TS moet vandaag/maandag/dinsdag dus folderen. Ik mag zelf bepalen of ik dat op welke dag ik dat doe. Ik dacht dus vol goede moed: "dat ga ik vandaag doen! Dan ben ik er vanaf!".
Zo gezegd zo gedaan, ik pak mijn fiets, doe de fietstassen erop, vul die met folders. (een 10e van alle folders, deze week heb ik 40 pakketten, en er kunnen 4 in de fietstassen, 2 in elke kant) ik dacht op dat moment al: "Jemig, wat zijn dat er veel!" Ik wil net wegfietsen, bam! De fietstassen gingen eraf, het systeem waarmee ik ze aan de fiets bind was gebroken. Flink balen dus, ik pak vervolgens alle folders op, en breng ze naar huis, met de handen! Hartstikke veel werk!
Ik begin overnieuw,
de fietstassen van een andere folderende vriend geleend. En weer verder gegaan. Dat ging oké, maar net toen ik bij het 1e huis was begon het te regenen. Op dat moment zat ik er helemaal doorheen! Ik ben gewoon gestopt. Nu, 2 uur later, zit ik weer lekker warm thuis met chocomel met slagroom dit topic te maken over hoe ik faal in mijn bijbaantje.
Nu baal ik! Ik heb maar 38 folders bezorgt (van de 395) en was daar 1.5 uur mee bezig! Terwijl ik normaal dan al zo'n beetje klaar ben.
Conclusie: TS faalt in zijn bijbaantje
Wat heb ik geleerd?: Eerst op buienradar gaan kijken voordat je naar buiten gaat.
Hoeveel heb ik nou precies verdiend? TS heeft met deze grap wel geteld 1.80¤ verdiend
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.