemand anders die hem wil overnemen ... toch ??
Whatever makes you happyquote:
hij komt vast eerder, maar daar ben jij niet bijquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je aankomend weekend toch komt.
Da's wel te fiksen, maar dat gaat er heul vreemd uitzien in de spiegelquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:59 schreef Tjabbo het volgende:
ik moet ook nog naar de dokter
mijn neus loopt en mijn voeten ruiken....en da's verkeerd om!![]()
![]()
geefnix. kijk ik al jaren niet meer in!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's wel te fiksen, maar dat gaat er heul vreemd uitzien in de spiegel
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hij komt vast eerder, maar daar ben jij niet bij
Ssssssstt!!!!! we zouden dat tussen ons houden lambalquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hij komt vast eerder, maar daar ben jij niet bij
uien gehad ? of bier ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:02 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ga het nieuwe interieurfilter van de Benz even testen op werking
Ik begrijp die wijven niet, altijd gezeik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl ik had aangeboden haar óók te doen.
Het is niet goed of het deugt niet. ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik begrijp die wijven niet, altijd gezeik.
Veegt zijn reet af met whatever you are drivingquote:
8.2 liter en 200 pkquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:51 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, Big Blocks gaan tot ehh.. 8.2 liter geloof ik
niet posten vanuit je autoquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Veegt zijn reet af met whatever you are driving
Neitherquote:
Je wordt er toch niet goed van?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Het is niet goed of het deugt niet. ik snap het ook niet.
En daar ben je dan goed voor
Jonguh, ik ben een meester schijtertquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en toch schijten in de auto ? Knap. 14.gif
Ik ga modden onder user name ook_serieus inclusief spelfauten hihiquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee jij bent ook_gek op pta. je kan niet beide zijn.
Ah, ben je dáár ziekjes van ??quote:
Wat doen bij mij?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl ik had aangeboden haar óók te doen.
Zijn ultimate wet dream waarmaken natuurlijkquote:
Ik rij in de auto die de normale burger onder 10 seconden naar de 100Km/h bracht.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Veegt zijn reet af met whatever you are driving
Ten opzicht van het echte leven zit de bruine kledder in de smiley aan de verkeerde kant.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, ben je dáár ziekjes van ??
Trage auto, en dan óók nog misroerenquote:
Volgens mij valt dat wel mee, met dat gezeikquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik begrijp die wijven niet, altijd gezeik.
Kampauto jonguh !quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik rij in de auto die de normale burger onder 10 seconden naar de 100Km/h bracht.
Geen proleten bak.
het was een caddy 1.9 sdi... Eigenlijk moet je je schamen als je daar niet van kunt winnen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Trage auto, en dan óók nog misroeren
Sinds auto-update doe ik niet meer aan pagina's!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:11 schreef Anne het volgende:
Ik zit gewoon dingen te quoten van de vorige pagina. Ik hou het niet bij
![]()
!
Oh?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee, met dat gezeik.
quote:Top 20 in de PTA SC-reeks van vandaag tot en met 16:11 uur
01. 089 Sounddragon
02. 069 Tjabbo
03. 050 Anne
04. 040 Duvel
05. 029 BroesWillems
06. 008 Dangel
07. 006 ook_gek
08. 003 Xtreem
09. 002 2cv
ook_mod moet het zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ga modden onder user name ook_serieus inclusief spelfauten hihi
qftquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:11 schreef Anne het volgende:
Ik zit gewoon dingen te quoten van de vorige pagina. Ik hou het niet bij
![]()
!
Door de snelheid van posten was het maar van korte duur, zonde.quote:
69 moet niet te lang duren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Door de snelheid van posten was het maar van korte duur, zonde.
Langer dan een paar seconden mag toch wel, dan heb je je lippen nog niet eens vochtig.quote:
mijn 69 staat voor eeuwig zo in de lijsten. Dat is lang zatquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Langer dan een paar seconden mag toch wel, dan heb je je lippen nog niet eens vochtig.
Ja, jij ook ja... baggeraarquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Langer dan een paar seconden mag toch wel, dan heb je je lippen nog niet eens vochtig.
De jouwe? Of die van haar?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat niet hoef te associëren met FOK.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
mijn 69 staat voor eeuwig zo in de lijsten. Dat is lang zat
Ehr...quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:26 schreef Xtreem het volgende:
In de fitness was een kerel aan het sporten met een spijkerbroek aan () en UGGs eronder (
![]()
![]()
)
Hey! Doe ik eens gezellig mee, is 't weer niet goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja, jij ook ja... baggeraar
het ergste is nog dat die smurfen nog mee doen ook
Jij hebt geen humor dus stoppennmet proberen!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:30 schreef BroesWillems het volgende:
het was gewoon een flauw grapje...
en ik ben nog wel de grappigste thuis... moet je na gaan wat het niveau is...quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij hebt geen humor dus stoppennmet proberen!
is je vriendin weg?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
en ik ben nog wel de grappigste thuis... moet je na gaan wat het niveau is...
Je woont alleen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
en ik ben nog wel de grappigste thuis... moet je na gaan wat het niveau is...
hee ook_mod. neem jij het ff over? anne en sd-card zijn weg.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij hebt geen humor dus stoppennmet proberen!
Interessant!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:43 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[..]
ik woon samen met een Hond, 4 kippen en een konijn.
Is dat die met die eieren?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:49 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Goed, maar ik ben wel de grappigste van dat stel. Misschien die ene kip. Die is wel lachen...
Ruzie gehad met de hond?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nee, mijn kippen zijn van de leg....
Welk standje had jij dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:31 schreef Duvel het volgende:
Sorry, waar waren we? Ik moest even een poes aaien.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:44 schreef Anne het volgende:
Nouja, dan post ik er wel eentje, als jullie toch niet reageren.
[ afbeelding ]
Beppequote:
Misstiquequote:
Ja. Maar nu ie niet meer mod is, is ze geen modderfokker meer. Vandaar de ex.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze neukte ook met hem op het moment dat ie mod was.
reversed cowboyquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Met d'r gezicht naar je toe of van je af?
Zijdelings.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Met d'r gezicht naar je toe of van je af?
Veel plezier.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:24 schreef Anne het volgende:
Okay, leuk.
Ik ga weer ff een stukkie rijden. Tot zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
quote:op 20 in de PTA SC-reeks van vandaag tot en met 18:11 uur
01. 093 Sounddragon
02. 086 Tjabbo
03. 064 Anne
04. 054 Duvel
05. 040 BroesWillems
06. 008 ook_gek
07. 008 Dangel
08. 006 Xtreem
09. 005 Freezer
10. 004 Alexxxxx
11. 003 lipje
12. 002 2cv
Het is de moeite waard hoor, échtquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:37 schreef Barcaconia het volgende:
Hebben jullie niets beters te doen dan hier posten. Nu heb ik weer zo veel terug te lezen dat ik het waarschijnlijk weer niet ga doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Weinig spannends eigenlijk, een assenstel met naafreductie uit elkaar gesleuteld voor revisie (die ik helaas niet zelf mag doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:42 schreef Sounddragon het volgende:
Hoeist Barca ?? nog wat spannends gedaan vandaag ??
Haphap, goede bagger.quote:
waarop ??quote:
reachstacker? Waar staat dat in de rangorde van stoerheid voor iemand met jouw papieren?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:45 schreef Sounddragon het volgende:
Statistieken niet gezien ?![]()
Tussendoor heb ik vandaag de badkamerkast die ik voor mijn buurman aan het maken ben in de grondverf gezet, en ik ben net even naar Sliedrecht gefileerd om te sjolliecieteren op een baan als reachstackercoureur, maar ik betwijfel of dat wat wordt
Ja, idd, roep die vent van je eens tot ordequote:
Ehhmm... ergens halverwege, waaaaayyyyyyy boven verreikerquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
reachstacker? Waar staat dat in de rangorde van stoerheid voor iemand met jouw papieren?
Hij wil niet luisteren. Sorry.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja, idd, roep die vent van je eens tot orde
Dadaggik wew.. op de rugleuning gok ik ??quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Je neus. Ik heb 'm gevonden trouwens. Hij lag op de bank.
HEAH ???!!?!?!!?quote:
Nee, ergens tussen de zooi op de bank.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dadaggik wew.. op de rugleuning gok ik ??
Gelukkig maar. Is een baan als bobcat-machinist niets voor je misschien?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehhmm... ergens halverwege, waaaaayyyyyyy boven verreiker
OK, ik geef Minos de schuldquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, ergens tussen de zooi op de bank.
Doe dat dan ook niet !!quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:48 schreef Anne het volgende:
[..]
VAN RUKKEN GERAAK JE DOOF!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die zijn wel tof, kun je mee op je voor- en achterwielen rijdenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Is een baan als bobcat-machinist niets voor je misschien?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Je leert het nog welquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Jaja, nooit jezelf de schuld geven.
reach-stakkerquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
reachstacker? Waar staat dat in de rangorde van stoerheid voor iemand met jouw papieren?
Die houden we erinquote:
nooit zeggen dit, vroeg of laat wordt dit tegen je gebruikt.quote:
quote:
Vraag me of ik daar wakker van ga liggenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
nooit zeggen dit, vroeg of laat wordt dit tegen je gebruikt.
Ga je daar wakker van liggen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vraag me of ik daar wakker van ga liggen
Ga je daar wakker van liggen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vraag me of ik daar wakker van ga liggen
quote:
Njet !quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:54 schreef Sounddragon het volgende:
Ik draag vandaag een petje, want mijn mutsie ligt op de bank ergens in Limburg
BRABANT. Sjongejongejonge..quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:54 schreef Sounddragon het volgende:
Ik draag vandaag een petje, want mijn mutsie ligt op de bank ergens in Limburg
Azze de wijven het verrekken, moeten we zelluf maar gaan trekken, holladijeeeee, holadijoooooooquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:55 schreef Barcaconia het volgende:
Nee natuurlijk niet, als er niet gerukt wordt kun je beter gaan slapen inderdaad.
Dat..quote:
Wat zei je?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Azze de wijven het verrekken, moeten we zelluf maar gaan trekken, holladijeeeee, holadijooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb je het al.quote:
Ja, jij verhuist elke dag 4 keer, wat wil je nou jooooohhhhhquote:
Trap die gozert deruit, en je bent klaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:57 schreef Barcaconia het volgende:
Nieuwe onderburen zijn opzich prima. Zeker als het een alleenstaand lekker wijf is dat graag contact maakt met bovenburen. Helaas is het dit keer een jong stelletje dat graag de hele avond spijkers in de muur ramt
Nothing new ??quote:
Ik verhuis van brabant naar brabant naar limburg naar brabant joh.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, jij verhuist elke dag 4 keer, wat wil je nou jooooohhhhh
Ik kan er niet meer mee omgaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik verhuis van brabant naar brabant naar limburg naar brabant joh.
Hou het dus voortaan maar gewoon op brabant. Dan heb je 75% kans dat je het goed hebt.
Oh, en boven zijn ze al 3 dagen slaande en schreeuwende ruzie aan het maken en daar hangt sinds deze week ook een "te huur" bordje op. Het is best luidruchtig zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Trap die gozert deruit, en je bent klaar
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:59 schreef Sounddragon het volgende:
Hey Lexxxx, heb je geen petjes ?? ik heb nog wel een plekkie hier op een van de koofjes
Ok, en daar blijft dus ook een leuke buuf alleen over ??quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Oh, en boven zijn ze al 3 dagen slaande en schreeuwende ruzie aan het maken en daar hangt sinds deze week ook een "te huur" bordje op. Het is best luidruchtig zo
Komen die vlekken ook van het rukken?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
15 euro (incl. btw, ex. verzendkosten)
Dat moet voor minder kunnen voor een bevriend moderatorquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
15 euro (incl. btw, ex. verzendkosten)
Dudequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat moet voor minder kunnen voor een bevriend moderator
dat zijn geen vlekken, maar ventilatiegaten, schelequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Komen die vlekken ook van het rukken?
12,50 als je donateur word.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat moet voor minder kunnen voor een bevriend moderator
'voor minder' is bargoens, voor; grattisjhquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Dude. Je gaat daar toch geen geld aan uitgeven.
Ja, we maken het nóg gekkerquote:
Kut. Ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zijn geen vlekken, maar ventilatiegaten, schele
Het zijn 2 buufs dus ik vrees dat ik daar pech ga hebbenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, en daar blijft dus ook een leuke buuf alleen over ??
Heb je het huis gekocht van Bara ofzo?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het zijn 2 buufs dus ik vrees dat ik daar pech ga hebben
Schele ??quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zijn geen vlekken, maar ventilatiegaten, schele
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het zijn 2 buufs dus ik vrees dat ik daar pech ga hebben
ok.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Schele ??beetje kippig misschien zonder lensjes, maar scheel is ze niet voor zover ik weet
En wéér over aftrekken beginnen hequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kan dingen die niet van mij zijn niet gratis weggeven, de kleding is bezit van de stichting
en nog geen ANBI keur, dus helaas niet van de belasting aftrekbaar!
Geen idee, maar het is me allemaal wat hier. Wel leuk wonen verder.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je het huis gekocht van Bara ofzo?.
Daar heb je zeker een punt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
Wees dan maar blij dat ze opbokken, dat verhoogt de kansen op een sexbare buuf
ik woon tussen allemaal mooie vrouwen, maar dat maakt ze nog niet sexbaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
Wees dan maar blij dat ze opbokken, dat verhoogt de kansen op een sexbare buuf
En dan nog zo scheel? Dan kun je die lenzen beter van je ogen aftrekken.quote:
Dat ligt in jouw geval voor minimaal 50% aan jouquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik woon tussen allemaal mooie vrouwen, maar dat maakt ze nog niet sexbaar
met of zonder ANBI keur?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En dan nog zo scheel? Dan kun je die lenzen beter van je ogen aftrekken.
er wonen hier meer vrouwen dan enkel mn ex, dus 16,7 %quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat ligt in jouw geval voor minimaal 50% aan jou
Hallo. Het ligt niet aan mij. Het ligt aan mijn laptop.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Jaja, nooit jezelf de schuld geven.
Hij ook alquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hihi woordgrapjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |