Nee we hebben een soort cabines als in daybreakers waar we vrouwen houden die we dan baby-harvesten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hoelang denk je het vol te houden voordat jullie uitsterven?.
afgelopen vrijdag top gear niet gezien? die vs special?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was echt in shock dat mensen er toen zo over dachten. En niet 1, dat was de algemeen heersende gedachte. Ik was er echt van onder de indruk. Ik kan me niet eens voorstellen dat er zulke homohaat bestáát.
Ik heb een beter plan, er komt een soort Ranch waar ze gehouden worden, ik ben de beheerder welquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee we hebben een soort cabines als in daybreakers waar we vrouwen houden die we dan baby-harvesten.
Ja, ik begrijp dat gewoon echt niet, ik denk er zelf echt totaal anders over, ook al denken mensen dat misschien niet.quote:
Ik zal proberen het uit te leggen. In de grondwet staan klassieke rechten en sociale rechten. Van oorsprong was de grondwet alleen klassiek, wat inhoudt dat het de rechten van ons mensen beschermd tegen wil van de overheid (vrijheid van meningsuiting, vrijheid van godsdienst, e.d.). In de 20e eeuw zijn daar de sociale grondwetten aan toegevoegd welke regelen dat de overheid de PLICHT heeft voor het volk te zorgen (gezondheidszorg, werkvoorziening, enz. enz.).quote:
Nee?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:43 schreef dawg het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag top gear niet gezien? die vs special?
Het is hetzelfde als dat de meeste anti-Marokkanen figuren in plaatsen wonen waar geen enkele Marokkaan woont.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dat gewoon echt niet, ik denk er zelf echt totaal anders over, ook al denken mensen dat misschien niet.
Dat klopt idd niet helemaal nee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal proberen het uit te leggen. In de grondwet staan klassieke rechten en sociale rechten. Van oorsprong was de grondwet alleen klassiek, wat inhoudt dat het de rechten van ons mensen beschermd tegen wil van de overheid (vrijheid van meningsuiting, vrijheid van godsdienst, e.d.). In de 20e eeuw zijn daar de sociale grondwetten aan toegevoegd welke regelen dat de overheid de PLICHT heeft voor het volk te zorgen (gezondheidszorg, werkvoorziening, enz. enz.).
Het is dus eigenlijk heel dubbel. Aan de ene kant regelt de grondwet geen bemoeienis van de overheid, maar aan de andere kant verplicht het deze bemoeienis.
Oeh es ff bekijken straks.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:43 schreef dawg het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag top gear niet gezien? die vs special?
Niet meerquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt dan ook heel veel studieschuld?
Dat is misschien wel een van de sterkste angstenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als dat de meeste anti-Marokkanen figuren in plaatsen wonen waar geen enkele Marokkaan woont.
Bang voor het onbekende.
Valt toch ook wel meequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Artikel 1 is al een belachelijk stukje, de rest wil ik niet eens weten...
Dan snap ik het wel, want ik ben zelf een lichtend voorbeeld van een provinciaaltje die nooit ook maar op school had gezeten met een allochtoon.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als dat de meeste anti-Marokkanen figuren in plaatsen wonen waar geen enkele Marokkaan woont.
Bang voor het onbekende.
Het is een tegenstrijdigheid, maar ondertussen zijn we blij dat die er is.quote:
ze hadden op een gegeven moment teksten op hun auto's geverfd, zoals dat country kut is en homoliefde goed enzo. stopten ze in alabama bij een tankstation, komt de eigenaresse naar buiten dat ze weg moesten, en had ze een soort knokploeg gebeld, die 5 mins naderhand aan kwamen rijden in een volgeladen pick-up. ze zijn letterlijk weggevlucht ongeveer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee?
Ik weet dat het bestaat, maar ik kan er gewoon niet bij dat mensen zo KUNNEN denken.
Eng he, die A'damsestraatweg ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan snap ik het wel, want ik ben zelf een lichtend voorbeeld van een provinciaaltje die nooit ook maar op school had gezeten met een allochtoon.
Ik kan me nog wel herinneren hoe mijn vader vroeger over buitenlanders dacht. En de enige buitenlanders die hij destijds had gezien waren Duitsers.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bang voor het onbekende.
Ik was 15 toen ik mijn eerste neger zag.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan snap ik het wel, want ik ben zelf een lichtend voorbeeld van een provinciaaltje die nooit ook maar op school had gezeten met een allochtoon.
Heet ie geert?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herinneren hoe mijn vader vroeger over buitenlanders dacht. En de enige buitenlanders die hij destijds had gezien waren Duitsers..
Nu hij de hele wereld rond geweest is heeft hij zijn mening gelukkig bijgesteld.
Ziek.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:45 schreef dawg het volgende:
[..]
ze hadden op een gegeven moment teksten op hun auto's geverfd, zoals dat country kut is en homoliefde goed enzo. stopten ze in alabama bij een tankstation, komt de eigenaresse naar buiten dat ze weg moesten, en had ze een soort knokploeg gebeld, die 5 mins naderhand aan kwamen rijden in een volgeladen pick-up. ze zijn letterlijk weggevlucht ongeveer.
Nou dan zeg ik: Allemaal een keer met me naar bed!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een van de sterkste angsten
Ja, maar het is ook heel stom, je vormt je een bepaald beeld door je opvoeding en je omgeving.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eng he, die A'damsestraatweg ?
Ik beschouw homohaat hetzelfde als mensen die bevolkingsgroepen over één kam scheren. Angst voor het onbekende en vooroordelen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was echt in shock dat mensen er toen zo over dachten. En niet 1, dat was de algemeen heersende gedachte. Ik was er echt van onder de indruk. Ik kan me niet eens voorstellen dat er zulke homohaat bestáát.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |