Ik word meestal ook wel een jaar of 25 geschatquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:46 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
joh 1978 ??![]()
ik had je al lezend veel jonger geschat
Dat zou ik redelijk irritant vindenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik word meestal ook wel een jaar of 25 geschat
Ik ben benieuwd hoe hoog Kim eindigt
Ze mag wel komende zondag op mijn (kleine) feestje in mijn slaapkamer komen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:04 schreef -Miauw- het volgende:
En speelt regelmatig op (kleine) feestjes.
Ik hoop dat ze 2e wordtquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:10 schreef DJRV het volgende:
Kim word 2de. Ben wint helaas. Dat is al een tijd duidelijk.
Nee is niet irritantquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:10 schreef DJRV het volgende:
[..]
Dat zou ik redelijk irritant vinden
Kim word 2de. Ben wint helaas. Dat is al een tijd duidelijk.
Met wel de kanttekening dat ik Kim niet sterk vind lately. Na Roxanne is het niet beter geworden, hoewel Roxanne natuurlijk wel echt bizar goed was.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze mag wel komende zondag op mijn (kleine) feestje in mijn slaapkamer komen.
Hmm.. Maar Leonie is toch eigenlijk gewoon meer korenslag/eo materiaal?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee is niet irritant
Ik dnek dat Kim zelfs derde wordtDie Leonie
stijgt opeens heel erg
Waar je haar je kleine verrassing laat zienquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze mag wel komende zondag op mijn (kleine) feestje in mijn slaapkamer komen.
Miauwquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar je haar je kleine verrassing laat zien
Ideaal, als ie groter was brak ik haar alleen maar doormidden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het door de single komt of dat er gewoon meer Leonie-fans zijn?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee is niet irritant
Ik dnek dat Kim zelfs derde wordtDie Leonie
stijgt opeens heel erg
Ik denk door de singlequote:Op woensdag 19 januari 2011 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het door de single komt of dat er gewoon meer Leonie-fans zijn?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:
amanda marshall, wie kent dr niet iddquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ha, Amanda Marshall had één grote hit en dat is het nummer wat je ook steeds hoort als er een kandidaat uitvliegt
Ik was er van de week naar op zoek, maar dat was m iddquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:28 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
amanda marshall, wie kent dr niet idd
beautiful goodbye![]()
had ik nog onder mn paste knop hangen
Doet me denken aan Jewelquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:28 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
beautiful goodbye![]()
Mooi liedje is dat. Al zullen sommigen het vast sky radio materiaal vinden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:28 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
beautiful goodbye![]()
Deze tranentrekker was er ook nog. Die deed het ook redelijk, geloof ik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Jewel, ook nooit iets bereikt na het hitje "Foolish games", op een Britney-pop nummer na dan, maar dawast.
Dat was masterlijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:50 schreef Pikkebaas het volgende:
Kim is nu bij TVOH reallife. Doet al 20 jaar aan ballet en volgens haar "Zie je er niks van"
Och, alle rustige muziek kan onder die categorie vallen, niks mis mee, anders kun je niks rustigs meer luisterenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:03 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Mooi liedje is dat. Al zullen sommigen het vast sky radio materiaal vinden.
Ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Go Kim, go Kim, go Kim, go Kim, go Kim, go Kim
Ik hoop écht dat ze de 2e plaats krijgt![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:58 schreef iBenny het volgende:
Roxanne... wat een geweldig optreden weer
Ik heb ook twee keer gestemdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
met Adele en nummer Roxanne
![]()
Toch maar ff een sms voor kim er tegen aan.
Tussenstanden liggen dicht bijelkaar nu met pearl.
Half 1 dacht ik te lezen in het Live-topic.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe laat wordt de uitslag verwacht?
Denk net voor middennacht zodat er ook nog even gezongen kan worden voor Wendy.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe laat wordt de uitslag verwacht?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk net voor middennacht zodat er ook nog even gezongen kan worden voor Wendy.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pierre, jij bent echt God's gift to earth. Dat kán niet anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |