Je had het over een diplomat V8 motor, ik dacht alquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:05 schreef zeeeend het volgende:
[..]
http://forums.justcommodo(...)-efi-opel-monza.html
[ afbeelding ]
Citaat:If you can fit it in a Robin,shoehorning a V8 in a Monza will be as a walk in the park.
Zou een lijn 6 in de basis al niet langer zijn dan een V8 ?
rwd ftwquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:13 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
ja toen wel een beetje idd, zat misschien iets teveel olie in het carter, doet ie nou niet meer iig.. wel een ander soort rook![]()
Opel heeft overal V6-en in geparkeerd ,maar een Monza is toch echt een lijn 6quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:09 schreef powerflux het volgende:
supervet! die V6'en hebben mij altijd wel geinterreseerd. helaas heb ik ze in het echt alleen nooit gereden, alleen naast gestaan..
wat voor velgen zijn dat trouwens?
stom stom, een tikfout. ik bedoelde ook in-lijn 6 cylinderquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:44 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Opel heeft overal V6-en in geparkeerd ,maar een Monza is toch echt een lijn 6
Best een aparte optie, een verwarming die vanzelf aangaat als je achteruit rijdt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 02:55 schreef Bananenbennie het volgende:
En dan de boel er weer netjes in zetten.. alles werkt inmiddels weer behalve de achteruitverwarming.
borbet velgen, 17 inch, 8j voor, 9,5j achter, met lekkere brede sloffen achter, 255, rijdt voor geen meter maar alles voor de looks hequote:
dat moet ik geweest zijn ja! volgende keer wel even toeteren hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:54 schreef Palomar het volgende:
Coole bakKan het kloppen dat ik hem van de week (of vorige week, weet niet meer exact) in Groningen (afslag A28 Groningen Zuid) zag rondrijden? Was iig ook een Opel Monza met donkerblauw kenteken en zelfde soort geluid
hehe iddquote:Op woensdag 23 november 2011 15:51 schreef invine het volgende:
Heb je de achtergrond nou wazig gemaakt?lijkt net of je de auto erin hebt geplakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |