Hoiquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:50 schreef Graseter het volgende:
Ik stop 5 minuten eerder. Is degene die na mij is er al?
Wat ga je draaien?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Idd. Moet alleen straks effe nieuwe hetset halen want die is niet oke meer.
George is mn autoquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef banapples het volgende:
[..]
Wie is George? en waarom zit er een bril in hem?
tuurlijk doe ik mee... alleen heb afgelopen week zoveel onz geluisterd dat het gewoon afkicken wordt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lekker meedoen![]()
En daarna verschrompelde piemels wassen ?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef banapples het volgende:
[..]
Wie is George? en waarom zit er een bril in hem?
Wacht dan even, misschien win je die vanavond wel bij Koelkastquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Idd. Moet alleen straks effe nieuwe hetset halen want die is niet oke meer.
Doen!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb ook piratenmetal
Zal ik dat eens gaan draaien?
is goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb ook piratenmetal
Zal ik dat eens gaan draaien?
Zal ik doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is goed.. moet je wel voor half 2 doen.. dan ben ik nl weg
Het leukste is nog dat mensen die mij kennen en dus weten dat mn auto George heet zelfs mn auto gaan voorstellen aan hun vriendenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mensen die hun auto een naam geven.
Hebbenquote:
Dit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Eitjes zijn heul niet paars
En trillen ook niet
Van de piratenmetal?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef Ezechielk het volgende:
Toon met de groene vingers, welke artiest eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |