Als je wil zien dat iets niet strak is moet je het zwart spuiten .quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:16 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er al aan de binnenschermen flink is gelast..
Als de nieuwe motor van een automaat af komt dan zal hij zeker een toplager moeten plaatsen, die zit er nl. niet in bij een automaat!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:13 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Als je wil zien dat iets niet strak is moet je het zwart spuiten .![]()
Als je 3M bodyschutz neemt (antisteenslag ) in wit grijs of zwart ,kan je het mooi opbouwen ,hebje al je slijp en laswerk verzopen en kan je het in elke kleur aflakken .
Het is nog te schuren ook wil je het echt glad hebben .
P.S Toplagertje nog vervangen in je krukas? ,OPEL kwaal .
Anders trilt je pook .
P.S II Diplomat motor past ook he
Als Opel guru zijnde ,niet verstandig om de centrale moeren van de tuimelaars te vernieuwen ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:35 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Als de nieuwe motor van een automaat af komt dan zal hij zeker een toplager moeten plaatsen, die zit er nl. niet in bij een automaat!
Maar goede tip, toplagertje vervangen is idd geen overbodige luxe..
Ik heb nog nooit problemen gehad met die moeren, wel met kleppen die door de llodvrij of LPG geen zitting meer hadden, en hierdoor kon je dan maar blijven stellen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:02 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Als Opel guru zijnde ,niet verstandig om de centrale moeren van de tuimelaars te vernieuwen ?
In het verleden liepen ze bij mij nog wel eens terug,en je had te weinig draad voor zelfborgende .
Nieuwe scheelde een stuk,en een nieuwe distributieketting en geleider tegen het rammelen .
Waarschijnlijk omdat er nog een andere sensor gemonteerd moet worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 06:25 schreef vannelle het volgende:
Nice!!
Waarom knippert je olielampje eigenlijk?
Dat vermoeden had ik alquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:36 schreef Bananenbennie het volgende:
Nee dit was even een testritje zonder einddemper![]()
Er komt nog een complete rvs uitlaat onder, zit er aan te denken om dan de middendemper weg te laten om dat brute geluid er wat in te houden, want daar hou ik ook wel van
neej hoor niet van dezequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:30 schreef Meike26 het volgende:
Mannen krijgen een harde plasser bij zo'n lekker geluid...
Ik voel nog niks aan m'n lichaam veranderenMaar dit is wel erg lekker hoor
![]()
http://speed-eng.com/store/images/QTEC40CP.jpgquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:36 schreef Bananenbennie het volgende:
Nee dit was even een testritje zonder einddemper![]()
Er komt nog een complete rvs uitlaat onder, zit er aan te denken om dan de middendemper weg te laten om dat brute geluid er wat in te houden, want daar hou ik ook wel van
ja toen wel een beetje idd, zat misschien iets teveel olie in het carter, doet ie nou niet meer iig.. wel een ander soort rookquote:
No effing way dat daar een V8 283/327 (diplomat) in pastquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:13 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Als je wil zien dat iets niet strak is moet je het zwart spuiten .![]()
Als je 3M bodyschutz neemt (antisteenslag ) in wit grijs of zwart ,kan je het mooi opbouwen ,hebje al je slijp en laswerk verzopen en kan je het in elke kleur aflakken .
Het is nog te schuren ook wil je het echt glad hebben .
P.S Toplagertje nog vervangen in je krukas? ,OPEL kwaal .
Anders trilt je pook .
P.S II Diplomat motor past ook he
http://forums.justcommodo(...)-efi-opel-monza.htmlquote:Op dinsdag 24 mei 2011 04:03 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
No effing way dat daar een V8 283/327 (diplomat) in past
Je bedoelt de Senator?
Je had het over een diplomat V8 motor, ik dacht alquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:05 schreef zeeeend het volgende:
[..]
http://forums.justcommodo(...)-efi-opel-monza.html
[ afbeelding ]
Citaat:If you can fit it in a Robin,shoehorning a V8 in a Monza will be as a walk in the park.
Zou een lijn 6 in de basis al niet langer zijn dan een V8 ?
rwd ftwquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:13 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
ja toen wel een beetje idd, zat misschien iets teveel olie in het carter, doet ie nou niet meer iig.. wel een ander soort rook![]()
Opel heeft overal V6-en in geparkeerd ,maar een Monza is toch echt een lijn 6quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:09 schreef powerflux het volgende:
supervet! die V6'en hebben mij altijd wel geinterreseerd. helaas heb ik ze in het echt alleen nooit gereden, alleen naast gestaan..
wat voor velgen zijn dat trouwens?
stom stom, een tikfout. ik bedoelde ook in-lijn 6 cylinderquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:44 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Opel heeft overal V6-en in geparkeerd ,maar een Monza is toch echt een lijn 6
Best een aparte optie, een verwarming die vanzelf aangaat als je achteruit rijdt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 02:55 schreef Bananenbennie het volgende:
En dan de boel er weer netjes in zetten.. alles werkt inmiddels weer behalve de achteruitverwarming.
borbet velgen, 17 inch, 8j voor, 9,5j achter, met lekkere brede sloffen achter, 255, rijdt voor geen meter maar alles voor de looks hequote:
dat moet ik geweest zijn ja! volgende keer wel even toeteren hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:54 schreef Palomar het volgende:
Coole bakKan het kloppen dat ik hem van de week (of vorige week, weet niet meer exact) in Groningen (afslag A28 Groningen Zuid) zag rondrijden? Was iig ook een Opel Monza met donkerblauw kenteken en zelfde soort geluid
hehe iddquote:Op woensdag 23 november 2011 15:51 schreef invine het volgende:
Heb je de achtergrond nou wazig gemaakt?lijkt net of je de auto erin hebt geplakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |