Er is nu een nieuwe chat naast alle streambeelden. Daar wil het hele clubje nog wel eens verzamelenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:59 schreef spuitje het volgende:
O, ik zag iets anders...............Wiem65 die in zijn eentje carnaval viert achter de pc, Margootje is er dit weekend niet.
[ afbeelding ]
en een paar van zijn trouwe fans
[ afbeelding ]
De gezelligheid druipt eraf!!
Op de andere chats ook geen hol te beleven, mensen zijn denk ik allemaal echt aan het carnaval vieren en gelijk hebben ze!
Voor de mensen die echt carnaval gek zijn: heel, heel veel plezier!!
hoi pb! wat heb je eigenlijk met die opa dat je zo 'trouw' bent als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop sluit vroeg af vanavond, maar na de finale van SST is hij weer regelmatig op stream
[ afbeelding ]
Oop is cult!!quote:Op maandag 2 mei 2011 23:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi pb! wat heb je eigenlijk met die opa dat je zo 'trouw' bent als ik vragen mag?
hola jianquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:43 schreef Jian het volgende:
Godsamme, hij leeft nog, ik had al een mooie krans voor 'm uitgezocht, kwam eigenlijk alleen effe vragen waar ie precies naar toe moest.
Heeej WJ, ouwe boef,quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hola jian![]()
je bent wel consequent met wegblijven uit dat wespennest hierbovenook wel jammer want er blijft steeds minder leuk leesvoer over, mocht ik bijlezen..
![]()
genoeg veren in je lesbische reet nu
Leg die krans maar op je eigen buikquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:16 schreef Jian het volgende:
Aanstaand weekend gaan ze naar de klote Oop, redden ze never nooit niet tegen Twente. Moet ik die krans toch maar vast sturen ?
Oops wegen zijn niet door iedereen te doorgronden, geeft niks, wie weet wellicht ooit ........quote:
Toppie site..quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:44 schreef BendeBielzen het volgende:
http://www.streamitout.tk
ook een leuke site is http://www.partyatsouth.tk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |