Welk werk?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:58 schreef swarmahoer het volgende:
niks nieuws onder de zon toch?
zeker weer een rustige dag op t werk
Ik voel me soms toch wel alleen hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:08 schreef vosss het volgende:
Gelukkig zijn er ook nog kwaliteitsusers op fok en niet alleen maar baggeraars zoals maanvis
quote:
Ja, en je een vrijbrief geven om je bagger in GC te spuien zeker zonder dat we het zienquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:18 schreef Maanvis het volgende:
oh deze had k nog niet gezien, ik kom zelden in KLB.
Anyway, mochten jullie last van me hebben voeg me dan toe in je 'foes'. Blijkbaar zie je dan mijn topiques niet oid.
dat gaat moeilijk als mod hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:18 schreef Maanvis het volgende:
oh deze had k nog niet gezien, ik kom zelden in KLB.
Anyway, mochten jullie last van me hebben voeg me dan toe in je 'foes'. Blijkbaar zie je dan mijn topiques niet oid.
Het is of het één of het ander. Bovendien kun je die taak wel aan je collegamodjes toevertrouwen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en je een vrijbrief geven om je bagger in GC te spuien zeker zonder dat we het zien.
Wat erg toch, tomeloze inzet voor het FOK! forum en je krijgt stank voor dank, je mag niet eens een bepaalde user negeren.quote:
Gelukkig heb ik van topiquekots nog geen last.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:38 schreef ElmoFan het volgende:
Het schijnt rond te gaan he, diarree, soms ook overgeven
Gelukkig niet neequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik van topiquekots nog geen last.
HSG is wel een toffe fipohunter en ja ik moet nou eenmaal ook door jouw topics worstelen en aangezien dat voornamelijk hersenscheten zijn lijkt me de referentie diaree best op zijn plaatsquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat erg toch, tomeloze inzet voor het FOK! forum en je krijgt stank voor dank, je mag niet eens een bepaalde user negeren.
Dan heb ik nog 1 tip voor je: Kijk wie het topique geopend heeft. Klikken op mijn topiques is niet verplicht. Alhoewel ik weet dat HSG-Bomber verslaafd aan mijn topiques is.
Gelukkig probeert ie telkens in de FIPO zijn ongenoegen duidelijk te maken dat het hem allemaal teveel wordt. Dat is de eerste stap in genezing.
ja, dat heeft ie al jarenquote:
Je avatar is oud!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:51 schreef Re het volgende:
[..]
HSG is wel een toffe fipohunter en ja ik moet nou eenmaal ook door jouw topics worstelen en aangezien dat voornamelijk hersenscheten zijn lijkt me de referentie diaree best op zijn plaats
IK WIL MOD WORDEN, MERK MIJN ZEER CORRECTE POSTGEDRAG OP!!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:55 schreef 9611Niels het volgende:
Naamtopics doen we niet aan, zeker niet om users te bashen.
Komt niks van in, leer eerst maar eens in normale letters te typen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:55 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
IK WIL MOD WORDEN, MERK MIJN ZEER CORRECTE POSTGEDRAG OP!!!!
Ja, dat was ik ff vergetenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:55 schreef 9611Niels het volgende:
nounou, je overdrijftquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:51 schreef Re het volgende:
[..]
HSG is wel een toffe fipohunter en ja ik moet nou eenmaal ook door jouw topics worstelen en aangezien dat voornamelijk hersenscheten zijn lijkt me de referentie diaree best op zijn plaats
Dit is precies het omgekeerde van een "naam" topiquequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:55 schreef 9611Niels het volgende:
Fipo's kunnen mij echt gestolen worden, dat is meer voor ONZ mongooltjes. Ik gebruik gewoon de New Topics optie vaak, zoals een classic FOK!ker dat hoort te doen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:51 schreef Re het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om te zien wie het topique geopend heeft met de new topiques optie?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Fipo's kunnen mij echt gestolen worden, dat is meer voor ONZ mongooltjes. Ik gebruik gewoon de New Topics optie vaak, zoals een classic FOK!ker dat hoort te doen.
Jawel, en het is niet dat ik mij bij elk topic van jou meteen "erger".quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om te zien wie het topique geopend heeft met de new topiques optie?
Aangezien jij toch mijn vaste stalkert bent is het dan wellicht een idee als je als je je ergert een topiquereport maakt? Dan hoeven de arme Re en Heatwave niet door mijn topiques te grasduinen, en haal jij een wit voetje bij de admins.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jawel, en het is niet dat ik mij bij elk topic van jou meteen "erger".
Ik doe beiden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aangezien jij toch mijn vaste stalkert bent is het dan wellicht een idee als je als je je ergert een topiquereport maakt? Dan hoeven de arme Re en Heatwave niet door mijn topiques te grasduinen, en haal jij een wit voetje bij de admins.
Win-Win.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |