Een baard van donshaartjesquote:
DAt dus.quote:
Ohh.. Ja, jij zat er dichterbij.quote:
Heb hem voor de PCquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand hier die DC universe ook heeft? Of gaat kopen?
Of zijn de meeste hier van, 13euro in de maand is te duur?
Opzich vind ik 13 euro in de maand niet duur voor een MMO, maar ik ga het te weinig spelen. Dat weet ik nu alquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Als hij gewoon op de Xbox 360 kwam wel...quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Knopje zit gewoon rechtsboven bij mij!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:14 schreef Rossdale het volgende:
aangezien het knopje uit de mobiele layout is gesloopt: TVP!!!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Opzich vind ik 13 euro in de maand niet duur voor een MMO, maar ik ga het te weinig spelen. Dat weet ik nu al
dat heb ik precies hetzelfdequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Opzich vind ik 13 euro in de maand niet duur voor een MMO, maar ik ga het te weinig spelen. Dat weet ik nu al
Dat zegt nog steeds niks over je slaap/waak ritme.... Voor hetzelfde geld ben je de hele nacht wakker geweest ivm uitspelen van een of andere game en daarna gaan werken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:30 schreef koei het volgende:
Ik had dc universe, maar heb hem alweer naar iemand anders gestuurd.
en fallen, je denkt te slecht over me... ik ben al sinds 8 uur aan het werk
Ja dat sowiesoquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als hij gewoon op de Xbox 360 kwam wel...
Tot nu toe vind ik het spel leukquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Maar goed, tvp is voortaan volg en dump, staat er wel hoor
.
Tain is het iets? Twijfel nog of ik dan voor de pc of Xbox versie moet gaan.
Whut? Het waren M'etjes toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:51 schreef Poit het volgende:
Nebo boy, we moeten iets fixxen. heb je shirt binnen. beide shirts zijn zelfs voor mij erg groot
Welk shirt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:51 schreef Poit het volgende:
Nebo boy, we moeten iets fixxen. heb je shirt binnen. beide shirts zijn zelfs voor mij erg groot
hahaquote:
Deze denk ik:quote:
Ik heb je goddelijke lichaam gemist zondag dus kan het slecht inschatten. De M van Nebo kan als slaapjurkje dienen voor hem denkquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:20 schreef Fallen het volgende:
ow. als die echt "over" blijft en ik pas 'm wel, dan wil ik die wel overnemen....
onder voorbehoud.
QFTquote:
In dat geval mag iemand anders hem overnemen als iemand interesse heeft. Ik heb zelf naar normale, Nederlandse maatstaven altijd een M en zo hier en daar een L.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb je goddelijke lichaam gemist zondag dus kan het slecht inschatten. De M van Nebo kan als slaapjurkje dienen voor hem denk
Misschien pas ik hemquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb je goddelijke lichaam gemist zondag dus kan het slecht inschatten. De M van Nebo kan als slaapjurkje dienen voor hem denk
Opgelost, GameBabe heeft een nieuwe slaapjurk!quote:
En dan kan er nog iemand bij ook denk ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
Opgelost, GameBabe heeft een nieuwe slaapjurk!
Ja juist daarom twijfel ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik het spel leukHet is alleen wel heel erg controller gericht dus ik die heb ik ook maar besteld
bol.com mits op voorraad ofc. Daar moet je voor 19:00 bestellen als ik mij niet vergis. Maar he dat staat allemaal op bol.comquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:17 schreef Misan het volgende:
[..]
daar kom ik niet met die stokken van me
postorderdingest ofzo?
Who cares voor individuele verdieping?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:17 schreef Nebo het volgende:
Met dank aan het wonderlijke automatisch afstuderen, kan ik waarschijnlijk geen extra jaar aan mijn studie plakken voor extra profilering, omdat ik aan het eind van mijn derde jaar 195 studiepunten heb en je vanaf 180 automatisch afstudeert. Dus ik kan wel opzettelijk onder de 180 blijven en dan vertraging oplopen, maar een extra jaar mag niet. What the fuck?
Hmm ik kom morgen niet in de buurt van de MediaMarkt helaasch, anders had ik het wel even voor je gedaan.quote:
ok, misschien omdat je in utrecht studeert dat je in de buurt kwamquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hmm ik kom morgen niet in de buurt van de MediaMarkt helaasch, anders had ik het wel even voor je gedaan.
Ik zal eens kijken of ik wat foto's kan maken ofzo. Die M kan ik misschien nog wel ownenen en dan zou die L naar Fallen kunnen. Ik pas ze zo ffies.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:42 schreef Nebo het volgende:
[..]
In dat geval mag iemand anders hem overnemen als iemand interesse heeft. Ik heb zelf naar normale, Nederlandse maatstaven altijd een M en zo hier en daar een L.
Morgen pak ik de directe bus naar de Uithof en ook weer de directe bus terugquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:30 schreef Misan het volgende:
[..]
ok, misschien omdat je in utrecht studeert dat je in de buurt kwam![]()
dan kijk ik ff verder ok ok
Noem je dat een baard??quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:42 schreef Nebo het volgende:
[..]
Morgen pak ik de directe bus naar de Uithof en ook weer de directe bus terug
Haha Bitchquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Noem je dat een baard??
Nice shirt trouwens!
nopequote:Op woensdag 19 januari 2011 18:28 schreef GameBabe het volgende:
Honger honger!
Heeft een van jullie toevallig weleens een WIN32 api progje gemaakt en levert dat een .exe zonder dll meuk etc op. Moet even een simpel progje schrijven voor een systeembeheerder kennis die de gebruiker de computernaam het ip etc moet kunnen opvragen.
Hehequote:Op woensdag 19 januari 2011 18:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha Bitch! Nja is maar weekje oud en wou niet alles op de foto
Deze kwam van Jerkassclothing, vriendin had een soort van spaceinvaders thema
ja in het verleden wel eens gedaan toen ik nog technische informatica deed. Kon met C++ ofzo? of een of ander visual nogwat ietsquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:28 schreef GameBabe het volgende:
Honger honger!
Heeft een van jullie toevallig weleens een WIN32 api progje gemaakt en levert dat een .exe zonder dll meuk etc op. Moet even een simpel progje schrijven voor een systeembeheerder kennis die de gebruiker de computernaam het ip etc moet kunnen opvragen.
C#?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:32 schreef Misan het volgende:
[..]
ja in het verleden wel eens gedaan toen ik nog technische informatica deed. Kon met C++ ofzo? of een of ander visual nogwat iets
Visual C++ i guess, maar ik wil eigenlijk weten wat er gebeurd als je het published. Is het dan klik en klaar of moet je nog allerlei dll's en frameworks bezitten op de gebruiker pc?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:32 schreef Misan het volgende:
[..]
ja in het verleden wel eens gedaan toen ik nog technische informatica deed. Kon met C++ ofzo? of een of ander visual nogwat iets
Beide is L, al is die van Teefury wel iets groterquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:32 schreef Poit het volgende:
[..]
nope
[..]
Hehe
Maar staan je goed kerel! Wat voor maat heb je aan? Je ziet er qua torso niet al te groot uit
Dan ben jij heel iets langer dan mij ik zit tegen de 1.75 (iets kleiner, niet veel)quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beide is L, al is die van Teefury wel iets groter. True ik ben niet heel erg groot, 1.78 ongeveer.
Hey niks over my torso hè
Ach, ik ben hier de man met de bierbuikquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beide is L, al is die van Teefury wel iets groter. True ik ben niet heel erg groot, 1.78 ongeveer.
Hey niks over my torso hè
Wij zouden ook net broers kunnen zijn toch Pettiquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dan ben jij heel iets langer dan mij ik zit tegen de 1.75 (iets kleiner, niet veel)
Nja ik kon het risico niet nemen om een M te bestellenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dan ben jij heel iets langer dan mij ik zit tegen de 1.75 (iets kleiner, niet veel)
Ik zei toch dat ik niet alles op de foto wou hebbenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, ik ben hier de man met de bierbuik
Maar die L van de Teefurie die ik hier heb is echt humongous!!
Daaromquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik kon het risico niet nemen om een M te bestellen. Ach hij past goed hoor, anders doe je hem in je broek
oh geen flauw idee, ik heb niets anders gemaakt dan code tikken, compileren en klaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Visual C++ i guess, maar ik wil eigenlijk weten wat er gebeurd als je het published. Is het dan klik en klaar of moet je nog allerlei dll's en frameworks bezitten op de gebruiker pc?
Morgen? Hij komt pas de 21ste toch? Ga dit weekend deel 1 uitspelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:10 schreef Misan het volgende:
Guys,
Als ik LBP2 morgen in huis wil hebben, waar kan ik 'm dan het best voordelig scoren?
hangt er vanaf welke bus je paktquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:33 schreef Rossdale het volgende:
Ok, als je bus normaal om 17 of 47 over het uur komt, en hij is er om 32 over... Is hij dan een kwartier te vroeg, of een kwartier te laat?
doet niet veel, maar doe geen moeitequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:37 schreef Nebo het volgende:
http://tease.foofighters.(...)m_campaign=rca-email|foofighters|20110118#
OOOOOOOOOOW YEEEEAAAAAAAAAAAH
Doe ik wel!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:38 schreef Misan het volgende:
[..]
doet niet veel, maar doe geen moeite
Ik kende hem eigenlijk niet maar vind em wel grappigquote:
paar jaartjes oud ofzo, na de youssef en kamal hype en allesquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kende hem eigenlijk niet maar vind em wel grappig
Duidelijk, niets is beter dan Y&Kquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:00 schreef Misan het volgende:
[..]
paar jaartjes oud ofzo, na de youssef en kamal hype en alles
ja zag het, die prijzen kunnen 20 euro verschillen tussen de verschillende winkelsquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
WTF consoleshop.nl :/. 70 euro voor LBP 2
3 euroquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Neckermann vraagt gewoon 79,99 + 2 euro verzendkosten.
Serieus, zijn er mensen die daar bestellen
laat maar ff weten. als je 'm ziet liggen dan kun je 'm wat mij betreft meenemen... dan vraag ik mijn vriendin of ze geld in huis haaltquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:45 schreef Nebo het volgende:
Misan, het kan zijn dat ik morgen toch nog langs de MediaMarkt ga, maar dat weet ik eigenlijk pas begin van de middag. Ik heb je nummer nog niet in mijn nieuwe telefoon staan, dus mocht je het dan nog willen weten, stuur even een sms (hetzelfde nummer als je had), dan laat ik het je weten
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Neckermann vraagt gewoon 79,99 + 2 euro verzendkosten.
Serieus, zijn er mensen die daar bestellen
True that! Kut dat ik geen CC heb, anders had ik die zeker gekocht! Als ik er nu nog 1 fix, dan heb ik hem over 2 weken en dan zal ie overal uitverkocht zijn :/quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor die prijs heb ik de Amerikaanse CE
En dan kun je hem altijd nog voor andere aanbiedingen gebruiken of je maakt de keuze om het niet te doen en bij de volgende keer weer niets terechtquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True that! Kut dat ik geen CC heb, anders had ik die zeker gekocht! Als ik er nu nog 1 fix, dan heb ik hem over 2 weken en dan zal ie overal uitverkocht zijn :/
Jezus Christus wat voor godvergeten bagger ben je hier aan het neerplempenquote:
Vroeger, je weet wel, voor 19-01-2011 23:29:01 vond ik je nog een toffe gast..quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Jezus Christus wat voor godvergeten bagger ben je hier aan het neerplempen
Ik zeg: een ereherstel met een kipgezicht-foto!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Vroeger, je weet wel, voor 19-01-2011 23:29:01 vond ik je nog een toffe gast..
Vriendin heeft er al 1 gefixedquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En dan kun je hem altijd nog voor andere aanbiedingen gebruiken of je maakt de keuze om het niet te doen en bij de volgende keer weer niets terecht
QFTquote:
Dat andere was een personeelsuitjequote:
Gewoon inplannen en het gewoon doen!quote:
Ik heb in de zomer geen vakantie gehad en gewoon een heftig jaar achter de rug, dus wat bijkomen en ervan genieten dat alles weer op een rijtje is kan geen kwaadquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:23 schreef Kuukske het volgende:
Oh hehe. Nee, daar kan ik me iets bij voorstellen.
Nouja.. ik moet nog 6 weken en dan is het weer Carnavalsvakantie..
Lekker uitpuffen thuis.
Ben je zwangerquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Kilo's. Tsja. Daar hoef ik me de komende 7 maanden helemaal niet druk om te maken. Ik wil niet weten hoeveel er aan gaat komen.
Maar dan ben je dus een stekje, en dan kun je het waarschijnlijk best hebben GB.
Tampons. 9 maanden niet ongesteldquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:01 schreef badboynova het volgende:
Als het gesprek over tampons begint, roep mij dan ff
Inwendige echo foto's met een echo stok van een halve meter WHOEHOEquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tampons. 9 maanden niet ongesteld.
PARTY! WhOEHOE!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:04 schreef badboynova het volgende:
[..]
Inwendige echo foto's met een echo stok van een halve meter WHOEHOE
Ok ik overdrijf nu, hij is maar 29,5 cm lang met een diameter van 20 cmquote:
Dag Kuuksquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:07 schreef Kuukske het volgende:
Goed, ik heb een afspraak. Dag liefjes!.
Je gaat nu zeker gelijk die inwendige echo's laten makenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:07 schreef Kuukske het volgende:
Goed, ik heb een afspraak. Dag liefjes!.
jaja...quote:
quote:
geniet er maar van. Straks als je weer ongesteld wordt, geen nachtrust had, je tepels kapot geknaagd is en de rest van de pleziertjes hebt, zul je vaak terug denken muhahahaquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tampons. 9 maanden niet ongesteld.
PARTY! WhOEHOE!
Hmm.. Zal ik daarom nog vrijgezel zijn?? Ben bang dat ik hetzelfde veroorzaakquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:26 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
geniet er maar van. Straks als je weer ongesteld wordt, geen nachtrust had, je tepels kapot geknaagd is en de rest van de pleziertjes hebt, zul je vaak terug denken muhahaha
Dat sluit niets uitquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:32 schreef Poit het volgende:[..]
Hmm.. Zal ik daarom nog vrijgezel zijn?? Ben bang dat ik hetzelfde veroorzaak
Nee. Ik ben op pad geweest voor bier voor het personeelsfeest.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:09 schreef badboynova het volgende:
Je gaat nu zeker gelijk die inwendige echo's laten maken
Inkoppertje:quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:50 schreef CraniuM het volgende:
Zo net een hele mooie film gezien, 127 hours.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef Rossdale het volgende:
Gunther has sex with men not because he is gay, because he runs out of women.
Post dan een youtube trailer ofzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:50 schreef CraniuM het volgende:
Zo net een hele mooie film gezien, 127 hours.
quote:Welcome to the Battlefield Play4Free Closed Beta!
veel plezier gewenstquote:
Geen plezier?quote:
Nee, beetje een slap aftreksel van Bad Company 2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee, beetje een slap aftreksel van Bad Company 2Ik heb mij gigantisch goed vermaakt in BC 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ja ik sta dan ook bij sommige vrienden nou niet bepaald bekend vanwege mijn goede smaak
Maar Rossdale wat zag ik net, als jouw bedrijf in de fik vliegt krijg je brandweer over de vloer die perfect huis/tuin en keukenbrandjes kunnen blussen? Ben ik even blij dat ik hier woon(niet dat het hier beter is, puur omdat ik nu nog ver van dat soort bedrijven woon)
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
heel veel sterkte gewenstquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:40 schreef GameBabe het volgende:
Pff wat een dag, moeder opgenomen in het ziekenhuis met een potentiele herseninfarct, deadlines op het werk vanwege vakantie en mijn beste vriendin uit het niets ontslagen per 1 feb ivm financiele problemen...
Geukkig is het met mijn moeder nu goed, maar ben wel gesloopt
Sterkte GBquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:40 schreef GameBabe het volgende:
Pff wat een dag, moeder opgenomen in het ziekenhuis met een potentiele herseninfarct, deadlines op het werk vanwege vakantie en mijn beste vriendin uit het niets ontslagen per 1 feb ivm financiele problemen...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Post dan een youtube trailer ofzonu moet ik gaan zoeken, wat ik niet doe want ik ben nog aan het werk
, en dan zie ik hem nooit
Sterktequote:Op donderdag 20 januari 2011 18:40 schreef GameBabe het volgende:
jezusquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:40 schreef GameBabe het volgende:
Dat, en 59 euro naar mijn rekening, en ik heb niks meer te zeggen dan een dikke graag gedaanquote:
die 59 euro is onderwegquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat, en 59 euro naar mijn rekening, en ik heb niks meer te zeggen dan een dikke graag gedaan
GODVERDOMME. Ik kan fucking hell ook nergens komen als ik het nog niet gekeken heb... De tering zegquote:
zelfs ik heb LBP uitgezet daarvoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:38 schreef Nebo het volgende:
[..]
GODVERDOMME. Ik kan fucking hell ook nergens komen als ik het nog niet gekeken heb... De tering zeg![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:38 schreef Nebo het volgende:
[..]
GODVERDOMME. Ik kan fucking hell ook nergens komen als ik het nog niet gekeken heb... De tering zeg![]()
![]()
Sterkte GameBabe, dat is wel even schrikken. Ik zou even tijd nemen voor mijzelf en hopelijk kun jij dat ook.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:37 schreef GameBabe het volgende:
Thanks voor de knuffels etc
Ze is op dit moment weer thuis, zowel in het bloed, als op de echo als de MRI was niets (meer) te zien. Dus men kan niet vertellen of het wel of geen lichte beroerte is geweest... Nu heeft ze iig weer gevoel en kracht in alle lichaamsdelen en ligt ze lekker te slapen
Zit nu al een halfuur met maar jas aan een soort van alles te beseffen op de bank... pff scary stuff...
Ja, dat was Amerikaanse TV wat nog niet in NL uitgezonden was. Dit is gewoon Nederlandse TV en hier wordt regelmatig nagepraat over widmquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:40 schreef Nebo het volgende:
Koei moet hier gewoon niet gaan spoileren als het nog amper afgelopen is. Ik kan me nog herinneren dat zij dat ook niet waardeerde toen ik met nog iemand over een programma babbelde een hele tijd geleden
Waarom? Jan is de enige die ik 100% doorgestreept heb als mol. Hij had bij de james bond opdracht vorige week zonder verdenking zo 1500 euro kunnen verspelen, maar dat heeft hij niet gedaan.quote:
Daardoor geeft hij me juist het gevoel dat hij de mol isquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef koei het volgende:
[..]
Waarom? Jan is de enige die ik 100% doorgestreept heb als mol. Hij had bij de james bond opdracht vorige week zonder verdenking zo 1500 euro kunnen verspelen, maar dat heeft hij niet gedaan.
Dek je maar weer inquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:44 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, dat was Amerikaanse TV wat nog niet in NL uitgezonden was. Dit is gewoon Nederlandse TV en hier wordt regelmatig nagepraat over widmMaar je hebt een leuke uitzending voor de boeg!
Je weet toch!quote:
Flink paar lekkere jetsersquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alsjeblieft, bier en tieten om je op te vrolijken
quote:
quote:
Logisch toch. Het is namelijk voor een man veel moeilijker om veel chicks te krijgen. Een chick echter hoeft maar de eerste de beste bar binnen te lopen en te zeggen dat ze los wil gaan en dan staan er 4 kerels naast haar.quote:
Het geluid is inderdaad master. Kon de scenewisselingen ook wel waarderen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:58 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Net trouwens Scott Pelgrim gezien.
Wat een suf verhaal maar wat een awesome actie. Zat echt te genieten van de bliepjes en de pixels
Ja joh, en al die heerlijke over de top actiesquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:00 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Het geluid is inderdaad master. Kon de scenewisselingen ook wel waarderen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:01 schreef Poit het volgende:
Ben trouwens blij dat ik hem niet in de bios gezien heb. Zat als een klein meisje mee te juigen
Well, that's something to be proud ofquote:
ik ben eigenlijk goed in nagenoeg alles dat ik doequote:Op donderdag 20 januari 2011 23:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Well, that's something to be proud of
Gelukkig voor de mensheid doe je heel weinigquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:14 schreef Misan het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk goed in nagenoeg alles dat ik doe
Ik ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:14 schreef Misan het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk goed in nagenoeg alles dat ik doe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
En dan denk ik orgineel te zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Gelukkig voor de mensheid doe je heel weinig
voor de mensheid doe ik heel weinig jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Gelukkig voor de mensheid doe je heel weinig
gmta dude... gmtaquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En dan denk ik orgineel te zijn
herkenning?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:27 schreef Nebo het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom lach ik hier toch nog steeds om
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er hangen hier inderdaad wel een paar van dat soort figuren rond, maar nee, dat is het nietquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:37 schreef Misan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja joh, en al die heerlijke over de top acties
Ik vond het tof
Haha, als film is het ook niet bijzonder goed inderdaad.. Het schommelt te veel van superawesome naar supersaai. Daarnaast vind ik die hoofdrolspeler een te grote dweeb.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:50 schreef koei het volgende:
[..]Scott Pilgim was mijn grootste tegenvaller van 2010! Wat een tegenvaller was dat! Maar op zich verbaast het me totaal niet dat jij hem wel heel tof vond
Ik ben denk ik toch niet nerd genoeg voor die film...
Jij bent ook een mooiequote:
En dan ook nog dit als reactie neerzetten...quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:44 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, dat was Amerikaanse TV wat nog niet in NL uitgezonden was. Dit is gewoon Nederlandse TV en hier wordt regelmatig nagepraat over widmMaar je hebt een leuke uitzending voor de boeg!
Hmm optie iddquote:
Roze?quote:
Nee, mocht niet van de gipsmevrouwquote:
Ze had haar excuses al aangeboden.....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij bent ook een mooie, zelf vorig jaar een hele discussie starten omdat ik aan het spoileren was en nu zelf doen
...
![]()
[..]
En dan ook nog dit als reactie neerzetten...![]()
.. Get real
[..]
Hmm optie idd, al is het wel gek dat ie het lasergame goed doet, maar dat kan bewust zijn geweest
. Ik denk dat Jan het niet is, maar dat wel op de goeie mol zit, en dat is dan Art. Smerige kijken aan het eind van de aflevering zag er raar uit
Dus zeg het maar... Wat was de reden van deze post?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:03 schreef koei het volgende:
[..]
Je weet toch!
Maar sorry NeboIk zal de volgende keer mijn post onder een spoilertagje plaatsen!
Geef je op zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:35 schreef GameBabe het volgende:
Ik kan ook wel meedoen met de Miss Nerd verkiezing
http://nieuws.mijndomein.(...)zing-2011/#more-3361
Er doet al één iemand mee: Miss_Bleuquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:35 schreef GameBabe het volgende:
Ik kan ook wel meedoen met de Miss Nerd verkiezing
http://nieuws.mijndomein.(...)zing-2011/#more-3361
Inderdaadquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:58 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Net trouwens Scott Pilgrim gezien.
Wat een suf verhaal maar wat een awesome actie. Zat echt te genieten van de bliepjes en de pixels
Ik las ergens in een stukje de woorden Miss_Bleu en georganiseerd werken. Toen trok ik zo'n gezicht:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:38 schreef Misan het volgende:
[..]
Er doet al één iemand mee: Miss_Bleu
heb je daar een foto van? dat je eenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik las ergens in een stukje de woorden Miss_Bleu en georganiseerd werken. Toen trok ik zo'n gezicht:en klikt ik het berichtje weg.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:21 schreef Misan het volgende:
ok morthillHeel soms was ik het wel eens met hem eens, en in het geval van MB had hij absoluut gelijk. Wat een ontiegelijke doos is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:34 schreef Rossdale het volgende:
Gistermiddag mijn functioneringsgesprek gehad. Kreeg ik als positieve kritiek dat ik ontzettend veel werk verzet.
Ik snap niet hoe ze daar bij komen, maar mooi dat het zo op mensen over komt
het is altijd beter dat zij zo over je denkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:34 schreef Rossdale het volgende:
Gistermiddag mijn functioneringsgesprek gehad. Kreeg ik als positieve kritiek dat ik ontzettend veel werk verzet.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:34 schreef Rossdale het volgende:
Relaxt tochquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:34 schreef Rossdale het volgende:
het is dat nog genoeg te doen hebquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:17 schreef badboynova het volgende:
Edwin is jarig, zullen we met ze alle op bezoek gaan.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:26 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
het is dat nog genoeg te doen hebanders had ik het niet afgeslagen. Wie wil er nu niet bier met je drinken
zeker als Edje betaald
Je hebt gelijk, daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:28 schreef Rossdale het volgende:
Edwin betaald het dan toch met geld wat hij van andere mensen gestolen heeft via marktplaats. Betaal liever mijn eigen bier
Ja, da's ook zo..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:28 schreef Rossdale het volgende:
Edwin betaald het dan toch met geld wat hij van andere mensen gestolen heeft via marktplaats. Betaal liever mijn eigen bier
Ik ben meestal niet zo'n enorme fan van bruin bier.. Net iets te zoetig..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:45 schreef Rossdale het volgende:
Woensdag trouwens voor het eerst in mijn leven een bruine Erdinger gedronken (wist niet eens dat er ook erdinger bestond wat niet blond was) en dat was echt verdomd lekker
JE PIK IS TE ZOETIG!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben meestal niet zo'n enorme fan van bruin bier.. Net iets te zoetig..
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
JE PIK IS TE ZOETIG!!!
Bruin bier is heerlijk!
Ja, dude, wat wil je nou.. Van jou moet ik hem altijd eerst in suiker dippen..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
JE PIK IS TE ZOETIG!!!
Bruin bier is heerlijk!
heldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
JE PIK IS TE ZOETIG!!!
Bruin bier is heerlijk!
Tofste is nog altijd dat kereltje met die kipquote:
Ook daar kan ik best van genieten na een dag lang werken in een iets te hete keuken.quote:
Lékkâh!quote:
Je wilt echt niet weten hoe lang ik daar al naar snak. Ondanks dat Ross zo lief was een stukje tosti te delen zondag.quote:
Je had ze toch ook eerder al een keer thuis kunnen maken? Zo moeilijk is dat nou ook weer nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je wilt echt niet weten hoe lang ik daar al naar snak. Ondanks dat Ross zo lief was een stukje tosti te delen zondag.
We hebben geen tosti-ijzerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je had ze toch ook eerder al een keer thuis kunnen maken? Zo moeilijk is dat nou ook weer niet
Niet? Damn dan zou ik het amper 1 dag in mijn woning volhoudenquote:
Ja, wel. Maar dat is niet zo praktisch als zo'n ijzer. Vind ik dan.quote:
Je bent gewoon luiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, wel. Maar dat is niet zo praktisch als zo'n ijzer. Vind ik dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
vind het uit de oven zo veel lekkerderderder dan uit het tosti-ijzerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, wel. Maar dat is niet zo praktisch als zo'n ijzer. Vind ik dan.
Nu pas? Hier sneeuwde het ongeveer een half uur lang. NIet dat ik er veel mee kanquote:
Last van roos?quote:
blijft het liggen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nu pas? Hier sneeuwde het ongeveer een half uur lang. NIet dat ik er veel mee kan
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
Je bent gewoon lui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Dat wel, maar het is nog geen cm dikquote:
fucked up, moet zo naar het krankenhaus dat in de fik staatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is nog geen cm dik
Daar zal de sneeuw wel gesmolten zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:10 schreef Misan het volgende:
[..]
fucked up, moet zo naar het krankenhaus dat in de fik staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |