Heb jij Merel nog nooit gedaanquote:
Nee en ik CC ook niet, ondanks dat we er heimelijk naar verlangen.quote:
Zondequote:Op woensdag 19 januari 2011 15:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee en ik CC ook niet, ondanks dat we er heimelijk naar verlangen.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hou opquote:
Oh merel, ik verlang zo naar jequote:Op woensdag 19 januari 2011 15:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Neequote:
Hahahquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hou op
[..]
Oh merel, ik verlang zo naar je
hmmm heb er zin inquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah![]()
Ik ook naar jou, oh chocola
Dankjewel!quote:
Ik zag het ook alquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
dat dat topic over die WC nog steeds open is
volgens snakey zou die dicht zijn voor trolololo weer vrij wasquote:
is daar ook een link voor ja?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:32 schreef Zeroku het volgende:
Ik durf niet naar mijn geopende topics te kijken.
er zijn 553 topics gevonden die zijn verdeeld over 19 pagina(s), de zoekopdracht duurde 0.06 secondenquote:
sterkte en rookze NBTquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:41 schreef NBT het volgende:
roken, en hopen dat ik kan blijven staan..
Ik danquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat een kuttopics heb ik geopend
ik zit me nu te bedenken, waarom heb ik in godsnaam een topic geopend over kinderen die boodschapjes op de band mogen leggenquote:
hehe... Denk dat ze te laat zijn begonnen met nadenken..quote:
wat is er leuk aan eibergen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:48 schreef honkeytonk het volgende:
Wat een woordgrappen![]()
Wat verdient Cor netto?
Waar kan ik mijn ei bergen?
Da's een klein dorpje. En dan zeg ik zo van: "Kan ik bij U Terecht?" En dat klinkt als Utrechtquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat is er leuk aan eibergen?
Dat snapte ik nog wel...quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's een klein dorpje. En dan zeg ik zo van: "Kan ik bij U Terecht?" En dat klinkt als Utrecht![]()
![]()
AAHAHHASHA TAN2 GRAPPING MANG.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's een klein dorpje. En dan zeg ik zo van: "Kan ik bij U Terecht?" En dat klinkt als Utrecht![]()
![]()
Ik zag laatst Tom kroese met iemand die op Justin TimberLEEKquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:48 schreef honkeytonk het volgende:
Wat een woordgrappen![]()
Wat verdient Cor netto?
Waar kan ik mijn ei bergen?
Haben sie geen Russische muts bijquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
nog 10 minuten en dan maar door de regen naar huis rijden
George snapt de clou niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:52 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik zag laatst Tom kroese met iemand die op Justin TimberLEEK
En als ik nu niet naar schiphol mis ik de boot
Wat een humor
Ik moet een helm op dus dan heeft die weinig zinquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haben sie geen Russische muts bij?
Ohjaquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik moet een helm op dus dan heeft die weinig zin
quote:
Oké. Gezellig!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb niks te doen op mijn werk.
Ik was eerder.quote:
Is dat ver arie?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen bij Brad Pitt.
Ik snap het niet, maar Max-well.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, ik ga morgen de hele dag reizen. Ik ben Morgan Freeman!
Wil ik op maandagmorgen op mijn fiets, zit mijn weekend eropquote:
Ontzettend gezellig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké. Gezellig!
[..]
Ik was eerder.
IK BEN ER TOCH NET!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
saai hier, maja over 7 minuten weg
Op school bedoelde ikquote:
Ik doe niet aan school. /krasquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Op school bedoelde ik
Ik hoop er zo snel mogelijk weer te zijn
Dat hoop ik ook ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Op school bedoelde ik
Ik hoop er zo snel mogelijk weer te zijn
Gewoon.quote:
quote:
Jeejquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jeej
Jeej
Jeej.
4XJeej voor Merel!
Wat een ongelooflijke eerquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:04 schreef 92Merel het volgende:
Over een kwartiertje wel weer weg trouwens, heb de 'eer' als oudste kleindochter die in Nederland is, bij mn oma te mogen schoonmaken![]()
Nee, dat was een jeej voor jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Dat klopt, wat ken je ons toch goed.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:05 schreef Teal het volgende:
Ben zo terug, even thee pakken, maar jullie missen mij toch niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat klopt, wat ken je ons toch goed.ach jeej merel is weer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Kusjequote:
Arme jijquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben zo jaloers, helaas ben ik niet de oudste kleindochter
Enthousiasme spat er vanafquote:
Ja, heb er maar 1 gehad, maar heb wel 80,- verdiend met een uurtje werk BOOYAHHHquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
liefde voor jou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben je weer aan het wachten op een klant?
Ajuus!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga naar huis dus jullie zullen het even zonder mij moeten doen.
Kusjes![]()
Op jouw schouder?quote:
Tru luv, jewaids.quote:
Kiek uutquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kusjes![]()
Daagquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kusjes![]()
GA MAAR WEERquote:
Ik niet, straks misschien wel.quote:
Neequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik niet, straks misschien wel.
Ik ga alquote:
Is helemaal niet gappigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nu is het al te laat, kan je net zo goed blijven
Hey even een vraagje he.quote:
Ik heb tot 3 uur school, dus zal niet zo vroeg zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hey even een vraagje he.
Als je vrijdag je rijbewijs al kan ophalen, hoe laat kom je mij zaterdag dan oppikken in Arnhem?
Oké, uurtje of 8 's avonds doen dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb tot 3 uur school, dus zal niet zo vroeg zijn.
heej.. je hebt m ? gefeli!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb tot 3 uur school, dus zal niet zo vroeg zijn.
Hmm.. moet ook nog eten en daarna nog de weg die kant op vinden (geen tomtom oid) dus dat gaat moeilijk worden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oké, uurtje of 8 's avonds doen dan?
Jaaquote:
Moeilijk maar haalbaar?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hmm.. moet ook nog eten en daarna nog de weg die kant op vinden (geen tomtom oid) dus dat gaat moeilijk worden.
Nee, want waarschijnlijk heb ik m vrijdag nog nietquote:
Kom je met de trein naar Arnhem?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, want waarschijnlijk heb ik m vrijdag nog niet
Trein is haalbaarder
Je mag achteropquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kom je mij ophalen met de fiets dan?
Mag ik op de stang of op het stuur?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat je me niet serieus neemt
Jou neem ik altijd serieus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat je me niet serieus neemt
Naar jouw huisquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jou neem ik altijd serieus.
Waar wilde je heen met de fiets dan?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Naar jouw huis![]()
Alhoewel.. Het is misschien een beetje te vroeg om je ouders te ontmoeten... Dus nee, Merel, dat wil ik niet. Je gaat me te snel!
Ik kan dit niet zo snel!
Het is uit!
Dan hadden we ook kunnen lopen, is maar 10 min vanaf het stationquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Naar jouw huis![]()
Alhoewel.. Het is misschien een beetje te vroeg om je ouders te ontmoeten... Dus nee, Merel, dat wil ik niet. Je gaat me te snel!
Ik kan dit niet zo snel!
Het is uit!
Nee wacht! Ik wil je terug!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan hadden we ook kunnen lopen, is maar 10 min vanaf het station![]()
Ook goed, dan ga ik lekker weer naar mn vriendje toe hoor
Ik weet het niet hoor.. je hebt me behoorlijk gekwetstquote:
Jeej voor Luttequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:33 schreef Lutte het volgende:
Thuis!
Nu Duits idioom leren, eten, nog meer leren, FOK!ken, slapen, tussenurendag hebben.
En de kaart zit op de post.
Jeej voor Luttequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:33 schreef Lutte het volgende:
Thuis!
Nu Duits idioom leren, eten, nog meer leren, FOK!ken, slapen, tussenurendag hebben.
En de kaart zit op de post.
Graagquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
moet ik je een fruitmand brengen?
Wat wil jij erin hebben?quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat wil jij erin hebben?![]()
Er hoeft niks in, het feit dat je hem komt brengen is al genoeg waard voor mij
Tof!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
![]()
Oke, ik breng je wel een playboy ofzo
Wie staan er allemaal in?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, met FOK!sters als artikelen, zelf in elkaar geflanst
Dat moet je mij nog even melden wie je er in wilt en wie op de voorkantquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wie staan er allemaal in?En wie staat op de voorkant?
Ik wil op de voorkant 92Merel en jou.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat moet je mij nog even melden wie je er in wilt en wie op de voorkant
dus het hele blad moet gevuld worden met die 4?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wil op de voorkant 92Merel en jou.
En in het blad zelf Lutte, nog meer Merel, yvonne en sharr
Oki komt voor de bakker, veel plezier bij Micha en fitnessquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:27 schreef honkeytonk het volgende:
Ik kan niet meer quoten. ik weet niet waarom, FOK! zegt iets over Adblockers, terwijl ik die niet heb:'(
En ja, het blad moet gevuld worden met die 4. En ik ga nu naar Micha, en dan naar fitness. Dus ajuus
Ja, alleen wel veulquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lekker gegeten??
jij ook in FOK! playgirl?
Vreetzakjequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, alleen wel veul.
Ligt eraan wie die uitgave in handen krijgt.
Ja, die schnitzel nam 3/4 van m'n bord in beslagquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Vreetzakje
Het is geselecteerd, sowieso krijg ik m want ik zit in de redactie
Wel lekker een Wienerschnitzelquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, die schnitzel nam 3/4 van m'n bord in beslag.
Hmm, vooruit dan.
Theo van Gogh ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:45 schreef Teal het volgende:
Hoe heet deze kunstenaar ook alweer, van deze schilderijen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:50 schreef Teal het volgende:
[..]
En dan nog bedoel je volgens mij Vincent
En toen je FOK! leerde kennen werd het blond?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
toen ik geboren werd was ik roodachtig
Nee, dat is al een paar jaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:54 schreef Teal het volgende:
[..]
En toen je FOK! leerde kennen werd het blond?
Uhuhquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wel lekker een Wienerschnitzel
Ja nu nog meer mannen zien te vinden, heb nu alleen Teal en jou nog
Joaquote:
quote:
Gaarne.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wil jij ook de playboy die HT krijgt hebben?
Lijkt me een prima plan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke dan rij ik meteen door als ik van HT af kom
Jup, er zitten wel verzendkosten aan verbonden voor het brengenquote:
Die neem ik maar voor liefquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jup, er zitten wel verzendkosten aan verbonden voor het brengen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lutte
[..]
Ok. komt in orde
Ik las hem op school op mn mobiel, ik snel naar de computer rennen, opstarten, had Lutte hem al geslotenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:21 schreef Lutte het volgende:
CC, ik heb vandaag een topic gesloten. Ja echt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik las hem op school op mn mobiel, ik snel naar de computer rennen, opstarten, had Lutte hem al gesloten
Ik dacht Yes eindelijk iets te doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Blame computeruur Nederlands.
Binnenkort trouwens even een topic openen... Iets voor school.
Het is juist goed dat we niks te doen hebben.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik dacht Yes eindelijk iets te doen
haha oke ik ben benieuwd
Ja dat is zo, maar nu lijkt het net alsof ik er geen reet aan doequote:Op woensdag 19 januari 2011 18:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is juist goed dat we niks te doen hebben.
En het is niks spannends... Werkstuk KCV.
Klassieke culturele vormingquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar nu lijkt het net alsof ik er geen reet aan doe
KCV?? wat?
We kunnen moeilijk alles dubbel gaan doen dus veel maakt dat niet uit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar nu lijkt het net alsof ik er geen reet aan doe
KCV?? wat?
Ik ookquote:
Oke maar ik voel me nu zo overbodigquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
We kunnen moeilijk alles dubbel gaan doen dus veel maakt dat niet uit.
Klassiek Culturele Vorming.Gymnasium only.
wat was het eigenlijk?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ook. Als iets IETS een kutvak was...
Schouwburg bezoeken, overal verslagen van maken en je MOEST een kaartje ervan hebbenquote:
Nee dat had ik niet maar van wat is CKV de afkorting?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Schouwburg bezoeken, overal verslagen van maken en je MOEST een kaartje ervan hebben.
Oohquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee dat had ik niet maar van wat is CKV de afkorting?
ook triest, ik heb het 2 jaar gehad en weet niet eens meer waar de afkorting van wasquote:
Ik ben bij de helft van de lessen niet eens geweest. Wat een saai kutvak was het zegquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ook triest, ik heb het 2 jaar gehad en weet niet eens meer waar de afkorting van was
stoute jongenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben bij de helft van de lessen niet eens geweest. Wat een saai kutvak was het zeg.
Voor de rest was ik al net zo lief als nu.quote:
okquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:47 schreef Zeroku het volgende:
http://twitter.com/#!/imBenny/status/27768404400148480
Zonder titel kun je vrij weinig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:52 schreef Teal het volgende:
Weet iemand al wie de kunstenaar is?
[ afbeelding ]
Wat zeggen we dan?quote:
Geen dankje wel want ik vroeg het voor de 2de keer, en ik had het zelf al gevondenquote:
Ik zal je nog eens helpen,quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:59 schreef Teal het volgende:
[..]
Geen dankje wel want ik vroeg het voor de 2de keer, en ik had het zelf al gevonden
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:01 schreef Teal het volgende:
[..]
Ja want jouw hulp is altijd zo optijd
En had ik het zelf gevonden, en ik had het vanmiddag al gevraagd en toen wist je het ook niet, dus duurde 4 uurquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Binnen 40 seconde had jij je antwoord.
Kom we sluiten vredequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Binnen 40 seconde had jij je antwoord.
Sorryquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:03 schreef Teal het volgende:
[..]
En had ik het zelf gevonden, en ik had het vanmiddag al gevraagd en toen wist je het ook niet, dus duurde 4 uur
Het is auto updatequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sorrydat ik niet 24/7 zit te F5'en om jou van een antwoord te voorzien
!
Watquote:
Doe jij toch nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doe lief! anders word ik boos op jullie
Gewoon.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet boos worden op jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |