Vandaag laat Dijkie z'n hond inslapen. Niet zo gek dat ie niet zo spraakzaam is.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef 5thencounter het volgende:
Deik doet ook weer es mee zie ik..
[ link | afbeelding ]
Erg spraakzaam is onze DJ-Deik niet vandaag.. maar na een lekkere joint zal dat wel weer komen
[ link | afbeelding ]
De sport kanalen op digitenne (misschien ook bij de andere providers) zijn dit weekend gratis te bekijkenquote:Op zondag 30 januari 2011 11:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Goed nieuws voor de fans: waarschijnlijk zal Oop vandaag al vroeg op stream zijn, want om 12.30 uur begint de wedstrijd Excelsior - ADO Den Haag, gevolgd om 14.30 uur door NAC - Ajax.
De soap rond Oop's stoel gaat verder, want ook deze voldoet niet: hij is te klein en te krap. Dus Neckermann moet opnieuw een andere komen leveren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:38 schreef 5thencounter het volgende:
Opa zoekt dat Zwêudse kolêureslêutetje...
[ link | afbeelding ]
Gelukkig... En Opa slêutelt zich de kôlêure aan zijn nieuwe kraakvrije Chatstoel...![]()
[ link | afbeelding ]
Werken???? Kun je dat even spellen, die ouwe kent dat woord namenlijk nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wanneer gaat die Haagse mongool eens werken? Als hij stoelen in elkaar kan schroeven, dan kan hij daar ook dagwerk van maken in plaats van lopen potverteren.
Je speelt wel met vuur Spuitje. Je ban is net een week of twee geleden opgeheven, maar dit is de snelste manier om 'm weer in ere hersteld te krijgenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:44 schreef spuitje het volgende:
[..]
Werken???? Kun je dat even spellen, die ouwe kent dat woord namenlijk niet
Op zaterdag eet Oop brood met haring. En bij haring van Rick Buys eet je nu eenmaal je vingers op!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
En Opa eet zijn vingers er weer bij op... zó lekker dat ik me afvraag waarom 3* Topkokkin Omie nog voor zo'n doodgewone bijna ondankbare ouwe Opa kookt...
[ link | afbeelding ]
Het beste paard van stal vergeten we niet hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:05 schreef Flow3r het volgende:
Oop vergeten nu iedereen bij Sst zit?
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft een nieuw shirt aan
Edit: geen nieuw shirt, maar een schoon shirt, want het is maandag, adus Oop
[ afbeelding ]
Er is nu een nieuwe chat naast alle streambeelden. Daar wil het hele clubje nog wel eens verzamelenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:59 schreef spuitje het volgende:
O, ik zag iets anders...............Wiem65 die in zijn eentje carnaval viert achter de pc, Margootje is er dit weekend niet.
[ afbeelding ]
en een paar van zijn trouwe fans
[ afbeelding ]
De gezelligheid druipt eraf!!
Op de andere chats ook geen hol te beleven, mensen zijn denk ik allemaal echt aan het carnaval vieren en gelijk hebben ze!
Voor de mensen die echt carnaval gek zijn: heel, heel veel plezier!!
hoi pb! wat heb je eigenlijk met die opa dat je zo 'trouw' bent als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop sluit vroeg af vanavond, maar na de finale van SST is hij weer regelmatig op stream
[ afbeelding ]
Oop is cult!!quote:Op maandag 2 mei 2011 23:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi pb! wat heb je eigenlijk met die opa dat je zo 'trouw' bent als ik vragen mag?
hola jianquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:43 schreef Jian het volgende:
Godsamme, hij leeft nog, ik had al een mooie krans voor 'm uitgezocht, kwam eigenlijk alleen effe vragen waar ie precies naar toe moest.
Heeej WJ, ouwe boef,quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hola jian![]()
je bent wel consequent met wegblijven uit dat wespennest hierbovenook wel jammer want er blijft steeds minder leuk leesvoer over, mocht ik bijlezen..
![]()
genoeg veren in je lesbische reet nu
Leg die krans maar op je eigen buikquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:16 schreef Jian het volgende:
Aanstaand weekend gaan ze naar de klote Oop, redden ze never nooit niet tegen Twente. Moet ik die krans toch maar vast sturen ?
Oops wegen zijn niet door iedereen te doorgronden, geeft niks, wie weet wellicht ooit ........quote:
Toppie site..quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:44 schreef BendeBielzen het volgende:
http://www.streamitout.tk
ook een leuke site is http://www.partyatsouth.tk
Pech zal het zijn dan...quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:58 schreef BendeBielzen het volgende:
mss moet je een andere browser gebruiken en anders heb je gewoon pech
Kek overhemd, ik mis de Ajax-logo's een beetjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:48 schreef Pearlbitch het volgende:
En daar is Oop zelf weer!
[ afbeelding ]
Hmm...nou hier niet, mijn surfer blijkbaar een arro-aanval geeft blijkbaar alleen nog kwaliteitssites door..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer te snotteren, huilebalk, die sites doen het allebei prima hier
Tering..da's snel... enn jee goed zeg, nou "we" zitten hier,, Wiem draait op verzoek en Pro ook als je 't vriendelijk vraagt...quote:Op zondag 22 mei 2011 18:27 schreef BendeBielzen het volgende:
9,999,999, 10.000.000 wie niet weg is is gezien
hehehehehquote:Op zondag 22 mei 2011 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw.. de Tyfuslijer spelen hé? hmm.. ook goed hoor..wat je wilt.
Toen zat hij ook al onderuit gezakt in een stoelquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop op z'n trouwdag, 35 jaar geleden..
[ afbeelding ]
Voor vrouwen..?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:12 schreef BendeBielzen het volgende:
Opa kijkt vertwijfeld of iemand ziet wat zoonlief en vriendin voor hem gekocht hebben voor vaderdag...
En jawel!
[ link | afbeelding ]
Ach, ze vindt me stiekem wel leuk hoor..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:20 schreef Margo37 het volgende:
Dat jou naam er nog niet tussen staat PB![]()
Maak er maar tokkie-parnassia van![]()
gretha20: PB VIEZE HOER BAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Kan je het ff mee doen he
Als dat echt mijn behoje zou zijn, zou ik op de kermis een aardig centje bij kunnen verdienenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:58 schreef Houtvester het volgende:
LOL je zit tegenwoordig in de kokusmatten zag ik PB.
Of was het reclame voor carpetland....
Er zijn er inmiddels alweer wat bij hoor en de rest zit bij Wimquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Pearlbitch op 25-07-2011 23:15:59 ]To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Wat een onzin zeg.. Zo zou er op FOK! dus ook geen topic over Lady Gaga mogen zijn omdat die hier zelf ook niet post..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:52 schreef Noelle06 het volgende:
Laat hem maar op winter reces gaan ook dan.
Snap niet dat dit nog een topic heeft hier, zelf laat hij nooit wat horen.
Die ouwe vergelijken met Lady Gagaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.. Zo zou er op FOK! dus ook geen topic over Lady Gaga mogen zijn omdat die hier zelf ook niet post..![]()
![]()
![]()
LG heeft natuurlijk geen eigen reallifestream, maar het principe is hetzelfde.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa is op zomerreces en zal pas over een maandje weer op stream zijn
[ afbeelding ]whahaah zomer reces hij is gewoon zo dom geweest om zijn internet te laten afsluiten ..onzin dat zomer reces.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een beetje pech duurt het 2 maanden voordat de boel weer is terug gedraaid ..
8)
Woehahahah...Lolzzz... deuk hierrr enz.... ik heb het wel gemist idd!quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:20 schreef Houtvester het volgende:
[..]
whahaah zomer reces hij is gewoon zo dom geweest om zijn internet te laten afsluiten ..onzin dat zomer reces.
Met een beetje pech duurt het 2 maanden voordat de boel weer is terug gedraaid ..
8)
Zeker, het is saai op de streams..quote:
Vooral dat objectieve mis ik erg jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
En kijken naar Ajax is ook niet leuk zonder het objectieve wedstrijdcommentaar van Oop..
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:25 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Vooral dat objectieve mis ik erg ja
En met OOP hebben we iemand gevonden die zo aardig is om elke avond wat biertjes live onstream te drinken. Nou jij weerquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:55 schreef pullup het volgende:
Op ONS hebben ze vanavond iemand gevonden die zo aardig is om wat Spaanse pepers live onstream te gaan eten.
Die ouwe krijgt zware concurrentie want hier gebeurt wel wat.
Opa is geen rellerd hoor, hij geeft gewoon zijn ongezouten mening. En tja, dat die mening niet iedereen altijd bevalt is wat anders. Oop zegt de dingen open en eerlijk in onvervalst Haags, zonder er omheen te draaien. Gehuichel houdt hij niet van. Niet altijd leuk misschien voor iedereen, soms zelfs confronterend, maar wel eerlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:14 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh.. en zo kennen we Oop weer.. grijns op de Bek , koptelefoon op dat Omie 't niet hoort, en relle.. op de meest omstreden chatbox tot nu toe!![]()
[ link | afbeelding ]
Een rellert dus...quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Opa is geen rellerd hoor, hij geeft gewoon zijn ongezouten mening. En tja, dat die mening niet iedereen altijd bevalt is wat anders. Oop zegt de dingen open en eerlijk in onvervalst Haags, zonder er omheen te draaien. Gehuichel houdt hij niet van. Niet altijd leuk misschien voor iedereen, soms zelfs confronterend, maar wel eerlijk.
Jêutje, doe jij Oop nou voorkomen als alcolist...?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop zou nog graag een colaatje nemen, maar helaas is de cola op. Hij moet nu wel zijn toevlucht tot een biertje zoeken
[ afbeelding ]
Nee hoor, Oop is gek op cola. Maar ja, als het op is moet je toch wat hè..quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jêutje, doe jij Oop nou voorkomen als alcolist...?
Rare sate`tjes hebben ze in denhaag.quote:Op zondag 4 september 2011 15:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop laat zich een lekker sateetje goed smaken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oop wenst niet rechtstreeks op jou te reageren hier, maar ik mag wel een boodschap voor je doorgeven: "Je bent een achterlijke mongool", aldus Oopquote:Op maandag 5 september 2011 05:30 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Rare sate`tjes hebben ze in denhaag.
Die dingen worden hier verkocht ,voor de kids ,na ja hij is ook een beetje kinds aan het worden dus dat zal het zijn
Wat een mooi kompliment van een soortgenoot.quote:Op maandag 5 september 2011 18:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop wenst niet rechtstreeks op jou te reageren hier, maar ik mag wel een boodschap voor je doorgeven: "Je bent een achterlijke mongool", aldus Oop
quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:29 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
Wat heb jij toch met oude mannen PB....
Ik dacht altijd dat jij van de vrouwen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |