Ach, ze vindt me stiekem wel leuk hoor..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:20 schreef Margo37 het volgende:
Dat jou naam er nog niet tussen staat PB![]()
Maak er maar tokkie-parnassia van![]()
gretha20: PB VIEZE HOER BAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Kan je het ff mee doen he
Als dat echt mijn behoje zou zijn, zou ik op de kermis een aardig centje bij kunnen verdienenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:58 schreef Houtvester het volgende:
LOL je zit tegenwoordig in de kokusmatten zag ik PB.
Of was het reclame voor carpetland....
Er zijn er inmiddels alweer wat bij hoor en de rest zit bij Wimquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Pearlbitch op 25-07-2011 23:15:59 ]To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Wat een onzin zeg.. Zo zou er op FOK! dus ook geen topic over Lady Gaga mogen zijn omdat die hier zelf ook niet post..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:52 schreef Noelle06 het volgende:
Laat hem maar op winter reces gaan ook dan.
Snap niet dat dit nog een topic heeft hier, zelf laat hij nooit wat horen.
Die ouwe vergelijken met Lady Gagaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.. Zo zou er op FOK! dus ook geen topic over Lady Gaga mogen zijn omdat die hier zelf ook niet post..![]()
![]()
![]()
LG heeft natuurlijk geen eigen reallifestream, maar het principe is hetzelfde.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa is op zomerreces en zal pas over een maandje weer op stream zijn
[ afbeelding ]whahaah zomer reces hij is gewoon zo dom geweest om zijn internet te laten afsluiten ..onzin dat zomer reces.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een beetje pech duurt het 2 maanden voordat de boel weer is terug gedraaid ..
8)
Woehahahah...Lolzzz... deuk hierrr enz.... ik heb het wel gemist idd!quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:20 schreef Houtvester het volgende:
[..]
whahaah zomer reces hij is gewoon zo dom geweest om zijn internet te laten afsluiten ..onzin dat zomer reces.
Met een beetje pech duurt het 2 maanden voordat de boel weer is terug gedraaid ..
8)
Zeker, het is saai op de streams..quote:
Vooral dat objectieve mis ik erg jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
En kijken naar Ajax is ook niet leuk zonder het objectieve wedstrijdcommentaar van Oop..
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:25 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Vooral dat objectieve mis ik erg ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |