Heb jij Merel nog nooit gedaanquote:
Nee en ik CC ook niet, ondanks dat we er heimelijk naar verlangen.quote:
Zondequote:Op woensdag 19 januari 2011 15:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee en ik CC ook niet, ondanks dat we er heimelijk naar verlangen.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hou opquote:
Oh merel, ik verlang zo naar jequote:Op woensdag 19 januari 2011 15:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Neequote:
Hahahquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hou op
[..]
Oh merel, ik verlang zo naar je
hmmm heb er zin inquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah![]()
Ik ook naar jou, oh chocola
Dankjewel!quote:
Ik zag het ook alquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
dat dat topic over die WC nog steeds open is
volgens snakey zou die dicht zijn voor trolololo weer vrij wasquote:
is daar ook een link voor ja?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:32 schreef Zeroku het volgende:
Ik durf niet naar mijn geopende topics te kijken.
er zijn 553 topics gevonden die zijn verdeeld over 19 pagina(s), de zoekopdracht duurde 0.06 secondenquote:
sterkte en rookze NBTquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:41 schreef NBT het volgende:
roken, en hopen dat ik kan blijven staan..
Ik danquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat een kuttopics heb ik geopend
ik zit me nu te bedenken, waarom heb ik in godsnaam een topic geopend over kinderen die boodschapjes op de band mogen leggenquote:
hehe... Denk dat ze te laat zijn begonnen met nadenken..quote:
wat is er leuk aan eibergen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:48 schreef honkeytonk het volgende:
Wat een woordgrappen![]()
Wat verdient Cor netto?
Waar kan ik mijn ei bergen?
Da's een klein dorpje. En dan zeg ik zo van: "Kan ik bij U Terecht?" En dat klinkt als Utrechtquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat is er leuk aan eibergen?
Dat snapte ik nog wel...quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's een klein dorpje. En dan zeg ik zo van: "Kan ik bij U Terecht?" En dat klinkt als Utrecht![]()
![]()
AAHAHHASHA TAN2 GRAPPING MANG.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's een klein dorpje. En dan zeg ik zo van: "Kan ik bij U Terecht?" En dat klinkt als Utrecht![]()
![]()
Ik zag laatst Tom kroese met iemand die op Justin TimberLEEKquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:48 schreef honkeytonk het volgende:
Wat een woordgrappen![]()
Wat verdient Cor netto?
Waar kan ik mijn ei bergen?
Haben sie geen Russische muts bijquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
nog 10 minuten en dan maar door de regen naar huis rijden
George snapt de clou niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:52 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik zag laatst Tom kroese met iemand die op Justin TimberLEEK
En als ik nu niet naar schiphol mis ik de boot
Wat een humor
Ik moet een helm op dus dan heeft die weinig zinquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haben sie geen Russische muts bij?
Ohjaquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik moet een helm op dus dan heeft die weinig zin
quote:
Oké. Gezellig!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb niks te doen op mijn werk.
Ik was eerder.quote:
Is dat ver arie?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen bij Brad Pitt.
Ik snap het niet, maar Max-well.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, ik ga morgen de hele dag reizen. Ik ben Morgan Freeman!
Wil ik op maandagmorgen op mijn fiets, zit mijn weekend eropquote:
Ontzettend gezellig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké. Gezellig!
[..]
Ik was eerder.
IK BEN ER TOCH NET!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
saai hier, maja over 7 minuten weg
Op school bedoelde ikquote:
Ik doe niet aan school. /krasquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Op school bedoelde ik
Ik hoop er zo snel mogelijk weer te zijn
Dat hoop ik ook ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Op school bedoelde ik
Ik hoop er zo snel mogelijk weer te zijn
Gewoon.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |