quote:
quote:Actual members
In the half-hour TV mockumentary Charts of Darkness, it was explicitly stated that Damon Albarn and Jamie Hewlett were behind the project. Albarn said "There could be fifty [people] here, but there's two." The first album featured the voice of Miho Hatori of Cibo Matto as Noodle, most notably on the song "19-2000", and Tina Weymouth of Talking Heads. Phil Cornwell provides the voice of Murdoc. The band's music videos (with the exception of "Rock It" and "Tomorrow Comes Today") are created by Passion Pictures. The live band's current lineup includes half of The Clash (Mick Jones and Paul Simonon).
Damon Albarn Vocals, keyboards, guitar, bass guitar (1998present)
Jamie Hewlett Illustration, visuals, FX (1998present)
Mike Smith keyboards (1998 present)
Cass Browne Drums, percussion (1998 present)
Dat lijkt me een goed ideequote:Op woensdag 19 januari 2011 12:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat kan ik zo ook wel draaien?
Got itquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed idee![]()
Gangster Trippin' of Praise You hebben de voorkeur, maar eigenlijk is alles goed.
KOMENDE DINSDAGAVOND GAAT JE BOY DRAAIEN ZOALS HET ER NU NAAR UITZIETquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:44 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Tismeboi Snuf!!![]()
OT:Clint Eastwood
Er was twee keer deel 294quote:
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bha ik moet straks stage lopen
Kijk uit voor je brilquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)
Was je pizza oeroude kaas 450+ met extra onzin lekker?quote:
Die ligt in Georgequote:
lol trappen met gehandicapten... alleen is de muziek piratenmuziek enzoquote:
Nice!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
KOMENDE DINSDAGAVOND GAAT JE BOY DRAAIEN ZOALS HET ER NU NAAR UITZIET
Ik heb ook piratenmetalquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lol trappen met gehandicapten... alleen is de muziek piratenmuziek enzo
Lekker meedoenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lol trappen met gehandicapten... alleen is de muziek piratenmuziek enzo
Hoiquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:50 schreef Graseter het volgende:
Ik stop 5 minuten eerder. Is degene die na mij is er al?
Wat ga je draaien?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Idd. Moet alleen straks effe nieuwe hetset halen want die is niet oke meer.
George is mn autoquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef banapples het volgende:
[..]
Wie is George? en waarom zit er een bril in hem?
tuurlijk doe ik mee... alleen heb afgelopen week zoveel onz geluisterd dat het gewoon afkicken wordt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lekker meedoen![]()
En daarna verschrompelde piemels wassen ?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef banapples het volgende:
[..]
Wie is George? en waarom zit er een bril in hem?
Wacht dan even, misschien win je die vanavond wel bij Koelkastquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Idd. Moet alleen straks effe nieuwe hetset halen want die is niet oke meer.
Doen!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb ook piratenmetal
Zal ik dat eens gaan draaien?
is goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb ook piratenmetal
Zal ik dat eens gaan draaien?
Zal ik doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is goed.. moet je wel voor half 2 doen.. dan ben ik nl weg
Het leukste is nog dat mensen die mij kennen en dus weten dat mn auto George heet zelfs mn auto gaan voorstellen aan hun vriendenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mensen die hun auto een naam geven.
Hebbenquote:
Dit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Eitjes zijn heul niet paars
En trillen ook niet
Van de piratenmetal?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef Ezechielk het volgende:
Toon met de groene vingers, welke artiest eigenlijk?
Heb je ook een tarzan onzin?quote:
Hier in huis welquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En trillen ook niet
Als dat wel zo zou zijn dan zou ik hem maar niet meer eten....quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En trillen ook niet
die welquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En trillen ook niet
Naisquote:
Verstoppen met pasen voor de vrouwtjes!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die welal zijn ze er ook in andere kleuren
een kennerquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die welal zijn ze er ook in andere kleuren
Nice, die heb ik al 2 keer live gezienquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Van de piratenmetal?
Alestorm
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
een kenner![]()
Mooi speelgoed is het.
Bij voorkeur op een vochtige donkere plaatsquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Verstoppen met pasen voor de vrouwtjes!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nice, die heb ik al 2 keer live gezien
Waarom zou je zo'n ding in de kelder gooienquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij voorkeur op een vochtige donkere plaats
LOL, sta jij lang droog?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij voorkeur op een vochtige donkere plaats
Valt me tegen van je babequote:Op woensdag 19 januari 2011 12:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n ding in de kelder gooien
Ik zal luisteren!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Van alles. Maar sowieso Herman Brood - Saturday Night
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:56 schreef djkoelkast het volgende:
Te grappig, nu herken je de èchte nerds. Die kennen dat soort speelgoed niet
Al maandenquote:
Kloptquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:56 schreef -K03N- het volgende:
Is er niet 4 minuten te vroeg gestopt ?
laat maar , een ogenblik geduld loopte een beetjequote:Op woensdag 19 januari 2011 12:56 schreef -K03N- het volgende:
Ja, maar hij, graseter, wilde dat zo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:56 schreef -K03N- het volgende:
quote:
Moarquote:
Haha.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:58 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Hmm... Emmen was het hè? *Cloony start
Godverdomme wat heb jij een awesome leven, hoe oud ben je?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:58 schreef Ezechielk het volgende:
Motörhead en Slash, ook allebei live gezien
sta je nooit onder de douche?quote:
25quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Godverdomme wat heb jij een awesome leven, hoe oud ben je?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Godverdomme wat heb jij een awesome leven, hoe oud ben je?
Nee, ik doesj met zandquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sta je nooit onder de douche?
Is net scrubquote:
Oh, dat valt wel meequote:
Wat de neuk. 25 ppp?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:59 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[ONZ Radio] Paul in the Dark !!!!!!!
Reageer ff op mijn vraag daaro als laatste reactie
hmmm lekker bij gevoelige delenquote:
Ga weg, ik ben een muts aan het strikken gortdroog staat.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:59 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[ONZ Radio] Paul in the Dark !!!!!!!
Reageer ff op mijn vraag daaro als laatste reactie
Of net na het scherenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmmm lekker bij gevoelige delen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hierna pratenmetal
Daarna fatboy slim
Dat is een opdracht of een suggestie?quote:
Nope. Satriani staat nog wel op mijn todo list om te zien.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh, dat valt wel mee
Ik heb Joe Satriani wel gezien?
En Dick Dale... en Are you experienced < Tribute band van Jimi hendrix
Beiden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is een opdracht of een suggestie?
Ik heb Hans Kazan, Han Peekel en Najib Amhali in het echt gezienquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh, dat valt wel mee
Ik heb Joe Satriani wel gezien?
En Dick Dale... en Are you experienced < Tribute band van Jimi hendrix
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:01 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ga weg, ik ben een muts aan het strikken gortdroog staat.
na het scheren moet je een zout scrubje doenquote:
Slechte suggestiequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is een opdracht of een suggestie?
School >thuiswerkenquote:
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb Hans Kazan, Han Peekel en Najib Amhali in het echt gezien
Ik heb Parkway Drive, Comeback Kid en Emmure (en nog een paar) live gezien.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:58 schreef Ezechielk het volgende:
Motörhead en Slash, ook allebei live gezien
Beldquote:
Parkway Drive ga ik dit jaar nog zienquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb Parkway Drive, Comeback Kid en Emmure (en nog een paar) live gezien.![]()
Ik ga binnenkort naar Rise Against
Dat heb ik dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
na het scheren moet je een zout scrubje doen
Uhuhquote:
Die zijn geweldig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Beld
[..]
Parkway Drive ga ik dit jaar nog zien
Ik heb spijtquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Beld
[..]
Oh, en volgende week Pennywise.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb Parkway Drive, Comeback Kid en Emmure (en nog een paar) live gezien.![]()
Ik ga binnenkort naar Rise Against
Graspop? Je weet wel dat waar je me eerst voor uitnodigde en vervolgens mag ik niet meequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Beld
[..]
Hier zie je ook de meeste mensen mee'zingen'.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vind ik toch het vetste nummer
Daar komen ze inderdaad. En dan moet je wel kaartjes bij mijn ouders af zien te troggelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graspop? Je weet wel dat waar je me eerst voor uitnodigde en vervolgens mag ik niet mee
Komt goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja er moet wel reclame gemaakt worden voor mijn show want ik ga prijzen weggeven
Is dat de 29ste?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, en volgende week Pennywise.
In nieuwe bezetting, dat wel.
Daar heb ik jou toch voorquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier zie je ook de meeste mensen mee'zingen'.
[..]
Daar komen ze inderdaad. En dan moet je wel kaartjes bij mijn ouders af zien te troggelen
IK!quote:
27.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:05 schreef Graseter het volgende:
http://www.graspop.be/2010/nl/bands.html?tl=nl
Slipknot, PWD, ETF
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK!
Ik gooi tieten in de strijd dus dat komt goed
Dus jij bent de 28ste gaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|