Mooi liedje is dat. Al zullen sommigen het vast sky radio materiaal vinden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:28 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
amanda marshall, wie kent dr niet idd
beautiful goodbye![]()
had ik nog onder mn paste knop hangen
Deze tranentrekker was er ook nog. Die deed het ook redelijk, geloof ik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Jewel, ook nooit iets bereikt na het hitje "Foolish games", op een Britney-pop nummer na dan, maar dawast.
Dat was masterlijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:50 schreef Pikkebaas het volgende:
Kim is nu bij TVOH reallife. Doet al 20 jaar aan ballet en volgens haar "Zie je er niks van"
Och, alle rustige muziek kan onder die categorie vallen, niks mis mee, anders kun je niks rustigs meer luisterenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:03 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Mooi liedje is dat. Al zullen sommigen het vast sky radio materiaal vinden.
Ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Go Kim, go Kim, go Kim, go Kim, go Kim, go Kim
Ik hoop écht dat ze de 2e plaats krijgt![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:58 schreef iBenny het volgende:
Roxanne... wat een geweldig optreden weer
Ik heb ook twee keer gestemdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
met Adele en nummer Roxanne
![]()
Toch maar ff een sms voor kim er tegen aan.
Tussenstanden liggen dicht bijelkaar nu met pearl.
Half 1 dacht ik te lezen in het Live-topic.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe laat wordt de uitslag verwacht?
Denk net voor middennacht zodat er ook nog even gezongen kan worden voor Wendy.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe laat wordt de uitslag verwacht?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk net voor middennacht zodat er ook nog even gezongen kan worden voor Wendy.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pierre, jij bent echt God's gift to earth. Dat kán niet anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |